Predem bych rad pogratuloval Land Roveru ke konecne designu k zacatku 21 stoleti... male auto, mensi motory, nizka spotreba... pokud i prevodovka bude tak dobra a spolehliva s elektikou uvnitr jak to auto skvele vypada, tak pote uspech je nevyhnutelny.
Nejdulezitejsi je hlavne renome servisnich sluzeb a pokryti jejich site v evrope, no uvidime! :yes:
LR nemá důvod měnit své designy, jsou už xx let stejné - Defender, RR. V novější éře Discovery a Sport.
Tyhle auta máš něco jako Rolls Royce, přístup té značky je jiný než u ostatních. Protože to díky spolehlivosti nebude klasickej spotřebák, ale auto pro fajnšmekry >:D
Uvidíme, jak to bude s terénními schopnostmi Evoque a taky by mě zajímalo, jestli bude mít regulaci výšky podvozku... Jestli ano, tak to bude i velmi schopný a nezastavitelný Range Rover a né jen načančaná kabelka pro holky. ;-):yes:
Od Evoque ocekavat jakykoliv terenni schopnosti je rekl bych hooodne optimisticky. I kdyz 4 kole bude v nabidce, neverim, ze si pri vyvoji davali pani INGove takove cile. ;-)
Ten Tiguan je "jenom" nejlepší (mix vlastností, kvality, ceny, techniky) malé SUV, tohle je jiná poněku jiná třída, jestli sis toho nevšiml. Ono třeba takové MINI taky nikdo soudný a znalý nebude porovnávat s Pandou nebo třeba i Polem.
Jako nedotažená studie by to prošlo, ovšem jako silniční dravec? Sakra co ta malá okna, co ta malá zadní světla? Celkově mi to nějak neštimuje. Snažím se v hlavě promítnout tu "malost" auta, asi by nám měl jako předobraz tikat v hlavě spíše freelander než cokoliv většího. Pak ovšem mám nutkavej pocit, že by to šlo až někam do kýče. Tohle si umím (ovšem v nejdivočejších snech) představit pouze jako velkou odvázanou bestii.
Takže zatím je to, Kefalín, na kadenci - ta ta - ta ta.
Jedno je mi však jasné, ten kdo stvořil budoucí SUV kastli je Peter Schrayer... platí ho dnes Kia, a platí ho za to, co (geniálně) umí... No, a ta nová sportáž je némlich to samý. Tankoidní, zatěžkaná, pohledově ostrá karoserie. Tak možná, že tu do roka budem vzdávat hold hornímu amoku.
Osobně, jakkoli mě to mrzí zůstávám jen v němém, nevěřícném úžasu. Vše rozhodne až kopulace naživo.
Jen abys jeste pred tim nekopuloval alespon opticky s novym baby-cayenne. To uz by se ti asi pak kopulovat s amokem ani nemuselo chtit. >:D
Jsem rad, ze nejsem sam, kdo v tom vidi tu Kiu a je z toho tak akosi rozkolisany. ;-\
Automobilka v pozici LR by asi mela dbat i na to, kde se etabluji jeji designeri. JInak hrozi degradace.
co tam vidite na sportage? male okna? no neviem neviem co prve uzrelo svet, ci studia LRX alebo sportage...podla mna LRX bol prvy a to nie o par dni, ale mesiace / roky.
Vyzera super, interier tiez super - len logo na volante chyba a technika? dobry zaciatok, hoci V6 by sa tam hodil!!!!
Poměr plechů a skla příliš ve prospěch plechů. Na sportage je to už v serii, u tohohle Range se mělo za to, že to tak bude pouze u studie, no, zdá se, že ne. Osobně mi efekt dynamičnosti dosahovaný malým poměrem zasklené plochy k pontonu přijde jako velmi laciný postup, a u RR ho nechápu tím tuplem, vždyť RR jsou právě auta, kouzlo jejichž designu je v stylovým způsobem pojaté užitkovosti "krabicovitého" designu, kde je zasklená plocha větší než u konkurenčních modelů dané třídy. A teď tohle. :-O Možná všechno vysvětluje ona "módní ikona", která byla pro reklamu evoque použita, ano, myslím paní Backhamovou, tohle auto mi přijde jako ona, spousta efektu, dokud nepromluví, doufám, že evoque bude svými kvalitami "mluvit" o poznání lépe, když už vypadá jako pořádný kus kýče. :-!
GTI, preco sa v cestine vyslovuje KIA 'Sportáž' a nie ako napr. vsade vo svete aj na slovensku 'Sporteidž' ... je to predsa z anglickych slov 'sport' a 'age' cize ta ceska vyslovnost sa mi zda nelogicka ... alebo sa mylim ??? dik na odpoved :-)
... je nádherný a to zrovna SUV moc nemusím. Držím mu palce a doufám, že se bude hodně prodávat. To totiž Range potřebuje, udělat pořádný cash. O to lepší nám pak představí pravověrné offroady na rámu, když samonoska vydělá balík, no ne? :-)
Takhle ne, soudruzi... To je design pro teenagery, a ti si kupuji spise ojeteho rendlika...
Mentálně dospělý člověk si takovou hrůzu nekoupí, byl by všem pro smích.
Zkrátka: Je to hnus, velebnosti! :no::no::no:
Fakta:
Benzínový čtyřválec 2.0 Si4 s turbem který má výkon 240 koní, je to stejná jednotka kterou najdeme ve Fordu Mondeo nebo v novém Exploreru, tedy Ford EcoBoost, platforma je taktež od Fordu. Oba turbodiesely jsou také od Fordu (2.2 Ford/PSA).
Je velikánská škoda, že tento Range nebude mít vzduchový podvozek... S ním by se mi líbil nejvíce. Regulace výšky podvozku. Což by znamenalo i možnost snížit podvozek. Navíc by auto bylo univerzálnější. Jak na rychlejší jízdu, tak na houpavou jízdu po našich silnicích. Jak říkám... škoda! :-(:-(