je to docela zoufale...nejsem Saabista ani anti, ale tyto pokusy jsou asi opravdu jen oddalovani zaniku...je videt, ze Spyker nemel zadny velky plan, kdyz jim po pul roce dosly penize a musi si pujcovat, kde se da. Plan do budoucna taky temer zadny, a jen nostalgie Saab uz neutahne, na to uz je ta nostalgie docela vycpela, skoda. Pevne verim, ze se situace otoci, ale kdyz uz i na domacim trhu jde vsechno do kopru, moc tech sanci nevidim
Přesně tak. Bez Číny se dneska už prakticky neobejdeme. Ale je vidět, že Pang Da věří, že se na tom trhu Saab může uchytit, když objednali dohromady přes 1900 vozů :-)
Ty problémy vznikly mj. tím, že investovali do vývoje nové 9-3, koupili iQon do ní a to jsou peníze, které nebudou ještě tak 1,5 roku vydělávat. A vývoj auta není zrovna levná záležitost.
Doufám, že už se ta situace ale stabilizuje a že už to bude jen lepší :-)
Když Saab zastaví výrobu a vypadá to, že už se skutečně blíží jeho konec, je logické, že úplně nejvíce se o tom mluví na domácím trhu. Stejně jako o Škodovce se nejvíce píše v Čechách.
Potom je logické, že když Švédská média dnes a denně omílají, že Saab končí, největší pokles prodejů zaznamená právě na domácím trhu. Nemyslíte?
Tak vzhledem k tomu, že prakticky 2 měsíce výroba stála, tak nejspíš i vyprodali sklady/nedodali objednané vozy v termínu, takže k propadu dojít muselo.
Nu nevim, ale 9-3 uz je stara a 9-5 se svou velikosti a cenou proti BMW5 proste nemuze obstat... Clovek myslici racionalne proste ma lepsi auta za stejne penize.
A soukromnik Saab nemuze cekat, ze Svedi budou slepe kupovat "svedke auto" to jen dokazuje, ze proste jejich vyrobek neni dostatecne konkurenceschopny v mnoha ohledech, BOHUZEL.
Nejvetsi problem Saabu je ze nema technicke know-how... dejiny a minulost je hezka, ale na zaklade toho si nikdo nekoupi auto ... a to mel v tomto samem problem i Jaguaru. Jez se mu nyni dari...tedy hlavne mimo Evropu.