Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Wind: Superamerica pro všechny

Renault se nesoustřeďuje jen na elektromobilní vlnu, ale taky na okrajové produkty, které nemají v době snižování nákladů u většiny konkurenčních automobilek šanci na zavedení do výroby.
Zpět na článek
4. 2. 2010 14:43
4. 2. 2010 22:27
5. 2. 2010 07:59
4. 2. 2010 19:31
4. 2. 2010 21:38
5. 2. 2010 08:15
5. 2. 2010 12:49
4. 2. 2010 10:57
D.o.K.o.N.aL.é.
Zase jeden super nápad pretavený do smpytickej podoby. Renault zas a znova potvrdzuje, že je TVORCOM automobilov a priekopníkom nových riešení a nápadov. Dá sa predpokladať, že ho časom napodobia viacerí, konkurencia prakticky nejestvuje, iba ak by sme počítali kabrio Fiat 500.
Wind je pekné nápadité vozítko pre mladých, so základom z Twinga nebude stáť majetok, práve naopak. Sympatický výraz spredu mu môže závidieť aj samotné Twingo. Výborne, Renault.

:yes:

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
95
4. 2. 2010 12:33
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Myslim, ze Tigra je lepsi, ale tohle se mi libi :).
4. 2. 2010 12:54
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
V čom myslíš, že je lepšia? Je to tiež fajn vozítko, nie že by nie.

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 12:56
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Lepší je pro Aliena proto, že je to Opel 8-s >:-[]
4. 2. 2010 14:22
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Lepsi je v tom, ze to neni francouz...nejsem ortodoxni zastance Opelu...

Ne... Wind se opravdu povedl, trosku mi to pripomina starej Lotus Elise namixovanej se starou MR2kou.. je to proste pekny. Takove hrave...
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 14:46
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
"Lepsi je v tom, ze to neni francouz"

Předsudky máš dobré. Francouzi mají jeden správný přístup. Nevnucují každému do auta sportovní podvozek, i když ho nepotřebuje v autech typu P206, což jsou kabelky do města, s kterým ty máš snad jedinou fr. zkušenost :-|
4. 2. 2010 15:23
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Priznavam se, mam predsudky vuci produkci z jihu Evropy a netajim se tim, vsak to vis..
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 16:58
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
tak s tím koukej rychle něco dělat, okrádáš se o zážitk s nejlepšími auty v evropě :-!
4. 2. 2010 19:41
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Pokud nepocitas Fero a Lambo, tak dekuji, nechci, zustanu spokojene u BMW.
4. 2. 2010 14:29
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Tak nak tusim, vzhledem k puvodu, ze to bude hodne mekce naladene, ale ostatne ani ta Tigra neni z nejtvrdsich, ale rozdil tam bude a projevi se to prave v te hravosti, ale kdo vi, cas leti, tak se trba i ve Francii nauci delat sportovnejsi podvozky. Musim se opakovat...Wind se povedl, snad mu to nepodela onen podvozek a nedej boze prislis zzenstily interier :).
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 14:44
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Víš, chybí ti trochu automobilového vzdělání. Konkrétně o podvozcích Renault Sport toho hodně nevíš, protože bys nenapsal takovýhle blud:
"tak se trba i ve Francii nauci delat sportovnejsi podvozky"

Takové Clio RS má nejlepší sportovní podvozek ve své třídě, jo, je to francouzské auto.
4. 2. 2010 15:26
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Samozrejme, kdyz vemes Clio RS, coz je vice mene motokara, tak tam sportovni podvozek byl vzdy dobry...me jen u francouzu vadi takove to ,,maslove" pojeti jizdy, podvozkem pocinaje, zpetnou vazbou v rizeni pokracujic a koncic u gumove prevodovky a paky s kulisou z testa...tak to proste je...chtelo by to hnout se z techto vod...
4. 2. 2010 19:52
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
A řídil si nějaký novější Renault? Já musím říct, že pokrok u převodovky u Koleosu a nového Scénicu je obrovskej. Řazení jedna radost! A podvozky a řízení.. sou to auta dělaný převážně do města, takže určitě potěšení mimo město s tím moc velký není, za to na město zcela ideální.
5. 2. 2010 12:03
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Souhlasim, naposledy jsem se vezl v novem Meganu, zlepseni znat bylo, ale prevodovkou to nebude, asi lepe ukotvene ,,lanovody" :-), jinak porad stejne maslicko..

