Profi
Hezké, firma bojovníka Nadačního fondu proti korupci a jeho autobusy č. 200 až 204 mají ("náhodou") značky 200, 202, 203, 204... čoveče to je náhodička...ono to tak zrovna vyšlo, čestný studentský!
Nic proti "žluťákům" , ale nějaký eko úřad by si na ně měl došlápnout za to jejich běžení motorů při výměně pasažérů na konečných trasách. V Brně je to někdy i 15 minut běžícího motoru. Nás nutí vypínat motor na každé křižovatce na červenou a oni si čudí a čudí a nic se neděje.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hodinu chladit turbo????? >😁
Tak 15 minut nebo hodinu? Nevím jakou hodnotu prezentuješ 😒
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Docela mě u těch žluťásků vadí mizivý výhled ven přes ta široká opěradla ještě s obrazovkou přímo před ksichtem ;-\ teda pokud nesedím v deformační zóně v 1. řadě >😁
...hracie konzoly. Myslím, že by to mnohí ocenili, aj keď návratnosť investície je asi dosť otázna.
Inak už nekupujú autokary značky Beulas?
Inak už nekupujú autokary značky Beulas?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
... HLAVNĚ NA DÁLNICÍCH
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dost často jedou na plnej ceres i v zatáčkách za deště, větru...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No zažil som pri ceste z Amsterdamu, že vodič Student Agency vychovával vodiča rumunského kamióna za nejaký kiks čo spravil. Predbehnúť s plne obsadeným autobusom kamión a schválne silno pribrzdiť nepovažujem za normálne.
A tiež som sa divil akou rýchlosťou vedia žluťáci ísť.
A tiež som sa divil akou rýchlosťou vedia žluťáci ísť.
Autobusy mají maximální povolenou rychlost 130 kmh. Omezovač mají nastavený na 100 kmh.
Jezdím pravidelně se SA a jednou jsem měl štěstí na pana řidiče, který většinu cesty jel z kopců 130 kmh i v omezeních při opravě D1. Celou dobu rozhlašoval "Že riskuju svůj život... ale kdo mi dovolil riskovat těch 63 životů za mnou???" Člověk se necítil bezpečně. Ale v 99% je to vše v pořádku. A když ne, člověk má možnost ohodnotit kvalitu služeb a jízdy.
Jezdím pravidelně se SA a jednou jsem měl štěstí na pana řidiče, který většinu cesty jel z kopců 130 kmh i v omezeních při opravě D1. Celou dobu rozhlašoval "Že riskuju svůj život... ale kdo mi dovolil riskovat těch 63 životů za mnou???" Člověk se necítil bezpečně. Ale v 99% je to vše v pořádku. A když ne, člověk má možnost ohodnotit kvalitu služeb a jízdy.
Ještě, když neměl autobusy jsem si u nich koupil letenky do USA. Přišel mě potvrzující e-mail na 32400,- Kč vč. DPH, tak jsem vzal peníze a šel to hotově zaplatit, ale jejda, na místě po mě chtěli 36900,- vč. DPH. Důvod úplně jednoduchý - asi jsme se spletli, budete muset doplatit 😢 . Jelikož jsme letěli za 8 dní, tak jsme se stali rukojmími a museli zaplatit. Napsal jsem Velkému Bossovi a ten odpověděl, že smůla - proforma faktura( kterou jsem mohl uhradit převodem) na cenu a rezervaci co mě poslali není PRÝ na 100%. Napsal jsem mu, že to není solidní jednání a že je zloděj, ani jsem po jeho prvním výsměšném e-mailu nečekal odpověď - a opravdu nepřišla. Již nikdy jsem si u této firmy nic nekoupil a nekoupím. Jo, a vzpomněl jsem si na článek o něm, jak vymyslel hlídání taxi vozů přes satelit - mám pocit, že Sedop to používal někdy od roku 2005, jo, když je na pořádnou marketingovou komunikaci a velká huba, tak se dá objevit Amerika i po roce 2000.
A auto.cz klidně může psát o tom, že DPP nakoupil nové autobusy. O celém tom obřím tendru, který vyhrála garážová firma SOR, která neměla s daným typem busů žádné zkušenosti. A můžeme se bavit o tom, komu SOR patří, jaké mají její majitelé vazby, jaká byla cena autobusů a jaké s nimi jsou problémy. Určitě by pak DPP mohl rozdávat dárečky.
A také by mě zajímalo, co je špatného na tom mít dluhy. Je jasný, že autobusy nejsou jeho, stejně jako letadla nepatří aerolinkám.