Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Range Rover: Nové motory 5,0 V8 (276 kW) a 5,0 V8 S/C (375 kW) + facelift v New Yorku

Co se osvědčilo, nemusí se příliš měnit – tímto heslem se pravděpodobně řídili designéři při faceliftu Range Roveru, který tak jako u Range Roveru Sport a Land Roveru Discovery jen ladí detaily celku. O to větší jsou ale změny na poli benzinových motorů.
Zpět na článek
8. 4. 2009 17:01
8. 4. 2009 20:35
8. 4. 2009 20:54
8. 4. 2009 21:15
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 21:17
8. 4. 2009 21:24
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 21:39
8. 4. 2009 21:54
8. 4. 2009 22:00
8. 4. 2009 22:19
8. 4. 2009 23:59
9. 4. 2009 23:31
10. 4. 2009 22:53
8. 4. 2009 19:37
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 21:15
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 21:24
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 22:25
neregistrovaný "Ikebara"
8. 4. 2009 23:25
neregistrovaný "Ikebara"
8. 4. 2009 23:58
neregistrovaný "Ikebara"
9. 4. 2009 01:44
neregistrovaný "tommzo1"
9. 4. 2009 03:10
neregistrovaný "yaroukh"
9. 4. 2009 09:07
neregistrovaný "Ikebara"
Avatar - kolmar
8. 4. 2009 17:01
Kral???
No tak sme sa konecne dockali, a vdaka perfektnemu evolucnemu designu nesklamali, RR je vzdy RR taky a aky ma bit, ved karoseriu z roku 2002 len prehnat faceliftom a stale je tu charizmaticky borec tak niet o com... tomu sa hovori nadcasovy design, RR je stale: krasny, luxusny, noblesny aristokrat. Predna cast dostala trochu nabrusenejsi look a zadne famozne stop lampy :yes: no proste ako celok celeho auta si zasluzi 1* :yes: Len som trochu rozpacity z interieru, ale mozno ina kombinacia farieb to dotiahne k dokonalosti.

Tak mame tu krala? kto vie, tak ako lev je kral dzungle a neni ani najrychlejsi, ani najsilnejsti... tak tak by to mohlo platit aj tu, lebo RR bohuzial nema ziadne NAJ! jedine zeby NAJluxusnejsi?

Cayenne - NAJrychlejsie SUV sveta (v narde atakovalo 300-ku)
X6M - par dni najvykonnejsie seriove biturbo SUV - o 4kW viac ako Cayenne TurboS!!!
Q7 V12 TDI - najsilnejsi turbodiesel sveta (samozrejme seriovy)
ML 63 AMG - do predstavenia E-cka najsilnejsi atmosfericky V8 sveta - 510 k a E-cko bude mat 525...
este je tu RX 450h - najdokonalejsi SUV hybrid...

Vivat najuniverzalnejsie auta sveta...nech si tu niektory hovoria co chcu, no tito borci nimi su, cez 250 km/h neni problem a napr. s tyzkymi privesami alebo terenimi hradkami tiez (no tu uz je borec iba RR a Cayenne)
:-!
Rozbalit vlákno
15
Avatar - da_b0mb
8. 4. 2009 20:35
Re: Kral???
Ja to vidim naopak...interier :yes: Exterier trochu rozpaky...
8. 4. 2009 20:54
Re: Kral???
Chápu tvoje emoce, ale já osobně bych zas tak nejásal. Sice je to způsobený trpkou zkušeností, ale na RR nevidim nic emotivního, nebo hlavně v designu nějakej pokrok. RRsport bych dneska trávil s větší radostí a proto je asi na světě, ale je pravda, že je to takovej "kult" a nějaký extravagantnosti by skalní těžko rozdejchávali. Abs. pohodlí, všude dejchá ta tradice, ale hlavně všem přeju, ať se to tak ne.se.re! Zapřáhni koně, jeď do lesa a večer tě čeká opera.

