Diskuse

VW Golf GTI: Řidič versus ESP (Roadlook TV)

16.1.2010

Co myslíte, na jakou otázku dostanete v populaci mladých řidičů spíše odpověď? Kdo to byl Winston Churchill nebo co se skrývá za zkratkou GTI? Já tedy sázím na trojici písmen.

 

  • 00 Reagovat !

    foto saldy

    saldy 16.01.2010  01:01

    možnost

    vypnutí ESP bude jistě za příplatek
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.01.2010  01:04

    Sláva !! Konečně "moje" GTI v Roadlooku :-)

    A že jsem se načekal.. V TV to běželo už dávno, asi nebyl přes vánoce čas a papkalo se cukroví >:D
  • 00 Reagovat !

    foto acALIEN

    acALIEN 16.01.2010  01:20

    Ajajaj GTi sem zavwita a vwsem nam to pekne vwybarvwi :)

    Tak sup, navwnada hozena, hladina klidna, lovwec ani neduta a ceka, kdy se pririti VWpredator.
    • 00 Reagovat !

      foto kolmar

      kolmar 16.01.2010  12:15

      « Re: Ajajaj GTi sem zavwita a vwsem nam to pekne vwybarvwi :)

      >:D :yes:
      Inac mozno ma tu budu roznast v zuboch (odpustite si to, musim zdhrat na pohreb), no dnes som videl na autosalone test MPSky, co ma mimo ine viac konikov(pri cca rovnakej spotrebe) a nizsiu cenu tak je to si myslim dost dobra alternativa... Naj pre mna by mohla byt Impreza 265, no vzdy ked vidim ze to ma len 5st. prevodovku tak sa mi chce plakat...

      Inac, VW nemusim, no tento golfik je asi jediny ktoremu dam palec hore... uznavam, ze toto sa celkom podarilo, a konecne podareny roadlook uz tradicne na vysokej grafickej urovni :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Thomasino

        Thomasino 16.01.2010  12:48

        « Re: Ajajaj GTi sem zavwita a vwsem nam to pekne vwybarvwi :)

        Já měl ve svém výběru také Imprezu WRX-265, jel jsem s ní, ale stejně jsem si vybral raději GTI! :-) A MPS má sice o něco více koníků a lepší poměr cena/výbava, ale není to vždy jen o výkonu, jde především o to, jestli ten výkon dokáže patřičně přenést na přední kola.. Nemluvě o výrazně horším interiéru u MPS a taky u Imprezy :-( MPS se mi navíc moc nelíbí, je to už moc tunérský a přeplácaný...
        A pokud někomu bude chybět pár koníků u GTI, dá se bez problémů navýšit na 260-270 koní u renomovaných úpravců jako ABT, MTM atd. Nebo koupit Rocco R či Golf R s náhonem na 4 kola..

        OKYS - naprosto souhlas, jsem na tom stejně. Na bežné ježdění je GTI super, podvozek nechávám nastavený na COMFORT a když se chci hezky svižně povozit na hladkých okreskách, přepnu na SPORT, ztuhnou elektomagnetické tlumiče a také trochu řízení a mohu si užívat červeného ďáblíka!! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto kolmar

          kolmar 17.01.2010  14:31

          « Re: Re: Ajajaj GTi sem zavwita a vwsem nam to pekne vwybarvwi :)

          Ako vzdy hovorim, 100 ludi 100 chuti. Impreza ma tiez odpudzuje interierom, no inak motor+AWD :yes: , MPS sa mi na rozdiel od teba paci a mala by mat samosforny diferak, cize problem s prenosom krutaku by nemal byt problem, hoci na Imprezu nebude mat ani jeden.
          Zvysovanu vykonu by som dal pokoj, ved sa na druhu stranu moze zase aj u MPS ci Imprezy a zase je to inak...
          Cudne ze si nevytiahol zoliky ako DSG a nastavitelny podvozok, no napr. u mna velmi neboduju (nikdy by som do hot hach nedal automat) a tym padom na tieto hracky kaslem...

          Inak, nech sluzi :yes: , ja hot hach aj tak nekupim...
  • 00 Reagovat !

    foto ironlionzion

    ironlionzion 16.01.2010  06:56

    GTI díky

    Super, perfektní, díky, udělali jste mi videem radost.
  • 00 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 16.01.2010  09:48

    Farář

    ....ten je kde? .... asi chystá modlitbu... . >:D ;-)
    Tak takhle si představuju auto,které má být o něco více rychlejší, o něco vice ovladatelnější, o něco více hravější, o něco více dražší a o něco méně civilnější. Myslím, že tohle je role pro nový golf. JInak jako civilák mě vwůbec nebere... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Okys

    Okys 16.01.2010  10:17

    GTI král HotHatchů

    Tohle je přesně ten kompromis kterej dělá z GTI(pro mě)jedničku.Vklidu v něm vozím rodinku a ještě si občas zablbnu.Mám sice pátou generaci,ale to auto mě každej den baví a na každou jízdu se těším.Škoda uplně nevypinatelnýho ESP u GVI ale to se dá zkousnout.Jinak šestka je krasavec :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 16.01.2010  10:19

    Nuda

    Tohle neni moje krevni skupina. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto ryman

      ryman 16.01.2010  12:28

      « Re: Nuda

      pro tebe prece existuje GTD! ale je fakt ze ten uz ma common rail takze nuda ze ;-\ :no:
  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 16.01.2010  12:56

    Paráda

    Na to je radost se koukat, pěknej "testík" :yes:

    Jedna technická, za kolik jste okruh zajeli? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto oIoo

      oIoo 16.01.2010  15:20

      « Paráda

      to si jako myslíš že jeli na čas? však na tom videu vidíš jak se s tím maže ne?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.05.2010  18:43

        « Re: Paráda

        kdyby sis zapnul zvuk, tak by si věděl, že říkal OSTRÁ kola, takže..
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 16.01.2010  13:31

    VWINSTON 6

    Škoda. Škoda, že tu většina diskutérů jezdí právě v těch Gallardech a nemohou tudíž jaksi z principu ocenit tu "civilní bestiálnost" tohoto fantastického hothatche.

    Všechno, co jsme měli vidět a všechno, co jsme měli slyšet jsme... viděli a slyšeli. To jen ti slepí a hluší, s nosy otlačenými od výloh, na dlaních mozoly od tyčí metra, než slinou závisti plní své domnělé poháry diskuzních vítězství. Ano, za dvě minuty se dá přece i ve špičce dát Malostranská - Můstek. Jiní to holt dávají na okruzích v červených geteičkách...

