Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rinspeed vylepšil Porsche Cayenne

Rinspeed již 27 let upravuje automobily a vozy Porsche patří do jeho pozornosti od roku 1983. Posledním vozem, který prodělal osvěžující zákrok byla novinka Poresche Cayenne...
Zpět na článek
9. 5. 2003 20:20
neregistrovaný "ace3"
9. 5. 2003 20:20
neregistrovaný "ace3"
9. 5. 2003 21:42
neregistrovaný "cool-hand"
9. 5. 2003 21:51
neregistrovaný "Master"
10. 5. 2003 11:22
neregistrovaný "Toyota Celica"
10. 5. 2003 11:51
neregistrovaný "ace3"
9. 5. 2003 21:49
neregistrovaný "cool-hand"
9. 5. 2003 22:18
neregistrovaný "cuisine"
10. 5. 2003 17:26
neregistrovaný "repec"
10. 5. 2003 09:34
neregistrovaný "Wthell"
10. 5. 2003 11:48
neregistrovaný "Desmo"
10. 5. 2003 11:57
neregistrovaný "ace3"
10. 5. 2003 17:33
neregistrovaný "repec"
10. 5. 2003 17:34
neregistrovaný "repec"
11. 5. 2003 12:04
neregistrovaný "skopi"
11. 5. 2003 13:50
neregistrovaný "ace3"
11. 5. 2003 23:45
neregistrovaný "skopi"
11. 5. 2003 17:36
neregistrovaný "Karel"
11. 5. 2003 21:26
neregistrovaný "kos"
13. 5. 2003 10:40
neregistrovaný "Lubo"
13. 5. 2003 15:30
neregistrovaný "jeffo"
13. 5. 2003 18:07
neregistrovaný "matej"
24. 5. 2003 09:27
neregistrovaný "xxx"
neregistrovaný "ace3"
9. 5. 2003 20:20
bez titulku
a co jako??? ten predek se jim teda poved.., kdyby tam dali naraznik s FABIE JUNIOR vypadalo by to lip..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ace3"
9. 5. 2003 20:20
bez titulku
jo a tech 270 se da jet i s RSkou.. myslim octavkou..
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "cool-hand"
9. 5. 2003 21:42
Re: bez titulku
Jo, a pak ses' probudil RSka je dobrý auto, ale 270 trošku moc...
neregistrovaný "Master"
9. 5. 2003 21:51
Re: bez titulku
RSko jede nejvice 240 km/h a to pokud je pobre zajete a jeste za dobrych povetrnostnich podminek...nevim kde si sebral 270 km/h.... Samozrejme je rozdil tachometrova a skutecna rychlost:)
neregistrovaný "Toyota Celica"
10. 5. 2003 11:22
Re: bez titulku
270 s RS kou?? jses zdravej?? vzdyt o ni psali ze ma zrychleni z 0-100km/h za 7,9 a zkouseli to profesionální závodnící a říkali, že to prostě nejde!! a tu tvojhi RS ku si pujcime i my s nasi Toyotou Celicou GT 1,4l, takze klidek!!
neregistrovaný "ace3"
10. 5. 2003 11:51
Re: bez titulku
no jo no, nenaleteli ale 250 sem s ni jel- sice tachometrove a z kopce, ale jel..
neregistrovaný "cool-hand"
9. 5. 2003 21:49
Pro autora
Motor nemá 4,2, ale 4,5L
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cuisine"
9. 5. 2003 22:18
fuj
tak teda to ho ale "vylepšily" Už normálně je to auto vzhledově jen tak tak, ale tohle je vodporný. Kdepak s tíhle na Range v životě mít nebudou.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "repec"
10. 5. 2003 17:26
Re: fuj
Tak to fakt mít nebudou,protože Range Rovery jsou jedny z nejporuchovějších křápů, zatímco Porsche figuruje na úplně opačném konci tabulky. A co se týče jízdních vlastností, tak si myslím, že srovnávat takové nedoprdky, co o nich i Britové prohlašují,že jsou to boroci, s v současnosti nejrychlejším sériovým off roadem na světě, je naprosto mimo mísu. A vzhled prostě musí vycházet z tradice značky, ikdyž tenhle model jde trochu jinou cestou.
neregistrovaný "Wthell"
10. 5. 2003 09:34
Kam to spějě?
Pánové od Rinspeedu si asi vzali vzor od svých polských kolegů, kteří podobně "atraktivní" plasty nabízejí na tržnicích. Souhlasím s názorem, že tohle Porsche je designově tak tak na hraně únosnosti, ale po tomhle "zkrášlení" je to neco mezi Hyundai Santa Fe a Mazdou Tribute. Maji dobrý motor, solidní podvozek (?) - ale o tom přece off-road není. A po debatě s člověkem, kterému v garáži stojí tohle Porsche Turbo a nový Range Rover 4.4 jen zopakuju jeho názor. Porsche má jednu velkou výhodu. Má na kapotě znak Porsche. Range má výhodu jinou. To auto má duši a styl. A je 100% pohodlnější ( taky pomalejší ), ale je to vážně etalon pro všechny ostatní. Tolik citace. P.S. Pánové designeři - vykašlete se na konzumaci lysohlávek a začněte tvořit něco, co bude krásné.. A přestaňte nás přesvědčovat, že na tenhle new age design si chvíli musíme zvykat. Vždyť na ulici se za krásnou ženskou taky otočím hned a ne, až si na ni zvyknu... To už by taky mohlo být pozdě..
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Desmo"
10. 5. 2003 11:48
Re: Kam to spějě?