Toho Cayenne beru, že si chceš asi u Šviháka udělat voko, nebo sleduješta sibiřský konvije, jinak to nechápu.
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 21:15
Re: Kral???
Nevidieť na RANGE ROVER-y nič emotívneho, to môže len automobilový nevzdelanec.
8. 4. 2009 21:17
Re: Kral???
Na novom designu vs. starom, ty somár!
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 21:24
Re: Kral???
To je úplne jedno.
Avatar - T613
8. 4. 2009 21:39
Re: Kral???
Navtech cítí k RR silné emoce. Stačilo se ho zeptat na jeden, myslím r.v.96. sakra to byly emoce! 8-s >:-[]
Avatar - T613
8. 4. 2009 22:00
Re: Kral???
Bych ti něco řekl, ale pro mimoostravské by to bylo příliš sprosté, byť je to přátelské označení >:-[]
8. 4. 2009 22:19
Re: Kral???
Cyp? Ty chujo! Maria ťa skarela!
Avatar - kolmar
8. 4. 2009 23:59
Re: Kral???
U nikoho si oko nerobim, nikomu sa do zadku nepcham... Ak mas na mysli na konci ze RR a Cayenne do terenu, tak to su jediny dvaja ktori mozu mat vzduchovy podvozok, ze sa dvihnes hore (vaic ako tvoje R-ko samozrejme) a maju aj vemli ucinnu terennu redukciu, a Cayenne napr. aj uzavierku. ML to moze mat tiez, no pri verzii 63 AMG sa to neda objednat, maze sa to (pochopitelne) navzajom.

