Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Range Rover 2011: S novým turbodieselem 4,4 TDV8 (230 kW, 700 Nm)

Třetí generace Range Roveru je neustále cizelována. Čerstvý čtyřicátník dostal pro modelový rok 2011 nový turbodiesel.
Zpět na článek
18. 6. 2010 09:46
18. 6. 2010 16:48
18. 6. 2010 17:09
18. 6. 2010 17:41
18. 6. 2010 18:44
18. 6. 2010 18:48
18. 6. 2010 19:48
19. 6. 2010 00:01
19. 6. 2010 00:36
19. 6. 2010 15:01
19. 6. 2010 03:15
19. 6. 2010 09:24
19. 6. 2010 14:58
19. 6. 2010 19:14
19. 6. 2010 20:48
21. 6. 2010 07:54
18. 6. 2010 09:46
Nadváha
A zhubne už konečně?
Rozbalit vlákno
17
18. 6. 2010 16:48
Re: Nadváha
zbytečný, to "Sport" v názvu je tam jen kvůli marketingu ;-)
Avatar - Ricardo
18. 6. 2010 17:09
Re: Nadváha
Toto je ale dospělej "táta" Range Rover...
Avatar - kolmar
18. 6. 2010 17:41
Re: Nadváha
Presne tak, bohuzial aj dnes mnoho ludi nevie rozlisit "velky" range od sporta. No a to slovo sport je tusim na mieste aby hovorilo o sportovnejsom charaktere auta oproti velkemu range. Ma na to prisposobeny podvozok, brzdy (brembo, no tie ma aj "tata") riadenie a podobne. No ale sportak z toho nebude nikdy... ;-)
18. 6. 2010 18:44
Re: Nadváha
No nic proti, ale dát si do názvu přídomek "Sport" jen díky tomu, že tam upravili brzdy a řízení a nějaké další blbosti, ale kráva pořád váží víc jak dvě a půl tuny... To je výsměch :-) Tohle ještě žeru Fabii a jejímu Sportline, kde to beru jako recesi za 300 000.
Avatar - Ricardo
18. 6. 2010 18:48
Re: Nadváha
Přesně tak, Range Rover Sport a Fabia Sport mají víc slopečného, než by se na první pohled mohlo zdát :-) >:D >:-[]
18. 6. 2010 19:48
Re: Nadváha
Mají společně dvě věci - "Sport" v názvu a pak pak že sportovní ani zdaleka nejsou.
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Nadváha
Range Rover sérii zatáček ve vysoké rychlosti neprokličkuje ani za nic kdežto Fóbia té vysoké rychlosti ani nedosáhne... ;-)

Bez urážky samozřejmě :-D
Avatar - twistedTSD
18. 6. 2010 22:47
Re: Nadváha
no tak to je opravdu to posledni co by me trapilo >:D
Avatar - kolmar
19. 6. 2010 00:01
Re: Nadváha
No tak tie podla teba blbosti je Dynamic respondense ktory vyrovnava naklananie karoserie v zatackach a vyrazne zlepsuje ovladatelnost a jazdne vlastnosti tohto RR. Ako by si ty inak oznacil sportovejsiu verziu RR ktory ma konkurovat Cayenne, X5 a podobne? co by si ty vygraviroval chromovanymi pismenami na kapotu? RANGE ROVER FASTER ??
Ludia, nebudte smiesny, auto moze mat cez 500 koni, slovo sport je tu na mieste, nemusi to znamenat hned ze so vsetkym sa musi dat driftovat (hoci sa da!)...Cudne ze napr. Ssangyong Sport Actyon vas netrapi, a pritom je to pick-up ktory je tazko udrzat na ceste pri 80 km/h.

Viem, ze kopnut si chce kazdy, no treba si uvedomit ze RR schudne najblizsie az pri novej generacii, facelift ho upravil takmer k dokonalosti no uvazovanie o konstrukcnych zmenach asi neni na mieste (hoci to vedenie slubuje...)

PS: a predsa sa s nim da driftovat ;-)
[odkaz]

Podla mna si Sport (a hlavne z marketingoveho hladiska) zasluzi, no a tu si poklonu zasluzi aj pan! sofer :yes:
Avatar - Ricardo
19. 6. 2010 00:36
Re: Nadváha
Sportovní auto ale přece při vší úctě k RRS není o výkonu.
A to co popisuješ, to jsou aktivní stabilizátory, to má dnes více různých typů aut.
Avatar - kolmar
19. 6. 2010 15:01
Re: Nadváha
ano! davam za pravdu, no toto nie je sportove auto, to je sportovejsie SUV a to je rozdiel!

