Interiér je teda příšernej, ale jinak musím uznat že Leon stárne pomalu. Karoserie je pořád pohledná a plně na úrovni doby. V základní výbavě zamrzí akorát absence klimatizace jinak je výbava za ty peníze více než slušná. Základní 1,4 už na konkurenci docela ztrácí. Čekal bych něco málo přez 70kW. Rozhodně lepší volba je 1,2 TSI s výbavou reference kde prakticky konstantní křivka točivého momentu v širokém rozmezí otáček a šestikvalt slibují podstatně lepší jízdní dynamiku. Ještě na to hodit nějaké hezké kola (Samo že s lichým počtem paprsků >:D ) a máme tu auto které určitě neudělá ostudu.
Přesně jak říkáš, vypadá víc než in. Dokonale tady nesedí obehraná písnička, že moderní design se okouká a podléhá rychleji stárnutí. Co je hezké je hezké pořád a interiér byl hnusný a je furt.
Měl jsem nedávno tu čest projet se se Leonem a na mě ten interiér jako celek působil velmi sympaticky. Volant, řadička, sedadla - prostě paráda. I trošku tvrdší podvozek bych odpustil, ale co byla opravdová tragedie v tomto autě, byl základní 1.4 motor. Sice měl pěkně rozparáděný zvuk, odpustil bych mu v otáčkách i ty decibely, ale dynamika byla na úrovni HTP..Tzn. s jiným motorem i přes svůj věk velmi zábavné auto, v Evropě trošičku nedoceněné....
ve vozech do 300 vidim jako jasnou volbu vyprodejovy Focus, pripadne Bravo 2... Fiat navic predci Seata a Forda designem, zpracovanim interieru a ma sestikvalt.
Pokud by byla klima u Seatu v zakladu, byla by ta cena konkurenceschopna... takhle nevim nevim.
"Fiat navic predci Seata a Forda designem" Tak tady bych byl opatrnej! Vnímáni designu je hodně subjektivní záležitost a hodně lidí včetně mě s tebou nebude souhlasit.
Ja vim... je to tak vzdycky - to melo byt jen moje male soukrome hodnoceni vykricene do eteru ;-) . Pokud bych volil hlavou, tak vezmu z vyjmenovanych Forda... ale Bravo se mi libi uz od dob co prislo na trh... skoda jen toho zakladniho motoru... chybi jim neco mezi 1.4 a 1.4T (alespon cenove).
....stále pěkný ??!!!!!!!,....to se dá říci tak o I.generaci, druhá, o které je řeč, je mimo mísu,...ještě, že to "španělští odborníci" pochopili, a III. generace bude už o něčem jiném,...vyjma podvozku nic moc a ceny v současné konkurenční době dost vysoké :-O:-O