Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Řidiči pozor! Ford Mondeo ST220 v barvách Policie

Ještě před koncem roku převzala Policie ČR novou techniku. Nové automobily nesou nejen značku Škoda, které je Policie věrná dlouhá léta, ale ve vozovém parku dálniční policie jsou nyní také rychlé Fordy Mondeo ST220.
Zpět na článek
2. 1. 2004 15:58
neregistrovaný "Ace2"
2. 1. 2004 16:21
neregistrovaný "mates"
2. 1. 2004 16:35
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
2. 1. 2004 18:15
neregistrovaný "anonym"
2. 1. 2004 20:06
neregistrovaný "merc"
3. 1. 2004 15:26
neregistrovaný "martin"
2. 1. 2004 18:05
neregistrovaný "ric"
3. 1. 2004 15:13
neregistrovaný "Niemand"
3. 1. 2004 20:03
neregistrovaný "Ric"
4. 1. 2004 21:29
neregistrovaný "Niemand"
5. 1. 2004 09:11
neregistrovaný "rsv"
7. 1. 2004 08:43
neregistrovaný "anonym"
7. 1. 2004 23:24
neregistrovaný "bob"
5. 1. 2004 08:57
neregistrovaný "anonym"
6. 1. 2004 13:36
neregistrovaný "Radek"
2. 1. 2004 20:30
neregistrovaný "Carlsson"
2. 1. 2004 22:15
neregistrovaný "Ace2"
3. 1. 2004 11:22
neregistrovaný "Mr.modena"
4. 1. 2004 12:08
neregistrovaný "peter75"
3. 1. 2004 14:34
neregistrovaný "Whirlwind"
3. 1. 2004 15:22
neregistrovaný "Ace2"
3. 1. 2004 01:11
neregistrovaný "Mac"
2. 1. 2004 22:37
neregistrovaný "Šumík"
3. 1. 2004 15:20
neregistrovaný "Niemand"
2. 1. 2004 23:09
neregistrovaný "vedeni"
2. 1. 2004 23:20
neregistrovaný "Ace2"
3. 1. 2004 13:29
neregistrovaný "MaxvRS"
3. 1. 2004 16:42
neregistrovaný "vedeni"
4. 1. 2004 00:53
neregistrovaný "Šumík"
3. 1. 2004 00:52
neregistrovaný "Dan"
3. 1. 2004 01:19
neregistrovaný "Mac"
3. 1. 2004 00:59
neregistrovaný "Mates"
3. 1. 2004 04:58
neregistrovaný "Michal K."
3. 1. 2004 11:09
neregistrovaný "driverr"
3. 1. 2004 15:49
neregistrovaný "GT 87"
3. 1. 2004 20:20
neregistrovaný "bob"
4. 1. 2004 08:17
neregistrovaný "MiP"
4. 1. 2004 14:15
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 1. 2004 00:21
neregistrovaný "sl55amg"
4. 1. 2004 20:19
neregistrovaný "bob"
7. 1. 2004 17:28
neregistrovaný "Lopatta"
7. 1. 2004 23:44
neregistrovaný "bob"
3. 1. 2004 17:24
neregistrovaný "MiP"
3. 1. 2004 21:58
neregistrovaný "Pet"
4. 1. 2004 12:08
neregistrovaný "Šumík"
4. 1. 2004 14:18
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 1. 2004 15:27
neregistrovaný "Šumík"
4. 1. 2004 20:51
neregistrovaný "driverr"
5. 1. 2004 22:07
neregistrovaný "Vladimír"
6. 1. 2004 11:08
neregistrovaný "driverr"
7. 1. 2004 19:00
neregistrovaný "Pan Továrník"
6. 1. 2004 12:04
neregistrovaný "Kuba"
6. 1. 2004 15:54
neregistrovaný "Dawe"
6. 1. 2004 18:06
neregistrovaný "driverr"
3. 1. 2004 09:47
neregistrovaný "Michal"
3. 1. 2004 11:47
neregistrovaný "Mr.modena"
3. 1. 2004 12:06
neregistrovaný "Mood"
3. 1. 2004 15:31
neregistrovaný "Niemand"
3. 1. 2004 15:59
neregistrovaný "Mac"
3. 1. 2004 19:16
neregistrovaný "jag"
4. 1. 2004 15:16
neregistrovaný "Kvakos"
4. 1. 2004 22:39
neregistrovaný "X"
5. 1. 2004 16:06
neregistrovaný "Keta"
5. 1. 2004 19:19
neregistrovaný "X"
11. 1. 2004 11:40
neregistrovaný "Michal K."
3. 1. 2004 21:19
neregistrovaný "Bobb"
3. 1. 2004 21:56
neregistrovaný "Pilot"
4. 1. 2004 16:37
neregistrovaný "arfi"
4. 1. 2004 21:35
neregistrovaný "Niemand"
4. 1. 2004 12:18
neregistrovaný "ric"
4. 1. 2004 13:13
neregistrovaný "Mood"
4. 1. 2004 16:49
neregistrovaný "ric"
5. 1. 2004 11:50
neregistrovaný "anonym"
5. 1. 2004 13:28
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2004 17:36
neregistrovaný "Tomas"
4. 1. 2004 19:17
neregistrovaný "Bobb"
6. 1. 2004 14:41
neregistrovaný "Radek"
4. 1. 2004 19:19
neregistrovaný "Z"
5. 1. 2004 10:04
neregistrovaný "karel"
5. 1. 2004 15:25
neregistrovaný "anonym"
7. 1. 2004 20:35
neregistrovaný "Kiri"
2. 3. 2004 11:39
neregistrovaný "Immortal"
5. 1. 2004 10:59
neregistrovaný "Danny"
5. 1. 2004 11:59
neregistrovaný "Kuba"
5. 1. 2004 13:19
neregistrovaný "anonym"
5. 1. 2004 16:38
neregistrovaný "cello"
5. 1. 2004 17:56
neregistrovaný "Honza"
5. 1. 2004 19:34
neregistrovaný "X"
5. 1. 2004 22:01
neregistrovaný "Vladimír"
6. 1. 2004 09:02
neregistrovaný "Hanz"
6. 1. 2004 09:45
neregistrovaný "Kuba"
6. 1. 2004 13:05
neregistrovaný "Hanz"
6. 1. 2004 15:15
neregistrovaný "JSte"
6. 1. 2004 22:41
neregistrovaný "Viktor"
7. 1. 2004 00:22
neregistrovaný "X"
7. 1. 2004 11:43
neregistrovaný "mates"
7. 1. 2004 16:18
neregistrovaný "Karel"
7. 1. 2004 17:08
neregistrovaný "Tomas"
7. 1. 2004 17:09
neregistrovaný "Tomas"
7. 1. 2004 20:50
neregistrovaný "Kiri"
8. 1. 2004 08:47
neregistrovaný "cello"
19. 1. 2004 02:45
neregistrovaný "Karamba"
19. 1. 2004 17:55
neregistrovaný "Tomasino"
3. 2. 2004 13:12
neregistrovaný "XXL"
21. 1. 2004 21:07
neregistrovaný "voko"
5. 2. 2004 20:49
neregistrovaný "Pedro"
8. 2. 2004 22:01
neregistrovaný "Zdenek"
2. 3. 2004 10:32
neregistrovaný "Tomáš"
19. 12. 2007 19:32
neregistrovaný "Petr.m"
neregistrovaný "Ace2"
2. 1. 2004 15:58
maják
Hmm zase někdo přemýšlel... s tím majákem to za a) určitě pojede 243 km/h b) určitě spotřeba 12 litrů. Jen tak pro představu Policejní Felda má v ideálním případě o litr vyšší spotřebu s majákem na střeše (a to jezdí pomalu po městě) a maximálka někde 140 .... Dát maják na střechu rychlého auta, může skutečně napadnou jenom policii... Na druhou stranu, výhoda pro nás dálniční expresy....
