není to tak dávno co se nám tu právě RR dušoval že vyslyší své zákazníky a NEnabídne nám žádný elektromobil ani hybrid, a najednou tu máme hybridní verzi hned v další generaci špičkového Rollsu, a bohužel to není proto že by to trh žádal, ale protože to žádá nějaká emisní norma, a nebo jinak (lépe řečeno) nějaký zelený *** sedící kdesi za stolem (nejspíš v Bruselu)
popravdě řečeno vždy mne děsí když firma něco "musí", kdy firma místo toho aby sledovala potřeby a požadavky lidí kteří ji živí, tedy jejích zákazníků musí sledovat potřeby a vrtochy různých zájmových skupin, úředníků a vlád...kteří se v dnešní době nespokojí s tím že ty firmy budou danit ale začnou jim kecat do toho kolik jakých žen má sedět v představenstvu, jaké mají být emise výrobků, které vyrábí...a to je bohužel jen začátek :no:
Teď si ten článek už celý nepamatuji, ale bylo tam NE všem alternativním pohonům, Každopádně to nebyla moje hlavní idea, mě nevadí hybrid, když je tu proto, že firma zjistila že na trhu je o takový pohon zájem. Mě vadí když firma musí něco vyvinout a vyrobit proto aby uspokojila směrnice, úředníky, feministy, environmentalisty...a další "stakeholdery"
RR hlavne patri pod BMW a v BMW zjistili ze o elektro a hybrid je zajem i za velkou cenu, takze mozna do RR prislo z BMW neco jako "kuci aspon ten hybrid, stejne vas jednou nemine ani to elektro" :-)
Proč si kupovat Ferrari, když je to Fiat? A Lamborghini, když je to Audi? A Bentley, když je to WW? A Jaguar, když je to Tata? Větší blábol jsem už delší dobu nečetl.
pise se tam ze motory vyraby BMW a dodava BMW, tazke zrejme budou od BMW, psal jsem snad neco jineho? navic tam pisou ze i karoserie je od zapadnich sousedu
ja nikde nepisu ze jsou identicke s tim co se pouziva ve vozech BMW, ale ze jsou od BMW ;-)
Hybrid je jak smartphone, první se tomu všichni smáli a nad nokiu 3310 nebylo, pak to každý musel mít :-) ... nějaké SOP je na 2016 ale co to přesně zatím nevím.