Seat na svých německých stránkách představuje model Leon Cupra 290. Na první pohled totožný automobil posílil o 7 kW (10 koní) a zlepšil se i čas zrychlení z klidu na stovku.
Otázka je jestli opravdu posílí, když i současná Cupra 280 má na brzdě cca 295-297 koní a nebo jde jen o marketing a zámiňku proč auto zdražit...venku se píše o navýšení cca 500Euro a v Česku o zdražení kolem 10 tisíc ;-)
Motor má ještě dost velké rezervy a vím o dvou solidních firmách, které za cca 450Euro upraví motor na cca 350K a 450 NM.
Umí i víc, ale pak už by to chtělo komplet výfuk, lepší chlazení a už to není taková srand přenést na cestu.
Jak se pozna ze ma motor jeste rezervy? Ze po takovem pretoceni ma olej "jen" 130stupnu? Nebo ze motor vydrzi dalsich 20tis km? Nebo 50tis km? Nebo dokonce 150tis km?
Anebo to proste jen pretoci a doufaji, ze ten motor skutecne ma ty rezervy?
Protože na úpravu se stejnými parametry dávají záruku i firmy jako je třeba MTM, kde není jen záruka na motor, ale například na převodovku a jiné díly... nebo pokud se jedná o tento typ DSG, je dimenzovaný až na 500NM..nebo protože takto upravené auta v republice jezdí, nemají problém s olejem a při zatížení je teplota kolem 110-112 stupňů.
Mustafa...ty sice zastupuješ firmu APR v České Republice a chceš za podobnou úpravu 40 tisíc, ale taky nedáváš žádné záruky...
Firmy jsou profituning.sk a maxmotorsport.sk, obě známe a vyhlášené v ČR i na Slovensku...mají vlastní brzdu, kdy ti auto odměří jak před úpravou, tak po doladění a zvýšení výkonu.
Konkrétně profituning jednu Cupru upravoval dlouhodobě a na foru Dieselpower s kterými spolupracujete, najdeš i grafy z brzd. :-!