BTW pruh vysoce svítících LEDek pod rám předního a zadního okna se stroboskopy mi přijde vhodnější. Jistě taky dražší... By mě zajímalo zda a jak se ten maják testoval...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
2. 1. 2004 16:21
Re: maják
Myslel jsem, ze jsi rozumny clovek, ktery je pri smyslech Proc si myslis, ze na ministerstvu nekdo premyslel o jizdnich vlastnostech auta s majakem? Nebo o vhodnosti tebou nabizeneho reseni? Vis proc ma to auto majak namontovany na nejakou variaci drzaku na lyze? Protoze ho dodava firma XY za moc "peknou" cenu a "odborna" komise to vybrala jako to nejlepsi reseni pro instalaci cehokoliv na strechu policejniho auta. Takova je nase realita a dokud bude na ministerstvu Standa, tak bude jenom hur
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
2. 1. 2004 16:35
Re: maják
Redaktor v článku nepíše, že s tím majákem to pojede 243 - je tam všeobecné shrnutí tech. parametrů sériového Mondea ST220 + námi naměřená spotřeba v redakčním testu. Takže nevidím důvod k ukvapené kritice.
neregistrovaný "anonym"
2. 1. 2004 18:15
Re: maják
Stejne to nakonec bude pruser, jako vzdycky. Jeste ze uz jsou za rok volby...
neregistrovaný "merc"
2. 1. 2004 20:06
Re: maják
nevidel bych to tak tragicky, v Nemecku maji dalnicni porsche take normalni majaky a jak jim to jezdi.
neregistrovaný "martin"
3. 1. 2004 15:26
Re: maják
a uz si videl to porsche ist viac ako 170 s majakom? Na tuto temu sme sa uz pred par rokmi bavili, ked z octavie v cca. 170 dali policajti dolu majak. To asi nebude nahoda, ked je na stresnych nosicoch napisane do 160 a pod. Tie nemecke majaky su skor majaciky, resp stroboskop vpredu, ale nie taky knedlik, ako u nas.
neregistrovaný "ric"
2. 1. 2004 18:05
Takovy auta?
To zas bude mrtvejch policajtu... :-) Dyť na to nemaj pracky!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Niemand"
3. 1. 2004 15:13
Re: Takovy auta?
To by jste se asi podivil, jak umi profesionalni ridici od police jezdit. Byt vami, radeji bych se neukvapoval a nesiril takove blaboly.
neregistrovaný "Ric"
3. 1. 2004 20:03
Re: Takovy auta?
Jo, jednoho takovyho profesionala mam v rodine... :-) A spoustu dalsich jich potkavam na ulicich kazdej den :-) Ty zustan verny svemu nicku a neplet se do diskuse... :-)
neregistrovaný "Niemand"
4. 1. 2004 21:29
Re: Takovy auta?
Pane, ja take znam par dalnicnich policistu a verte, ze jezdit umi. Koho mate, ci nemate v rodine nevim, ale jiz podle vaseho prispevku nebude vyjimka.
neregistrovaný "rsv"
5. 1. 2004 09:11
Re: Takovy auta?
á, Herr Niemand...
neregistrovaný "anonym"
7. 1. 2004 08:43
Re: Takovy auta?
Jak jezdí jsme se přesvědčili při zasedání NATO. Jedno odepsané Audi A8.
neregistrovaný "bob"
7. 1. 2004 23:24
Re: Takovy auta?
to myslíš ta najatý studentíky? U nich byl jedinej předpoklad výborná angličtina. Mám kamaráda kterej jezdil u ochraný služby a když mi ukazoval na letišti co s autem umí tak mi lezly oči z důlku. To samozřejmě řadoví policisté neumí a ti s těmito auty jezdit nebudou.
neregistrovaný "anonym"
5. 1. 2004 08:57
Re: Takovy auta?
taky si myslim, ze to bude jen drahe zbavovani se policistu.....a ta cena tech aut a pak ceny oprav...nevyslo by levneji, kdyby radsi nakoupili pasy s hrebama na zastavovani ujizdejicich ridicu.....????
neregistrovaný "Radek"
6. 1. 2004 13:36
Re: Takovy auta?
No hlavně, že my civilisti jsme naprosto skvělí řidiči, kteří si bez problémů poradí třeba s Lambem... Ten, kdo si myslí jak je dobrý řidič, má ve většině případů k dobrému řidiči daleko.
neregistrovaný "Carlsson"
2. 1. 2004 20:30
bez titulku
jsem zvědav za jak dlouho zkurvěj ALU ,dávám jim pul roku.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Ace2"
2. 1. 2004 22:15
Re: bez titulku
Mě by spíš zajímalo k čemu ty auta budou sloužit. Když pomineme poměrně slušnou bejkárnu jezdit s takto pomalovaným autem po dálnici a čekat kdo mě předjede, aby jako honička s následným vítězoslavným zastavením :) no to asi kolem policejně pomalovanýho ST220 nikdo rychle nepojede a každej si to přibrzdí aby si to za nejbližším kopcem mohl zase nerušeně rozpálit. Pokuď jim to bude stát s radarem jako imidžovka na krajnici, tak pak nechápu proč ST220, když můžou sedět ve Felicii. Nějaké vyčkávání se zastavením autem je taky pasé, protože když je minu ve 250 tak než to nastartujou, zrychlej tak už jsem o pár km někde jinde, takže taky nic. No a nakonec, původně jsem myslel, že to budou civilní auta a budou dráždit řidiče, tak že se někomu pověsej za zadek a budou ho nutit se pozávodit, jako to dělají s těma už téměř veteránskýma Passatama VR6 a pak že jako opět vítezoslavné předjetí a zinkasování pokuty, jenže já nevím i kdyby bylo to ST220 půl metru za zadkem, tak fakt mě nedonutěj abych začal závodit s něčím co v zrcátku vypadá čistě náhodně jako policejní auto... Hmm asi žiju na jiný planetě, kde platí jiné zákony logického myšlení.
neregistrovaný "Mr.modena"
3. 1. 2004 11:22
Re: bez titulku
Myslím, že bude uplně stačit, když budou neustále brázdit české silnice a to i v rámci povolené rychlosti, protože ty hrdinové co je pro ně 150 normální cestovní rychlost :) stejně hned budou připosraně brzdit, aby si pak až policajti zmizí z dohledu mohli dokazovat jak jsou dobří.... no jo zase klasika, co bych chtěl, že....:)
neregistrovaný "peter75"
4. 1. 2004 12:08
Re: bez titulku
Tebe sa zda 150 vysoka rychlost na dialnicu? Tolko som jazdil aj s Felckou 1.6 a od hrdinu mam riadne daleko... Nepoviem 180 - 200 a viac..ale 150 cece...
neregistrovaný "Whirlwind"
3. 1. 2004 14:34
Re: bez titulku
Nikde jsem se nedocet ze vsechny budou pomalovany valecnyma barvama policie a je-li jich deset, a nam ukazaly jedno pomalovany tak ciste teoreticky tech zbyvajicich devet se ti muze povesit na zadek
A navic nepochopitelne z hlediska bezpecnosti prece policie prosazuje a aby byly videt a aby vsichni vedeli s cim jezdi i jaky maji SPZ - protoze tam kde jsou videt tam se prece jezdi pomalu - pakna hloupost bych rekl. Ale me to vyhovuje . Ale jinac by spis pomohla plynulost provozu!
neregistrovaný "Ace2"
3. 1. 2004 15:22
Re: bez titulku
No nikde ses to nedočetl, ale já je viděl na dálnici jak jednou pěkne za sebou.. 6 jich mohlo být určitě. Předpokládám, že ty zbejvající 4 někde zdechli :)
neregistrovaný "Mac"
3. 1. 2004 01:11
Re: bez titulku
Půl roku bych jim dal, ledaže by to vyfasovali s ocelovýma na zimu. Ale protože je mají od začátku, tak hned druhá směna, co to auto dostane, se na nich podepíše a tipuju, že do půl roku jedno to auto hoši stihnou zrušit ;-)
neregistrovaný "Šumík"
2. 1. 2004 22:37
A jejejej....
