Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Leon Cupra 280 ST: V Česku od 711.900 Kč

Na český trh dorazila praktičtější varianta Seatu Leon Cupra 280. Má výkon 280 koní a začíná na ceně 711.900 Kč.
Zpět na článek
16. 1. 2015 14:05
16. 1. 2015 14:40
16. 1. 2015 14:52
16. 1. 2015 15:03
16. 1. 2015 15:08
16. 1. 2015 15:28
16. 1. 2015 15:38
16. 1. 2015 16:03
16. 1. 2015 17:07
16. 1. 2015 15:02
16. 1. 2015 15:04
16. 1. 2015 15:10
16. 1. 2015 15:24
16. 1. 2015 16:02
16. 1. 2015 16:38
16. 1. 2015 17:45
16. 1. 2015 20:13
16. 1. 2015 20:17
17. 1. 2015 13:43
16. 1. 2015 17:14
16. 1. 2015 18:17
16. 1. 2015 18:23
16. 1. 2015 18:27
16. 1. 2015 18:55
16. 1. 2015 19:12
16. 1. 2015 19:33
16. 1. 2015 19:47
16. 1. 2015 21:01
16. 1. 2015 21:25
16. 1. 2015 22:31
16. 1. 2015 22:40
16. 1. 2015 22:43
16. 1. 2015 23:04
17. 1. 2015 00:20
17. 1. 2015 00:28
17. 1. 2015 00:32
17. 1. 2015 10:52
17. 1. 2015 10:02
17. 1. 2015 12:22
17. 1. 2015 12:38
17. 1. 2015 13:02
17. 1. 2015 13:27
17. 1. 2015 13:47
17. 1. 2015 13:59
17. 1. 2015 14:02
17. 1. 2015 14:03
17. 1. 2015 14:08
17. 1. 2015 14:12
17. 1. 2015 14:30
17. 1. 2015 14:37
17. 1. 2015 14:44
17. 1. 2015 16:16
17. 1. 2015 16:25
17. 1. 2015 16:27
17. 1. 2015 21:15
17. 1. 2015 21:23
18. 1. 2015 09:31
18. 1. 2015 10:29
17. 1. 2015 13:55
17. 1. 2015 14:01
16. 1. 2015 22:49
17. 1. 2015 12:11
16. 1. 2015 17:09
16. 1. 2015 18:10
16. 1. 2015 19:15
16. 1. 2015 22:41
16. 1. 2015 19:42
16. 1. 2015 21:24
16. 1. 2015 21:35
Avatar - Crosandra
16. 1. 2015 13:14
Cuprácke estéčko
Skutočne najlepšia ponuka na trhu. Seat urobil za posledných pár rokov kusisko dobrej a poctivej práce nielen v dizajne, ale ako sa na koncernové dieťa patrí aj v technike. Testoval som síce krátku 5-dverovú Cupru a moja skúsenosť je taká, že k tomu autu treba zbrojný pas. Ťahá v akomkoľvek spektre otáčok ako zbesilá. Riadenie bolo strmé a presné. Palec hore za tútu Cuprácku ST verziu! Praktická, športová a cenovo dostupná. :yes:
Rozbalit vlákno
11
16. 1. 2015 13:48
Re: Cuprácke estéčko
Ano, je to opravdu velmi zajímavá nabídka, ale Čížci to bohužel asi moc neocení. Zájem o Cupru bude tradičně hlavně na západ od nás. Typuju tak 95% prodaných aut v západní Evropě a zbytek ten východ. :-!
Avatar - iudex
16. 1. 2015 16:03
Re: Cuprácke estéčko
Česi to tak málo oceňujú, že importér zvýšil ceny a i tak záujemcovia na Cupru musia čakať 5 mesiacov. ;-)
Avatar - poterienko
16. 1. 2015 18:14
Re: Cuprácke estéčko
Pamatuješ, jak jsem jel u nás v ČB s Cuprou? Prý na ní tenkrát byly asi tři zájemci. A to auto jim tam pořád stojí.
Avatar - white label
16. 1. 2015 18:16
Re: Cuprácke estéčko
Třeba nikomu z nich nesedla ta konfigurace. nebo prostě jen nechtějí předváděčku...
Avatar - woody-alien
16. 1. 2015 18:26
Re: Cuprácke estéčko
Jj, koukal jsem, už šli s cenou hodně dolů. Ale pravda je, že já bych taky předváděčku HH nechtěl.
Avatar - white label
16. 1. 2015 18:30
Re: Cuprácke estéčko
A přesto ji nakonec dostaneš... >:D ;-)
Nebo si měl jen štěstí, že Helmut nakonec to 3dv. nezkous a počká si raději na 5dv. Já ti říkal, ber 3dv., nebo se nedočkáš nikdy. >:-[]
Avatar - woody-alien
16. 1. 2015 18:33
Re: Cuprácke estéčko
>:D Všechno zlý je pro něco dobrý. Zase mám nápad na fotku... ;-)
16. 1. 2015 19:24
Re: Cuprácke estéčko
Čížci mají přece svoji Octavii RS - jejich "dokonalost sama" >:D
Avatar - Emel
16. 1. 2015 13:51
Re: Cuprácke estéčko
Jestli nejlepší je otázka priorit, ale objektivně tomu autu opravdu není moc co vytknout :yes:
16. 1. 2015 13:54
Re: Cuprácke estéčko
Každému autu je co vytknout, ale za tu cenu je to nejvýkonnější kombík na trhu ;-)
Avatar - Emel
16. 1. 2015 14:00
Re: Cuprácke estéčko
Jo, to se počítá.
16. 1. 2015 13:55
Cupra
Cupra musí mít 1.6 diesel TDI, jedině ten dokáže v kombi provedení uspokojit rodinu.
Rozbalit vlákno
1
16. 1. 2015 14:05
Re: Cupra
takovým stačí u 1,6ky strhnout na kufru ten nápis LEON a nalepit tam CUPRA a je to :-)
16. 1. 2015 14:40
ST
To už raději Oktávku RS a vyjde mi to levněji a ještě budu mít hezčí a větší auto ;-)
Rozbalit vlákno
64
16. 1. 2015 14:52
Re: ST
a) RS není Cupra
b) doporučuji číst...a číst...a číst.... [odkaz] Větší kde?
16. 1. 2015 15:03
Re: ST
Myslel jsem to tak... Že mi ten Seat přijde moc drahej ;-)
16. 1. 2015 15:08
Re: ST
Na to, co oproti RSu nabízí je Cupra ještě dost levná ;-)