S tym, aby sa menej kazili suhlasim, teraz to je tragedia, najvecsie minus auta. A na extravagantnosti RR nikdy nebol...ono "tradicia zaväzuje"
Avatar - Dylan McKay
9. 4. 2009 18:47
Re: Kral???
Cayenne je skutečně neskutečnej. Dnes jsem si vyzkoušel Cayenne GTS, tahle generace je zase o moc lepší podvozkem a řízením, to se ani nedá posat. Foto z dneška, ostatní v galerii: [odkaz]
Avatar - kolmar
9. 4. 2009 23:31
Re: Kral???
nice foto!!!! tvoj clanok aj ten s RR som cital uz davno... Podvozkovo verim, ze je upraveny lepsie, lebo to GTS je najviac koncipovane na cesty - to sa nehambi ani vyrobca tak prezentovat(mal som test RRS, X6, GTS a porsatko to vyhralo...). A ako motor? ta vysperkovana atmosfera oproti tvojmu turbu? + / - ? daj!
Avatar - Dylan McKay
10. 4. 2009 10:13
Re: Kral???
Ahoj. No včera jsme zkoušeli GTS proti S, a GTS jen tak tak eSku ujelo. To znamená, že i starší Turbo dá GTSku na pr.del...
Ale nadchlo mě to řízení, je to neuvěřitelnej pokrok. Pořád na to teď myslím. A a zvuk toho auta je neskutečnej. Cayenne dospělo...
Avatar - kolmar
10. 4. 2009 22:53
Re: Kral???
No tak s faceliftom a rokmi prislo na teraz ako pocitam tak uz 6 motorov!!!!!! resp. verizii tak Cayenne dospelo... aj do takeho stadia, aby si uz vybral naozaj kazdy, len ten diesel mu asi kazy image, ale hold, business je business :-! len nepochopim, preco tam nedali ten 4,2 biturbo V8 TDI co ma Q7!!! ten je pecka!!!
Zvuk atmosfery... rev tohto osemvalca to je sila co?? FX 50 si nemal tu cest, poznam periodikum, ktore ho nazvalo SSUV: Supersport Utiliti Vehicle :-)
8. 4. 2009 19:28
To nejdůležitějsí chybí
Hlavní změna chybí. Range je sice kus auta, aristokrat a tak dále ale ne dnešní dobu je to nemotorný kous hmoty. Pokud neshodí několik stovek kil a neudělá něco s koeficientem odporu, jeho budoucnost je pochybná. Velká pompa nad novou V8 avšak o hybridní technologii ani slovo. Dnes je vskutku velká poptávka po SUV s objemnými osmiválci...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 19:37
Re: To nejdůležitějsí chybí
Vieš aký je jeho koeficient aerodynamického odporu a kde sa to dá zistiť?
Avatar - da_b0mb
8. 4. 2009 20:03
Re: To nejdůležitějsí chybí
Snizovani hmotnosti ano...ale s tim koeficientem odporu bych to tak neprehanel...
"Drag coefficient Range Rover Sport is 0.37 (for some versions of the diesel engine-0.36), which is one of the best indicators of Class SUV."
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 21:15
Re: To nejdůležitějsí chybí
Určite to je 0,47. 0.37, to je rozprávková hodnota. :-)
8. 4. 2009 21:18
Re: To nejdůležitějsí chybí
To je múr!
Avatar - da_b0mb
8. 4. 2009 21:19
Re: To nejdůležitějsí chybí
Nevim, tyhle udaje se dost spatne hledaj...aspon mne!
tady je zdroj
[odkaz]
neregistrovaný "507--"
8. 4. 2009 21:24
Re: To nejdůležitějsí chybí
Že si ich vôbec našiel. No, nech sú aj tam, nezdá sa mi to.
Avatar - da_b0mb
8. 4. 2009 21:35
Re: To nejdůležitějsí chybí
Jiste. Kazdopadne ve srovnani s podobnymi mastodonty na tom rozhodne co se tohoto koef. tyce nebude nijak spatne...Ale nejaky to kilo by dolu dat mohli...
neregistrovaný "Ikebara"
8. 4. 2009 22:25
A.M.T. group
Vazeni, nedoporuciji nikomu byt v situaci, kdy si chcete LR koupit a zjistite, ze hlavni dealer LR v Praze jsou inkompetentni hovada, ktere obtezuje, ze se vam musi venovat. Pokud by Vas tam snad napadlo prijit v dobe obeda, tak vezte, ze tamejsi autosalon zeje prazdnotou a pockate si na to, az se panove a damy napapaji. Nedovedu pochopit, ze se jeste drzi pri zivote. Pokud budete chtit auto, tak vam ho doruci za pouhe 4mesice s tim, ze cena je v EURech a plati se az pri predani auta! A vyjednavani a pripadna sleva, tak na to si nechte zajit chut. Po krkolomnem pretahovani jsem z nich vyrazil slevu 7procent. Vysledek 59 000 Eur za LR Discovery HSE. Jak je mozne, ze v Anglii je stejna verze za 45000 liber a jeste je na ni ted akce 6500liber dolu? Zdejsi panove na to nedokazou odpovedet. V soucasne dobe mam tedy rozjednano Nemecko, za 52 000Euro a Svedsko za 49 000Euro!

A nemyslete si, neni to jen Land Rover, je to i Mercedes. Jejich GLko tady vyjde pres 2 000 000. Uz ted mam nabidku bezmala polovicni. Cekam, kdy se tady autosalony probudi. Zatim to vypada na tezky spanek.

P.s. pisi to pod oba clanky o LR, protoze snad nekomu usetrim par hodin casu s touto tlupou klaunu.
Rozbalit vlákno
13
8. 4. 2009 22:51
Re: A.M.T. group
Člověče, tyhle "story" jsou sice občas známý, ale ty si očividně nas...ranej, že ti nedaj automaticky slevu? To je mi tě líto >:D Oni dělaj i Mercedes? Doporučuji ti kontaktovat naše dva businessmany s kajakem a navštívit tedy Finsko, tam ti ten kajak vezmou protiůčtem. Jěď do Londýna, tam ti daj slevu a ani si nemusíš kupovat auto.
neregistrovaný "Ikebara"
8. 4. 2009 23:25
Re: A.M.T. group
Nic si nepochopil, zijes v mlze. Nechci automatickou slevu, ale servis na urovni. O tu slevu nakonec vubec neslo.