Tak to se musím začít bát....
...možná, že zas tak ne, vždyť fízlové vůbec neuměj řídit...dovedete si představit, že přestoupí z Feldy rovnou do 220ti koňového auta, to je snad 3x tolik než má Felda....no nevím
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Niemand"
3. 1. 2004 15:20
Re: A jejejej....
Za volant techto vozu budou povolavani i nadale silnicni a dalnicni policiste, kteri jiz dnes nejezdi s Feliciemi, ale napr. s VW Passat VR6, Renault Laguna, Skoda Octavie, Opel Vectra apod. Takze se nebojte, nemate proc, maximalne pokud nedodrzujete pravidla silnicniho provozu.
neregistrovaný "vedeni"
2. 1. 2004 23:09
Jeste majaky
Bavil sem se o tom se znamym - policajtem, kterej v tom jel - a rikal, ze ty majaky fakt silene brzdej a co vic - v ty rychlosti se normalne vytrhavaj a ohybaj se srouby. :) To je prispevek k bezpecnosti silnicniho provozu, kdyz ti vleti do skla majak... Takze asi lobbing firmy dodavajici tyhle majaky. Nektery fabie mestsky(!) policie maji ty plochy stroboskopicky, tak nevim, proc to nedali sem. Asi stara Grossova sedi ve firme "Majak & syn"
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ace2"
2. 1. 2004 23:20
Re: Jeste majaky
Hmm tak jsem rád, že můj zcela logický odhad se potvrdil a to jsem nikdy s majákem nejel :) možná bych měl poslat policii fakturu za "odborné" konzultace :) Jak někdo mohl přijít na takovou krávovinu.... checht jo Policie.
neregistrovaný "MaxvRS"
3. 1. 2004 13:29
Re: Jeste majaky
První co mě napadlo, když jsem to auto viděl, bylo jestli se tam ten maják udrží při rychlosti přes 200. Třeba s tím budou jezdit podle předpisů :-)) Policie teď musí přece začít jezdit dle předpisů, aby šla ostatním řidičům přikladem, aspoň tak to někde psali.
neregistrovaný "vedeni"
3. 1. 2004 16:42
Re: Jeste majaky
To je pravda. Policejni feldy treba ted vesele nesvitej.
neregistrovaný "Šumík"
4. 1. 2004 00:53
Re: Jeste majaky
Policejní Feldy porušují v Praze snad všechny zákony o provozu na pozemních komunikacích a pak ministerstvo vnitra se strašně diví, že je řidiči také porušujou. Chce to jít příkladem....
neregistrovaný "Dan"
3. 1. 2004 00:52
co je za problem?
jezdim svym mondeem uz par mesicu. mam ten silnejsi diesel. I s nosniky lyzi na jedne strane strechy mi to jede dost pohodove pri 200. Nemyslim si ze nase policie bude mit potrebu jezdit takovou rychlosti a i kdyby, STcko je na to dost dobre, i s tim majakem ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mac"
3. 1. 2004 01:19
Re: co je za problem?
1) Ty nejsi policajt :-)), věř, že oni si tu potřebu najdou
2) Nosič lyží je oproti majáku aerodynamickej dost výrazně
neregistrovaný "Mates"
3. 1. 2004 00:59
bez titulku
Jsem taky nekde neco zaslech ze Policie od Skodovky chtela nejaky specialy na dalnici. Melo to mit nejakej jinej majak lepsi pro dalnici. Ale prej to bylo moc drahy. Tak nevim jestli timdle moc usetrili.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal K."
3. 1. 2004 04:58
Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Ty by svému účelu dokonale stačily - jako v Maďarsku! Ale to asi stará Grossová děla pro Ford ne???
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "driverr"
3. 1. 2004 11:09
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Proč ne Škodovky?...Fabia RS není rychlý auto. Má sice výbornej podvozek a za ty prachy i super výbavu (i když ta je policii k ničemu...), ale určitě není dost rychlá a ujede jí kdejakej starej Golf. Octavia RS je taky za slušnou cenu a je i docela rychlá, ale už trochu zastaralá. V reálnym provozu jí Mondeo s přehledem naklepe (a nemusí to bejt ani ST220, ale i normální dvoulitr nebo ten 130k ropák). A kromě toho má Ford jeden z nejlepších podvozků, kterej se hodí úplně všude (nejen na dálnice). Podle mě pro policii stejně nemá cenu hledat auto s velkou maximálkou a celá tahle věc je blbost...ať zalezou zpátky do Felícií a radši jezděj pomalu aby si neublížili.
neregistrovaný "GT 87"
3. 1. 2004 15:49
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
To chci vidět jak dvoulitrový nebo dieslový mondeo předjede octavii RS!!!
neregistrovaný "bob"
3. 1. 2004 20:20
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
na to mi stačí dvoulitrová sierra
neregistrovaný "MiP"
4. 1. 2004 08:17
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
hehe...ty jsi vtipálek Dvoulitrovou sieru si dám xnídani i se svou 2.0DTi Astrou. která má jen 100 koní a 235Nm krouťák... Zkoušeno s kamarádem jehož otec vlastní 3 tyhle zázraky ;o)
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 1. 2004 14:15
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
A zkouseli jste to i s XR4i nebo Cossworth? ;o)
XR4i _mozna_, ale Cossinu si k snidani nedas - to bych se klidne vsadil.
neregistrovaný "sl55amg"
5. 1. 2004 00:21
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
hahaha. Na normalne cesty neni lepsie auto ako Mitsubishi Lancer evo 7, ale i s Subaru Impreza wrx sti bohate staci na tie vese fordiky smiesne.
no a na tu dialnicu pre policiu, tie mondea su fakt dost dobre. ved kto uz len jazdi 250 a viac? iba zopar arogantnych pripecencov, ale i tak po par km musia spomalovat...
neregistrovaný "bob"
4. 1. 2004 20:19
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
na motoru je napsáno DOHC 16V COSWORTH
tak co si to dáš k snídani?
spíš si vytřu s čímkoli co má kdokoli tady z vás
takže vtipálek jsi ty s těma tvejma kamnama
2.0 OHC možná uděláš ale DOHC ani náhodou ta má 100 za 10s
neregistrovaný "Lopatta"
7. 1. 2004 17:28
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Jé, vo čem se to hádáte?
Skvělá hodnota 0-100 za 10s.
To bych se
Pojďte si dát radši sprinta.
BMW 325 Coupé
neregistrovaný "bob"
7. 1. 2004 23:44
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
myslel jsem si ,že když má někdo bmw tak by mohl bejt normálnější než ti zmamindrákovaní majitelé škodovek a nafty vůbec. nikdo zde nepsal o skvělé hodnotě, ale o tom že určitě je to lepší než ropná astra. Například u superzávodní fabie RS inzerujou 9,6 a to má větší výkon a o krouťáku ani nemluvím, a to je stejně jako již zmiňovaná XR4i stará 10let. Já osobně mám Cosworth a myslím si, že 6,5 na 100 bude lepší než u 325 coupé a na druhou stranu nepochybuju o tom že mě udělá s M3. takže to chce trochu soudnosti a uvažovat reálně.
neregistrovaný "MiP"
3. 1. 2004 17:24
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Ech....no jsem sice zarytej zastánce Turbo dieselů...ale 130koňovej TDi.....ze sebou neudrží Octávii 1.8T natož Octavii RS...
Mondeo ST220 Octavii RS asi ujede....přece jenom rozdíl 50 koní někde musí být znát. I když myslím, že zase tak strašnej rozdíl by v tom taky nebyl. Octavia bude určite o dost lehčí....
neregistrovaný "Pet"
3. 1. 2004 21:58
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Mondeo ST 220 predjede Octavii RS kdy si vzpomene. Je to vyzkouseno s mymi kamarady ( mam RS ).
neregistrovaný "Šumík"
4. 1. 2004 12:08
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
To je jasný, ale myslím si, že kdybys ji načipoval na 165Kw, tak by měli tví kámoši docela problém.....