Jinak mas pravdu s tim, ze ve meste je to podvozkove prijemne, houpajda... :yes: . Ostatne jako porad...vse ma sva + a sva -
5. 2. 2010 19:51
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
to jo :yes:
4. 2. 2010 21:45
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Vskutku niekedy nevieš, čo ti vyvádzajú prsty na klávesnici...Renault robí podvozky adekvátne určeniu, rodinné auto je naladené mäkšie, športovejšie náčinie športovejšie. Slovo Renault neznamená zásadne mäkké pružiny a tlmiče a veľké náklony v zákrutách, to si si pomýlil...

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE AJ K TESTOM.
:-) :-) :-)
Zahlasujte v ankete. [odkaz]
:-) :-) :-)
6. 2. 2010 19:47
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Jsem presvedcen o opaku.... :-) . Jakejkoliv Renault (krome Clia RS apod.) je v porovnani s jakymkoliv tridnim konkurentem z nemecka nejen hur zpracovany, ale ke vsemu gumovejsi po vsech strankach :-) .

Jinak s tebou souhlasim, Renault proste cili na posouvacky po meste a v jeho blizkem okoli, takze se to da chapat, frantici jsou proste jini, nez my testosteronem obdarene narody...
6. 2. 2010 22:50
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Chceš povedať, že napríklad Scenic alebo Laguna alebo hoci Megane Grandtour sú autá určené na "posúvačky po meste a okolí"...? To je hlboký omyl chlape, naložíš rodinu a môžeš sa kľudne vybrať na Jadran. Pohodlne, príjemne a nie draho. ;-)
Zobuď sa, šéfe...
7. 2. 2010 00:18
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Diky, na to je nastesti od VW Touran, Sharan, od Opelu Zafira, od MB Rko, SUVcka sem cpat nebudu...radsi si drcnu na vymolu, nez abych skrtal zrcatkama na dalnici v pravotocive zatacce s vetrem opirajicim se o pravej bok ;-) :-) a vlnil se jeste pul hodiny po tom, co jsem se rozhodl predjet kamion..
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 00:36
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Tys už v Laguně dlooooho koukám nejel. Už druhá generace byla pořádně přitvrzená a rozhodně se nehoupala na nerovnostech, nemluvě o třetí generaci.
Na dálnici bys třeba podvozek Laguny GT ocenil maximálně, více než Tourana či... jak se ta krabice jmenuje.

Ad Zafira? No nevím, vysoké jak Scénic, podvozek v ničem lepší, zpracování bída... a je to Opel, takže... jak říkají Němci:
Každé auto se jednou stane Oplem. (pro méně chápavé - každé auto se stane vrakem) :-!
7. 2. 2010 00:55
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Bahno na zafiru nehazej...je to uspesne auto, podvozkove lepsi nez Touran, vice mene ve sve kategorii ma nejlepsi jizdni vlastnosti, zpracovani OK, bezproblemovy provoz.. Jinak mas pravdu, Lagunu chvalej..reagoval jsem na toho grandToura, Lagunu jsem prehlidl v puvodnim prispevku od Klaudia..
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 02:36
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Tak nejlepší jízdní vlastnosti v třídě MPV měl C-max, to za prvé. Za druhé je nutno říci, co jsou dobré jízdní vlastnosti dobré pro auto kategorie MPV. Moc dobře se k tomu postavili ve srovnání C-max x Scénic v Top Gearu, kde vzali hledisko určení těchto aut jako rodinných vozů a ne sportovního náčiní a v tom je prostě Scénic lepší jak C-max či Zafira. Zafira byla a možná i je ve své třídě velice dobrá, ale... o kolik? Scénic nabízi více uložných prostorů, lepší interiér... a pohodlnější jízdu, což typičtí cestujíci v MPV ocení nejvíce.
7. 2. 2010 12:18
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Sousedi Maji Grand Scenica..Kdyz jim to zrovna jede, tak si nestezuji, to mluvi za vse...S podvozkem a jeho naladenim je to o preferencich, treba ten GrandScenic je na dalnici tragedie, to nevis, jestli to jeste ridis, nebo se to proste nekam hrne, zpetna vazba zadna, reakce pomale..ale chapu, ze nekomu to vyhovuje a asi je to i o zvyku... :yes:
Avatar - white label
7. 2. 2010 00:59
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Já sice Opelům taky dvakrát nefandím, ale tohle si napsal docela tvrdě i na můj vkus. Je ti jasné, že existuje i spousta majitelů Opelů, kteří si to co ty, myslí třeba zrovna o Renaultech. Co přesně říká o Opelech většina Němců nevím, ale kupujou si je určitě častěji než třeba zrovna ty Renaulty... ;-) :-)
7. 2. 2010 01:25
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
No, ke me si to muze dovolit, ja se Renaultama, Citroenama apod. taky zrovna nemazu kdyz o nich pisi. Nicmene jakejkoliv Opel je lepsi, nez jakejkoliv francouz...samozrejme v dane tride a asi by se toto tvrzeni dalo uspesne oprit i o tabulky... :-)
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 02:33
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Jakýkoliv Opel je lepší než jakýkoliv Renault. To je hodně tvrdé prohlášení, které bys měl něčím podložit.
7. 2. 2010 12:08
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Zacneme spolehlivosti, zpracovanim interieru a materialama. Rizeni, razeni (osobne i podvozek).
Jen cena mluvi proti Opelu, ale to je logicke.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 14:56
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Dobrá. SPolehlivost u obou stejná, podle TUV průměr či slabší průměr. Zpracování a materiály interiéru by se Insignia mohla jít od Laguny učit. Řízení a řazení, stejné.