Jinak uz jsem davno prisel na to, ze tady se proste nenosi diskutovat o cene. A jeste z tebe budou delat povl, ze resis 300 000, kdyz kupujes auto za 1.5 mil.

P.s. Mercedes nedelaj, ale jsou tam stejny klauni.

P.p.s. reknu ti vtip, ten pochopis. Jdou dva moviti Rusove mestem a jeden se chlubi tomu druhemu. Podivej na tu nadhernou kravatu co jsem si koupil, stala me 200Euro. A ten druhy se na nej opovrzlive podiva a opaci. Jsi blbej, tamhle ji maji za 300.
8. 4. 2009 23:39
Re: A.M.T. group
Hochu, ty se v tom nějak plácáš... chceš servis na úrovni a ještě sis nekoupil auto? No to chápu, že se to dá těžko posoudit... Ty klauny z Mercedesu sice nechápu, ale chápu, že jsi zatim pod peřinou ve svých snech. Až si koupíš toho RR a budeš mít problém, myslim reálný, tak to tady přednes. Zatim tady čistě hypoteticky blafuješ. Nemůžeš tady plést pocity z prodavače v CZ s kulturou matky od RR. Pokud se ti to nelíbí, tak to napiš na matku a ne sem.
neregistrovaný "Ikebara"
8. 4. 2009 23:58
Re: A.M.T. group
Bozinku, jeste tady snad budu nekomu vysvetlovat vyznam slova servis. Realny problem mam, ale ty ho proste nejsi schopen pochopit, jsi v tomhle smeru omezeny, viz. predikce toho, ze nekdo sni a bla bla. Jak se rika, podle sebe, soudim tebe.

Jsi mimo, jestli jsi schopen omluvit exces prodavace v LR v Cechach jenom pro to, ze je to nymand a u matky, tam to je prece o necem jinem. Pro me je to znacka a ten clovek pro ni pracuje. Jinak diky za radu o tom, ze mam napsat HQ v Anglii, nechces mi to sesmolit? Ne delam si legraci, jeste by ses jim omluvil, ze po nich neco chces. Ja tam napsal, odpoved dost fadni, ze bohuzel nemohou odpovidat za licencovane prodejce. A znova, neresim matku, resim mistni prodejnu. Nic, az budes neco podobneho resit, tak pochopis o cem mluvim.

P.s. mate tu na foru nejaka pravidla o cem se muze psat a kam se muze psat?

P.s.s. howg, jdu spat...
9. 4. 2009 00:11
Re: A.M.T. group
Ano... běž spát. Až si "TADY" koupíš RR, tak sem dej poznatky a ne co by, kdyby byly ryby. Výkřiky u prodejce ve stylu "dejte mi slevu, já si o něčem nechám zdát" jsou k ho.nu a z toho se tady nikdo nepoučí. Haníš servis a máš přitom jen touhu, co to je za kravinu? To je jako by sis kupoval biftek s tim, že stejně bude stát za ho.no.
Avatar - white label
9. 4. 2009 00:23
Re: A.M.T. group
S těma slevama, asi chápu jak to myslíš, ale jinak tady došlo
k menšímu vyhrocení docela zbytečně...
Slovo servis nemá jen nejběžnější význam jako - "opravna".
Servis je i služba, obsluha apod. Takže např. pojem "servis prodeje", nemusí mít přímo s případnými, následnými opravami,
či údržbou, nic společného...
9. 4. 2009 00:32
Re: A.M.T. group
Ano... chápu to u člověka, co si něco koupí a podá svoje zkušenosti, ale ne "vize".
Avatar - white label
9. 4. 2009 00:40
Re: A.M.T. group
Jasně, ale to je jiná otázka...Finsko už tu nejednou bylo... 8-s
neregistrovaný "tommzo1"
9. 4. 2009 01:44
Re: A.M.T. group
Ved on podal svoje skusenosti. Nie "vize". Hovoril o tom, ako bol v danej predajni v case obeda a personal nebol ochotny sa mu venovat = neposkytol mu predajny servis. Pricom zjavne ziadna obednajsia prestavka nebola. Cize ide o pristup ku klientovi.
neregistrovaný "yaroukh"
9. 4. 2009 03:10
Re: A.M.T. group
Sry, ale přijde mi, žes docela ulítl. :no:
neregistrovaný "Ikebara"
9. 4. 2009 09:07
Re: A.M.T. group
Nevim jak to vidis ja, ale ja tady sdeluji poznatky z pristupu prodejce LR. To, ze se svym pristupem postaral o to, ze se clovek musi ohlizet jinde, nejlepe u sousedu.