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 1. 2004 14:18
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
No, pokud chces srovnavat cipovanou Octavii, tak snad s cipovanym Mondeem, ne?
neregistrovaný "Šumík"
4. 1. 2004 15:27
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Ale u Mondea by se výkon beztak moc nezvýšil(nemá turbo)....
neregistrovaný "driverr"
4. 1. 2004 20:51
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Kdybys Octavii načipoval na stejnej výkon jako ST220, což by nebyl problém, tak bude mít RS lepší poměr výkon/hmotnost, ale stejně by na Mondeo neměla šanci. Ford má prostě lepší podvozek (v týhle třídě nejlepší). A jak sem psal že Octavii naklepe i dvoulitrový Mondeo, tak to mám vyzkoušený, v normálnim provozu (nemyslim zrychlení nebo maximálku) i na okruhu.Na tom okruhu to mám vyzkoušený. V létě sme se v Sosnový sešli 2 Mondea (benzín 2,0 a 130k ropák) a Octavia RS. Jeli sme to každej v každym autě asi pětkrát a vždycky bylo nejrychlejší benzínový Mondeo. Octavia a to druhý Mondeo byly skoro na stejno (podle toho kdo co řídil).
neregistrovaný "Vladimír"
5. 1. 2004 22:07
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Nebyl bych si tim na 100% jistej že Mondeo má lepší podvozek než RS.
neregistrovaný "driverr"
6. 1. 2004 11:08
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
já si tim sem jistej na 110%
neregistrovaný "Pan Továrník"
7. 1. 2004 19:00
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Když seš tak chytrej tak bys mohl vědět, že procent je jenom 100.
neregistrovaný "Kuba"
6. 1. 2004 12:04
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Chces rict, ze ta naprava z zebrinaku co ma Octavka je lepsi nez viceprvkova v Mondeu? :-D
I "obyc" Mondeo ma lepsi podvozek nez RS. ST220 je jeste o dost dal. Jedinej dobrej podvozek od Skodovky je ve Fabii.
neregistrovaný "Dawe"
6. 1. 2004 15:54
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Moc krasny, zase Skoda RS je nejlepsi na svete, chapu, ze kdyz to auto ma tak ho chvali a brani, ale nektere prispevky mi prijdou jak leceni mindraku. Proste si konecne priznejte, ze Oktavka vzdy zustane Skodovkou i kdyz s pridomkem RS. Co se tyka porovnani Oktavka a Mondea, tak Mondeo je o tridu vys a od toho se vse odviji, protoze rozvorem se radi Oktavka do tridy jako Astra, Golf (stejna podvozkova platforma) Peugeot atd. a delkou(protoze ma dlouhy previsy) do tridy Mondea. Mondea kopili, dle vyber. rizeni, takze o tom asi nerozhodoval Gros s jeho manzelkou, jak nekteri pisi.
neregistrovaný "driverr"
6. 1. 2004 18:06
Re: Proč ne Octavia RS nebo Fabia RS???
Když jsme u těch podvozků, tak je jasný že obyčejný Mondeo je Lepší než RS, je sico o třídu vejš, ale lepší než RS je I úplně normální Focus. Prostě podvozky a jízdní vlastnosti jakýhokoliv Fordu se nedaj se Škodovkou srovnávat...
neregistrovaný "Michal"
3. 1. 2004 09:47
Kobra 11
prostě se Standa příliš moc dívá na Kobru 11.

Samozřejmě, že je dobrý mít rychlý auto na pronásledování někoho, kdo po zmerčení policejní kontroly přidá plyn, neboť ví, že má v autě něco, co nechce ukázat, ale základem chycení takovýho prevíta je vrtulník. tomu se neschová. (viz USA)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mr.modena"
3. 1. 2004 11:47
už od 9.12.2003
To redakce: možná se o tom nediskutovalo pod článkem ale v Motorcafé se o tom ví už od 9.12.2003
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mood"
3. 1. 2004 12:06
bez titulku
Nemám s policií ČR nic společného, ani neznám nikoho z mého okolí, kdo by u policie pracoval. I přesto se musím pozastavit nad tím, kolik negativních ohlasů se tu na ně objevuje. Především ve spojení se skutečností, že někteří policisté budou jezdit ve Fordech ST220, konkrétně s jejich řidičskými schopnostmi. Vždyť když se vezme v úvahu počet najetých kilometrů nemají nijak vysokou nehodovost. Jistě, i v řadách policistů lze nalézt "zavodníky", ale těch přeci není tolik...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Niemand"
3. 1. 2004 15:31
Re: bez titulku
Mluvite mi z duse. Zase si tu par "machyrku" dokazuje, ze oni jezdit umi a nikdo jiny ne (tim mene vyskoleni policiste). Zajimave je, ze se tu take casto pise o tom, aby do techto vozu ani nenastupovali a radeji dal jezdili v pomalejsich vozech. Kdyby ale rychla auta nedostali, vsichni by tu psali, ze maji smulu, a ze nikoho nechyti a ze je nase policie uplne neschopna. Ja si myslim, ze nakup rychlych a konecne snad konkurence schopnych vozu (ve vztahu k vozovemu parku u nas) je vec nadmitu dobra a uzitecna. Technicke detaily jako je majak na strese (ktery je jiste odnimatelny), nebo barevne provedeni (na obrazku je jeden vuz, nikoli vsechny) jsou skutecne veci naprosto banalni.
neregistrovaný "Mac"
3. 1. 2004 15:59
Re: bez titulku
No jediný, kdo by mohl psát, že mají smůlu, že nic nechytli protože ty auta nedostali jste Vy ! Ono se tím totiž ale vůbec nic nezmění, ať už je mít budou nebo ne. Většina lidí by spíš uvítala, aby nic nedostali, protože jim je to na *. Už když se tady objevila zmínka o budoucím nákupu, tak reakce byly negativní. Žádná změna názorů se tedy nekoná.
neregistrovaný "jag"
3. 1. 2004 19:16
Simir & Gross
Tak za prve: 10 aut je stejne malo na pokryti cele dalnice.
zA druhe: stejne si ti * nebudou davat pasy takze se v tom nekde zabyjou.Tech pul roku mi pripada tak akorat.NA druhou stranu jsou skoleni takze by zas takovy lempli byt nemeli. ZA treti : nevim co vsichni mate s tou Grosovou, stejne to vybyraly "profesionalove" a kdo dal vetsi uplatek tak ten jede viz Ford.
No a nakonec si mozna najde ceska policie novou dvojci do
kobry 11 Simir & Gross.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Kvakos"
4. 1. 2004 15:16
Re: Simir & Gross
Ja ti povim kamarade na co tyhle auta PCR budou - na h..no!!! Vsad se, ze ty Al kola jsou na autech, ktera uz stacila vyjet odrena a ten snizeny predni naraznik bude do 14 dnu taky moooc pekne vypadat.
Rozhodne si nemyslim, ze PCR je stado menecenych a neschopnych jedincu, ale tyhle auta jsou jim naprosto k nicemu. Pokud nekdo bude tvrdit, ze je to dobra prevence, dodavam, ze pekne draha! Pripadam si jako v Kocourkove ve state, kde vlada spekuluje o moznosti zavedeni zvysene dane na draha auta u lidi, kteri si na svoji praci vydelaji na strane jedne a na strane druhe schvali koupeni 10ti kusove flotily takovych vozidel pro PCR!?!?
Ve vsi ucte, koupi 30ti Fabii, ktere by se za cenu tech 10ti Mondei a zlepseni hlidkove cinnosti by PCR udelala obcanum vyrazne vetsi sluzbu.
neregistrovaný "X"
4. 1. 2004 22:39
Re: Simir & Gross
Vezmu to poporade:
Add kolik: Tech aut maji 18, vsechny ve "valecnych" barvach.