Cena Opelu je dána neschopností místního distrubutora prodávat, taky se proto (a nejen proto) Opel drží v ČR za všemi mainstreamovými značkami.
7. 2. 2010 15:43
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Tak s timhle nemuzu souhlasit, ani s jednim radkem a to nejsem velkej zastance Opelu. Rizeni a razeni je u Renaultu dost pozadu, zpracovani a materialy taky...ale chapu, ze ty s tim souhlasit nebudes.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 16:49
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Zpracování a materiály jsou pozadu za Opelem? >:D >:D >:D Tak to je vtip měsíce >:D

Ty nejsi zastánce Opelu? Jsi největší místní zastánce Opelu a už i jeden z posledních >:-[]
7. 2. 2010 19:08
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
To je zacarovana smycka... Opelu fandim, protoze u nej s minulou generaci Astry,jeste soucasne zafiry, Corsy a Antary, prisla revoluce a vyvoj milovymi kroky vpred. U Francie zatim pozoruji hlavne ruzne vytvarovane plasty. Interier Meganu je k zebliti (ne toho ted nejnovejsiho) a kdyz to porovnas treba s dnes uz predposledni generaci Astry, pochopis, proc je Megos tak levnej...A dost :-) ;-) .
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 22:44
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
S minulou generací Astry? Já bych to chápal ještě u předminulé, která měla jako jedna z prvních elektrohydraulický posilovač řízení, ale jinak mě to auto nikdy neoslovilo. Sedačky nepohodlné, nerovnosti, nefiltruje, náklanět se náklánělo, uvnitř to vypadalo... nic moc. Ty B-sloupky byly pokryty stejným plastem jako máme nádobu na štětku v záchodě.

Předešlá Astra. Tak extriér budiž, ale ten interiér a palubní deska...
[odkaz]
Ten obrázek mluví za vše. Popravdě tohle by navrhl žák mateřské školy, kdyby dostal do ruky pravítko. Porovnáš-li to s Meganem:[odkaz] , tak není o čem váhat, Megane je naprosto srovnatelný, ba dokonce útulnější než ta lednice od Opelu, ta je k zblití.

Třeba ta Vectra... s čím ona přišla krom dotykového ovládání směrovek, které je jen na obtíž než k užitku.

Zafira přišla s sedmimístným uspořádáním, což byla reakce na abseci pořádného MPV typu Espace. Jinak nic.

Opel sice dělá pokroky, ale v rámci své konkurence, čili boj s tím aby vůbec nekrachnul.

Megane nebyl levný, až III generace je "levná", spíše je srovnatelná s konkurencí. Vem si jen na jaké ceně začíná Focus - 299 990 Kč, stejně jako Megane (neberu výbavu Generation, to je vý!dobytek! Renaultu ČR), dokonce Otavia začíná na 315 000 Kč. Astra začíná na nějakých 335 000 Kč, ale je to jen problém dovozce Opelu, že není schopen snížit cenu tak, aby odpovídala kvalitě, proto jsou za všemi evropskými i !korejskými! značkami v prodejnosti. A to nemluvíme o prémiové značce, spíše o nějakém průměrně šedém mainstreamu.
8. 2. 2010 01:20
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Mluvil jsem o te predesle Astre, snad ji nechces stavet do roviny, nebo niz nez toho Megana >:D >:D ...neblbni, obe auta jsem jezdil, vice mene jsem rpesedal chvili z jednoho do druheho, ten interier meganu z plastu od kelimku na jogurty je tak neprijemnej, ze mi z toho bylo zle, nemluvim o tom, ze jsem se tam cejtil jak v inkubatoru, misto tam, kde ho nepotrbujes a tam kde ho hledas, tam enni, naoipak s Astrou jsem bez problemu prejel nekolikrat evropu. Plasty mekcene, nemecka strohost je prirozena, zpracovani fajn, nic nevrze atd...dal jse to uz necetl promin, je to natolik uzke, ze se to v tuto hodinu neda cist :).
8. 2. 2010 11:59
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Jeste pro tebe mam smrtici veci ze testu auto.cz :