    Vynikající motor, vynikající volant, vynikající jízda. A kdo potřebuje brzdit, ať raději jezdí pendolínem. Tohle auto je totiž o radosti z jízdy. Tedy... z každodenní jízdy.

    P.S. Já vím... ta největší pravda o tobě zazněla z redaktorových úst jako věta v testu poslední. Ovšem, za tento permanentní životní pocit si můžeš... sám.

    P.P.S. BRAVO VIDEO :yes: Fakt hodně dobrý...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.01.2010  13:45

      « Re: VWINSTON 6

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ryman

      ryman 16.01.2010  14:01

      « Re: VWINSTON 6

      ta hlaska s tim metrem >:D :yes: jinak :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto theolli

        theolli 16.01.2010  14:41

        « Re: Re: VWINSTON 6

        jo,GTI se drží přísloví "podle sebe soudím tebe" >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.01.2010  16:57

          « Re: Re: Re: VWINSTON 6

          :yes: presne! Je to o tom, ze sam slinta nad takym autom a asi si ho ani nikdy nekupi.

          Inac tento test bol hodne dobry, je az nadmieru objektivny a nevidiet ksicht, tak si myslim, ze ho nerobil Zezulka! Recenzia je naozaj realna, bez zbytocnych nadsazok a nafukovania. Aspon raz mozem vyslovit redakcii uctu!
          Auto si zasluzi :yes: urcite musi byt radost s tym jazdit. I ked ja by som pred Golfom uprednostnil asi Evo alebo Imprezu. Ale tento GOLF sa mi zacal designovo velmi pozdavat :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Perun

            Perun 16.01.2010  18:05

            « Re: Re: Re: Re: VWINSTON 6

            misiaku, slovo k s i c h t jsi nejspíš napsal omylem, že?
            Slušnost je zdarma, tak proč jsi takovej.. "skrblík"? :no:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 16.01.2010  20:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: VWINSTON 6

              ksicht mi neprislo ako nieco neslusne, je to bezny vyraz v takej hovorovej reci (medzi znamymi). Jasne, ze na jednani s obchodnymi partnermi nemozes pouzivat slangove vyrazy. Ovsem tu na diskusii padnu aj nejake invektivy, pripadne aj to, ze si tu vsetci virtualne tykaju......naozaj to nebolo myslene zle.

              Napisat "tvar" mi prislo take nemastne, naskrobene. Asi to beries tak, ze "ksicht" sa hovori ked je niekto nie moc sympaticky ;-\
              To nie....nemalo to s vyzorom dotycneho nic spolocne....len uplne "lahky", diskusny vyraz.

              Tak sa ospravedlnujem!
              • 00 Reagovat !

                foto Perun

                Perun 16.01.2010  20:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VWINSTON 6

                Ok ;-)

                Mělo by to tu být o trochu víc o autech.. Teď nepíšu o někom konkrétním, ale "ono se to" často nějak zvrhne.

                Mě se styl pana Zezulky líbí! I když si zrovna hraje, tak si na nic nehraje... prostě mu to jde tak nějak přirozeně a očividně se tím dobře baví - to je na každé práci znát :yes:

                Konkrétně tohle GTI se mi moc líbí, snad jen ta kola jsou trochu mimo mísu a místo červené karkulky bych bral raději nějakou tu jejich "žraločí".
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 16.01.2010  20:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VWINSTON 6

                  akurat mu neviem odpustit to, ked trhal na Éčku veko batozinoveho :-(
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 16.01.2010  23:05

                  « Re: VWINSTON 6

                  Kola jsou čím "mimo mísu"?
                  "Žraločí", to je jaká?
              • 00 Reagovat !

                foto oIoo

                oIoo 16.01.2010  20:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VWINSTON 6

                pravý ksicht je když si namaluješ barvama držku na tlamu?

                ...nebuďme slečinky
    • 00 Reagovat !

      foto bordeaux

      bordeaux 16.01.2010  17:33

      « Re: VWINSTON 6

      zase tie tvoje vylevy omg...ty si fakt pripad.. A uz mas aspon nejake to GTI v garazi?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.01.2010  20:07

        « Re: Re: VWINSTON 6

        povznes sa ;-) Dnes som videl velmi dobry roadlok a jeho vylevy su momentalne nemiestne :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 16.01.2010  22:25

      « Re: VWINSTON 6

      Správne auto do správnych rúk. K tomu niet už čo dodať, tou jednou vetou je povedané všetko. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Beaumont-

    Beaumont. 16.01.2010  16:18

    Pár poznámek

    Pěkný test, pěkné video. Jen jsme se nedozvěděli ten čas ostrého kola, nebo mi to uniklo?
    Škoda, že jsme se na tom okruhu nepotkali ;-) Alespoň by se dalo ohodnotit, jak dobře pan Zezulka řídí...

    GTI by mě předpokládám moc nepřekvapilo - řídil jsem 5. generaci, ale verzi Edition 30 se zvýšeným výkonem a s DSG, čili s dynamikou ještě o slzu lepší než dnešní standardní GTI VI. V podstatě si nemají s mou Alfou GTV co vyčítat - výkon i hmotnost podobné, Alfa je aerodynamičtější, s nižším těžištěm a bez "překážejícícho" ESP, zato má jen pětirychlostní převodovku (samozřejmě ruční). Jen po stránce zvuku jsem toho názoru, že šest je pořád víc než čtyři :-)
    Zato klobou dolů před točivostí GTI - omezovač zasahuje při stejných otáčkách jako v Alfě... Podat ruce by si mohly i brzdy, několik ostrých kol "utahá" i ty moje, však taky přemýšlím o nějakém tom upgradu.
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 16.01.2010  16:57

      « Re: Pár poznámek

      Zrovna ve zvuku se GTI 5 a GTI 6 trochu liší. Šestka ve spodní části příjemně brumlá a ve vyšších točkách je také o něco málo hlučnější.. Ale samozřejmě šestiválec zní zase jinak. Na druhou stranu je motor těžší..
      Nicméně ani GTI, ani GTV nejsou auta zrovna na okruh ;-) Ale neříkám, že ho na okruh párkrát nevezmu, abych bezpečněji našel jeho limity :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Beaumont-

        Beaumont. 16.01.2010  17:07

        « Re: Re: Pár poznámek

        Správně, přijeď!