Add pasy - je videt, ze jste v Mondeu nejel, to pipani co se zacne ozyvat kdyz jedete bez pasu se neda dlouho vydrzet (ano, da se to ochcat).
K tomu za treti: Vis o tom * a meles tady nesmysly. Jestli si myslite, ze nakup 18 aut je za cenikovy ceny, tak jste opravdu vsichni uplne mimo misu. A myslim, ze Mondeo budi vetsi respekt nez udejchana Octavka...


Add narazniky - nevim o jedinem STcku, ktere by pri normalnim jezdeni prislo o naraznik
Add kola - neprislo mi, ze bych je na dalnici oddelal
Add cipovani - to si muzete udelat soukrome, ale kdyz nekomu mate dodat 18 aut a drzet na ne zaruku, tak s tim podobne hovadiny delat nebudete.
Add majaky - jsou fakt strasny, ale kdyz je tam chtej, tak je tam maj
Add maximalka - ST220 ma maximalku 250kmh a podle tachometru umi i vic. Tech 243 bylo pro auta s 5kvaltem. Policajti uz maj ty faceliftovany verze s 6°prevodovkou.
neregistrovaný "Keta"
5. 1. 2004 16:06
Re: Simir & Gross
Tak pres 250 na tachometru jsem v RS mel taky, ale nejsem takovi blazen, abych tomu veril. Jestli to bylo 240 - tak dobre.
Nacipovana jede podstatne lepe. Mondeo by ji sice ujelo, ale nadrelo by se na to.
(nebudeme pocitat extremni cip+predelani motoru na nejakych 450 hp)
RS je za svou cenu daleko lepsi.
I tak by se v nich zabilo dost policajtu.
neregistrovaný "X"
5. 1. 2004 19:19
Re: Simir & Gross
Nemuzes porovnavat ceny, protoze nevis za kolik koupili ty mondea. Fakt se ty ceny od tech cenikovych vyrazne lisi.
Mondeo tech 250 jede, je to udaj z technicaku a tam je to skutecna, ne tachomatrova rychlost. Takze podle me tachometrovych cca 270 km/h.

Stejne jim vsichni akorat zavidite Recara a Sony radio s changerem na 6 CD ;-))))
neregistrovaný "Michal K."
11. 1. 2004 11:40
Re: Simir & Gross
Jestli na tebe dela vetsi dojem kdo v cem jezdi nez co kdo doopravdy dela, par se Motogross v tvem pripade nespletl, kdyz vyhodil x-milionu luftem jak jinak nez z nasich kapes. Pokud to dalnicni policie bude mit na vybirani pokut na sjezdu z D11 u Podebrad nebo na podobne akce, tak je to opravdu nesmysl. A rozhodne jim meli zaplatit nejaky specialni kurs, protoze jinak budou jen dalsi z rady tech magoru (par bychjich asi nasel i mezi diskutujicimi) co se u nas prohaneji po dalnici aniz by na to meli schopnosti (nekteri i techniku) a jsou nebezpecni sobe i svemu okoli.
neregistrovaný "Bobb"
3. 1. 2004 21:19
My machri jim stejne ujedem!
Sem dost v soku z toho, jak zdejsi "publikum" reaguje na clanek. Nejvic jsem odvarenej z tech chytrolinu s pozastavenym vyvojem, co radi at si sednou policajti zpet do felicii, co varuji ze prvni smena znici lita kola a dalsi hned auta rozsrotuje, protoze co lze od "svestek" cekat ze, dalsi spekuluje o spotrebe, dalsi o majacich, dalsi jestli to bude k necemu kdyz nebudou stat za/pred bukem (BUDE, jak vsude ve svete je). Jiste, tady jsou vsichni piloti Apolla 13, najety milion km bez nehody, clenove Menzy a vsude byli. Misto, abyste byli sakra nekdo rad, ze konecne se vybavou aspon par jednotek priblizi tam, kam mame patrit, tak tady blijete svoje zaludecni stavy. Z naseho rozpoctu je to milarda, se kteru maximalne souhlasim, jedna z mala co ma SMYSL. Cim jich vic bude, tim lip! Uroven nasich policistu i poltiku odpovida slozeni naroda, vetsina z vas si takhle vybavenou policii nezaslouzi.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pilot"
3. 1. 2004 21:56
Re: My machri jim stejne ujedem!
jooo Apollo.... to byly časy...
neregistrovaný "arfi"
4. 1. 2004 16:37
Re: My machri jim stejne ujedem!
Hochu ty seš tak blbej, že by tě nevzali ani k pliciji. Nakož aby tě nechali s tak drahýma STčkama jezdit.
neregistrovaný "Niemand"
4. 1. 2004 21:35
Re: My machri jim stejne ujedem!
Zato vy jste ukazal, jak se vyjadruje analfabet.
neregistrovaný "ric"
4. 1. 2004 12:18
No comment
Policistka málem srazila dítě na přechodu [odkaz]
Opilý policista srazil dítě na kole a ujel
[odkaz]
Eskorta bourala cestou k soudu - 3 těžce ranění [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Mood"
4. 1. 2004 13:13
Re: No comment
Ovšem, zmínil jsem i to, že i mezi policisty existiují řidiči, kteří v ovládání vozidla příliš nevynikají. Dobře to rozhodně není, ale lidé chybují. Nýbrž díky třem zde zmíněným nehodám nelze zavrhnout projekt rychlých dálničních aut a odsuzovat všechny policisty.
neregistrovaný "ric"
4. 1. 2004 16:49
Re: No comment
No ono to je trošku jinak - já proti policajtům v podstatě nic nemám, pokud dělají svou práci tak jak mají. Ale štve mě že pro ně "zákony neplatí". Stačí se projet po Praze a kolem Prahy. Policejní auta parkující na zákazu zastavení (Lidická, P5), průjezd zákazem vjezdu (odbočka ze Strakonické do Nádražní - vjezd povolen pouze pro BUS. Za hodinu tam projede tak 5 policejních aut). Nedávno jsem jel po strakonické a v padesátce u Aralu si to kolem mě prosvištěla policejní felda tak 120... samozřejmě bez majáčku. Taky odchytový akce na přejhlednejch rovinkách, kde předepsanou rychlost dodržuje málo kdo mě dokážou zvednout mandle. Tyhle drobnosti u většiny lidí vytvoří celkový názor na policii, který je zřejmý i z téhle diskuze. A vás pár "záchranářů" na tom nic nezmění.
neregistrovaný "anonym"
5. 1. 2004 11:50
Re: No comment
tak s chovanim nekterych policistu mame asi obdobne zkusenosti u nas v prerove neni problem tak okolo 10 hod vecerni potkat par pomylenych simiru v nadupanych faliciich ja si to pali po ulicich obdobnou rychlosti jako jste napsal bez majaku bez sireny jen tak pro radost.nejvic me udivilo ze ten * jel tak rychle okolo diskoteky kde by v te dobe kazdy normalne myslici ridic prvni podnapile nezletilce a zletilce... buhuzel tyto pripady nejsou vyjimkou.nemuzu ale obvinovat cajty plosne ze?za moji pomerne kratkou ridicskou karieru jsem uz par kontrol zazil ale nemam si na co stezovat vzdycky vsechno v pohode.jen jednou si ze me takovy dve mlady ucha delali vylozene srandu *.pamatuju si jak me v olmiku stavel postarsi prislusnik to bylo tehdy jeste na derbine.napred jsem nechapal co jsem jako udelal pak mi doslo ze nemam zavrenou helmu lidi ten me tak dorval ( pricemz mi ale stale predpisove vykal me tehdy 15 letymu uchu!)promluvil mi do duse.od nej jsem to tehdy bral mel pravdu ve vsem poucil jsem se a to je prave to co nekteri bezmozci asi nepochopi. domluvu policie berou jako buzeraci a nejsou ochotni priznat vlastni chybu protoze na to nemaji dost rozumu!jinak s nakupem souhlasim a ten vzpominany vrtulnik prece dostali taky ( viz sice tv nova ale bylo to tam)P.S s tim pripoutanim policajtu neni tam nahodou nejaka vyjimka? jen se ptam pac se mi to nezda.
neregistrovaný "mates"
5. 1. 2004 13:28
Re: No comment
S tema pasama je to jednoduchy! Vyjimka, nevyjimka, kdyz nejsi pripoutanej a vystreli ti airbagy, tak jsi v ... (nejspis v rakvi) a muzes mit milion vyjimek Takze mas-li airbagy, MUSIS SE PRIPOUTAT!
neregistrovaný "Tomas"
4. 1. 2004 17:36
Ale, ale...
