z prahy do ostravy za 2h a 51m >:D tak to by byla pruměrná rychlost 250, zajímalo by mě s jaký autem jeli a jakou rychlostí jeli :)))))) totální blábol
No ona ta Ostrava, není zase tak daleko. Cca 380 km. Takže při teoretických 130 km/h, by to za 3 hodiny, ujet asi šlo. Čímž ovšem netvrdím, že je to obecně reálné.
Obvykle jezdim trasu Praha - Ostrava v casech kolem 3h - 3:15, nej cas mam 2:50 (svatecni provoz). Myslim, ze nejezdim jako hovado - mivam tam 150 tacho, takze realne cca 140. Hodnoty uvadene RSD jsou realne.
Pokud vím tak 150km není na dalnici povoleno, cca.80km z OV do Lipnika nad Becvou je povoleno max. 90km/h, zbylych 300km je povoleno 130km/h (za OL u odbočky na Olšany je kousek 90km/h, připojení na přivaděč od Kroměříže taky nelze legálně projet stotřicet. Dle autora dodržujeme max. povolenou rychlost, přestože zapomenu na omezení při budování obchvatu Bělotína, omezení 50-70km/h Hranice na Moravě a Hranice-Slavíč a projedu to obce 90km/h vyjde mi dálnice 300/130=2,3h + zbytek 80/90=0,9h celkem zaokrouhleno 3,2hod. t.j. 3:12minut. Má autor řidičák, projel někdy reálně tuto trasu nebo jen prstíčkem po mapě?
za 3 hodiny jedu Praha-Ostrava ale ani pří uzavřené dálnici by se to nedalo při dodržování rychlosti 130 stihnout, ikdyž stihnout se to dá to můžu potvrdit ale tenkrát nebyl bodovej system a vyjížděl sem z ostravy v 1 ráno a 2hod58 minut sem byl na jižní spojce(praha)a o 74litrů benzínu lehčí
Dobrý den,
měli jsme z reakcí tohoto typu trochu strach a proto je tam nejednou napsané o co se jedná (i ústy Gř). Není to cesta z centra do centra, nekalkuluje se tam s problémy. Je to matematika jízdy 130 / 90 / 50 a vzdálenosti. Prosím nebazírujme na +- pár minut, ten článek je o stovkách nových kilometrů od revoluce, ne o tom kdo je rychleji v Ostravě …
No jo, když někdo cestuje z Prahy někam a zpět tak asi ušetří... Já jezdím nejčastěji Brno - Tišnov - Bystřice n. P. a je to stále horší a horší...zvláště teď když v Kuřimi geniálně postavili kruhový objezd a za něj dali dva semafory... Podobně jsem na tom při cestě Brno - Svitavy - Moravská Třebová nebo Brno - Letovice - Moravská Třebová. To co se staví po cestě je děs a hrůza. Chybí tu normální rychlostní komunikace nebo v lepším případě dálnice. Další oblíbený směr je Brno - Kyjov...silnice jsou stále stejné ale doprava se hodně ale hodně zvětšila...já jezdím pořád pomaleji a pomaleji... :-(
Přesně tak, kdo cestuje z Prahy,nebo do Prahy může ušetřit. Tu trasu od Brna na sever jezdím dvakrát týdně (ještě dál, skoro až do Náchoda), je to katastrofa. Provoz jako prase, cesta úzká, předjet se dá rozumně akorát na tom kousku dálnice v Brně a v pár kopcích se stoupacím pruhem. Teď tam ještě nějakej blbec přistavěl za kupu peněz kruháky tam, kde dobře fungovali nomální křižovatky (Svitavy, Černá Hora), je tam navíc objížďka a (snad) provizorní kruhák v Lipůvce... Děs a bída. ŘSD a by potřebovalo podle mého názorz nakopat víme kam, v jejich podání je asi Praha středem vesmíru, nevím jak tam, ale jinde se teda moc jezdit nedá. Cesty jsou úzký, samá díra, propdalé kanály, značení na houby. Hlavně, že si chválí zkrácení jízdních dob.
Ono to ještě nic není na úseku ze Zlína do Otrokovice už nějaký ten rok staví rozšiřování silnice, obchvat Otrokovic a tak když chytnete tu správnou dobu třeba v 17 hodin v pátek tak se těch 15 kiláků posouváte klíďo i hodinu.
Takže kdo chce vědět jak se jezdilo v počátcích automobilismu ať si dá Zlín Otrokovice ;-)
Naprosto souhlasím :-|
Jezdím tama někdy i třikrát denně...hrůza...jednou jsem už čekal i dvě hodiny... :yes:
Alespoň že přes otrokovice je to už lepší díky obchvatu :-)
Nebreč a dej si někdy odpoledne Nuseláček. Pojedeš od Pankráce do Holešovic taky hoďku a o patnáctikilometrové vzdálenosti se ti bude jen zdát >:D V té koloně budeš mít i myšlenky na mastnou tyč >:-[];-)
Tak já už nějaký ten pátek jezdím trasu Litoměřice - Berlín. V dobách, kdy dálnice končila v Lovosicích a nebyl objezd Drážďan byla obvyklá doba jízdy od pěti hodin výše dle ucpanosti silnice na hranici a Drážďan. Teď je dálnice už od Ústí, obchvat Drážďan hotov, takže vlastně z Ústí se jede do Berlína po dálnici. Teď to běžně jezdím za čtyři hodiny :yes: Neboli jen tak dál ;-)
Tak to jsem rád, že jezdíme rychleji. Kdo by to řekl, že? Nebo by snad někoho z vás napadlo, že půjde vývoj tak ukrutně dopředu, že bude za 17 let postaveno více dálnic a auta budou rychlejší??? To je zjištění!!!! Díky ŘSD! Teď už snad jen zbývá doplnit, že slepí vidí a hluchý slyší... PS: Dnes ráno jsem přes Prahu nejel 70 minut, ale jen 50. Díky ŘSD!! 8-s:no:
Jezdím kolem Prahy do 100km a po Praze, Sice pár dálnic přibylo, ale většinou je to spíše pro přístup ze zhraničí do ČR. A to nepociťuji. Naopak dojet kamkoliv trvá určitě déle jak před 17leta a to proto, že silnice jsou zastaralé a přetížené, protože silnice zaplnily kamióny které nesmyslně vozí zboží sem-tam. Hodně přibylo i tranzitních vozů. Okolo mého domu jezdí denně 20tis. kamiónů a přes 100tis. aut. Před 17lety jich projelo 1000x míň. Výstavba silnic a dálnic je v ČR nedostatečná, v Praze stále není okruh, který plánoval a začal stavět už Hitler a to jen proto, že se posranci a politici nedokáží dohodnout, jak ho postavit, aby z toho měli soukromně co největší zisk. 8-s Pokud to půjde takhle dále, tak se doprava v Praze a okolí úplně zastaví. Jedině, že by se o 300% zvýšila spotřební daň na palivo nebo by byl vjezd do Prahy placený.
můžete mi někdo vysvětlit proč se staví včetně komplikované křižovatky ve Kbelích a proč se raději peníze nepoužijí na vybudování spojky z D8 (Chabry) na dálnici na Mladou Boleslav? Vždyť ten by mnohem líp pomohl odklonit tranzit z Letňan, Kbel a Černého mostu.
Protože by to bylo moc jednoduchý a kamiony by nemohly zasírat přetíženou Kbelskou a Průmyslovou... Navíc by nemohla vzniknout ta krásná mimoúrovňová křižovatka, ze který budou kamiony padat do ďolíku ;-)