        Brněnský okruh je krásný, zábavný a bezpečný, ale díky jeho šířce na něm prakticky jakékoliv silniční auto působí jako pomalé, ať už má 200 nebo 400 koní. S tím taky souvisí ty brzdy - často se tu musí ostře brzdit z dost vysokých rychlostí. Je to zkrátka okruh stavěný podle požadavků na F1...
        Takový Most je jiné kafe, tam mají naopak lehčí ovladatelnější auta výhodu a brzdy dostávají pořádně zabrat vlastně jen na dvou místech, takže se lépe uchladí.
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 16.01.2010  17:17

          « Re: Pár poznámek

          Vzhledem k tomu že jsem z Brna, tak to mám kousek, neboj ;-) Mám v plánu si to s GTI vyzkoušet, ikdyž je to trochu týrání auta, takže to určitě nebudu zkoušet na čas, na tohle tyto auta nejsou stavěná.. Ale už jsem na něm před pár lety s autem byl..
          Každopádně na zajímavé závody se chodím na okruh koukat poměrně často.. Taky mám v plánu si v dohledné době půjčit za peníze Caterhama a pobavit se na okruhu :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Beaumont-

            Beaumont. 16.01.2010  18:04

            « Re: Re: Pár poznámek

            Prima, já jsem taky Brňák :yes: Kdybys měl zájem, klidně se můžeme někdy potkat, na závody chodím taky dost často, přinejmenším na české mistrovství cesťáků a na WTCC...
        • 00 Reagovat !

          foto oIoo

          oIoo 16.01.2010  18:20

          « Re: Re: Re: Pár poznámek

          no, s těma brzdama :-! v Mostě jsou ta místa tři v Brně dejme tomu 4, ale Brno je o kilák delší a není tam tak brutální brždění jako v Mostě do šikany nebo před poslední zatáčkou. Lehká auta to mají podle mě lepší v Brně díky stoupání ze Schwantzovky....
          • 00 Reagovat !

            foto Beaumont-

            Beaumont. 16.01.2010  20:18

            « Re: Re: Re: Re: Pár poznámek

            Ale v Brně se 4 x nebo 5x brzdí z mnohem vyšších rychlostí, v Mostě se ti auto (minimálně v kategorii GTI a spol. kolem 200 koní) nikdy tak nerozjede.

            Jo, stoupání ze Schwantzovy zatáčky dá pocítit každé kilo, to je fakt, ale to ty zatáčky v Mostě za cílovkou taky. A v Brně to do značné míry lze dohnat více koňmi, v Mostě ani tolik ne...
            • 00 Reagovat !

              foto oIoo

              oIoo 16.01.2010  20:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pár poznámek

              z mnohem vyšších rychlostí? to je podle mě klam, třeba topspeed v Brně mám nějakých 240 a v Mostě 235, ale brzdí se na 135 vs 70 v Mostě.

              Druhý brždění v Brně mám tak z 200, ale to v Mostě v nejzápadnější části (před dvojzatáčkou) taky, třetí v Brně na Stadion, v Mostě dejme tomu do Matadorky, a čtvrtý z kopce do Schwantzovy zatáčky, a v Mostě do tý poslední zatáčky - no když to vezmu kolem a kolem, tak to není dramatický rozdíl, ale brždění do šikany v Mostě je brutální a v Brně k němu není ekvivalent.
              • 00 Reagovat !

                foto Beaumont-

                Beaumont. 16.01.2010  21:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár poznámek

                Klobouk dolů, takhle zmapované to nemám. Ale v Mostě jsem jezdil jen jednou a to byla celkem zima, možná proto se brzdy chladily v pohodě.

                Taky máš určitě mnohem silnější auto, 235 km/h je u mé Alfy papírová maximálka a tu nedám ani na cílové rovince v Brně.
                • 00 Reagovat !

                  foto oIoo

                  oIoo 16.01.2010  22:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár poznámek

                  ...výkon začíná pětkou a max. rychlost trojkou - teď v zimě zvlášť užitečné! >:D

                  ...btw. v Brně to stačí tak na časy těch WTCC
                  • 00 Reagovat !

                    foto Beaumont-

                    Beaumont. 16.01.2010  22:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár poznámek

                    No jo, tak to jsi v poněkud jiné lize... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 17.01.2010  00:37

        « Re: Pár poznámek

        GTI6 má dole o něco hlubší zvuk, než GTI5, ale naopak "nahoře" je slyšet víc motor v GTI5, GTI6 je celkově více odhlučněn a působí o poznání kultivovaněji (zvlášť s DCC), ale i o něco méně "surověji", než GTI5...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.01.2010  17:20

      « Re: Pár poznámek

      GTI je bezna seriovka, na sportove jazdenie to chce sportove brzdy. I ked neviem si predstavit, ze niekto by v kazdodennej premavke zatazoval tie brzy az tak extremne. To by mcoskoro prisiel o vodicak ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Thomasino

        Thomasino 16.01.2010  17:27

        « Re: Pár poznámek

        Uplně běžná sériovka GTI není, ale sériovka ano ;-)
        Souhlas s tím, že to není auto stavěné na trápení na okruhu. Na to nemá ani brzdy, ani další věci.. A gumy na okruhu při ostré jízdě dostanou tak zabrat, že je to na nich následně hodně znát. Lepší je mít na okruh asi nějaké ojeté gumy, nebo tam dorasovat gumy na závěr jejich života..
        • 00 Reagovat !

          foto oIoo

          oIoo 16.01.2010  18:22

          « Re: Re: Pár poznámek

          s ojetejma gumama na dorasování se zabij na parkovišti ve Vaňkovce, normální personál okruhu by tě s nima měl vyhodit - to jsou nápady! 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 16.01.2010  18:41

            « Re: Pár poznámek

            Otázka je co si kdo představuje pod pojmem gumy na dorasování ;-) Když mají 3mm vzorek, tak na normální ježdění už moc vhodné nejsou, ale na suchý okruh je to stále v pohodě, ne? :-)
            • 00 Reagovat !

              foto oIoo

              oIoo 16.01.2010  18:49

              « Re: Re: Pár poznámek

              no, pokud máš gumu ojetou s tím, že je nová (myšleno ojel jsi ji třeba za půl roku) tak budeš mít možná lepší přilnavost, protože ale ojetá = stará, riskuješ s gumou za pár stovek zbytečnou škodu na autě.
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 16.01.2010  18:57

                « Re: Pár poznámek

                To je jasné.. Po třech letech ztrácí guma vlastnosti a přilnavost.. Především zimní gumy.. Myslím to spíše tak, že pokud člověk ojede za dva roky letní gumy, může je rok až dva použít pro občasný výlet na okruh.. Záleží na četnosti a hlavně způsoby jízdy, někdo je dokáže zničit za 1-2 návštěvy ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto bordeaux

    bordeaux 16.01.2010  17:41

    ja vravim ano

    Mozno viaceri viete ze mam trochu odpor k tym reciam typu VW najlepsie, TDI je kral ciest a pri 200km/h mi moja soctavka zere 4 litre a podobne... Takymito ludmi som si nechal znechutit cely vw koncern lebo nikto tu tak neoblomne nedokaze chvalit a prehanat ako majitelia alebo obdivovatelia VW koncernu.

