Novinky
Je to fakt dobrý nápad, uvést auto s touhle koncepcí za dostupnou cenu. :yes: Design je taky dost nápaditý, jenom mi to přijde nějak přehnaně vysoké. Ale to je můj názor.
Designér zadní poloviny vozu nejspíš pochází s Asie a jeho motivací bylo nabídnout evropským masám neokoukanou eleganci zádě Nissanu Skyline V35 ( [odkaz] ) >😁
A nebo třeba ze starého Oplu Tigra, případně ty 4 kola, co to auto má jsem viděl tuším na nějakém autě... které to auto ta čtyři kola taky má... mám dojel že snad krom velorexu všechny >😁
Podobných zadkov nájdeš medzi autami plno... 😉
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
například tak vypadá ten tvůj na parkovišti >😒]
Kde je Áda, kde????
info o motorech (zverejneno 2.unora!)
[odkaz]
[odkaz]
Takže športovo ladený model, nie športiak.
1.6/133k a 1.2/100k - pre malé žihadlo ideál.
Cena v Anglicku po prepočte púhych 390.000,- Kč
:yes😒br />
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
1.6/133k a 1.2/100k - pre malé žihadlo ideál.
Cena v Anglicku po prepočte púhych 390.000,- Kč
:yes😒br />
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Hm, 390 000 to uz je cislo, ktere tehle, vice mene nepouzitelne, blesce bere hodne z jejiho kouzla, kdyby to bylo do 350ti v zakladu, dokazu si predstavit, ze si to plno lidi koupi pro zabavu, nebo lepsi jezdeni po meste v lete. Za 390 uz se da koupit plnohodnotne auto. Super je ta motorizace 1.2/100k a tak nak podle maximalniho vykonu je jasne, jakej ze zase bude ten podvozek...zase to bude maslo..
390tis. je veľa za auto s elektricky sklápanou strechou a motorom 100 koní...? Ty sa zobuď, človeče... A uvedom si, že je to predbežná cena pre Britániu, nie na náš trh.
Je to levne, ale ne tolik, aby to znamenalo nejaky Boom a kdyz tak na to auto koukam, myslim, ze bylo udelane tak, aby konecne CCckum zacali verit ,,masy", uvidime. Aspon 350by mohli dat, at je to levnejsi nez jeta Z4ka..
Ale ty firt nechápeš, že Anglie sice je trh, kde kupodivu kabriolety mají rádi, ale malinkaté kabriolety nebudeme kupovat my v ČR, ale Italové, Francouzi, Španělé, Řekové... a další jižanské národy, které malá auta mají rádi.
Travim ve Fr dost casu a ze by tam jezdilo vice kabrioletu....to se rici neda. Rekove na tom nejsou ekonomicky tak, aby si mohli hromadne kupovat druhe auto pro zabavu. Italove si koupi radsi Mito a ojetou Barchetu, Chorvatsko vynechavam uplne...
Ale vim, co se mi snazis rict, ja to chapu, urcite si to sve kupce za tu cenu najde, kdyz si je nasla Tigra a 206ka...
Ale vim, co se mi snazis rict, ja to chapu, urcite si to sve kupce za tu cenu najde, kdyz si je nasla Tigra a 206ka...
Nevím kdy jsi byl naposledy v jižní, bacha na to, nepočítejme tam Saint Mont Michelle >😒] , Francii... nebo v Řecku. Třeba v Itálii těch malých kabrioletů typu p206 CC jezdí opravdu hodně a vůbec se nemusí jednat o domácí značku. Podobně je na tom Řecko, které až tak chudobné hlavně díky turistice v letoviscích není, aby si nemohli dopřát nové malé auto.
paradni benzinky.. :yes: jeste nejaky ten chrochtacek pro uchyly by se hodil >😒]
Uchylakum prave udelali tu 1,2ku, ktere muzou napsat spotrebu stejnou, jako chrochtakum.. 😄
No vidis, to ja zas nechapal, kdyz svyho casu do 206CC davali dvoulitr ...
