...když není urozen, rychle je prozrazen, když neříká krásné "er", tak ten si říká o malér...ráčkování bude potenciálně rizikové pro všechny milovníky továrního tuningu Volkswagenu.
Jo,jo,jsem až zaskočen,jak VW nemusim,tak tohle se jim povedlo.Sakra,nikdy bych nečekal,že něco podobného napíšu.Bud se něco děje se mnou,nebo s VW.Asi ty vánoce.... ;-)
??? neviem preco tu pises ze R ako Retard, lebo tvoj nick zacina na "C" ...asi to bude krstne meno alebo priezvisko... >:-[] mimochodom takto by mali vyzerat seriove modely ;-)
Exkluzivita vrcholnych modelu v pripade vw mi pripada jako slapnuti vedle. Ma vw nejake vrcholne modely? Podle mne nema, pouze maniakalni roty sedych mysi v zastupu a tedy zadny tunning nemuze ohrozit neco co neexistuje!!!
Popros u VW, ať tě svezou R32... budeš nadšenej. Dokonale. Za necelej milión dvěstě padesát koní na 4x4 v šestiválci... ano... to není sen... jen je potřeba mít ten necelý milión.
R32...jedna z nejlepších nižších středních na světě. Sice poměrně drahá, zato s parádním motorem :yes:
Jenže dají se na něm najít chyby - třeba interiér se skoro neliší od základu, 4x4 není permanent a dávat milion za mainstream (i když dobrý) chce dlouhé rozmýšlení. navíc přihodit nějaké ty extras...
PS: ano, jsem analfabet...ale...co je ryčné?
Golf vypada moooc dobre, Passatu v tehle generaci bohuzel nic nepomuze, Touran vypada slusne a Toureg je mozna az moc snizenej, ale bila mu slusi... Takze: :-):-(:-):-|
děkuji kolegovi, co tu hájil Golfíka R32. Od Dubna ho sedlám, uznávám, že mega za tak malé auto je dost, ale na leasing se to ztratí... a ten motor - musíte to zažít, vyprávět se to nedá. Za ten skoro rok mne předjelo jedno SUBARU WRC STi a pak A8 s 4,2 motorem, jinak jsem byl pohodě.... 18" kola do LIberce dost tvrdé, teď si na 17" připadám jako v bavlnce....
A R paket je fajn a věřím, že si ho moc lidí neobjedná, abych neztratil tu svou "drahou exclusivitu" ;-)
P.S. Interier je dost odlišný, sedačky jsou jiné a přístroje úplně jiné... škoda že tu nemohu vložit fotky (třeba s 270 km/hod :-! )
kdysi jsem nafasoval firemního Pašíka 1,8 T a 4 roky jsem s ním neměl poruchu, jen olej, brzdy, kapaliny... 100% auto a rychlé, šmrcovní
teď sám podnikám a chtěl jsem GTI, nicméně R32 se mi na netu připletla pod myš, a byla to láska na první pohled... měsíc staré auto, 3000 km a sleva 200 tis, tomu nešlo odolat. A je to s DSG, čímž jsem skončil s manuály.. :-!
však o to jde! Kdyby se nám všem líbily stejné automobily, byla by to na silnici nuda k uzoufání. Já třeba na pašíkovi prostě nic, co by mě bralo za srdce nevidím,na golfíku už vůbec ne. Ten motor ale určitě pojede parádně (co spotřeba?)
Přece nemůžeš ve svém věku šilhat po Apoštolovi... Až dostuduješ a budeš-li dobrej, možná ho nafásněš... Passat není auto pro mladého kluka, to je snad jasné.