Pánové, po přečtení této diskuse se jen divím . Většina z vás bere policii jako idioty, nepřátele, je to sranda je nějak očůrat apod...
Především bychom si měli uvědomit, že POLICIE je tu především pro naši bezpečnost. Že to až tak dobře nefunguje je smutné a ovlivňuje/ovlivnilo to spousta faktorů, nicméně stále se to zlepšuje. Je to dáno politicko-sociálním vývojem, porevoluční dobou apod., jistě není třeba vysvětlovat.
Většina y vás si hraje na hrdinu, ale pak na vás vytáhne opilý ukrajinec kudlu a už - PHONE 158 . Otázka je jestli a jak zasáhnou . Ne vážně, nutí to k zamyšlení o české mentalitě. Myslíte, že u policie nejsou lidi co umí s tím Mondeem sakra dobře jezdit? Nezlobte se na mě, ale Felina jako dálniční patrola je k smíchu.
Jezdím s dost výkonnými vozy (určitě výkonnější než ST 220) a s policií ani na dálnici jsem neměl větší problémy. Pár pokut za rychlost (nikterak velkých, parkování, zákaz vjezdu). Tak uznávám, že občas taky pochybuju o dostatečnosti IQ některých policistů, ALE (!) není jich tolik a jsem přesvědčenm, že situace se bude lepšit.
Hmm a těm z vás, co jsi myslí že jsou "KINGS OF HIGHWAY" bych zavedl alespoň na týden režim jako je na dálnicích ve státech. Máte s tím někdo zkušenosti? Kdo ne, tak jenom konstatuji, že policie mívá zásadně nejvýkonnější vozy z dané modelové řady a potkat někoho, kdo se prohání 160 mph po dálnici je asi výjimka (neviděl jsem to) a pokud, daleko nedojede, to vám garantuju .
Je přece povoleno 130 kph, tak co pořád řešíte? Když si přidáte 30 kph (na rozumnou pokutu), tak jste skoro na 160-ti a to už musí stačit bohatě... Ono je to sranda výroky typu "tak jsem jel včera 240, no nebylo místo to rozjet víc...". Přijde vám to hrdinské? Mě ne, spíš zbytečný hazard, pokud si nabijete hubu sami, váš problém, pokud ne, tak .
Mě vůbec přijde, že je v české mentalitě zafixováno: porušovat zákony a chlubit se tím je moderní. OK OK, beru, že některé jsou na hlavu, nemyslel jsem to tak striktně, ale...
Nevolám po tom, aby se z nás stali Amíci nebo Němci, ale tohle je jedna z věcí, proč na nás vyspělé státy koukají (a dlouho asi i budou ) jako na bývalou východní zemi...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Bobb"
4. 1. 2004 19:17
Re: Ale, ale...
Konecne prispevek nejakyho intelignetniho ctenare, zcela souhlas.... bohuzel s timto nazorem jsme na tomto serveru v mensine, vetsinu zde bych typoval na tunery ojetych golfu nebo sebevedomy ridice tranzitu, co se sem chodi vymachrovat...
neregistrovaný "Radek"
6. 1. 2004 14:41
Re: Ale, ale...
Pánové, dovolte, abych se k vám přidal...
neregistrovaný "Z"
4. 1. 2004 19:19
Re: Ale, ale...
V Západní Virginii je limit 70 mph (110 km/h) a za každou překročenou mph se platí 7 babek (v zúženích $14). A i když jsem za těch pár jízd po IS 64 nepotkal ani jedny benga, dovolili si rychlost porušit jenom řidiči kamionů s vysílačkami. Pro dokreslení: při 70 mph tacho (+ cruise) jsem předjížděl Corvetty.

A dálniční benga mívají Chevy se Small-blocky z Corvett (6.0 V8) nebo podobnými motory od konkurence.
neregistrovaný "karel"
5. 1. 2004 10:04
Re: Ale, ale...
PLNĚ SOUHLASÍM - PRVNÍ ROZUMNÝ PŘÍSPĚVEK....
Jinak drtivá většina korespondetnů opravdu patří někam za Balkán. Něco jako Evropa jim inteligencní nedostižně uniká........ :(((

Jinak většina příspěvků opravdu vypovídá o úrovni národa. Myslíte si snad, že potom, co jste vyměnili 120cítky a žigulíky za rychlejší vozy jste dorazili do Evropy?? Drtivá většina myšlením tak leda na Balkán..... :(((
neregistrovaný "anonym"
5. 1. 2004 15:25
Re: Ale, ale...
Jenze to tem hrdinum nevysvetlite. Policie je pro ne pouze k smichu. Jsou to zkratka ti nejlepsi z nejlepsich. Doufam, ze vsichni pochopili ironii.
neregistrovaný "Kiri"
7. 1. 2004 20:35
Re: Ale, ale...
Je fakt videt ze s vama se da bavit. Ono priznam ze se da jet obcas rychleji, to si zkusil asi kazdej ale vsechno by melo mit svoje hranice. Ono se to tem machirkum stejne jednou vymsti....
neregistrovaný "Immortal"
2. 3. 2004 11:39
Re: Ale, ale...
To bych rekl. Taky jsem obcas jezdil "trochu" rychleji, ale jednoho krasneho vecera sem nedostal prednost na hlavni a zkratil sem rok stare auto. Od te doby uz takhle neriskuji. Ono jde proste o to, ze dokud se neco nestane, tak to ty libovi frajirci nepochopi. Pri ty mi bouracce se sice nic nikomu nestalo, ale muze byt hur.
neregistrovaný "Danny"
5. 1. 2004 10:59
ST220 vs. RS
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kuba"
5. 1. 2004 11:59
Re: ST220 vs. RS
???

Nejak mi unikla pointa tohoto prispevku :-/
neregistrovaný "anonym"
5. 1. 2004 13:19
Re: ST220 vs. RS
Přesto toho řekl víc než řada žvanilů, kteří budou vždy nadávat na cokoliv
neregistrovaný "cello"
5. 1. 2004 16:38
..machři..
taky musím souhlasit s tím příspěvkem co je v drtivé menšině.. Ono jakýkoliv auto rozjet na 200 je hrozně jednoduchý (nemluvím o shade 120), ale zabrzdit nebo zpomalit je už o dost těžší.. A takový blbečky co se chlubí, že Felícíí ve které je ještě motor z MB 1000 jezdí těch 160 nebo kolik, mám nejradší, protože až bude problém tak ta Felda dostojí své kvality... Celkovej přístup k zákonům a předpisům je dost podivnej, ale jde to jen z lidské nátury, a to i o etice řidičů vůbec nemluvím to je kapitola sama pro sebe..!! Nejvíc mě vytočí magor v nějakým Superbu nebo podobné kraksně jako třeba BMW 320d nebo A4 a blikají na mě na dálnici že chtějí předjet a já je ve svých 150-160 brzdím.. podotýkám že na dálnici nejčastěji jezdím v o dost lepším autě než je mondeo 220st. Za další, když každej nadává na policii (i já, protože co občas předvedou je opravdu k pláči), tak proč když byla akce Kryštof (ať byla jakákoliv) všichni jezdili jak připosraní.. a to především ti v těch tunovanejch herkách nebo ti ve vypůjčeným fotrovým snobským verglu...?!?!?!? Ale jestli se každej k tomu bude stavět tak, že je potřeba všechno vochcat, a jezdit po dálnici v provozu 180 je to největší vzrůšo, a s myšlenkou že "pomalu" (dle předpisů) jezdí jen zbabělci a rádoby soutěžit s každým na silnici a jezdit agresivně... tak policie s tím nic neudělá a jen týdení Kryštof taky ne... Ono v Německu je sice na dálnici neomezená, ale taky doporučená, které se převážná většina přibližuje, ale ta pokuta za rychlost i na dálnici tam je zcela běžná a je stanovená jako -přílišná agresivita a ohrožování bepečí ostatních .....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
5. 1. 2004 17:56
Vauuuu
Já si myslím že Gross vybral správně, ale "Oktávka,, by byla o hodně lacinější ale nemůžete mi upřít to že těm mondeům to vyloženě sluší a to policajti moc vlásce nemám.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "X"
5. 1. 2004 19:34
Re: Vauuuu
Skodovka do toho vyberu vubec nesla. Proti konkurenci nemela co nabidnout.