To nechapal nikdo >😁 . Pro 206ku s jejim podvozkem, rizenim a razenim a vubec konstrukci, byla nebezpecna i 1.1 v trivalci 😄 .
Já bych to s tou 206 tragicky neviděl. Vím, že jsi s jednou už jel, ale nevím co jsi od ní čekal? Jízdní vlastnosti motokáry? 8-s Dyť to bylo malé autíčko určeno primárně pro fr. maminky pro jízdu po městě.
To uz by se mohla v USA rovnou obnovit vyroba Velorexu. Toho, co neskrabe, ale lesti... >😒] Vzdyt je to jen lesteny prd.
Ádo, Superamerica neznamená, že to až tak nutně musí mít něco společného s Amerikou 8-s :no:
Je mi jasne, ze to nema, az na ten trapny nazev, nic spolecneho s USA. Toho tahle trapna firma proste neni schopna >😒]
Wind je pekné nápadité vozítko pre mladých, so základom z Twinga nebude stáť majetok, práve naopak. Sympatický výraz spredu mu môže závidieť aj samotné Twingo. Výborne, Renault.
:yes😒br />
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
😄 😄 😄
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Ne... Wind se opravdu povedl, trosku mi to pripomina starej Lotus Elise namixovanej se starou MR2kou.. je to proste pekny. Takove hrave...
Předsudky máš dobré. Francouzi mají jeden správný přístup. Nevnucují každému do auta sportovní podvozek, i když ho nepotřebuje v autech typu P206, což jsou kabelky do města, s kterým ty máš snad jedinou fr. zkušenost 😐
Takové Clio RS má nejlepší sportovní podvozek ve své třídě, jo, je to francouzské auto.
Jinak mas pravdu s tim, ze ve meste je to podvozkove prijemne, houpajda... :yes: . Ostatne jako porad...vse ma sva + a sva -
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE AJ K TESTOM.
😄 😄 😄
Zahlasujte v ankete. [odkaz]
😄 😄 😄
Jinak s tebou souhlasim, Renault proste cili na posouvacky po meste a v jeho blizkem okoli, takze se to da chapat, frantici jsou proste jini, nez my testosteronem obdarene narody...
Zobuď sa, šéfe...
Na dálnici bys třeba podvozek Laguny GT ocenil maximálně, více než Tourana či... jak se ta krabice jmenuje.
Ad Zafira? No nevím, vysoké jak Scénic, podvozek v ničem lepší, zpracování bída... a je to Opel, takže... jak říkají Němci😒br /> Každé auto se jednou stane Oplem. (pro méně chápavé - každé auto se stane vrakem) :-!
Jen cena mluvi proti Opelu, ale to je logicke.
Cena Opelu je dána neschopností místního distrubutora prodávat, taky se proto (a nejen proto) Opel drží v ČR za všemi mainstreamovými značkami.
Ty nejsi zastánce Opelu? Jsi největší místní zastánce Opelu a už i jeden z posledních >😒]
Předešlá Astra. Tak extriér budiž, ale ten interiér a palubní deska...
[odkaz]
Ten obrázek mluví za vše. Popravdě tohle by navrhl žák mateřské školy, kdyby dostal do ruky pravítko. Porovnáš-li to s Meganem😒odkaz] , tak není o čem váhat, Megane je naprosto srovnatelný, ba dokonce útulnější než ta lednice od Opelu, ta je k zblití.
Třeba ta Vectra... s čím ona přišla krom dotykového ovládání směrovek, které je jen na obtíž než k užitku.
Zafira přišla s sedmimístným uspořádáním, což byla reakce na abseci pořádného MPV typu Espace. Jinak nic.
Opel sice dělá pokroky, ale v rámci své konkurence, čili boj s tím aby vůbec nekrachnul.
Megane nebyl levný, až III generace je "levná", spíše je srovnatelná s konkurencí. Vem si jen na jaké ceně začíná Focus - 299 990 Kč, stejně jako Megane (neberu výbavu Generation, to je vý!dobytek! Renaultu ČR), dokonce Otavia začíná na 315 000 Kč. Astra začíná na nějakých 335 000 Kč, ale je to jen problém dovozce Opelu, že není schopen snížit cenu tak, aby odpovídala kvalitě, proto jsou za všemi evropskými i !korejskými! značkami v prodejnosti. A to nemluvíme o prémiové značce, spíše o nějakém průměrně šedém mainstreamu.