mimochodem naftový RSo je na úrovni Leona FR ST
Avatar - Emel
16. 1. 2015 15:28
Re: ST
Větší všude - v kufru, na zadních sedačkách... vpředu si to místo nakonec uděláš vždycky.

Na tvém odkazu se třeba píše:
"Seat Leon ST a Opel Astra Sports Tourer bezsporu mají své přednosti. Pokud ale vybíráte kombi nižší střední třídy podle prostornosti a praktičnosti, představují jiná auta v segmentu lepší volbu."

Četl jsi to vůbec ;-) ?
16. 1. 2015 15:38
Re: ST
Všude o jen píď krom prostoru vpředu ;-) i v zavazadelníku má Leon o pouhý litr menší prostor než česká modla (která na rozdíl od Seatu započítává do objemu kufru i prostor pro rezervu). U Leona se mi líbí, že si nehraje na to, čím není, tedy na střední třídu. U Octy mám opačný dojem.
Avatar - Emel
16. 1. 2015 16:03
Re: ST
No však... 1 píď = 19,71cm.

Ne, ten rozdíl ve venkovních rozměrech je jasně patrný i uvnitř, jde jen o to, jestli ho využiješ nebo ne.
16. 1. 2015 17:07
Re: ST
Octavie je o něco málo větší, ale rozhodně ne o tu tvou píď ;-) Jak Leon, tak Octa jsou už beztak dost prostorná auta.
16. 1. 2015 15:02
Re: ST
á zapálenej škodováček promluvil >:D >:D >:D
Avatar - Emel
16. 1. 2015 15:24
Re: ST
Výměnou za to budeš mít slabší auto bez samosvoru a adaptivních tlumičů. Je to spíš otázka priorit a vkusu, obě volby dávají smysl.
Avatar - iudex
16. 1. 2015 16:02
Re: ST
60 koní navrch, samosvor VAQ, adaptívne tlmiče, full LED... to sú silné argumenty oproti straty pár litrov v kufri. ;-)
Avatar - woody-alien
16. 1. 2015 16:38
Re: ST
Nic proti Cupře, ale před pár minutama TO složili u dealera. A jelikož TO je moje, musí TO být nejlepší. >:D ;-)
16. 1. 2015 20:13
Re: ST
CityGo Monte Carlo?