    ALE:

    VW Golf GTI je naozaj paradne auto a vymika sa tomu sedemu priemeru seriovej podoby. Oproti seriovke vyzera naozaj perfektne a az na ten nudny interier kde ma dokaze rozhadzat len naozaj konecne pekny volant a krasne karovane sedacky je toto auto nazoaj medzi spicou a pri vybere hothatchu by bolo v uzkom vybere. Samozrejme ze na FOCUSa ST nema, ale focus ST je najlepsi HotHatch vsetkych cias a nieco aj stoji a je tazke ho zohnat. Ako alternativu povazujem MPS a mozno este uvidime co ukaze nova astra trojdverak OPC ktra bude urcite nadupana ako dizajnovo tak dufajme aj technicky.

    Kazdopadne bravo golf, si naozaj kus auta pred torym budem mat respekt aj vo svojej 530i.
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 16.01.2010  17:49

      « Re: ja vravim ano

      Peter10 - právě mezi Focusem ST a Golfem GTI jsem se v srpnu rozhodoval a nakonec si vybral právě GTI! ;-) Takže si dovolím tak trochu nesouhlasit s tvým názorem, že Focus ST je nejlepší. Každopádně je to ale výborné auto, která mám stále ve svém srdci a moc nechybělo a stálo mi v garáži. Je trochu divočejší a syrovější než GTI, ale má i své mouchy. Jisté srovnání najdeš kdyžtak u mé recenze.. S názorem že ST a GTI jsou dva nejlepší HotHatche s 5-ti dveřmi do 700 tisíc už ale souhlasím :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Beaumont-

        Beaumont. 16.01.2010  18:03

        « Re: ja vravim ano

        Mimochodem máš pěknou recenzi na mojeauto. :yes: Já bych asi volil jinak (resp. volil jsem jinak), ale to co tam píšeš dává smysl.

        Já jsem zkrátka (zatím ?) v situaci, kdy mě věci jako zadní sedadla, kufr nebo spotřeba naprosto nemusí zajímat a tudíž nezajímají :-)
      • 00 Reagovat !

        foto bordeaux

        bordeaux 17.01.2010  11:17

        « Re: Re: ja vravim ano

        samozrejme som sa pomylil. Myslel som focus RS..
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 17.01.2010  16:35

        « Re: Re: ja vravim ano

        Jo, jak píše Beumont, koupě auta v tvém podání je tak jak má být... jasno v prioritách i cenovém limitu, žádné kecy o jedinečnosti té které oblíbené značky... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto salamoon

      salamoon 16.01.2010  18:25

      « Re: ja vravim ano

      niesom fan vw,avsak nechapem,ked niekto povie,ze interier je NUDNY.

      interier vo VW su ergonomicky dokonale,PREHLADNE,lahko ovladatelne.
      ja vazne neviem,co ocakvaju ludia od interieru,ked povedia,ze tento je nudny a tamten nie.... co tam chcu vodotrysk,alebo stromcek na spetak?
      aj ten najnenudnejsi interier je predsa pri jazde na nic.....

      normalne vazne a bez ironie ta prosim,odpovedz,co cakas od ne-nudneho interieru.dakujem
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.01.2010  20:22

        « Re: Re: ja vravim ano

        koncern je o konzervativnej jednoduchosti. Vcera ma kamaratka viezla na novom Pole. Je to pekne auto zvonku (spredu, zozadu) .....proste prisiel som na chut exterieru. Ovsem po usadnuti dovnutra mi to pripadalo take "lacne, nudne". Mam tiez radsej rozne interierove experimenty (Fiesta, Astra, Insignia, Prius, atd). Jasne, ze ani ja ti neviem rozumne vysvetlit a zdvovodnit co je lepsie, proste ma to len tak nejak nadchne. Je to len o pocite. Ta ergonomia je napokon v globale velmi podobna. Proste volant, pri nom packy, pred sebou tacho, v strede radio a klima. Tot cela veda automobilov.
        • 00 Reagovat !

          foto salamoon

          salamoon 16.01.2010  20:44

          « Re: Re: Re: ja vravim ano

          ako pises.....je to experiment,nieco nove.
          to ale neznamena lepsie,vhodnejsie,atd.

          u vw je prave ten interier u mna jeden z naj.
          jasny,prehladny,nepreplacany.aj so zavretymi ocami vies,kde co je.

          ale tak kazdemu to,co chce :-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 17.01.2010  00:27

          « Re: ja vravim ano

          Dobře, tak se ti líbí interiérové experimenty, beru, ale řekni kdo z přímé konkurence G6GTI má teda méně "lacný" interiér, než GTI6?
          Já ve většině HH z přímé konkurenc alespoň seděl, ale všechny jejich interiéry vyadaly (už po zběžném "prozkoumání") naopak "laciněji", než tento. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 17.01.2010  00:19

        « Re: ja vravim ano

        :yes: ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 17.01.2010  01:21

        « Re: Re: ja vravim ano

        Hele nech těch vodotrysků, nebo se toho Renault chytí a příští Megane RS je tam bude mít. Znáš je... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto bordeaux

        bordeaux 17.01.2010  11:24

        « Re: ja vravim ano

        dobre dam ti otazku? co je to ergonomicky dokonale a prehladne? Lebo v kazdom aute pokial nie si retard si zvyknes na ovadanie auta. Je jedno ci zapinas svetla nalavo od volantu alebo ich mas na packe smeroviek. takisto v dnes dobe dualnych klim som nenarazil na auto ktore by sa vladao zle. Pokial uz ideme do palubnych multimedialnych jednotiek, tam je uz pole trochu ine a kazda automobilka to ma po svojom. S golfackym drhsim kolumbusom som sa nehra tak neviem posudit. Mozem posudit napr ale IDrive z prvych rokov vyroby a to bola fakt niekedy riadna blamaz.