Renault Fluence :
U základní výbavy Confort je pouze výškově stavitelný volant
Při snaze o ostřejší svezení vynikne přeposilované a nepřímé řízení, díky němuž je v zatáčce potřeba neustále provádět korekce volantem.
Změny rychlostních stupňů jsou při snaze o rychlé přeřazení kostrbaté a dráhy mají gumové dorazy.
Klíčovou zprávou pro všechny čtenáře je to, že Fluence za méně než 300 tisíc plní to, co Renault slibuje.

a ted interiery :
[odkaz]

a

[odkaz]

:-! . Uz jsem prisel na to, s cim porovnavat Francii...s Italii a hlavne s Chevroletem , Kii a Hyundaiem.
8. 2. 2010 08:57
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Megan je všude na západ od nás dražší. U nás je dražší Astra, ale zase ji nikdo nekoupí. Interiér Megana II, byl v době svého vzniku nejlepší ve své třídě. Octavia I byla kvalitou materiálu o třídu níže. Mimochodem byl i ten Megane II ve své době i v ČR dražší než Astra nebo Octavia. Pokud teda nebereme sedany z Turecka.
8. 2. 2010 10:48
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Takhle si predstavujes idealni svet podle poga26?.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 02:32
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Jak píše acMIMOZEMŠŤAN, k němu si to směle dovolit mohu, on není nijak jinak schovívavý ve svém hodnocení. Mimochodem, proč maralizuješ jen mne, proč ne i jej, když píše, že fr. auta jezdí po dálnicích v zatáčkách bokem?

Ta věta o Opelech není z mé hlavy, ale z německé... a proč si jej němci kupují častěji než Renaulty? Vysvětlovat ti asi nemusím, že ze stejného důvodu proč si kupují francouzi více Renaulty, ne? ;-)
7. 2. 2010 12:11
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Presne tak, ke me si to dovolit muzes, protoze mame svoje hranice a pokud jde o auta, jedna se jen o veci, takze to nemuze urazit ani tebe, ani me :yes:.
Nemci si nekupuji nemecka auta kvuli tomu, ze jsou nemecka, ale kupuji si je ze stejneho duvodu, jako ja. A tim duvodem je kvalita, Fr. ti chte nechte proste zatim jeste nenabidne takove zrpacovani, takove vlastnosti, amterialy a technologie. To, ze Fr. (pro zeny) lakave natvaruji narazniky a svetla z nich lepsi auta neudela...Fr. zase vse kompenzuje cenou a Renailt a Citroen asi zacnou do 5ti let auta rozdavat zadarmo, jinak si tu cenu nedokazu vysvetlit. A prave kvuli super cenove nabidce, si mamca jede koupit sve druhe auto k XCcku...bude z Francie, drz se, budu mit doma frantika, bude to Peugeot Expert TeePee. Nutno dodat, ze si ho kupuje jen na jezdeni se psema po vystavach, ale jsem na nej zvedavej, snad nedostanu morskou nemoc :-)
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 14:58
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Máš hodně předsudků, to se musí uznat. Nicméně to o těch němcích je hodně velký blaf a pokud si to opravdu myslíš, tak je něco špatně. Ne nadarmo na německém šrotovném vydělal nejvíce VW
7. 2. 2010 15:45
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Diky Fabii. Oni to nejsou jen predsudky ,ale realna porovnani, autosalony objizdim, lidi kolem me maji taky auta, i ty Renaulty a Citroeny a paugeoty, tak mam s cim srovnavat..Ale co, stejne u me bude parkovat vzdy jen BMW..
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 22:46
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Fabie sice trhala v německu podíly, ale Škoda je součástí koncernu VW a němci ji považují téměř za svůj produkt.
8. 2. 2010 01:23
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Opravnene :-) .
Avatar - Ronault.
8. 2. 2010 03:23
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Takže do tvé logiky logicky nezapadá.
8. 2. 2010 10:45
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
uz se v tech prispevcich trosku ztracime, nemyslis :-) :-)
Avatar - white label
8. 2. 2010 01:27
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Protože jsem zrovna nic podobného od něj nečetl... :-)