Tomu říkám nadílka >:D
Avatar - woody-alien
16. 1. 2015 20:17
Re: ST
>:D Taky máš zálusk ? >:-[]
17. 1. 2015 13:43
Re: ST
Si piš, černé pozadí předních světlometů mě nemohlo nechat chladným >:D
16. 1. 2015 17:14
Re: ST
přesně tak, Cupra má mnohem zajímavější "věci" než jen o trochu více místa v už tak nadprůměrně prostorných koncernových kombíkách
nejvíce na tom autě oceňuji ten design, zvlášť když to porovnávám s Octavkou s téměř čtvercovými zadními světly, brr a nejsem sám, Kabaňovi se Leon evidentně taky líbí >:-[]
Avatar - white label
16. 1. 2015 18:17
Re: ST
Mně se líbí oba designy, každý je jiný, což je dobře, je z čeho vybírat.
Avatar - woody-alien
16. 1. 2015 18:23
Re: ST
Jenže tím pádem nestojíš ani na jedný straně a nemůžeš fanaticky plivat na tu druhou. Tím přicházíš o životní zážitek. >:-[] ;-)
Avatar - white label
16. 1. 2015 18:27
Re: ST
Prostě mám smůlu, asi bych se měl nad sebou zamyslet. Jinak kam to spěje, když už se údajně navzájem "kopíruje" i v rámci jednoho koncernu. ;-)
Avatar - Emel
16. 1. 2015 18:55
Re: ST
Nejvíc se mi líbí RS Combi a Cupra SC... s ST si chci počkat na živé dojmy.
16. 1. 2015 19:12
Re: ST
Jasně to ti neberu, jenom mi vzhledem k použité technice u Cupry ST nepřijde moc vhodné/důstojné srovnání s Octavií RS, která je jak psal rapper fakticky na úrovni Leona FR. Cupra je nad FRkem, tedy je jasně i nad RSkem. Bude to trochu jiné svezení ;-)
Avatar - white label
16. 1. 2015 19:33
Re: ST
No, bude, každý má své preference, u O3RS by mi nejvíc chyběl adaptivní podvozek a samosvor, u Cupry ST by mi u nás asi zase nadbývaly ty 19" v základu, teda pokud to bude stejné jako u 5dv. hb.
16. 1. 2015 19:47
Re: ST
DCC u Cupry si s těma 19" skvěle poradí, horší by to bylo u Leona FR nebo RSa bez tohoto systému, i když u FRka lze DCC doobjednat, u Octavie bohužel ne...
Avatar - white label
16. 1. 2015 21:01
Re: ST
Poradí, ale zrovna ke Cupře ST bych to viděl ideálně na DCC + 18".
Čili s 19" si poradí dobře, s 18" výborně. ;-)
Avatar - woody-alien
16. 1. 2015 21:25
Re: ST
Nechci být hnidopich, ale motor nepatří mezi techniku ? ;-) Že bych chtěl tu "fakticky stejnou" úroveň mezi FR (max 1.8 TSI) a ORS vidět na vlastní oči. Jinak souhlas, Cupra toho dost přidá. Přesto - můžeme tady vyhlašovat Cupru ST za nejvýkonnější kombi v dané cenové relaci, ale aspoň já se nemůžu divit oblibě ORS. Ono totiž u kombi "tak trochu" předpokládám využití pro více osob než jen řidiče a můžu ti říct, že kdybych vezl svou rodinu tak, abych využil/ocenil VAQ a těch 60 koní navrch (když točák zůstává stejnej), tak mě manželka utluče. >:-[]
16. 1. 2015 22:31
Re: ST
Také psal rapper o dieselu. To se však ztratilo v komunikačním šumu. A když už jsme u hnidopišství, rozdílný objem bych nenazýval technikou. ;-)
Avatar - woody-alien
16. 1. 2015 22:40
Re: ST
Aha, ten diesel se mi někde vytratil. ;-) No dobře, tak snad má Octa aspoň tu škrabku, nebo ani to ne ? >:-[]
16. 1. 2015 22:43
Re: ST
>:-[]