        Nudny vravim preto lebo pozri sa na interier alfy , fiatu, dokonca noveho accordu civicu, nova astra insignia, francuzy novi.. Su to auta kde ked sa posadis tak chri z toho dizajn , napaditost, golf je naozaj strohy a nudny. To neznamena ze to je zle. Ved sam VW hovori ze je na poli autombiliek konzervativny voci dizajnu. A naozaj, jedinedve auta od VW ktore su dizajnovou hrackou a maju naozaj krasny dizajn je passat coupe a scirocco. Takze to netreba brat ako urazku voci golfu ale ako fakt. Ved prave ten zaruceny dizajn ktory sa rokmi nemeni je ceresnickou na torte pre zaryych golfakov ktori si ho preto kupuju.
        • 00 Reagovat !

          foto skejpa

          skejpa 17.01.2010  20:57

          « Re: Re: ja vravim ano

          dneska mi tu uz druhy clovek usetril cas psanim dlouheho komentu :-) dekuji a samozrejme se plne ztotoznuji...
      • 00 Reagovat !

        foto bordeaux

        bordeaux 17.01.2010  11:26

        « Re: Re: ja vravim ano

        dobre dam ti otazku? co je to ergonomicky dokonale a prehladne? Lebo v kazdom aute pokial nie si retard si zvyknes na ovadanie auta. Je jedno ci zapinas svetla nalavo od volantu alebo ich mas na packe smeroviek. takisto v dnes dobe dualnych klim som nenarazil na auto ktore by sa vladao zle. Pokial uz ideme do palubnych multimedialnych jednotiek, tam je uz pole trochu ine a kazda automobilka to ma po svojom. S golfackym drhsim kolumbusom som sa nehra tak neviem posudit. Mozem posudit napr ale IDrive z prvych rokov vyroby a to bola fakt niekedy riadna blamaz.

        Nudny vravim preto lebo pozri sa na interier alfy , fiatu, dokonca noveho accordu civicu, nova astra insignia, francuzy novi.. Su to auta kde ked sa posadis tak chri z toho dizajn , napaditost, golf je naozaj strohy a nudny. To neznamena ze to je zle. Ved sam VW hovori ze je na poli autombiliek konzervativny voci dizajnu. A naozaj, jedinedve auta od VW ktore su dizajnovou hrackou a maju naozaj krasny dizajn je passat coupe a scirocco. Takze to netreba brat ako urazku voci golfu ale ako fakt. Ved prave ten zaruceny dizajn ktory sa rokmi nemeni je ceresnickou na torte pre zaryych golfakov ktori si ho preto kupuju.
        • 00 Reagovat !

          foto salamoon

          salamoon 17.01.2010  16:44

          « Re: Re: Re: ja vravim ano

          to,ze si na nieco zvyknes,neznamena,ze je to ergonomicky spravne.
          to,ze ci zapinas svetla vlavo alebo vpravo tiez nieje jedno.
          toto si mysli len niekto,kto ide po obale a nie obsahu (bez urazky).
          ja to ako urazku neberiem,pisem,ze niesom (ako pises zaryty) vw fan,ale prave ten strohy (nie nudny) interier by ma vedel prehovorit na GTI.
          co sa tyka insignie napriklad-ano,je to mozno organickejsie a zaujimavejsie ako v GTI,ale skus si trebars aj po mesiaci jazdenia naslepo spustit radio alebo zmenit stanicu.

          tych tlacitiek tam je tolko,ze sa jednoducho pozriet na panel musis.
          ako tak suhlasim s alfou,aj to iba s novou gulietou,ta ma ozaj napadity interier. :yes:

          avsak auto nieje o interieroch.je uplne jedno,ci ma auto cgromove gombiky,alebo plastove.pokial je ten chromovy gombik na zlom mieste,zlej velkosti a zle sa otaca,je to zle.....a moze byt aj so zlata ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto bordeaux

            bordeaux 17.01.2010  16:58

            « Re: Re: Re: Re: ja vravim ano

            jj suhlasim, ale kazdy ma ine priority tak asi tak.. ono podla mna je naozaj jedno kde co mas lebo na vsetko si zvyknes. pokial ide o tu insigniu, poviem ti tolko ze nezapnes si radio z tej hrby tlacitok ale zapnes si ho z volantu co je myslim najlepsie. Takisto ako si zapnes radio na golfe tak si to zapnes na kazdom inom aute. Pocul som ze v podstate rozdiel medzi insigniu a golfom v pocte tlacitok nie je velky lebo aj ked mas menej plastovych tlacitok v golfe, na dotykovom displeji mas dalsich niekolko tlacidiel takze sustava sa vyrovnava. Toto ale neviem naisto je to len postreh z ineho fora takze neviem to na 100%..
            • 00 Reagovat !

              foto salamoon

              salamoon 17.01.2010  17:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: ja vravim ano

              ok,cize ty beries insigniu,a ja aj napriek obhajbe vw beriem volvo >:D :yes:
              to sa mi zda ako dobry kompromis zaujimava a funkcna prsitrojovka (v70)
          • 00 Reagovat !

            foto skejpa

            skejpa 17.01.2010  21:03

            « Re: Re: Re: Re: ja vravim ano

            to je presne ten rozdil nazoru, za ktery se nemuze nikdo zlobit. ja treba taky zastavam nazor, ze je jedno jestli zapinani svetel bude vlevo nebo na pacce a kdyz to bude na pacce hezci, tak proc to nemit tam ? Pokud s tim autem jezdis, zvyknes si na to. Ty treba nepotrebujes aby te oslovil vnitrni design ale hledas spis prakticnost. Ja bych zase treba slevil malicko z te zaryte prakticnosti a priklonil se trochu k tomu designu. Presne proto se mi taky libi interier insignie (a astry..) ikdyz me trochu zarazilo to vrzani jak bylo v minulem roadlooku - ale je to jen priklad ohledne designu :-)
            secteno podtrzeno, jako vzdy je to otazka kazdeho, co se komu libi. nekdo chce prakticnost, nekdo chce zase trochu pomazlit oci i uvnitr..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.01.2010  20:15

      « Re: ja vravim ano

      Tento GOLF ma zasiahol ;-) , ale taktiez mam respekt pred ST, STi, MPS, EVO a cimkolvek co "hryzie do asfaltu" ;-)

      Nedovolim si tvrdit ci ST je lepsi ako GTI, predpokladam vsak, ze toto GTI sa nechyta na STi a EVO. Podla mna GTI a ST su take kompromisy medzi autom a sportakom, kdezto STi a EVO su "drsne" (tuhsie riadenie, tazsi chod riadiacej paky, pedalov)
      • 00 Reagovat !

        foto bordeaux

        bordeaux 17.01.2010  11:26

        « Re: Re: ja vravim ano

        myslel som focus RS, nie ST...
      • 00 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 26.01.2010  14:36

        « Re: Re: ja vravim ano

        Troufnu si tvrdit, že dnešní Evo a STi se jednoduchostí ovládání (právě ta tuhost pedálů a řízení) velmi přiblížili "běžné" produkci. Ta drsnost se hodně vytratila.
  • 00 Reagovat !

    foto bordeaux

    bordeaux 16.01.2010  17:42

    gticko

    Mozno viaceri viete ze mam trochu odpor k tym reciam typu VW najlepsie, TDI je kral ciest a pri 200km/h mi moja soctavka zere 4 litre a podobne... Takymito ludmi som si nechal znechutit cely vw koncern lebo nikto tu tak neoblomne nedokaze chvalit a prehanat ako majitelia alebo obdivovatelia VW koncernu.