Bylo tam Audi S4 a RS6, VW Passat V6 a Mondeo ST220.
neregistrovaný "Vladimír"
5. 1. 2004 22:01
Re: Vauuuu
Tak to byli všechno vozy o třídu výš než je octávie. Ale RS 6 je uplně někde jinde něz mondeo. Pokud vím RS 6 má nějakejch 450koní.
Jo a Octávie RS jede 250(měřeno radarem) a bez chipu. zrychluje za 7.8na 100km/h, Mondeo za nějakejch 7.3 takže v tom není takovej rozdíl. Jen pro zajímavost RS 6 ta 4.7s na 100km/h
neregistrovaný "Hanz"
6. 1. 2004 09:02
Re: Vauuuu
A co Subaru Impreza WRX má 225 PS a 300Nm sice nemá takovou maximálku 232km/h , ale co se týká pružnosti v provozu tak na ní má málokteré auto a ve srovnatelné cenové hladině asi žádné. Ale stejně to není o tom v čem PCR bude jezdit,ale jak se mi řidiči budeme chovat
neregistrovaný "Kuba"
6. 1. 2004 09:45
Re: Vauuuu
Podle me taky slo o to, aby to auto melo respekt. U me teda rozhodne budi vetsi respekt 3.0 V6 nez 1.8T. Impreza je dobra, hodne dobra, ale to Mondeo je mohutnejsi a navic Subaru nepodalo nabidku ;-)
Jasne ze nejvic "parady" by udelali s RS6, ale bylo to taky o cene a provoznich nakladech. A jak uz tady nekdo psal, ceny pro takovehle zakazky jsou opravdu uplne nekde jinde.

No a s posledni vetou nelze nez souhlasit. Neni to v autech, ale v nas, ridicich :-/
neregistrovaný "Hanz"
6. 1. 2004 13:05
Re: Vauuuu
Možná se Subaru ani nedovědělo o vypsaném tendru. Který určitě vypsán byl Respekt není o velikosti motoru i když 2.0T v Impreze si ho určitě zaslouží i Když velikostí auto jako takového Impreza moc neoslní, ale na druhou stranu si myslím, že výborné jízdní vlastnosti za každého počasí dané uspořádáním pohonu u Subaru taky nejsou k zahození
neregistrovaný "JSte"
6. 1. 2004 15:15
Re: Vauuuu
Vyjma některých Audin jezdí všichni v posledních dnech nějak divně a do kopců se nepochopitelně pomalu rozjíždí. Nevíte čím to může být ??
PS: Jezdím si ve svém Subaru .....
neregistrovaný "Viktor"
6. 1. 2004 22:41
VYSVETLENI - JAK TO JEDE...
Podle toho, jak tady lide reaguji, tak je to na nasich silnicich same Mondeo ST220 a Octavia RS - kazdy vypravi, jak Mondeo ujede eReSu a opacne... Nad nekteryma prizpevkama se musim opravdu pousmat. Sam mam Volvo s 2.7 biturbo s 273 konma a Octavia RS s chipem na 210 koni mne hooodne moc prohnala po dalnici, ikdyz mi to podle tchometru ukazovalo 270 km/h, tak se drzela, jen v kopcich mela problemy.....proste tim chci rict, ze je rozdil mit 70 koni a 110 koni, ale neni rozdil mit 180 a 220 koni - tam uz zalezi na odporu vzduchu a prez ten se proste nedostanes ani kdyz mas o 50 koni vic, nebo min a na podvozku tam vubec nezalezi... Prave ten odpor vzduchu bude s majakama rozhodujici, jestli jim nekdo ujede, nebo neujede. Je to jen strasak na vesnicany ve starejch bavorakach - do 200 jim to pojede jak prase, ale pak zacen odpor a uz nezrychlej, ale cigos v bavu se lekne a radeji zastavi...
"Standa Gros se moc diva na Kobru 11" - to je pravda.
Ford ty Mondea sam nabidl, dokonce mi jeden policista pri akci Krystof rikal, ze jim nabidl i Fokusy za cenu Fabii, tak se nechme prekvapit...
Kazdopadne doufam, ze se tady toho ujme zase ODS
Neplatil jsem pokutu dva roky - jezdim jako prase, ale davam si pozor a kdyztak jim ujedu (uz asi 5x) a muzou mit co chtej, protoze kdyz mne stavej, tak jsou tam dva policajti, jeden uz kasiruje auto predemnou a druhej mne stavi, tak skoro uplne zastavim a kdyz ho minu, aby nemohl rict, ze jsem na nej nazjidel, tak tomu nalozim a jedu pryc... nikdy za mnou ani nejeli a ani mi neposlali predvolani, protoze vedi, ze reknu, ze jsem neridil ja... A uz vidim, jak tomu co ho zastavili predemnou honem vratej papiry, svolaj se, naskacou do auta a honem za mnou :) to urcite... :)))
Sem-tam nejakej polda ridit umi, ale vetsinou jsou to pitomci, kteri neumej nic jinyho a maj za sebou vojnu, tak si v metru prectou reklamu I TY MUZES BYT POLICISTOU a hned tam jdou delat - nedavno jsem tomu nalozil pred policajtama a s kourem od pneu odjel - nejdriv se mne snazili nahanet po parkovisti na Zlicine, ale pokazde jsem nekam odbocil a nemeli sanci. Pak jsem zaparkoval a sel nakupovat a ten pitomec se znackou PZK (burani jako krava) stahl okynko a zacal na mne neco volat jestli takhle hrabu kolama a ... nevim co, tak jsem mu rekl, jestli mi necho chce, at si vystoupi a nehulaka na mne z okna, ze nejsem jeho kolega a sel dal smerem do obchodu, jen pricouval a rekl ze az pojedu pryc, at si vemu pas a davam si pozor... Proste jsou to pitomci a ani nevedi, jak se chovat........ted jak zastrelili ty dva skinhedy pred diskotekou v Moste, tak to je kamosova diskoteka a ti pitomci policejni tam stali a koukali, jak tam ty nackove delaj bordel a nic proti tomu neudelali a kvuli nim to takhle dopadlo...
V Mondeu to akorat do nekoho strelej a zabijou se - lidi jezdej jako hovada - casto si vyndavam a zapinam majak na dalnici z Plzne do Prahy a to by jste neverili, kolik kloboucniku mi tam stejne vlitne a zacnou stovkou predjizdet kamiona...je to hruza, melo by se to tady poradne procistit - pri dosazeni veku nad 60 let sebrat papiry, protoze je clovek nesvepravnej, atua starsi 5 let nedostat technickou, benzin 35.- Kc/litr a nafta 30.- Kc/litr > TO BY SE PAK JEZDILO!!!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "X"
7. 1. 2004 00:22
Re: VYSVETLENI - JAK TO JEDE...