Tomu rozumím, ale proč si potom i ti francouzi taky "neplivou" na to, co sami tak kupují...? ;-)
Avatar - Ronault.
8. 2. 2010 03:22
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Nevím, žádné francouzské věty na svá auta neznám, to neznamená, že nejsou.
8. 2. 2010 10:48
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Tech bude..ja se ti pak pozeptam v Dijonu.
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 12:57
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
:yes: :yes:
4. 2. 2010 13:31
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Vcem je v tomto pripade Renault tim tvurcem automobilu? Tohle vsechno uz tady bylo - viz Honda CRX/Del Sol... v podstate stejny koncept auta, s podobnym resenim strechy, a to mluvime o dobe 18 let zpatky. Ale stejne za kazdy podobny pokus o navraceni zajmu zakaznika o takova auta si automobilky zaslouzi :yes: Btw bylo by fajn, kdyby Twingo dostalo ksichtik z tehle potvurky.
4. 2. 2010 21:37
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Prakticky všetko tu už raz bolo, tomu sa nevyhneš. V tomto prípade je plusom pre Renault to, že to zrejme potiahne až do sériovej výroby. Renault čato robí kroky, ku ktorým iní nenaberú odvahu. Síce sa mu to často aj nevyplatí, ale to je už osud novátora a priekopníka. ;-)
4. 2. 2010 14:17
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Taky mě to uchvátilo, hravost z toho vyloženě čiší. A je to cabrio nebo targa? Nějak si tím nejsem jistý.
Kdesi jsem četl, že základ by měl být pod 300 a jestli Renault bude pokračovat ve svojí invazivní cenový politice... tak by se tam mohl vejít i s 1,2T;)
4. 2. 2010 14:24
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Pod 300 to nebude ani nahadou :-! .
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 14:44
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Souhlasím, Tigra je za nějakých 450 nebo 500, toto může vybočit směrem dolů o nějakých pár desítek tisíc. Ale třeba se budeme všichni divit...
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 14:47
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Viděl bych to tak 360-400, někde kolem úrovně twinga sport.
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 14:58
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Jo, to se mi zdá reálný odhad :yes:
4. 2. 2010 15:24
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Jojo, tak nak to asi bude, mozna 350 u zakladu, vzhledem k tomu, za kolik ted Renault prodava auta... :yes:
4. 2. 2010 21:38
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
A dá sa čakať, že za túto cenu sa ich aj na naše cesty pár vysype... ;-)

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 21:44
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
U nás moc nevím, i když těch 270 litrů kufra by mohl maminkám na nákupy stačit, teda maminám, mladým milenkám movitějších na nákupy hadříků.

Spíš se jim bude dařit někde jak jsem psal do blogu: Azurové pobžeží, Palmová Riviera, Costa Brava atd.
4. 2. 2010 21:46
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Uvidíme, necháme sa prekvapiť. Aj keď v druhom odstavci máš samozreme pravdu, o tom sa nejdem hádať.

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
5. 2. 2010 12:01
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
:yes:
Souhlas, ja si myslim, ze to je auto do mesta, neb sundana strcha je lepsi, nez klimatizace. Rozmery jsou take idealni do mesta a nakonec na to bude nastavenej i podvozek...Na rivieru je Porsche a spol..tohle neni stylovka..
6. 2. 2010 19:11
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Sundaná střecha mi lepší než klima nepřipadá :-) potom akorát pálí slunko na hlavu. Já mám nejraději pevnou střechu, i střešní okno mě občas dost štve.
6. 2. 2010 19:51
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Stresni okno je na.... jeste, kdyz u nekterych aut nema regulerni roletku zabranujici pruniku slun. zareni....
6. 2. 2010 22:55
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Asi si nikdy nemal strešné okno...
Ja ho mám dodatočne spravené na Formane a musím povedať, že je to po klimatizáci najlepšia vec, akú kedy na aute vymysleli. Nie je, samozrejme, odsuvné, iba sa mierne vyklápa, ale slnko na mňa nepáli, lebo je patrične začiernené tmavým rastrom, a perfektné je preto, že zabezpečuje perfektné vetranie v lete. S výnimkou státia v kolóne je na nezaplatenie, a aj vtedy je niekedy fajn, v kombinácii s otvoreným oknom sa vzduch v aute viac hýbe a je to o kus príjemnejšie ako bez neho.
7. 2. 2010 00:21
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Meli jsme kdysi na petce odsouvatelnou panoramatickou strechu, takovej sibr pres celou strchu, super vec, kdyz si s tim ches hrat v garazi, nebo ukazovat, ze mas fakt plnou palbu...jinak k nicemu, alespon z nasi zkusenosti...A sibr jsme meli taky a taky se moc nepouzival, nastesti mel pevnou clonu, ktera mohla byt zatazena, pripadne zalejzala se sibrem do strchy. Proste rikam, ajk to citim z toho, co jsem si vyzkousel...nazor ti samozrejme neberu...ono kdyz mas auto bez klimartizace, tak je jakakoliv dira v aute behem leta spasou :-) ...
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 00:33
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Kdysi jsme měli šíbr na dvou autech, Favorit, tam to bylo super, pak R19 a tam to z nějakého důvodu takový efekt nemělo. Každopádně je to v létě do určitých rychlostí perfektní, ale klima je klima.