Renault Fluence 😒br /> U základní výbavy Confort je pouze výškově stavitelný volant
Při snaze o ostřejší svezení vynikne přeposilované a nepřímé řízení, díky němuž je v zatáčce potřeba neustále provádět korekce volantem.
Změny rychlostních stupňů jsou při snaze o rychlé přeřazení kostrbaté a dráhy mají gumové dorazy.
Klíčovou zprávou pro všechny čtenáře je to, že Fluence za méně než 300 tisíc plní to, co Renault slibuje.
a ted interiery 😒br /> [odkaz]
a
[odkaz]
:-! . Uz jsem prisel na to, s cim porovnavat Francii...s Italii a hlavne s Chevroletem , Kii a Hyundaiem.
Ta věta o Opelech není z mé hlavy, ale z německé... a proč si jej němci kupují častěji než Renaulty? Vysvětlovat ti asi nemusím, že ze stejného důvodu proč si kupují francouzi více Renaulty, ne? 😉
Nemci si nekupuji nemecka auta kvuli tomu, ze jsou nemecka, ale kupuji si je ze stejneho duvodu, jako ja. A tim duvodem je kvalita, Fr. ti chte nechte proste zatim jeste nenabidne takove zrpacovani, takove vlastnosti, amterialy a technologie. To, ze Fr. (pro zeny) lakave natvaruji narazniky a svetla z nich lepsi auta neudela...Fr. zase vse kompenzuje cenou a Renailt a Citroen asi zacnou do 5ti let auta rozdavat zadarmo, jinak si tu cenu nedokazu vysvetlit. A prave kvuli super cenove nabidce, si mamca jede koupit sve druhe auto k XCcku...bude z Francie, drz se, budu mit doma frantika, bude to Peugeot E😜ert TeePee. Nutno dodat, ze si ho kupuje jen na jezdeni se psema po vystavach, ale jsem na nej zvedavej, snad nedostanu morskou nemoc 😄
Tomu rozumím, ale proč si potom i ti francouzi taky "neplivou" na to, co sami tak kupují...? 😉
Kdesi jsem četl, že základ by měl být pod 300 a jestli Renault bude pokračovat ve svojí invazivní cenový politice... tak by se tam mohl vejít i s 1,2T😉
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Spíš se jim bude dařit někde jak jsem psal do blogu: Azurové pobžeží, Palmová Riviera, Costa Brava atd.
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Souhlas, ja si myslim, ze to je auto do mesta, neb sundana strcha je lepsi, nez klimatizace. Rozmery jsou take idealni do mesta a nakonec na to bude nastavenej i podvozek...Na rivieru je Porsche a spol..tohle neni stylovka..
Ja ho mám dodatočne spravené na Formane a musím povedať, že je to po klimatizáci najlepšia vec, akú kedy na aute vymysleli. Nie je, samozrejme, odsuvné, iba sa mierne vyklápa, ale slnko na mňa nepáli, lebo je patrične začiernené tmavým rastrom, a perfektné je preto, že zabezpečuje perfektné vetranie v lete. S výnimkou státia v kolóne je na nezaplatenie, a aj vtedy je niekedy fajn, v kombinácii s otvoreným oknom sa vzduch v aute viac hýbe a je to o kus príjemnejšie ako bez neho.
Samotný kabriolet ale nelze s šíbrem srovnávat.
Držím Renaultu s Windom ale aj BeBopom palce. :yes😒br />
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
😄 😄 😄
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
PS: teda pokud víš, co je hotel Kempinski 😉
Myslím, že bych doma ještě našel od nich nějaké to mýdlo. >😁
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Kvalitný tovar už iba tan neidentifikuješ, zistíš aš časom, čo zač máš vlastne v rukách. Dnes nieje zárukou kvality ani značka, viz aférka Toyoty...