Původní příspěvek, na který se overnight odkazuje (alespoň předpokládám), je v jiné větvi diskuze. rapper 15:08
Avatar - Emel
16. 1. 2015 23:04
Re: ST
Přesně... pokud jsem kvůli něčemu na chvíli uvažoval o tom počkat na Cupru ST, nebylo to kvůli 60 koním navíc, ale kvůli DCC.
Avatar - white label
17. 1. 2015 00:20
Re: ST
Ano, to DCC by mi u rychlého kombíku chybělo zřejmě nejvíc, viz 19:33.
17. 1. 2015 00:28
Re: ST
Mluvilo se o tom, že by DCC mohla dostat i Octavia. Tedy možná letos v květnu. Dixik by mohl vědět.
Avatar - white label
17. 1. 2015 00:32
Re: ST
Píše/mluví se o tom, snad to vyjde..., první Škodovkou, která by to měla dostat, má být nový Superb. Možná s tím čekali až na něj, a proto ten aktuální handicap O3 v tomto směru.
17. 1. 2015 10:52
Re: ST
Také jsem to četl. Jen mi není jasné, kdy bude to prvenství Superbu započítané, abych tak řekl. Jestli bude stačit oznámení při představení, nebo to bude první z linky/ na showroomu.
17. 1. 2015 10:02
Re: ST
Takto bych se mohl ptát i já, když tady někdo srovnává slabší RSo s Cuprou 280 ST, proč bych nemohl srovnávat RS s FRkem. Co má RS tak skvělého oproti Leonu FR se sportovním podvozkem? Cupra má v technickém základu již zniňovaný DCC nebo samosvor, větší brzdy, kola atd. které má sériově pouze Cupra (navíc oproti RS vypínatelné ESP). Ano, už jsem tu slyšel brzdy... hmm spotřební zboží a dál? Multilink mají oba (RS i FR), přitom DCC může mít jenom FR a ještě je lehčí.
Jinak o úspěchu ORS nemohl nikdo pochybovat, tady jsme ve Škoda-landu, vše co má ve znaku okřídlený šíp je tu doslova na každém rohu... o to více je pro mne FR a Cupra atraktivnější. Navíc čím slabší, tím prodávanější. Jinak využítí pro více osob je samozřejmě možné i u Leona ST. Já jsem v tom autě seděl. Vepředu více místa než u Octy vzádu královský prostor pro kolena i nad hlavou a to nejsem zrovna skřet (190cm), ale kdo chce vozit ještě více prázdného vzduchu, tak ať si tu Octu koupí.
Avatar - Emel
17. 1. 2015 12:22
Re: ST
RS má víc komfortní výbavy, Cupra té sportovní. I proto mi jako rodinné auto sedí
RS combi a jako HH krátká Cupra, která užije i věci jako vypínatelné esp a samosvor.

Zkrátka... že bych si měl jako rodinné auto vybrat raděj Cupru než RS mě nepřesvědčíš, ale pokud to má někdo jinak tak mu to neberu :-) .

O úspěchu se můžeme bavit klidně celoevropsky, to není jen o ČR.

Proti FR má RS hlavně motor.
17. 1. 2015 12:38
Re: ST
Já tě přesvědčovat nechci, ty už máš svého favorita ;-)
Samozřejmě každému sedí něco jiného. Někomu jako rodinné auto stačí 5dv. Fabia 1,2tsi, jinej potřebuje velkoprostorové MPV. Dynamika Cupry skloubená s praktičností STéčka je kokteil, který za 712 tisíc nemá konkurenci.