    ALE:

    VW Golf GTI je naozaj paradne auto a vymika sa tomu sedemu priemeru seriovej podoby. Oproti seriovke vyzera naozaj perfektne a az na ten nudny interier kde ma dokaze rozhadzat len naozaj konecne pekny volant a krasne karovane sedacky je toto auto nazoaj medzi spicou a pri vybere hothatchu by bolo v uzkom vybere. Samozrejme ze na FOCUSa ST nema, ale focus ST je najlepsi HotHatch vsetkych cias a nieco aj stoji a je tazke ho zohnat. Ako alternativu povazujem MPS a mozno este uvidime co ukaze nova astra trojdverak OPC ktra bude urcite nadupana ako dizajnovo tak dufajme aj technicky.

    Kazdopadne bravo golf, si naozaj kus auta pred torym budem mat respekt aj vo svojej 530i.
  • 00 Reagovat !

    foto bubucci

    bubucci 16.01.2010  19:38

    4x4=16

    Nebyli náhodou některé GTI i 4motion ?? Jinak je to nejuniverzálnější hot-hatch na trhu :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 16.01.2010  19:42

      « Re: 4x4=16

      Nevím jak první tři generace, ale u páte generace Golfu se GTI nedělalo jako 4x4, to byla až verze R32 se šestiválcem, která měla Haldex a 4x4.. Ale nejmenovala se GTI.. Stejně tak u šesté generace má jiný název a nejvyšší verze je Golf R a má 4x4. Pak je i verze "běžného" Golfu 6 TDI 4x4..
      • 00 Reagovat !

        foto ryman

        ryman 16.01.2010  20:15

        « Re: Re: 4x4=16

        a to Rko 6.gen je taky haldex nebo torsen?
        • 00 Reagovat !

          foto Beaumont-

          Beaumont. 16.01.2010  21:27

          « Re: Re: Re: 4x4=16

          Bohužel Haldex.

          Koncern VW používá Torsen jen v kombinaci s motorem podél, tj. u Audi A4 a výš a u minulé generace Passatů.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 16.01.2010  23:03

            « Re: 4x4=16

            Neřek bych přímo bohužel, u koncepce s motorem napříč je haldex (4.gen) celkově lepším řešením, než za každou cenu kombinovat uložení motoru napříč s Torsenem...
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 16.01.2010  22:57

          « Re: 4x4=16

          Samo že haldex, jako všechny koncernovky v této třídě a motorem uloženým napříč, včetně AUDI TTRS... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 17.01.2010  00:10

      « Re: 4x4=16

      "4motion" určitě ne.
      Ale u druhé generace byly na základu Golfu GTI G60 (který byl už také i ve verzi syncro, podobně i GTI Edition One u kterého byla tato motrizace možná) postaveny dva modely se systémeme 4x4 (zvaným syncro), a to Golf G60 rally (přepl. 1,8 8V/160PS) a Golf G60 limited (přepl.1,8 16V/211PS-stejně jako současný G6GTI). Tyto dva posledně jmenované modely sice nebyly přímo označeny písmeny GTI, ale řadí se pod ně docela běžně.
  • 00 Reagovat !

    foto seximachine46

    seximachine46 16.01.2010  23:42

    ESP-OFF

    Tak budem vytahovat pojistku na ESP a budem se poradne bavit! ;-) ;-) ;-) ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 17.01.2010  16:27

      « Re: ESP-OFF

      No, aby jsi se nepřepočítal. Podobné triky občas řeší koncern dost nekompromisně, auto prostě nejede... vím bezpečně, že nefunkční ABS u Fabie znamená, že ani nenastartuješ.
      • 00 Reagovat !

        foto kolmar

        kolmar 17.01.2010  21:46

        « Re: Re: ESP-OFF

        No tak tomu never! To mas z kade? Mne na jednej Fabii svieti ABS a ASR uz mesiac. Prve trosku blblo no teraz su proste off - akoby tam ani neboli a auto ide (okrem toho) bez problemov. Napr. startuje na supa, len samozrejme pri brzdeni a zrychlovani je treba na to mysliet... Uz sa konecne chystam aj vybrat na diagnostiku, ze co to vlastne je...
      • 00 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 06.05.2010  18:52

        « Re: Re: ESP-OFF

        No nepůjde to asi jednoduše pojistkou, ale dá se určitě vyblokovat. Bohužel nejspíš i s ABS.
  • 00 Reagovat !

    foto igor77

    igor77 17.01.2010  09:04

    GTI na AMD s ESP a DSG

    a podivejme - Liborek dneska na miste mem z nejoblibenejsich (((-:
    hele, delate ty testy i ty filmy dobre, to tady rikame furt, auto dnes taky nemelo chybu (teda az nato esp (a dsg)), ale.. nebyla rec o tom, ze vam zmerej cas? - tak jak to tedy vlastne bylo, receno v cislech ?!? - tachometrovych 200kmh na konci startovni rovinky neni vubec zly :-)
    a ze pozdravuju Beaumonta a Me2da :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto oIoo

    oIoo 17.01.2010  16:56

    :-)

    tak C.U. v Brně! na letošek chystá KSA mraky akcí včetně prvních klubových závodů!
  • 00 Reagovat !

    foto M-C-

    M.C. 17.01.2010  18:27

    Vypnutí motoru po ostré jízdě

    nevim jestli jsem jediny, kdo si toho vsiml ale prijde mi nadmiru amterske vypnout motor 5 sekund po ostre jizde - predevsich kdyz se jedna o turbo motor!!!
    Priznas sem ze nevim, jestli ma GTI chlazene turbo vodou jako nova BMW, kde zadreni turba po nahlem vypnuti motoru po velke zatezi uz nehrozi, ale stejne - chladit se nema jen turbo ale i brzdy, motor vsechno proste!! Po ostrem kole se ma dat jedno dve kola tzv. chladici!!
    Takze vzkaz pro pana Zezulku: test to byl vcelku dobry, bavil me, osobne mi ale velice vadi radoby vtipy, kterymi jsou vsechna tvoje videa doslova protkana...ale to muze byt muj osobni problem...
    s tim vypnutim motoru to ale byl velkej preslap...to delaj amateri, co byli na okruhu jednou v zivote...
    • 00 Reagovat !

