Dlouhověkost modelů není u Saabu jen nutností, ale zároveň i jakousi tradicí. V pořadí druhý facelift menší řady 9-3, který se chystá pro pařížský autosalon, proto není tak velkým překvapením.
Pro "zasvěcené" nic překvapivého, pro "SaabjepřevlečenýapředraženýOpelvoe" odborníky další argument, proč by Saab měl skrachovat, omluvit se celému světu, rituálně spálit fabriku a všechny jezdící plečky sešrotovat.
Jak se píše v článku - zdroje jsou alokovány do 9-5 (v Paříži by se měl představit kombík) a nové 9-4X. Na automobilku, která ještě před rokem byla v stavu klinické smrti je už i tohle slušný výkon.
9-3 - F/L je skutečně velmi decentní. Škoda té stříbrné barvy, je to snad nejhorší z možných barev pro Saab 9-3. Tato generace to zjevně ještě doklepe s původním, ale upgradovaným italským naftovým srdcem. Možná ten motor nemá milion koní a 2miliony Nm krouťáku, ale při jeho vývoji (myslím původní verzi se 132kW) se zaměřili u Saabu na vlastnosti, které jsou pro ně charakteristické - průžnost, spolehlivost, hospodárnost, a nově i ekologie.
Uvidíme, co přinese nová 9-3 za cca 2-3 roky. Zatím pro mě zůstává nadále nej Saab 9-3SC MY08 :yes:
takové menší OT. Poslední dobou mám možnost, na vlastní oči, sledovat boj mozku obchodníka (BMW 5) a srdce fandy (Saab 9-5) v jednom těle. To ti je taková sranda >:D
tak u mna vcera vyhralo to srdce po dlhsom suboji. a objednal som 9-5. teraz budu 2 najdlhsie mesiace v roku.
btw: kvoli parkovaniu po meste u mna prevazila statistika kradnutych aut! ;-)
Správný fanda by měl alternativu k 9-5 hledat maximálně u Číňanů ;-)
Těžko srovnávat Bawo se Saabem, spíš by se k němu více hodilo srovnání s Audi, které vedení Saabu také vícekrát anoncovalo jako hlavního soupeře. Samozřejmě technicky ve vyšších specifikacích Saab nestíhá na Bawo (ani na Audi), ale řekněme tu zlatou střední cestu nabízí slušnou. Ale co si budeme povídat. Když koupíš cokoliv v této cenové kategorii, budeš z toho paf a jestli má někdo o 5kW víc je už jen hnidopišství >:-[]