Ja jen doufam, ze prvni do koho to strelej bude ten vymatlanec ve Volvu s 2.7 biturbo :-/
S prvni pulkou prispevku bych i souhlasil, ale to co jsi predvedl v druhe polovine je fakt sila. Neni ti nahodou pres 60? Pripadas mi jako nesvepravnej, nebo jsi Chocholouskuv klient.
neregistrovaný "mates"
7. 1. 2004 11:43
Re: VYSVETLENI - JAK TO JEDE...
Ufffff To jsi teda vazne borec! Kvuli takovym ... (ani nevim jaky vyraz by te vystihnul) jsou ostatni majitele silnejsich aut automaticky povazovani za gaunery. Ted jsi nam vsem ukazal co jsi zac. Skoro bych ti pral az budes zase jednou ujizdet, abys padnul na nejaky "kovboje", kterej vytahne sluzebni kver a pokusi se te zastavit. Treba potom prohlednes.
neregistrovaný "Karel"
7. 1. 2004 16:18
Re: VYSVETLENI - JAK TO JEDE...
Se necilte. Vzdyt si delal legraci. Takovej blb snad ani nemuze existovat :-)
neregistrovaný "Tomas"
7. 1. 2004 17:08
Re: VYSVETLENI - JAK TO JEDE...
Viktore, jestli jsi to myslel vazne, tak nelze nalezt pro Tebe vhodny vyraz...
Presne tohle chovani jsem minil ve svem minulem prispevku proc se na nas divaji jak na byvaly vychodni stat. Hodne lidi si dokonce mysli, ze jsme byli cast ruska .
Mam podstatne silnejsi karu nez ty, resp. mam jich vice a nemam pocit ze musim se chovat jako dement. K autum: nebudu psat co to je za auto, moc jich tu neni a ja mam rad anonymitu (podle mailu v predchozim prispevku me stejne nenajdes, je to neoficielni mail pro prilezitosti jako je tato).
Jestli te zajima proc, tak: nemusim si nic dokazovat, je mi 29, vydelavam dost, jsem castecne ve statech, castecne se pohybuju po Evrope, moje prijmy jsou silne nadprumerne i na pomery v US, zamestnavatel i lidi okolo mne me respektuji a vazi si mne a ja jich. Nejsem zadnej usazenej pupkatej paprda, v ramci moznosti sportuju, mam rad adrenalin, miluju nocni zivot, zabavu a hlavne devcata, ale na silnici je to o zodpovednosti. Nemam kompexi, ktere bych si vybijel na silnici.
Nekdo to tu uz napsal: tim, ze mame misto zigulu a skodovek lepsi kary,nejsme automaticky v Evrope. Byt v Evrope a integrovat se do EU je především věc MENTALITY. To obecne Cechum chybi, nemyslim kazdeho, ale takove to "klima", smysleni lidi... Kdo muzete porovnavat, vite o cem mluvim, kdo ty zkusenosti nema, tezko by to pochopil i ze sahodlouheho vysvetlovani. Tim nemyslim (!) davat amiky apod. jako priklad dokonalosti...
Ber to takhle: budes mit dceru, budes slusne vydelavat, koupis ji peknej sportak, treba SLK-cko, "bezpecne vozidlo" a sejme ji mamlas predjizdejici nevhodne s kamionem. Blbost? V Cechach realita. Budes mu pak nadavat apod.? ..... no comment ...
Jinak - kdyz te tak posloucham, asi si koupim Hummera (neboj, neni tak drahy :-))), na to je co do pasivni bezpecnosti kratky i Tvoje Volvo :o))), udelal by z Tveho vozu pri vyssi rychlosti luxusni rakev.
Viktore, bezpecnost na silnici je otazkou bezpecne jizdy, zodpovednosti. Zakon prikazujici 130 je tady proto aby nas chranil, ne omezoval.
neregistrovaný "Tomas"
7. 1. 2004 17:09
Re: VYSVETLENI - JAK TO JEDE...
PS: pardon za nektere pravopisne chyby
neregistrovaný "Kiri"
7. 1. 2004 20:50
Re: VYSVETLENI - JAK TO JEDE...
Ty jsi teda poradne vul, hlaven ze se chlubis a ses hvezda... jezdit rychle umi kazdej, ale jen * se tim muze chlubit.... To bych rekl ze je tvuj pripad
neregistrovaný "cello"
8. 1. 2004 08:47
Re: VYSVETLENI - JAK TO JEDE...
nedělals nebo neděláš u policajtů....?? Hloupej seš na to dost a ten mozek asi taky nemáš... a produkuješ stejný hovadiny jako ti policajti...
neregistrovaný "Karamba"
19. 1. 2004 02:45
Re: Zvasty
Ty ses peknej idiot !!!
O papiry bys mel prijit ty, a to okamzite.
neregistrovaný "Tomasino"
19. 1. 2004 17:55
Re: Zvasty
Ty krávo a já myslel, že kobra 11 je jenom serial v TV. Od začátku sem byl pro zakázat takovýhle typ pořad v TV, aby si kluci s malým pérem nemohli brát vzor z německejch závodníků!
Viktore, přeji ti brzkou smrt a doufám, že se ti nepodaří zabít nikoho jinýho kromě sebe!
neregistrovaný "XXL"
3. 2. 2004 13:12
Re: Zvasty
............kdybych tak vedel kdy a kam Viktor pojede, tak bych se mu radeji vyhnul.........
neregistrovaný "voko"
21. 1. 2004 21:07
Viktore ty v polityce tak te zastreli
zdrazit benzin na 35 a naftu na 30 by byl konec kdyz jezdim do nemecka do HAMBURGu je to 1000km a kdyz mi auto zere 10-20 litru na 100km (mimochodem mam BMW 540i-333koni)tak na 1000 km kdyz mi bude zrat 15l zaplatim 5250Kc a cesta zpatky to sami to dela 10500Kc takze to si plt sam jestli si tak bohatej!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pedro"
5. 2. 2004 20:49
bez titulku
Ten kdo tyto vozy prosadil, určitě dostal jeden zadarmo Tak už to prostě v této republice chodí. Proč bychom kupovalu třeba Octavie RS zhruba za třičtvrtě milionu korun, když můžeme vzít Fordy za milion neli více. A co potom ten servis. Ten nepatří určitě mezi nejlevnější. Ale budiž. Když už máme tedy tyto vozy tak v nich nechme jezdit policisty ve službě a né jen vedoucí funkcionáře dálničních oddělení. Problém je ale v tom, že obyčejný policista musí mít speciální školení na toto vozidlo. Kde jaký usmrkanec si jezdí v mercedeses za tři miliony korun a polista se musí školit na posraného Forda. Není prostě co dodat. Jsme národ kašparů. Názor policisty.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Zdenek"
8. 2. 2004 22:01
Re: bez titulku
Viděl jste někdy hodinovou sazbu za práci v servisu Škodovky?
neregistrovaný "Tomáš"
2. 3. 2004 10:32
Re: bez titulku
Jo viděl, jsou nižší než u Fordu, ale tady nejde o hodinové sazby, ale o ceny náhradních dílů. No a jme zase u toho, díly na škodku jsou levnější. Teď možná někdo namítne, že dokáže sehnat to či ono na forda o 50 nebo 80 %levnějc než na škodovku, ale když berete ceny originálních dílů ve značkových servisech, tak škodka vyjde určitě levnějc. No a pak je tu pojistka, počet servisů atd.
neregistrovaný "Petr.m"
19. 12. 2007 19:32
Re: bez titulku
Doporucuji predtim ti abys predtim nez neco napises zkusil svoje teorie nejak overit. Nebudu te nudit cisly apod. zjevne nato nejsi, ale asi takle: Ten Ford za milion ktery kritizujes je vcetne policeinich uprav a vybavy, predstav si kolik stoji poradna kamera, radar, vysilacka ze ktere se mezi kopci neozyva misto hlasu jen chrceni apod. Stejne naslapana Octavie RS by vysla mnohem draz a nevim, nevim jestli by to nekdo byl schopny obhajit