Scania XT G450: Odolný
15
/
29
Prohlédnout znovu
Scania XT G450: Odolný
Scania XT G450: Odolný
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Oranžové nitě zdobily sedadla
|
acz
Testované vozidlo upozorňovalo na označení XT na spoustě míst
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Praktická zástěrka s logem XT byla velmi pevná
|
acz
Scania XT G450
|
acz
Do kabiny G jsme stoupali po čtyřech malých schůdcích
|
acz
Scania XT G450
|
acz
První náprava s tuhou příčkou dostala dvě listové pružiny
|
acz
Předsunutý přední nárazník snese při vlečení tah odpovídající 40 tunám
|
acz
Na druhou nápravou se nacházela automatizovaná převodovka Opticruise
|
acz
Plné zvednutí korby nastalo během cca dvaceti sekund
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem