Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Ibiza Ecomotive: Gerhard Plattner ujel 1562 km se spotřebou 2,91 l/100 km

Gerhard Plattner, bývalý automobilový závodní, řídil SEAT Ibiza Ecomotive při pokusu o rekord v úsporné jízdě. Trasu 1562 km z katalánského Martorellu do Göttingenu v Německu ujel na jedno natankování s průměrnou spotřebou 2,91 l/100 km.
Zpět na článek
4. 5. 2009 13:41
neregistrovaný "Hooonza"
4. 5. 2009 17:15
4. 5. 2009 22:30
5. 5. 2009 09:23
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 09:53
5. 5. 2009 09:59
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 10:01
5. 5. 2009 10:07
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 10:08
5. 5. 2009 10:10
neregistrovaný "Hooonza"
7. 5. 2009 09:16
neregistrovaný "vjenec"
neregistrovaný "Hooonza"
4. 5. 2009 13:41
Göttingen
No vzhledem k tomu, že Ibiza má nádrž na 45 litrů a oni to před jízdou nalili až po hrdlo, tak nemohla v centru Göttingenu dojít. Naplnění nádrže až po hrdlo je mnohem víc než těch 45,53 litru, co tam dolili nakonec...
Rozbalit vlákno
3
4. 5. 2009 17:15
Re: Göttingen
tak tak, a este by som dodal ze podobnu spotrebu by spravil s kazdym druhym dieselom v tento triede.
Avatar - white label
4. 5. 2009 18:40
Re: Göttingen
Kluci, dobrý...jen vám tam nějak "vypadli" ti smajlíci... >:D
Avatar - THE KLF ™
4. 5. 2009 22:30
BAR
A to, že pneu nahustili minimálne na 2,6 sa nikde nehovorí...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 09:23
Re: BAR
O tom netřeba hovořit, protože lehkoběžné pneumatiky modelů Ibiza Ecomotive se dle udání Seatu hustí vpředu na 2,9 bar a vzadu na 2,7 bar.
Avatar - THE KLF ™
5. 5. 2009 09:53
Re: BAR
Na tolko si mozeme nahustit aj nase bezne pneu a vysledok bude prinajmensom rovnaky. Pretoze ak original maju byt cca 2.0ATM, tak pri 2.9 bude citit kazdy kamienok a bude sa viac opotrebovavat stred pneu, ale zaroven menej sediet auto v zatacke, kvoli uzkej gume, ktora bude spolupracovat s cestou.
Co z toho, ze usetrim deci, ak naburam?
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 09:59
Re: BAR
Použitá pneumatika je vyvinuta jako vysokotlaká se vším všudy. Nemůžeš to srovnávat s přehuštěnou normální pneumatikou. Tyhle by zas blbě fungovaly nahuštěné na běžný tlak 2 bar. Ale na závodění to asi nebude, a na naše rozbité silnice taky ne...
Avatar - THE KLF ™
5. 5. 2009 10:01
Re: BAR
Nove C3 Picasso sa STANDARTNE od vyrobcu husti na klasicke pneu 2.7 a 2.6, neni to moc?
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 10:07
Re: BAR
Asi ne, když to výrobce doporučuje :-) C3 Picasso taky neni žádné peříčko.
Máš na mysli 17" ráfky? Tam je to úplně běžné, ty se hustívají klidně i na 3 bar. U 195/55/16 mi to přijde víc, než obvyklé, ale doporučení výrobce je doporučení výrobce...
Avatar - THE KLF ™
5. 5. 2009 10:08
Re: BAR
Nie, je to hodnota pre zaklad a to 15"
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 10:10
Re: BAR
Asi to bude mít nějaký důvod...
neregistrovaný "vjenec"
7. 5. 2009 09:16
Vsichni ste borci
Koukam, ze vsichni, co ste uz pridali prispevek, ste borci a zvladli byste jet s takovou spotrebou. Samozrejme za pouziti vsech podvodu, ktery ste uz vypatrali. Gratuluju. A zavidim.
Rozbalit vlákno
0