Samotný kabriolet ale nelze s šíbrem srovnávat.
7. 2. 2010 00:53
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Se srovnavanim zacal megacruiser :-) . Kabro je kabro, tam to chce kosili a bud dlouhe vlasy, nebo ksiltovku, slecna samozrejme klobouk, nebo francouzsky satek...aspon tak jezdim v tatkovo kabru.
Avatar - white label
7. 2. 2010 00:52
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Jj, taky bych už nechtěl šíbr (ke klimatizaci) ani zadarmo, ale kdo ho "potřebuje", ať ho má, ale zrovna já mu to rozhodně závidět nebudu... ;-) :-)
Avatar - pumpkin
4. 2. 2010 15:40
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Fandím Renaultu kvôli takýmto projektom, ktoré sa aj dostanú do sériovej výroby. Príkladom je Avantime, Kangoo BeBop a teraz aj Wind. Proste autá čo majú štýl a určite vyniknú v šedej mase tuctoviek. :yes:
Držím Renaultu s Windom ale aj BeBopom palce. :yes:

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 15:45
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Bebop si mohli odpustit :).
4. 2. 2010 21:39
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Ani mne sa BeBop nepáči, hlavne kvôli proporciám. Ale takisto je to niečo, čo v portfóliu nikto z konkurencie nemá. A za to dávam jedine :yes:

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
5. 2. 2010 11:59
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
A uz to ma nekdo v garazi >:D ? (krom vyhercu soutezi atd >:-[] )
4. 2. 2010 20:39
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Podle ceny Laguny, by se tohle mělo dát koupit v Lidlu někde mezi zeleninou.
Avatar - ryman
4. 2. 2010 21:30
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
co vim tak lidl je nemecky retezec tam jsou k dostani spis lisky ;-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 21:42
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
>:D :yes: :yes:
4. 2. 2010 22:53
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Leda tak vzteklé lišky, v oddělení masa a paštik. :-!
4. 2. 2010 22:54
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Jo, tam asi jo. Já tam moc nechodim, ale s liškou můžeš přijet i do hotelu Kempinski s renaultem maximálně přivést pečivo.

PS: teda pokud víš, co je hotel Kempinski ;-)
Avatar - T613
4. 2. 2010 23:00
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
jsi si jistý? v jednom britském pořadu to viděli jinak >:D
4. 2. 2010 23:05
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Byl jsem v nějakém britském pořadu, jak nakupuju v Lidlu? Nejsem si jist...
Avatar - T613
4. 2. 2010 23:16
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
to asi nééé.. tam si na to pozvali nějakého módního guru ;-)
4. 2. 2010 23:59
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Tak to jsem byl asi já... no a jaká je tvoje myšlenka?
Avatar - T613
5. 2. 2010 06:38
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Moje myšlenka je, že by se lišky měly chránit před městským shonem!
4. 2. 2010 23:17
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Ale, kdepak si chrupkal u Kempinských? :-)
Myslím, že bych doma ještě našel od nich nějaké to mýdlo. >:D
4. 2. 2010 23:50
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
No hlavně v Dubai, tam to bylo nejlepší, když stojíš na recepci s lyžema a sáňkama v ruce, na to nezapomenu a jinak jen na letištích... ale mejdla nekradu :-)
4. 2. 2010 23:55
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Já nemohl odolat, zas tak často se mi to nepoštěstí a v zahradním domku na umyvadle vypadá mýdlo od Kempinských docela vtipně. ;-)
5. 2. 2010 00:01
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
No však já Kempinskýho po světě "vymetal" jen díky emirates air, jinak spím pod mostem :-)
5. 2. 2010 07:48
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
A skúsil si to niekedy, že to tak dobre vieš?
5. 2. 2010 11:53
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Nemecky retezec plny veci z Polska, Madarska a Rumunska, dekuji nechci ;-\ :-! . To si radsi otevru lahvinku Vitriolu.
4. 2. 2010 21:40
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Zaspal si dobu, kámo, dnes sa už kvalitný tovar nedá identifikovať podľa ceny. ;-)