Věřím tomu že ten tvůj kámoš může mít takovej názor, ale to auto jsem viděl ve skutečnosti a známej v tom jezdil a ve skutečnosti vypadá ÚŽASNĚ. Prostě to auto není fotogenický. To je celej problém. Jinak je to bomba na zemi. Tento skvost byl vytvořenej pro konkurenční boj s BMW X5, Mercedes ML atd. a to jsou auta, který moc terén EE. Ale na silnici to natřou většině aut, který se běžně tam pohybujou. Ty auta mají mnohem lepší jízdní vlastnosti než kdejaká oktávka, pasat atd a to jsou dvakrát vyšší. To je to kouzlo.
neregistrovaný "ace3"
10. 5. 2003 11:57
Re: Kam to spějě?
tak a ted si precti co si napsal! kdyby tady byl nakej cestinar, tak chudak dostane srdecni prihodu Nejdriv si to zkus nanecisto a kdyz stvoris nakou smysluplnou vetu, tak to pust na verejnost, ale tohle je hruza chlape
neregistrovaný "repec"
10. 5. 2003 17:33
Re: Kam to spějě?
Když pominu,že nepoužíváš diakritiku, máš v textu hned 3 hrubky: 1) Na začátku věty se obvekle první písmeno píše velkým ( tak ) 2) V první větě chybí interpunkce (... precti , co si ... ) 3) V třetí větě je nespisovný výraz ( nakou - nějakou )
neregistrovaný "repec"
10. 5. 2003 17:34
Re: Kam to spějě?
Hehe! Sem to ale vůl - obvekle ...
neregistrovaný "skopi"
11. 5. 2003 12:04
Re: Kam to spějě?
Dejte si nekdy, az zas bude, Diktat se Sverakem, joo?
neregistrovaný "ace3"
11. 5. 2003 13:50
Re: Kam to spějě?
to se ti povedlo!
neregistrovaný "skopi"
11. 5. 2003 23:45
Re: Kam to spějě?
Hele Ace, nahod zas neco na pobaveni, uz si tam namichnul nejakyho Toyotare. Uz i von by te honil s 1.4, mozna to bude 16ventil. Vsimnul jsem si, ze tu nediskutujou majitele Trabantu.
neregistrovaný "Karel"
11. 5. 2003 17:36
Re: Kam to spějě?
Souhlasim, parkrat jsem ho uz omrknul a ve skutecnosti vypada impozantne (taky me predjizdel na dalnici a uz z dalky jsem se mu klidil z cesty, i kdyz to nijak zvlast nepalil). Na fotkach je takovy nijaky. Ale to zalezi na gustu, nekomu se nemusi libit ani ve skutecnosti. Libi se mi X5, ale tohle bych teda bral radeji. Ale to muzu tak maxiamlne ve snech. Mam ale lepsi typ. Jsem ted v Hamburku a maji tu v jednom Ferrari bazaru F355 Berlinettu za 66k Euro. Najeto 24000 km. Nebudu jist a zpatky uz nemusim autobusem :o)
neregistrovaný "kos"
11. 5. 2003 21:26
???
Kde se to dá koupit???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lubo"
13. 5. 2003 10:40
Tuning?
To je nejaky tuning? Zvysili vykon motora o 55k chipom, znizili podvozok chipom, nalepili plasty a dali tam ruru miesto vyfuku. To dokazu aj ini supaci ako Rinspeed. Na ich mieste by som sa hanbil toto ponukat pod svojim menom.
BTW Cayenne som videl nazivo a je to obluda. Nie je na nej nic pekne. SantaFe na sirokych gumach vyzera velmi-velmi podobne.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jeffo"
13. 5. 2003 15:30
Re: Tuning?
Presne tak, zrovna dnes ma v BA obiehala blondinka na ciernom Cayenne BA-070 HA. Odzadu hruza, aspon svetla mohli vybavit LED diodami, vyzera to na dnesnu dobu a cenu auta predpotopne. Keby to nemalo 20" kolesa, ako som si tam precital 275/45 R20, tak je to fakt Hundaj Santa Fe. Porsche je pre mna Carrera 911 s boxerom (najlepšie vzduchom chladeným) a dve okrúhle svetlá vpredu. A to som teda veľkým zástancom modernej techniky. Cayenne by som nechcel ani zadarmo, a keď, tak jedine s dízlom, lebo do traktora sa to hodí....
neregistrovaný "matej"
13. 5. 2003 18:07
Re: Tuning?
Ani zadarmo? Kecas.
neregistrovaný "xxx"
24. 5. 2003 09:27
Re: Tuning?
to ne myslis vazne!to auto nevypada vubec spatne!mit 2,5 mil. tak uz je v garazi ( mit tak aspon garaz) slabsi verze ma 340 koni vazi 2,4 tuny a zrychli neco kolem 7 sec. na takovy kolos pohoda ne?Design je otazkou vkusu.taky se mi nejdriv nelibil,ale ve ctvrtek jsem potkal jedno turbo a zamiloval jsem se.pokud to srovnate s X5 ( nadhera) nebo ML ( cas na duchod ) udajne si ani neskrtnou ( DSF automagazin) a cenove?pokud vezmete vykonove srovnatelna auta X5 4,6 ml55AMG tak neni o cem diskutovat porsche ve verzi s pravda na vykonu ztraci ale za cenu X5 4,6 uz muzete mit turbo,450 k 266 km/h a nikdo vam tam nesere omezovac...Novy range rover je pekny do te doby nez si prohlidnete crash test... anglican.Dusi ma ale nebrat oni si furt anglani mysli,ze co je stary je pekny nejradsi by stahovali okna klikou a prodavali to za 3 miliony....