Není to 3D vizualizace, ale model v merítku 1:2,5. Tento model byl predstaven 5.2. na tiskové konferenci ve Vídni. O tom, ze to je model, jasne hovorí tiskové materiály KTM, takze redakce to nemusela "objevit" studiem fotografií.
Miluji kategorické odkazy tohoto typu a predstavuji si intelektuální úroven pisatele. Inteligentní clovek napíse napríklad "mne se to vubec nelíbí", blbecek treba "no tak horsí slátaninu jsem nevidel".
Nadhera konecne bude na trhu i neco jineho nez Ariel Atom. Supa kara jenom doufejme ze tam nebudou tlacit klimatizaci:-) a podobne pi*oviny co do tehle auticek proste nepatri prozatim to vse ale vipada sqele!!! snad to s cenou stlaci pod 1,5mega(se uz ted tesim na ojetou) a uplne supr by bylo kdyby to dostali po mega(se uz ted tesim na novou)
Podle meho je to dobrej design ackoliv motorky od KTM jinak za designovou pecku nepovazuju. Myslim ze je docela tezky v tyhle kategorii aut neco vymyslet a hlavne s tim uspet. Lidi chteji osvedceny tvary, proto je tak uspesnej Catherham i kdyz jeho zadni partie je prakticky katastrofalni a totalne bez napadu. Kdyz vidite prvni Chapmanovy vytvory ktery jsou staveny fakt na koleni, tak se to snadno pochopi, ale kdyz jsou to karbonovy monstra za statisice, tak to zaboli. Kaipany a podobny, co se jen vezou na jednom 50 let starym designu ani nezminuju. Ariel Atom je zajimavej, co se techniky tyce naprosta pecka, ale popravde receno zadna nadhera to neni, ten ram to proste nezachrani. Tohle ma neco do sebe, neni to jen o drahych detailech ale o celku. Fakt dobry...
nemam pocit ze zrovna auta typu Ariel alebo Catterham si ludia kupuju preto ako vyzeraju.zamysli sa nad tym..inak povedane-absolutne tam nejde o design
Na jednu stranu mas pravdu, jde o jizdni vlastnosti potazmo nostalgii. To druhe chapu u Catherhamu. Ale ne u Arielu. Pokud tam nejde o vzhled, proc se teda snazili s tim ramem? Jde o funkcnost ale vzhled s tim jde ruku v ruce, vzdycky. Sila designu Arielu je prave v jeho jednoduchosti a hruby sile, to se na tom lidem libi. Copak by sis koupil neco co neni hezky jen proto ze to jede dobre? Pokud bys chtel zavodit tak nereknu, ale auto na blbnuti a hlavne pro radost?
hej spravne povedane .. alebo este inak .. keby mal dve uplne tech. obe by boli rovnako rchle a zabavne zhodne auta .. ale jedno by malo lepsi design ... no ktore si kupis :-)
Nejsem z toho na větvi, nacpat do toho techniku VW, takových kreací se staví hodně, nic převratného! Jsem fanda KTM, fandím jejich motorkám, hlavně teréním. Něco mi, ale říká že do tohohle auta se nedá použít moc zkušeností z motokrosu, či z endura! V tom je KTM nejlepší, když si koupíte jejich motorku, víte že se neposere! Prostě na tomhle autě nic není KTM, a ani nemůže i kdyby se snažili sebevíc.
Dovoluji si Vám trochu oponovat. Byl jsem na pondelní tiskové konferenci KTM ve Vídni, videl ten model a mluvil o nem s séfem KTM. Podle mého je ve voze X-Bow hodne filozofie a stylu KTM. Pri ocekávané výrobe 500 az 700 nebo maximálne 1.000 vozu rocne by ovsem byl vývoj a výroba vlastních prevodovek ekonomickým nesmyslem. A tady si myslím, ze spolupráce s Audi není spatná myslenka.
Možná máte pravdu, nemám informace s první ruky jako vy,jistě by to neekonomické bylo, ale to jen potvrzuje můj názor že to zkrátka nemůže být KTM, nemají s automobily žádné zkušenosti, veškéré věci převzali, jakákoli jiná cesta by byla neekonomická, tím převzítím nemyslím jen motor a převodovku, ale jaksi celé know-how, nemají ho, není možné aby ho měli. Spolupráce s audi je super, jistě ale tak to si snad raději spíše koupím to audi. Popravdě, uvítal bych spíše kdyby to mělo motor z motorky než tohle. :-)
proti arieilu to pujde postavit(co se tyce rychlosti) az potom co tam narvou nejakou silenost typu 2.5 I5 TSI:-)... jinak co se tyce skupiny zakazniku tak je to souper preukrutny >:-[]