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
4. 2. 2010 22:50
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Snad nemyslíš, že podle prodejů? To by byla pro tvoje ego ještě větší facka, nemyslíš?
5. 2. 2010 07:47
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Moje ego ma nezaujíma, nepestujem si ho. ;-)
Kvalitný tovar už iba tan neidentifikuješ, zistíš aš časom, čo zač máš vlastne v rukách. Dnes nieje zárukou kvality ani značka, viz aférka Toyoty...
5. 2. 2010 11:52
Re: D.o.K.o.N.aL.é.
Tak to mam smulu, Lidl mne odpuzuje jak cikana prace >:D .
4. 2. 2010 13:12
Hodně zajímavé
Je to fakt dobrý nápad, uvést auto s touhle koncepcí za dostupnou cenu. :yes: Design je taky dost nápaditý, jenom mi to přijde nějak přehnaně vysoké. Ale to je můj názor.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 14:43
Renault Asia
Designér zadní poloviny vozu nejspíš pochází s Asie a jeho motivací bylo nabídnout evropským masám neokoukanou eleganci zádě Nissanu Skyline V35 ( [odkaz] ) >:D
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 14:48
Re: Renault Asia
A nebo třeba ze starého Oplu Tigra, případně ty 4 kola, co to auto má jsem viděl tuším na nějakém autě... které to auto ta čtyři kola taky má... mám dojel že snad krom velorexu všechny >:D
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 14:56
Re: Renault Asia
Porovnej si ty zadní světla ;-) A podívej se na ten koncert liní ze zadobočního pohledu, ten může směle konkurovat Hondě Insight >:D
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 18:34
Re: Renault Asia
To iž tam vidím spíše "céčko" jako mívají na světlech současné Škodovky, ale jinak je tam ostrá hrana a to Nissan nemá.
4. 2. 2010 15:28
Re: Renault Asia
Koukam, koukam a nic :-)
Avatar - ryman
4. 2. 2010 21:34
Re: Renault Asia
aneb chtel jsi rict ze nissan je zas okopiroval od infiniti gx35 ze... :-!
4. 2. 2010 21:41
Re: Renault Asia
Podobných zadkov nájdeš medzi autami plno... ;-)

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
Avatar - T613
4. 2. 2010 22:27
Re: Renault Asia
například tak vypadá ten tvůj na parkovišti >:-[]
5. 2. 2010 07:44
Re: Renault Asia
Skús si dať zrkadlo zozadu, možno budeš prekvapený...
>:D

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
Avatar - T613
5. 2. 2010 07:59
Re: Renault Asia
tak jsem se díval a nic jsem neviděl [odkaz]
5. 2. 2010 08:50
Re: Renault Asia
Ja som napísal dať si zrkadlo ZOZADU, nie do zadku... >:D
4. 2. 2010 19:31
Áda
Kde je Áda, kde????
Rozbalit vlákno
2
4. 2. 2010 21:38
Re: Áda
tlaci na zachode Mitsu do misy aby mel v garazi misto pro vitr :-!
Re: Áda
Áda ladí nový TDI 2,5 250 ch Black Motion do krále třídy LUPOFOX CC s objednávkama na 5 let dopředu.
Wind už teď je mrtvej!!! :-!
5. 2. 2010 08:15
opet motory?
info o motorech (zverejneno 2.unora!)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
19
5. 2. 2010 08:57
Re: opet motory?
Takže športovo ladený model, nie športiak.
1.6/133k a 1.2/100k - pre malé žihadlo ideál.
Cena v Anglicku po prepočte púhych 390.000,- Kč
:yes:

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
5. 2. 2010 11:57
Re: opet motory?
Hm, 390 000 to uz je cislo, ktere tehle, vice mene nepouzitelne, blesce bere hodne z jejiho kouzla, kdyby to bylo do 350ti v zakladu, dokazu si predstavit, ze si to plno lidi koupi pro zabavu, nebo lepsi jezdeni po meste v lete. Za 390 uz se da koupit plnohodnotne auto. Super je ta motorizace 1.2/100k a tak nak podle maximalniho vykonu je jasne, jakej ze zase bude ten podvozek...zase to bude maslo..
5. 2. 2010 20:48
Re: opet motory?
390tis. je veľa za auto s elektricky sklápanou strechou a motorom 100 koní...? Ty sa zobuď, človeče... A uvedom si, že je to predbežná cena pre Britániu, nie na náš trh.
6. 2. 2010 19:54
Re: opet motory?
Je to levne, ale ne tolik, aby to znamenalo nejaky Boom a kdyz tak na to auto koukam, myslim, ze bylo udelane tak, aby konecne CCckum zacali verit ,,masy", uvidime. Aspon 350by mohli dat, at je to levnejsi nez jeta Z4ka..
Avatar - Ronault.
6. 2. 2010 20:00
Re: opet motory?
Ale ty firt nechápeš, že Anglie sice je trh, kde kupodivu kabriolety mají rádi, ale malinkaté kabriolety nebudeme kupovat my v ČR, ale Italové, Francouzi, Španělé, Řekové... a další jižanské národy, které malá auta mají rádi.
6. 2. 2010 20:05
Re: opet motory?
Travim ve Fr dost casu a ze by tam jezdilo vice kabrioletu....to se rici neda. Rekove na tom nejsou ekonomicky tak, aby si mohli hromadne kupovat druhe auto pro zabavu. Italove si koupi radsi Mito a ojetou Barchetu, Chorvatsko vynechavam uplne...