A k tym stabilizatorom - ano dnes je ich ako hub po dazdi, no RRS s nimi prisiel v r. 2004 a vtedy to take bezne este nebolo...
19. 6. 2010 03:15
Re: Nadváha
Ano, ano, konkurence se ale drží při zemi Porsche tam přihodí Turbo a nebo S, Mercedes ML hodí přídomek AMG, BMW X5 jenom skromné M... A kdo machruje se znáčkem "Sport"? Třeba zmíněný SSangyong :-) K němu bych se jak výrobce luxusních automobilů nerad přirovnával.
Avatar - T613
19. 6. 2010 09:24
Re: Nadváha
AMG, M je pro 90% čichačů benzínu to samé co označení Sport u RR.
Avatar - kolmar
19. 6. 2010 14:58
Re: Nadváha
Toto si snad nemyslel vazne?!
"skromne" M? to M znamena MOTORSPORT a (opravte ma ak sa mylim) je to sportova divizia pre zavodne stroje, ktore poniektore technologie co niekedy boli len sen ala F1 uvadza do praxe a pretvara civilne vozy BMW v nieco charakterovo aj jazdecky ine!

AMG (naozov je z pismen mien zakladatelov ale to nechajme tak) bolo zalozene za ucelom vyvoja supervykonnych motorov pre Mercedes, a tusim v r. 1971 bolo druhe celkovo a vyhralo svju kategoriu v 24-hodinovke v Spa, inac ako prvy rozbehli limuzinu cez 300 km/h v r. 1987.

Dalo by sa pokracovat dalej, proste AMG ci M je podla mna legenda, je to image, je to obrovska zodpovednost na ktorom aute sa to objavi (pamatam protesty proti R AMG) a podobne. To neni nic "decenntne" ale skor nekompromisne! v porovnani s tym je slovicko SPORT alebo napr. TURBO naozaj nic...a hodnotovo podstatne nizsie. Ved tusim aj generacia Wrangleru model TJ boli delena na Dakar, Sport a neskor Rubicon...pripomenut mozem Pajero Sport ktore malo podvozok z L 200. Naco z toho robit vedu? je to obycajne bezne pouzivane vsade, od cinskych triciek az po lietadla.

Ved aj kategoria SUV kde patri RR je SPORT UTILITY VEHICLE...
19. 6. 2010 19:14
Re: Nadváha
Ale samozřejmě že jsem to nemyslel vážně. Jenom píchám do vosího hnízda... ;-)
Avatar - kolmar
19. 6. 2010 20:48
Re: Nadváha
Tak preto >:D no davaj pozor aby ta nepostipali ;-)

No ako tak pozeram tak aspon niekto sa strucne oboznamil s historiou AMG :-! je zaujimava, odporucam prestudovat...
Avatar - Dinar
21. 6. 2010 07:54
Re: Nadváha
Range Rover Sport mohli pojmenovat jakkoliv jinak, je to označení modelu, nikoliv sportovní varianty daného modelu jako např. X5M nebo ML AMG. Označení sport je nešťastné, protože většina lidí má pak tendenci očekávat nějaký sportovní jízdní projev, čemuž není RR sport schopen dostát, je to těžké, na komfort zaměřené, auto, a to i v rámci své kategorie SUV. Jedinou jeho devízou ve srovnání s konkurencí je stylovost, to auto má prostě Range Rover jedinečný styl. Bohužel kombinace chabé dynamiky podprůměrných jízdních vlastností a cenovce neodpovídajícího interieru z něj dělala opravdu jen volbu pro lidi, kteří prostě chtěli RR a o jiném autě nepřemýšleli. Po fl. se velmi zlepšila kvalita vnitřku, teď se dá srovnávat s německými soupeři, jízdní vlastnosti bohužel zůstaly beze změny a motory dále zápasí s půl tunou navíc oproti konkurenci, navíc se také vytratila trocha stylu použitím pouťově působící nové optiky světel. Jinými slovy, prakticky kterýkoliv z konkurentů ve standardním provedení, žádná emka, erka, áemgéčka, je lepším SUVéčkem než RR sport, a to jak komplexně tak čistě v jízdních vlastnostech, RR sport dál potáhne své prodeje díky jedinečné (speciální) image značky Range Rover.
P.S. Mě se to auto z venku líbí velice, a pokaždé když jsem je zkoušel, říkal jsem si, třeba se mi to posledně zdálo a to auto jezdí lépe, hledal jsem důvody, abych je mohl zařadit do výběru, bohužel stačí se projet, následně pak s konkurencí a nejde to, těch kompromisů by v dané cenové kategorii bylo příliš.