Proti RS má Cupra hlavně výkonnější motor, i když se stejným objemem ;-)
Avatar - Emel
17. 1. 2015 13:02
Re: ST
Jsem rád že jsme se domluvili :-)

Mezi 1.8 a 2.0 je rozdíl 40% ve většině otáček. 2.0TSI v obou autech se liší až nad 4500 otáček. Pro HH zajímavé, pro rodinný kombík už méně.
17. 1. 2015 13:27
Re: ST
Já taky :-) Mě osobně dává díky vyšší užitné hodnotě větší smysl ostrý kombík než HH, ale to má každej jinak. Konkrétně zrychlení z nuly na 100 je u Cupry STéčka pouze o tři desetiny horší než u hatche a přitom rozdíl váhy by měl být jen 45 kg. Jinak to "rodinný" je ve velkých uvozovkách. Znám mraky lidí, kteří nemaj "rodinu" a jezdí kombíkem a nebo i naopak tací, kteří mají a jezdí HH. Prostě podle libosti :-)

Tento kombík je hlavně pro zábavu za volantem
Avatar - woody-alien
17. 1. 2015 13:47
Re: ST
Teď jsi to vystihl přesně. Někdo bere kombík třeba jenom proto, že vypadá o řád líp než výchozí hatch. Typický příklad Focus 3. Pro někoho možná i Cupra nebo Octa kombi místo liftu. A já proti tomu neříkám ani popel. Pak je logické (pokud tedy dotyčný rád jezdí), že ten kombík chce mít co nejvíc "řidičský". Ale třeba pro mě je kombík zajímavý hlavně z hlediska přepravy lidí a nákladu. A tam jsou potom moje priority trochu jiné. ;-)

Každopádně Cupra ST za tuhle cenu je mimořádně zajímavý počin :yes: a jsem vážně zvědav, jestli je budu potkávat na silnici víc než Cupru hatch, kterou jsem zatím potkal snad jedinou.
17. 1. 2015 13:59
Re: ST
Neřekl bych, že jich budeš potkávat víc a je to tak podle mne dobře. Já jsem shodou okolností zatím viděl na silnici také jen jednu bílou Cupru a jedno červené GTI. :-)
Avatar - Emel
17. 1. 2015 14:02
Re: ST
GTI je docela dost, jen je snadno přehlédneš.
Avatar - Emel
17. 1. 2015 14:08
Re: ST
Nevím kde se běžně pohybuješ, já i v aktuální generaci potkal GTI jistě desítky. Pokud nemaj hezký kola a xenony...
17. 1. 2015 14:12
Re: ST
Praha-Střední Čechy. Otázka je, jestli tady někdo vidí jenom to, co vidět chce ;-)

Jinak, jak jsem již psal, pro mne byly vždy atraktivnější vozy, kterých není všude hafo... a to obzvlášť v této kategorii.
Avatar - white label
17. 1. 2015 14:30
Re: ST
Zezadu a z boku možná ano, ale zepředu spíš přehlédneš GR, mimochodem splést si v provozu FR s Cuprou nebude menší problém, než rozpoznání Golfu od GGTI.
17. 1. 2015 14:37
Re: ST
Jistě, pokud bude mít to FRko také full LED. Samozřejmě zkušené oko je rozpozná ;-)
Avatar - white label
17. 1. 2015 14:44
Re: ST
Zkušené oko neoklame nic... ;-)
Avatar - Emel
17. 1. 2015 16:16
Re: ST
Pokud víš po čem koukat a zajímá tě to, tak to samozřejmě poznáš. Podle mě není možné aby někdo bydlel nebo pracoval v Praze a přitom viděl jen jedno GTI... ale tak hádat se nebudu.
Avatar - white label
17. 1. 2015 16:27
Re: ST
Záleží taky dost na tom, kolik času tráví na veřejných komunikacích...a pak je tu také už vzpomínaná možnost, že třeba někdo vidí jenom to, co vidět chce, resp. nevidí, co vidět nechce... ;-)
Avatar - Emel
17. 1. 2015 21:15
Re: ST
No o tom mluvím - kdo GTI vidět nechce, ten se může tvářit že je to jen další Golf :-)
Avatar - woody-alien
17. 1. 2015 21:23
Re: ST
Myslíš jako "Nevidím zlo, neslyším zlo" ? >:D Pro mě je ještě víc invisible eRko. Nebýt exotického majitele, tak jsem ho na Vypichu málem přehlídl. A to stálo přes silnici přímo proti mě.
18. 1. 2015 09:31
Re: ST
Emeli, říkej si co chceš, je mi to volný. :-) Denně najezdim cca 30km a nemám žádný problém rozpoznat gti, když ho vidím nebo rozlišit Cupru od FRka. Ty pravděpodobně často potkáváš na silnici pořád pár stejných nových gti a vyvodil jsi si z toho, že jich tady musí jezdit minimálně tisíc (mimochodem já tu stejnou bílou cupru a červený gti potkal také již několikrát) a nebo jezdíš kolem dealera VW a potkáváš jeho předváděčky nebo je pravda někde jinde... Třeba jenom máš na ně opravdu štěstí. :-)
Každopádně tímto považuji naši "zajímavou" diskusi za uzavřenou, přít se s tebou nebudu, adiós! ;-)
Avatar - Emel
18. 1. 2015 10:29
Re: ST
Myslíš "nemám problém poznat GTI když jsem ho jednou viděl"? :-)