Ale vim, co se mi snazis rict, ja to chapu, urcite si to sve kupce za tu cenu najde, kdyz si je nasla Tigra a 206ka...
Avatar - Ronault.
6. 2. 2010 20:07
Re: opet motory?
Nevím kdy jsi byl naposledy v jižní, bacha na to, nepočítejme tam Saint Mont Michelle >:-[] , Francii... nebo v Řecku. Třeba v Itálii těch malých kabrioletů typu p206 CC jezdí opravdu hodně a vůbec se nemusí jednat o domácí značku. Podobně je na tom Řecko, které až tak chudobné hlavně díky turistice v letoviscích není, aby si nemohli dopřát nové malé auto.
6. 2. 2010 20:37
Re: opet motory?
Prejme Windu uspech, za par let udela poradnej socialni CC model Dacia a vsichni si ho koupime na hrani paintballu :-) .
6. 2. 2010 20:37
Re: opet motory?
Zase duplicitni prispevek sakra...
6. 2. 2010 19:55
Re: opet motory?
SMAZANO - duplicitni vlozeni prispevku :-)
Avatar - ryman
5. 2. 2010 10:47
Re: opet motory?
paradni benzinky.. :yes: jeste nejaky ten chrochtacek pro uchyly by se hodil >:-[]
5. 2. 2010 11:58
Re: opet motory?
Uchylakum prave udelali tu 1,2ku, ktere muzou napsat spotrebu stejnou, jako chrochtakum.. :-)
5. 2. 2010 12:49
Re: opet motory?
No vidis, to ja zas nechapal, kdyz svyho casu do 206CC davali dvoulitr ...
5. 2. 2010 12:54
Re: opet motory?
To nechapal nikdo >:D . Pro 206ku s jejim podvozkem, rizenim a razenim a vubec konstrukci, byla nebezpecna i 1.1 v trivalci :-) .
Avatar - Ronault.
6. 2. 2010 01:31
Re: opet motory?
Já bych to s tou 206 tragicky neviděl. Vím, že jsi s jednou už jel, ale nevím co jsi od ní čekal? Jízdní vlastnosti motokáry? 8-s Dyť to bylo malé autíčko určeno primárně pro fr. maminky pro jízdu po městě.
6. 2. 2010 19:57
Re: opet motory?
Tvarilo se holt akcneji, nez ve skutecnosti bylo :-) .
Avatar - Ronault.
6. 2. 2010 19:58
Re: opet motory?
Víš kolik aut se tváří akčně a není? 8-s
6. 2. 2010 20:00
Re: opet motory?
Asi 80% produkce :-). (jsem chtel jeste editovat, ale nedal jsi mi ani vterinku ;-) :yes: )
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 00:29
Re: opet motory?
Jsem prostě rychlý.
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 23:40
Superamerica... jak smesne.
To uz by se mohla v USA rovnou obnovit vyroba Velorexu. Toho, co neskrabe, ale lesti... >:-[] Vzdyt je to jen lesteny prd.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
6. 2. 2010 01:29
Re: Superamerica... jak smesne.
Ádo, Superamerica neznamená, že to až tak nutně musí mít něco společného s Amerikou 8-s :no:
Avatar - Ada je zase tady
6. 2. 2010 22:34
Re: Superamerica... jak smesne.
Je mi jasne, ze to nema, az na ten trapny nazev, nic spolecneho s USA. Toho tahle trapna firma proste neni schopna >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 2. 2010 00:31
Re: Superamerica... jak smesne.
Ádo, stále jsi to svým zakomplexovaným mozkem nepochopil. Původní Superamerica je auto, které se rozhodně v Americe nevyrábělo. Tobě by se nelíbilo, protože to nebyl TDI a nemělo to vysoký podvozek.