      foto oIoo

      oIoo 18.01.2010  15:01

      « Re: Vypnutí motoru po ostré jízdě

      že by střih?
    • 00 Reagovat !

      foto figurka

      figurka 26.01.2010  14:40

      « Re: Vypnutí motoru po ostré jízdě

      Nejde jen o chlazení vodou, ale také o mazaní. Myslet si, že turbomotor s turbem chlazeným vodou může být po extrémní zátěži hned vypnout také nemusí dopadnout dobře.
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.01.2010  13:27

    G6GTI Roadlook

    "Videoklip" jako takový, není vůbec špatný a pochvalu si zaslouží. Ovšem z věcného hlediska nepochopitelně chybí jakákoli zmínka o adaptivním podvozku, kterým je vybaven i tento "novinářský" kousek (co ten už asi všechno musel zkusit), přitom je to z praktického hlediska největší "revoluce" proti G5GTI, ze kterého G6GTI maximálně vychází. A podobné je to i s "el. uz. dif." XDS, který má právě na okruhu také svůj logický a nezanedbatelný podíl na přehřívání brzd...
    G5GTI ještě XDS nemělo a naopak vypinatelné ESP ano. Na okruhu tak bylo "problémové" o poznání méně...
    • 00 Reagovat !

      foto oIoo

      oIoo 18.01.2010  15:00

      « Re: G6GTI Roadlook

      myslíš, že na suchu v rychlých zatáčkách potřebuje 211koňové auto uzávěrku diferenciálu?
      podle mě to je mnohem jednodušší - stará brzdovka se sníženým bodem varu - VW s takovou poslalo do neměckého testu i Audi TT který už nebrzdilo v druhým kole :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Beaumont-

        Beaumont. 18.01.2010  15:24

        « Re: Re: G6GTI Roadlook

        Já bych odhadl, že ty brzdy byly úplně v pořádku vč. kapaliny, ale prostě po pár ostrých kolech odejdou - to je bohužel u aut téhle kategorie normální.
        Jak už jsem psal - moje Alfa zhruba stejně jede i váží a po pár ostrých kolech jsou brzdy taky "hotové" (a to mám brzdovku > 280 stupňů).
        • 00 Reagovat !

          foto oIoo

          oIoo 18.01.2010  18:43

          « Re: Re: Re: G6GTI Roadlook

          Odejdou všechny brzdy, na všech autech co nejsou závodní, jako pro info, supersport vydrží maximálně ostrých 8 kol - pak se přehřejou brzdy nebo motor, nebo převodovka nebo diferenciál nebo všechno. A logicky příprava na brzdy je výměna kapaliny klidně před každým dnem na okruhu, nebo její upuštění ze třmenů a dolití čerstvé.
          Např. rok stará brzdovka (a ruku na srdce, kdo ji nechá v obyč. autu vyměnit 1x za 4 roky) má už natolik snížený bod varu, že na okruhu nevydrží.
          • 00 Reagovat !

            foto Beaumont-

            Beaumont. 18.01.2010  21:39

            « Re: Re: Re: Re: G6GTI Roadlook

            Já měním poctivě po dvou letech komplet brzdovku u každého auta.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 18.01.2010  18:04

        « Re: G6GTI Roadlook

        O stavu tohoto konkrétního kusu, které přišlo do ČR jako první GTI6 vůbec, si vzhledem k tomu, že prošlo všemi českými autoredakcemi, plus sloužilo také jako předváděčka, iluze opravdu nedělám, takže i to je možné...
        Je to přední náhon a není to ani klasický samosvor ("uzávěrka diferenciálu"), navíc o podílu XDS na přehřívání brzd GTI6 (právě na okruhu!) psal už i (a nejen) TopGear.
        Tyto brzdy určitě na okruh nejsou stavěny ani tak, ale XDS to ještě zhoršuje. Pokud mají přední brzdy navíc "suplovat" i samosvor, měly by být posíleny. Kotouče mohly mít alespoň větší průměr, stejně vypadá GTIčko na 16" kolech (které se tam teď ještě vlezou) dost divně i v zimě. 17" na zimu, 18" na léto je pro GTI velmi dobrý kompromis... Přitom např. Leon Cupra má takový průměr kotoučů poměrně dlouho, takže bylo kam sáhnout, nemluvě o brzdách GolfuR a roccaR...
        • 00 Reagovat !

          foto oIoo

          oIoo 18.01.2010  18:55

          « Re: Re: G6GTI Roadlook

          velká kola ale dramaticky zhoršují jízdní vlastnosti a výkony, držel bych se tak o palec níž tj. 16 v zimě a 17 v létě.
          Co se týče brzd, ty musí něco vydržet - a řek bych, že dlouhý Alpský sjezd plně naložený lyžařema tomu dá adekvátně jako 3 kola v Brně. Nebo z jiného konce - spousta lidí tam jezdí na otevřené jízdy kde se jezdí půl hodiny = 8 kol, jedno zahřívací a jedno chladící = a nezdá se mi, že by lidi zvlášť odpadávali?
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 18.01.2010  19:38

            « Re: G6GTI Roadlook

            Nemyslím si, že "jeden palec" něco tak dramaticky změní, zvlášť při těchto dnes už docela běžných rozměrech, viděl jsem už pár podrobnějších testů s různou velikostí kol, naposledy AudiTT (které má stejný obvod kola/pneu jako GTI a mělo i stejný motor) na kterém testovali postupně letní kola velikost 16"-20". Jako nejvhodněší rozměr/kompromis kol byl označen právě 18".
            Sám jsem taky jezdil a jezdím (s GTI) jak na 18", tak 17" a žádný handicap u letních 18" (proti 17") jsem nikdy nepozoroval, naopak 18" jsou pocitově o něco jistější v rychlejiší/ostřejší zatáčce. A rozdíl hmotnosti je u rozdílu jednoho palce (při stejné šířce!) také relativně velmi malý...
            Nemluvě o vzhledu, GTI na 16" vypadá i v zimě hodně "nepatřičně" a v létě je 17" opticky taky už jen tak tak... :-)
            • 00 Reagovat !

              foto oIoo

              oIoo 18.01.2010  20:55

              « Re: Re: G6GTI Roadlook

              jojo rozdíl ve váze je třeba půl kg u dobrýho ráfku, ale hmotnost je posunutá dál od středu.
              Např. u testu nový Astry nedokázali s příplatkovými koly dosáhnout maximální rychlosti kvůli kolům - a to jeli na klopeném ovále bez nerovností. Pocitově to samozřejmě může být zajímavější, nicméně to je taky provedením bočnice pneu. Pravda je ale taková, že auto bude rychlejší (očividně) na 16" plecháčích než na 18" hliníkách. Vůbec už nemluvě o "kvalitě" levných velkých kol.
              • 00 Reagovat !

                foto Beaumont-

                Beaumont. 18.01.2010  21:38

                « Re: Re: Re: G6GTI Roadlook

                To je zajímavé - chápu že na větších kolech bývají širší pneu a širší pneu = větší odpor, čili vliv na zrychlení i max. rychlost.

