Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saab získal další objednávku od svého čínského zachránce

Číňané zaplatí za jeden Saab v průměru 583 tisíc Kč.
Zpět na článek
2. 6. 2011 09:49
2. 6. 2011 12:01
2. 6. 2011 12:05
2. 6. 2011 17:18
2. 6. 2011 11:55
2. 6. 2011 12:02
2. 6. 2011 18:26
2. 6. 2011 09:49
Uff,
je to docela zoufale...nejsem Saabista ani anti, ale tyto pokusy jsou asi opravdu jen oddalovani zaniku...je videt, ze Spyker nemel zadny velky plan, kdyz jim po pul roce dosly penize a musi si pujcovat, kde se da. Plan do budoucna taky temer zadny, a jen nostalgie Saab uz neutahne, na to uz je ta nostalgie docela vycpela, skoda. Pevne verim, ze se situace otoci, ale kdyz uz i na domacim trhu jde vsechno do kopru, moc tech sanci nevidim
Rozbalit vlákno
3
Avatar - gld
2. 6. 2011 12:01
Re: Uff,
To je už jedno..či vo švédsku predajú 200 alebo 300 áut, tam sa chlieb neláme..

Už minule som to písal, ak chce saab prežiť, musí sa mu podariť uchytiť na čínskom trhu. Európa už saab pochovala.
2. 6. 2011 12:05
Re: Uff,
tak domácí trh bol pred krízou pre Saab druhý najdoležitejší hneď po US. Tretie bolo UK (len pár sto kusov za domácim), a potom Nemecko.

Ale samozrejme súhlasím, že budúcnosť Saabu sa bude odvíjať od úspechu v Číne.
Avatar - ManInBlack
2. 6. 2011 17:18
Re: Uff,
Přesně tak. Bez Číny se dneska už prakticky neobejdeme. Ale je vidět, že Pang Da věří, že se na tom trhu Saab může uchytit, když objednali dohromady přes 1900 vozů :-)
Ty problémy vznikly mj. tím, že investovali do vývoje nové 9-3, koupili iQon do ní a to jsou peníze, které nebudou ještě tak 1,5 roku vydělávat. A vývoj auta není zrovna levná záležitost.
Doufám, že už se ta situace ale stabilizuje a že už to bude jen lepší :-)
2. 6. 2011 10:38
Dovod
Co si myslite, preco to tak je aj na domacom trhu?
Tieto spravy sa mi necitaju lahko ;-\
Rozbalit vlákno
3
2. 6. 2011 11:55
Re: Dovod
Když Saab zastaví výrobu a vypadá to, že už se skutečně blíží jeho konec, je logické, že úplně nejvíce se o tom mluví na domácím trhu. Stejně jako o Škodovce se nejvíce píše v Čechách.
Potom je logické, že když Švédská média dnes a denně omílají, že Saab končí, největší pokles prodejů zaznamená právě na domácím trhu. Nemyslíte?
2. 6. 2011 12:02
Re: Dovod
Tak vzhledem k tomu, že prakticky 2 měsíce výroba stála, tak nejspíš i vyprodali sklady/nedodali objednané vozy v termínu, takže k propadu dojít muselo.
2. 6. 2011 18:26
Re: Dovod
Nu nevim, ale 9-3 uz je stara a 9-5 se svou velikosti a cenou proti BMW5 proste nemuze obstat... Clovek myslici racionalne proste ma lepsi auta za stejne penize.

A soukromnik Saab nemuze cekat, ze Svedi budou slepe kupovat "svedke auto" to jen dokazuje, ze proste jejich vyrobek neni dostatecne konkurenceschopny v mnoha ohledech, BOHUZEL.

Nejvetsi problem Saabu je ze nema technicke know-how... dejiny a minulost je hezka, ale na zaklade toho si nikdo nekoupi auto ... a to mel v tomto samem problem i Jaguaru. Jez se mu nyni dari...tedy hlavne mimo Evropu.