Jak myslíš, tohle ti vyvracet nebudu. Nové GTI jsem zatím viděl bílé, červené, šedé a černé... nejvíc jich registruju v bílé.
Avatar - Emel
17. 1. 2015 13:55
Re: ST
Jde o to na co má to auto vlastně být. Chtít auto pro zábavu (a nemít ještě jedno v garáži), jdu dnes pro GT-86 nebo počkám na MX-5 2.0... a holt překousnu výkonovou nedostatečnost... ale tohle má fakt každý jinak. Někdo radši Megane RS, někdo ST, někdo OPC... zajímavých aut je na trhu spousta.
17. 1. 2015 14:01
Re: ST
vždyť jsem taky psal, že každej to má jinak ;-) Cupra ST nabízí jak zábavu, tak praktičnost. :-)
Avatar - Emel
16. 1. 2015 22:49
Re: ST
Rapper to možná psal, ale je to blbost. FR s 1.8TSI je prostě na úrovni Octavie 1.8TSI. Na RS ztrácí zejména 100Nm krouťáku, ale má třeba taky slabší brzdy apod.

Edit: aha, rapper myslel diesel... no tak to je ale trošku jiná story.
17. 1. 2015 12:11
Re: ST
Blbost je to, co jsi napsal ty. Leon FR 1,8TSi má oproti Octě 1,8 sportovní podvozek a může být za cca 20 tisíc vybaven technologií DCC, takže oproti té tvé Octě nabízí více. Když pominu odlišné motorizace, technicky je skutečně FR víceméně na úrovni ORS(mají k sobě nejblíže), pro Cupru s danými systémy to není přímá konkurence.
16. 1. 2015 17:09
Re: ST
hezčí? >:D jasně... tak proto Kabaň zkopíroval do svého vlajkového modelu Superb světla právě z Leona >:D
16. 1. 2015 18:10
Re: ST
ha ha ha ha ha hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mas pravdu o 600 eur bude ta octavia lacnejsia a o 60HP slabsia.

Inak povedane u Skody O3 Combi RS ta 1 kon stoji 124,5 eur zatial co u Leon ST CUPRA to bude 1 kon za cca 100 eur.

Utekaj kupit ten super kauf O3 RS, ale rychlo mozno uz nebude ;-) ;-) ;-)
16. 1. 2015 19:15
Re: ST
"super kauf" na technické úrovni Leona FR :-)
16. 1. 2015 22:41
Re: ST
Kupovat si jí nebudu... Zatim mi stačí ta moje... Jsem zvědavej kolik se těch Seatů prodá oproti RSku ;-)
Avatar - Ham.
16. 1. 2015 19:42
Perfektní
pouze bych se obával, že takto nízká cena dlouho nevydrží, budou dlouhé čekačky a cena půjde logicky nahoru.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Covenant
16. 1. 2015 20:49
Re: Perfektní
Cena šla nahoru o cca 2% i u Leona 5D hlavně kvůli euru..sám jsem to stihnul jak se říká za 5 minut 12, tak že k nějakému zdražování by zatím nemuselo dojít, navíc ta ceníková cena je orientační...s koncovou cenou se dá v rámci slev slušně pracovat :-)

