Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Seat Leon Cupra 280 ST: V Česku od 711.900 Kč

Jan Mička
Diskuze (88)

Na český trh dorazila praktičtější varianta Seatu Leon Cupra 280. Má výkon 280 koní a začíná na ceně 711.900 Kč.

Seat Leon Cupra 280 se již na našem trhu nabízí od poloviny minulého roku, nicméně na praktičtější variantu ST se zavazadelníkem o základním objemu 587 litrů došlo až nyní. Vůz jako takový řadíme na vrchol segmentu ostrých kompaktů.

Vůz má pod kapotou silnější ze dvou verzí dvoulitrového turbomotoru. Má výkon 280 koní (206 kW), a přestože jej na vozovku přenášení pouze přední kola, celek funguje díky chytrému diferenciálu VAQ fantasticky. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, v nabídce nicméně nechybí ani dvouspojkové ústrojí DSG za 45.000 Kč. Příplatek za praktičtější karoserii činí 30.000 Kč.

Základní výbava je z našeho pohledu velmi bohatá. Dostanete například sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče, litá 19“ kola, diodové přední světlomety a zadní svítilny, střešní spoiler, elektricky ovládaná všechna okna, adaptivní pérování DCC, sportovní podvozek snížený o 25 milimetrů, přední sedadla s výrazným bočním vedením, tempomat, nebo volič jízdních režimů.

Na základě výše zmíněného výčtu nás nejdříve nenapadlo, co bychom mohli ještě více potřebovat. Hodila by se však navigace s 5,8palcovým displejem za 22.600 Kč, boční airbagy pro cestující vzadu za 6.700 Kč, skořepinová sedadla potažená Alcantarou za 33.900 Kč nebo sound systém s devíti reproduktory a subwooferem (135 W) za 7.200 Kč. Není tohle jedna z nejlepších nabídek na našem trhu?

Seat Leon Cupra ST - technická data a české ceny
Motor 2.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 1984
Válce/ventily 4/4
Největší výkon [kW/min] 206/5700
Točivý moment [N.m/min] 350/1750-5600
Maximální rychlost [km/h] 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6.1 (6.0)
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 6.6 (6.7)
Pohotovostní hmotnost [kg] 1440 (1466)
Základní cena 6M 711.900
Základní cena DSG 756.900
*Údaje v závorkách platí pro převodovku DSG
Jan Mička
Diskuze (88)
Avatar - Emel
18. 1. 2015 10:29
Re: ST
Myslíš "nemám problém poznat GTI když jsem ho jednou viděl"? :-)

Jak myslíš, tohle ti vyvracet nebudu. Nové GTI jsem zatím viděl bílé, červené, šedé a černé... nejvíc jich registruju v bílé.
18. 1. 2015 09:31
Re: ST
Emeli, říkej si co chceš, je mi to volný. :-) Denně najezdim cca 30km a nemám žádný problém rozpoznat gti, když ho vidím nebo rozlišit Cupru od FRka. Ty pravděpodobně často potkáváš na silnici pořád pár stejných nových gti a vyvodil jsi si z toho, že jich tady musí jezdit minimálně tisíc (mimochodem já tu stejnou bílou cupru a červený gti potkal také již několikrát) a nebo jezdíš kolem dealera VW a potkáváš jeho předváděčky nebo je pravda někde jinde... Třeba jenom máš na ně opravdu štěstí. :-)
Každopádně tímto považuji naši "zajímavou" diskusi za uzavřenou, přít se s tebou nebudu, adiós! ;-)
Avatar - woody-alien
17. 1. 2015 21:23
Re: ST
Myslíš jako "Nevidím zlo, neslyším zlo" ? >:D Pro mě je ještě víc invisible eRko. Nebýt exotického majitele, tak jsem ho na Vypichu málem přehlídl. A to stálo přes silnici přímo proti mě.
Avatar - Emel
17. 1. 2015 21:15
Re: ST
No o tom mluvím - kdo GTI vidět nechce, ten se může tvářit že je to jen další Golf :-)
Avatar - white label
17. 1. 2015 16:27
Re: ST
Záleží taky dost na tom, kolik času tráví na veřejných komunikacích...a pak je tu také už vzpomínaná možnost, že třeba někdo vidí jenom to, co vidět chce, resp. nevidí, co vidět nechce... ;-)