No v Aeru bude 1,9TTiD a snad udajne i s moznosti XWD- podle mne by jsi se v plne palbe u sedanu mel vejit do 1,5 mega. Jinak krasne auto- z meho pohledu skoda ze nedelaji klasicky benzin bez turba solidniho objemu- mne nejak ty turba neberou ( dost mne vadi takovy ten jemny kopanec kdyz sepne turbo)
Jel ale 9-7 takze vlastne nejel ;-\ nebo v 9-3 2,2TDi- coz taky vlastne neni Saab. Takze Saaby nemaji takove to nakopnuti pri sepnuti turba a maji krasne linearni prubeh kroutaku?
No ja mam 93 s 2.0t Ecopower a prubeh krutaku je opravdu velmi linearni, klasicke nakopnuti Turba se nekona, je tam pekny pridel momentu uz od 1500, opravdu pekne ale tlaci od od 3500, opravdu doporucuji, je to skvele....
SAABu se povedlo neco, v cem jine evropske automobilky tapou. Jsou tim zadni partie vozu. V porovnani mj. s Passatem a Mondeem ma 9-3 SportCombi krasne lehke zadni partie. Tento vuz vubec nevypada tak nejak nafoukle. V mem osobnim zebricku vidim 3 Combiky nad ostatnimi. Jsou jimi prave 9-3 SportCombi, V70 a Croma. Bravo SAAB, povedl se ti krasny Combik.
v tom s vami uplne nesouhlasim. Nemel by byt tuctovkou, uz ted me stvou ridici nedodrzujici saabovsky ritual zdraveni se :-), nicmene jestli se nebude prodavat, dospeje to k zaniku, treba jako u Roveru. Ale ta 9-3 se skutecne povedla, uz to neni stara tvarova saab-klasika, nicmene ma to smrnc.
Súhlasím s tebou, 9-3 sportcombi a (ja by som povedal, že skôr ako v70 je to v50) majú skutočne krásne zadné línie, nezameniteľné, dynamické a veľmi štýlové
Ivanos: To, že je malá predajnosť nie je vždy odrazom kvality, ale len dealerskej siete a predajcov. GM túto značku potápa...