Co se týká čekačky ta je dlouhá už teď... 5-6 měsíců což je taky důvod nezdražovat...přeci jen né každý je ochotný na auto čekat skoro půl roku ;-)
Avatar - Ham.
16. 1. 2015 21:24
Re: Perfektní
Ceny šly potichu nahoru v poslední době prakticky u všech značek a modelů, viz novoroční zdražení Škodovky s největším navýšením u RS. Dlouhá čekačka je právě ten nejpádnější důvod zdražovat, když nechají cenu jak je, tak za chvíli bude čekačka rok a to je u mainstremu dost neúnosné a jediný lék je pohnout cenou směrem nahoru tak aby zájem trochu poklesl a čekačka spadla někam na únosnou mez. Navíc u nás má Seat "problém" v reexportech, cenu v ČR "dotuje" takže je jedna nejnižších v EU a "šikulové" dealeři to zneužívají a reexportují velké počty Leonů do Německa a Rakouska, kde je zájem obrovský a tím vlastně poškozují Seat. Já bych si vsadil, že do půl roku půjde cena Cupry nahoru.
16. 1. 2015 20:16
Jak by napsal GTI:
Ráj trvá :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radolaco
16. 1. 2015 21:35
Cupra vs FR
Inak, teraz pozeram, co sa tyka dizajnu tak FR vyzera rovnako ako Cupra. Alebo sa mylim? Ale skor to beriem ako dobru spravu lebo vybava FR je na rozdiel od Cupry cenovo dostupna a moze byt aj so slabsim (a lacnejsim) motorom.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Covenant
16. 1. 2015 22:36
Re: Cupra vs FR
Rozdíly tam jsou a když vidíš to auto naživo vedle FR tak je prostě Cupra dravější....nejen větší kola, ale i brzdy, červené třemeny, nižší podvozek, zadní křídlo, difuzor, dvě koncovky výfuku, přední mřížka má jiná oka (větší) a jinak lakovaná..atd.

Samozřejmě že už tvary Fr verze jsou pěkné a ostré tak to není takový skok, ale Cupru si nespleteš...
Avatar - radolaco
17. 1. 2015 00:20
Re: Cupra vs FR
Ano, Cupra bola vzdy dravsia oproti FR. Ale teraz ten rozdiel nie je taky markantny. A ked si pozries ten link v mojom prispevku a porovnas s tymto [odkaz] tak staci tam dorobit tie 2 koncovky vyfuku a je to :-) Cupra ma este naviac prahy, to by sa tiez dalo polahky dorobit. Plus znizit cele. Proste som chcel len ze staci kupit vybavu FR a trosku si ju este vytunit ala Cupra a clovek moze mat nieco velmi podobne Cupre a za ovela menej.
Avatar - white label
17. 1. 2015 00:24
Re: Cupra vs FR
Pokud si tam dorobíš 2 koncovky výfuku, přidáš prahy, celé to snížíš..., tak už to zas tak ovela menej nebude a pořád budeš mít "jen" FR, která se chce Cupře "za každou cenu" aspoň (co nejvíc) podobat. ;-)
Avatar - Covenant
17. 1. 2015 07:15
Re: Cupra vs FR
Pokud ti jde jen o vzhled tak takto můžeš udělat skoro každé auto ;-) z Audi A3 uděláš S3 nebo RS3, z běžného golfu GTI, nebo G7R z běžného Focusu verzi ST....a ano ušetříš peníze.

Ale pokud bys vzal aspoň verzi FR 1,8 aby to mělo spotovní příchuť a šel bys do úprav jako výfuk, tlumiče atd, tak si myslím že pokud bys auto dovybavil vzhledově jako Cupru, vyšlo by tě dráž.
Vem si...výfuky kvalitní firma (remus, akrapovič) 12-15 tisíc, zadní difuzor 10 tis, křídlo tak 5-7tisíc, snížený podvozek 30-40 tis, kola pokud budu chtit 19 tak jedno vyjde minimalně tak na 8-15 tis....záleží co od toho auta pak očekáváš

Na titulce byl Focus 1,5 s bodykitem za 27 tisíc, který jeho vzhled přiostří, pořád to však z něj nedělá verzi ST...ale pokud ti stačí jen ten pocit, že auto vypadá nasraněji..ok pak ušetříš ;-)