Přesně chápu důvody tvojí volby,dobrá zkušenost se značkou,tak proč měnit.Mám radost,že jsou lidi,co si uměj řízení užít a nepřemejšlej jen a jen peněženkou a je jedno jestli jezděj italem,japoncem,němcem a nebo na tříkolce. :yes:
Rad bych na tvuj prispevek reagoval, ale nevim kde zacit. No rekneme od auta. Nejsem v zadnem pripade fandou koncernovych vozu. Nelibi se mne jejich design a motory, hlavne TDI, myslim, ze by uz mohli vymenit za neco lepsiho. Kamarad ma R32 a snazil se me presvedcit o jeho kvalitach. A vysledek?? Design je stejne nudny jako u vsech vozu VW (pouze muj osobni nazor), ale motor je bezesporu tim nejlepsim, s cim koncern prisel. Mozna to bude tim, ze je to sestivalec (se ctyrvalcema vetsinou nejezdim), ale jelo se mne s tim hezky.
Jestli jsi jel 270km/h po verejne silnici, potom bych te rad videl bez ridicaku. Takovi "ridici", kteri maji auto coby prodlouzeni udu me na dalnici predjizdi docela casto a nejednoho jsem uz videl na svodidlech. Muzu doporucit jeden ze zavodnich okruhu, napr. v Moste. Uz jsem tam byl nejednou se "vyradit".
Kdyz to shrnem R32 je vynikajici motor v serednem, nudnem a prilis malem aute.
Asi tě zklamu, úd mám dostatečně dlouhý a tedy rychlé auto nemám co by potřebu si vylepšit ego. Dále jestli myslíš, že ve 4 ráno na prázdné dálnici ohrožuji rychlou jízdou někoho jiného než sebe, svodila a likvidutu své pojišťovny, tak zkus popřemýšlet nad rozdílem - porušení předpisů x ohrožení bezpečnosti dopravy - protože já to rozlišuji. Jistě, chytit mě policajti, je to bez diskuse, ale právě proto jezdím tak brzy ráno, abych nikoho "nezlobil" (a ve svodilech jsem nebyl ani jednou :-) )
S tím okruhem máš samozřejmě pravdu, chystám se...
Jak znám "agresivitu" diskusek na auto.cz, než se to tu zvrhne hodnocení strany a vlády a kvalitu telefonů Nokia, práva gayů či jestli je lepší STi nebo Evo :-) , určitě někho napadne napsat, že ten concorde kecá a tahá si tu tričko, přitom na dvorku mu stojí nějaká stará pixla. Tak pak ho mohu pozvat na náš vw web, kde mne najde pod stejným nickem a důkazů tam uvidí nepočítaně.
Hezké... je to auto, co se nevznáší v oparu snahy vypadat jako něco jiného. Tohle auto je všema čtyřma na zemi... všema silnejma čtyřma... :yes: Bude dalších deset let stále stejně krásné. Umění znalých...
Niekto predpovedal, že v najbližších rokoch bude biela "IN" a už je to tu. Po bielych Porsche aj biele Volkswageny. Ale, aj vzhľadom na to, že VW zrovna nemusím, tieto autá vyzerajú naozaj dobre. Nič prehnane vyzývavé, decentné detaily, nevtieravý kukuč, trošku mimo od klasickej nudy, ktorú vnímam u VW. Možno by niekto namietal, že tieto vozy sú až príliš nenápadné, ale výnimočne treba dať tvorcom zapravdu. Menej je niekedy viac. Jasný príklad. :yes:
Mne se bila libi uz delsi dobu. Zaprve se min krade a zadruhe v ni opravdu vynikne design. Mimochodem, v Australii je bilych aut strasne moc (slunko tam pari jako nikde jinde) a potkal jsem i bile Ferrari >:D:yes:
Tohle mě velmi zaujalo, přijde mi to konečně inteligentní rychlý systém, který už řidiče k spolupráci "téměř" nepotřebuje. :yes: (aspoň Prius ve zdejším testu mě moc nepřesvědčil) [odkaz]
Konečně si u VW všimli, že jejich auta jsou nudná a nemají jisku... :-) Pokud to tedy není jen dlouhodobá marketingová strategie sloužící k tomu, jak z lidí dostat ještě více peněz... ;-)