                Ale proč by na trati s dobrým povrchem jako je okruh měla velká kola zhoršovat jízdní vlastnosti? naopak nižší profil pneu přece snižuje riziko, že se guma "svleče".

                Kvalita ráfku je jiná věc, to je jasné.
                • 00 Reagovat !

                  foto oIoo

                  oIoo 18.01.2010  23:44

                  « Re: Re: Re: Re: G6GTI Roadlook

                  na trati? no tak tam je to ultraznát - musíš mít tvrdší podvozek takže máš pak horší trakci. Menší kola = míň neodpružený rotační hmoty = lepší akcelerace i decelerace, lepší ovladatelnost díky menším gyroskopickým efektům atd.
                  ..a bavíme se o stejné šířce pneu, jenom o posunu v průměru disku
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 19.01.2010  00:23

                « Re: G6GTI Roadlook

                Ten odhad půl kila na jeden palec u shodného a stejně širokého! kvalitního, značkového aludisku není zrovna málo, ale u celkového rozdílu hmotnosti celého kola musíš taky odečíst rozdíl hmotnosti pneumatik. Nějaké vlivy tam logicky jsou, ale míra vlivu rozdílu jednoho palce, není zdakeka tak dramatická jak to popisuješ. Nějakou výhodu nižší profil (do určité míry) u osobního automobilu rozhodně má, třeba v zatáčkách, vyhýbací manévr apod. Viz MB A, který měl větší problémy při uvedení na trh v "losím testu" a jedním z opatření byly pak i nízkoprofilovější pneumatiky. Proč by pak taky vycházela, např. v těch zméněných testech, lépe větší 18" a 17", než menší 16"?
                • 00 Reagovat !

                  foto oIoo

                  oIoo 19.01.2010  01:47

                  « Re: Re: G6GTI Roadlook

                  jo ale musí to být specifický test s konkrétním autem a konkrétním podvozkem.
                  Asi když někdo udělá auto na 17ky tak na něm všechno bude vyhovovat 17kám.
                  Jinak jsi fakt nikdy neslyšel "vozidlo bylo vybaveno příplatkovými koly což snížilo komfort jízdy"? Smůla je že lidi vybírají očima, zatímco by měli vybírat s váhou :-D. A rozhodně jde na jedno kompletní kolo v 18" vybrat v rozmezí 4kg - což je přepočtem 4x4x(koeficient vlivu 6) jako 96kg nákladu
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 19.01.2010  02:43

                    « Re: G6GTI Roadlook

                    No tak samozřejmě, že na komfort má snižení profilu pneu znatelně negativní dopad, zejména po překročení určité meze (i když i mezi značkovými pneu stejných rozměrů bývají podstanější rozdíly i co se komfortu týká), ale to je taky jeden z hlavních důvodů, proč "větší" neznamená automaticky celkově lepší. Proto také v těch testech příliš neuspěly rozměry 19" a 20", jde spíš především o to, najít určitý kompromis blížící se "ideálu"... U naprosté většiny dnešních HH jsou 18" kola už v "základu" z prvovýroby (např. FoFoRS má dokonce 19").
                    Některé nízkoprofilové pneu, které si lidi dávají na luxusní sedany, větší kombí, crossovery, SUV, nebo dokonce i offroady jsou nejen velmi kontraproduktivní, ale až komické...
                    Ona i taková ženská ve značkové teplákovce a v lodičkách k tomu, vypadá dost nepatřičně...
  • 00 Reagovat !

    foto Bildr-ol

    Bildr.ol 23.06.2010  13:56

    versus EPS?

    Název mě docela pobavil. O pár dílů dál totiž pan Zezulka ESP nemá a končí to uraženým nárazníkem :-)
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 11.11.2010  11:29

    video

    to je komedie :no:
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 11.11.2010  11:55

      « Re: video

      Spíš tragikomedie..., bohužel on evidentně netuší, že netuší která bije, tak se u toho klidně ještě nechá nafilmovat a dokonce to i prezentuje... 8-s ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Steamu klesají online hráči. Viníkem je nejspíše obrovský úspěch multiplayerové hry Fortnite

Steamu klesají online hráči. Viníkem je nejspíše…

Pokud jde o počet hráčů, kteří přes konkrétní platformu hrají nějakou multiplayerovou hru online, Steam je stále…

„Otloukánek“ Štika čeká dítě s mladší milenkou: Reakce dcer jsou drsné!

„Otloukánek“ Štika čeká dítě s mladší milenkou:…

Monika Štiková (46) se v reality show Štiky představila jako žena, která nejde pro ostrá slova daleko. Když tak…

 

iSport.cz

LIGOVÝ INSIDER: Matoušek? Hráč, který tady 20 let nebyl, tvrdí Jiránek

LIGOVÝ INSIDER: Matoušek? Hráč, který tady 20 let…

Vydal se na zápas Příbrami s Duklou, aby viděl svého někdejšího příbramského spoluhráče Jana Matouška v ligové…

Pastrňák v Praze. Je v řetězech, honí i tenisák: Na Stanley Cup máme tři roky!

Pastrňák v Praze. Je v řetězech, honí i tenisák: Na…

David Pastrňák je v Praze. Po památkách necourá, na tělo navěsil řetězy a mučí se v posilovně v Horních…

 

Reflex.cz

Zakladatel H-Systemu Smetka: Firma nebyla podvod, zničil ji až konkurz, na kterém vydělali jiní

Zakladatel H-Systemu Smetka: Firma nebyla podvod,…

Dlouholetá a zamotaná kauza okolo firmy H-System před nedávnem znovu ožila po rozhodnutí Nejvyššího soudu, který…

Vojtěch Filip je lhář. Jeho nehoráznosti o sovětské okupaci v roce 1968 jsou velezrádné

Vojtěch Filip je lhář. Jeho nehoráznosti o sovětské…

Naprosté lži a neskutečné nehoráznosti. Jinak se nedají nazvat vyjádření předsedy komunistické strany Vojtěcha…