takže Ježíšek dorazil už i na Auto.cz, nebo snad na Autobus.cz, ale nevzpomínám si, že by jste někdy psali o tom, že DPP nakoupil nové autobusy. S těma návštěvama hlavně po všech různých médiích to má teď hodně nabytý a plánuje i poslaneckou sněmovnu, prostě snaží se zviditelnit kde může. Dluhy kam se podívá, likvidace konkurence a spoustu "dárečků" pro spřízněné duše, to je celý ten jeho "hazardní" byznys.
No to by mě zajímalo, co je zdrojem té informace, že Jančura někde rozdává dárečky?
A auto.cz klidně může psát o tom, že DPP nakoupil nové autobusy. O celém tom obřím tendru, který vyhrála garážová firma SOR, která neměla s daným typem busů žádné zkušenosti. A můžeme se bavit o tom, komu SOR patří, jaké mají její majitelé vazby, jaká byla cena autobusů a jaké s nimi jsou problémy. Určitě by pak DPP mohl rozdávat dárečky.
A také by mě zajímalo, co je špatného na tom mít dluhy. Je jasný, že autobusy nejsou jeho, stejně jako letadla nepatří aerolinkám.
SOR vyhral "tender" aj v Kosiciach. Zhodou nenahodnych okolnosti tuto firmu vlastni J&T, ktora ma velmi dobre vztahy s prave vladnucou stranou, ktora udava Smer na Slovensku a primatorom Kosic je tiez clovek zo Smeru.
Hezké, firma bojovníka Nadačního fondu proti korupci a jeho autobusy č. 200 až 204 mají ("náhodou") značky 200, 202, 203, 204... čoveče to je náhodička...ono to tak zrovna vyšlo, čestný studentský!
To by platilo pouze v případě, že by autobusy byly na operativní leasing. Jinak by RZ dával magistrát v Brně. A opravdu si autobusy číslují podle RZ, tedy víceméně bez jakékoliv řady halabala?
Nic proti "žluťákům" , ale nějaký eko úřad by si na ně měl došlápnout za to jejich běžení motorů při výměně pasažérů na konečných trasách. V Brně je to někdy i 15 minut běžícího motoru. Nás nutí vypínat motor na každé křižovatce na červenou a oni si čudí a čudí a nic se neděje.
To bude asi hodinkami. Bud stihnu hodinu ubehnut za 15 minut, alebo im ubehnut 15 minut trva hodinu >:D . Takze ma dilemu, bezi motor 15 minut alebo hodinu. Turbo a meskanie linky su drahe...
1975ak: jste špatný pozorovatel! 15 min je nic! Autobusy většiny firem nevypínají motory ani když čekají ve frontě na hranicích, třeba 2-5 hodin. Víš jaký to má vnitřní odběr, tolik lam***k, televizorů, kávovarů, topení atd atd? Stejně jako jej nechávají běžet na pumpě při tankování.
Docela mě u těch žluťásků vadí mizivý výhled ven přes ta široká opěradla ještě s obrazovkou přímo před ksichtem ;-\ teda pokud nesedím v deformační zóně v 1. řadě >:D
No zažil som pri ceste z Amsterdamu, že vodič Student Agency vychovával vodiča rumunského kamióna za nejaký kiks čo spravil. Predbehnúť s plne obsadeným autobusom kamión a schválne silno pribrzdiť nepovažujem za normálne.
A tiež som sa divil akou rýchlosťou vedia žluťáci ísť.
Autobusy mají maximální povolenou rychlost 130 kmh. Omezovač mají nastavený na 100 kmh.
Jezdím pravidelně se SA a jednou jsem měl štěstí na pana řidiče, který většinu cesty jel z kopců 130 kmh i v omezeních při opravě D1. Celou dobu rozhlašoval "Že riskuju svůj život... ale kdo mi dovolil riskovat těch 63 životů za mnou???" Člověk se necítil bezpečně. Ale v 99% je to vše v pořádku. A když ne, člověk má možnost ohodnotit kvalitu služeb a jízdy.
Ještě, když neměl autobusy jsem si u nich koupil letenky do USA. Přišel mě potvrzující e-mail na 32400,- Kč vč. DPH, tak jsem vzal peníze a šel to hotově zaplatit, ale jejda, na místě po mě chtěli 36900,- vč. DPH. Důvod úplně jednoduchý - asi jsme se spletli, budete muset doplatit :'-( . Jelikož jsme letěli za 8 dní, tak jsme se stali rukojmími a museli zaplatit. Napsal jsem Velkému Bossovi a ten odpověděl, že smůla - proforma faktura( kterou jsem mohl uhradit převodem) na cenu a rezervaci co mě poslali není PRÝ na 100%. Napsal jsem mu, že to není solidní jednání a že je zloděj, ani jsem po jeho prvním výsměšném e-mailu nečekal odpověď - a opravdu nepřišla. Již nikdy jsem si u této firmy nic nekoupil a nekoupím. Jo, a vzpomněl jsem si na článek o něm, jak vymyslel hlídání taxi vozů přes satelit - mám pocit, že Sedop to používal někdy od roku 2005, jo, když je na pořádnou marketingovou komunikaci a velká huba, tak se dá objevit Amerika i po roce 2000.