Oprosti se o detske predstavy, ze si lide nechaji o autech zdat. Nakonec tohle vubec nebylo predmetem meho prispevku, to jsi sem zacal cpat ty. Ale musim uznat, ze tvoje logika je na urovni. Biftek vs Auto. Spis si vem, ze si des dat biftoura, a oni ti po pul hodine v restauraci ani nedonesou jidelak. A ty je snad za to jeste pochvalis?

Je usmevne sledovat, jak se naprosto mijime v nasem vnimani. Ale neni to v Cechach nic neobvykleho a proto ten servis, pro tebe sluby, stoji za to co stoji. Lidem to proste nevadi.

Dam ti jeste priklad. Zkusenost z nakupu vozu ve statech. V patek v 6vecer byl zaslan dotaz na oceneni do tri prodejen. Do 8 vecer jsem mel vsechny tri opovedi v mejlu! V showroomu se te vzdycky nekdo okamzite ujal, at uz to byl slizak nebo profik, ale proste projevuji zajem, protoze si uvedomji, ze prodej aut je zivi. Auto stalo puvodne 35 000dolaru, jejich invoice byl 32 000. Po par dnech doslo k dohode a auto bylo za 27 000!
Avatar - da_b0mb
9. 4. 2009 09:39
Re: A.M.T. group
Zbytečně to hrotíš....
Avatar - Dylan McKay
14. 4. 2009 20:17
Re: A.M.T. group
Ikebara, vaše postřehy s AMT mohu jen potvrdit, vlastnil jsem Range Rover, který byl problémový hlavně díky špatnému servisu a vůbec přístupu pracovníků AMT.
Ono za 200.000 najetých kilometrů mít v autě pátý (!) diferenciál od výroby asi není jen tak. Dodnes mi AMT dluží více než 40.000 Kč za opravu, která měla být v kulanci, a já ji zaplatil. Ani snad nebudu připomínat kompletně vyměněné brzdy na autě bez mého vědomí, a připraveném účtu 60.000 Kč za ně... A prasklý sloupek řízení jsem také zaplatil, ale i ten měl být vyměněn zdarma...
Spokojen jsem byl s přístupem pana Martínka, ten ale odešel k Audi, a s přístupem pana Augustýna, který se stal nedávno vedoucím servisu, což je pro AMT velké plus.

Naprosto chápu i váš postřeh se slevou. Všude se mele o krizi, a když se dávají slevy i na auta papíráky, proč by dnes měl člověk dávat plnou cenu i za taková auta.

Jestli vám tedy můžu nějak pomoci, v těchto končinách se značce Land Rover vyhněte... ;-)

PS: na jednom pražském autosaloně jsem se zastavil u stánku Land Rover. Prodejce, neboli pán co to tam měl na starost se nevěnoval lidem, ale flirtoval s hosteskama. Přede všemi jsem mu vynadal a docela ho ztrapnil. Auta pak vzorně předváděl i dětem. V AMT chybí tvrdá ruka... Asi...
9. 4. 2009 18:45
co furt přeměňují???
Tenhle facelift je takový rozporuplný z mého pohledu - interiér zraje jako víno, nejkrásnější v celém segmentu, ale třeba čumák byl podle mě nejhezčí ten původní před jakýmkoliv faceliftem.
Rozbalit vlákno
0