Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT Mii: Ceny ve Španělsku startují na 8.690 Euro (217.000,-Kč)

Španělský člen New Small Family se na domácím trhu začne prodávat letos v prosinci, na další evropské trhy se dostane během roku 2012.
Zpět na článek
5. 10. 2011 09:32
5. 10. 2011 09:49
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 10:05
5. 10. 2011 10:23
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 10:36
5. 10. 2011 10:52
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 10:59
5. 10. 2011 11:55
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 19:50
5. 10. 2011 14:29
5. 10. 2011 14:43
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 14:45
5. 10. 2011 10:14
5. 10. 2011 10:19
5. 10. 2011 11:10
5. 10. 2011 11:19
5. 10. 2011 11:22
5. 10. 2011 11:34
5. 10. 2011 12:04
5. 10. 2011 12:16
5. 10. 2011 12:20
5. 10. 2011 12:27
5. 10. 2011 12:52
5. 10. 2011 13:04
5. 10. 2011 13:09
5. 10. 2011 13:30
5. 10. 2011 13:33
5. 10. 2011 13:41
5. 10. 2011 15:54
5. 10. 2011 17:58
6. 10. 2011 00:04
5. 10. 2011 16:25
6. 10. 2011 10:26
6. 10. 2011 10:40
5. 10. 2011 12:43
5. 10. 2011 13:31
5. 10. 2011 09:35
5. 10. 2011 09:37
5. 10. 2011 10:00
5. 10. 2011 09:46
5. 10. 2011 09:53
5. 10. 2011 10:00
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 10:22
5. 10. 2011 11:16
5. 10. 2011 11:22
5. 10. 2011 21:14
5. 10. 2011 20:31
5. 10. 2011 20:46
6. 10. 2011 00:00
5. 10. 2011 09:32
RIP
Říkal jsem, že cena 180-190 to nebude. Říkal jsem, že budou (všechny 3) drahé a v cenové kategorii spíše Fiatu 500 než Fiatu Panda, Kii Picanto a Chevroletu Spark. VW to opět zabil cenou - za cenu "extra" NSF nejsou "extra" a koupí si je leda příznivci koncernu. Auta bez tržního potenciálu, která zabil výrobce ještě před zahájením prodejů. VW tenhle segment prostě neumí, a to ani výrobně, ani marketingově.
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 09:49
Re: RIP
Je super, žes to auto eště ani neviděl naživo, natož v něm seděl nebo si ho projel, a už víš, že neni nic extra a je bez tržního potenciálu ;-)
5. 10. 2011 10:05
Re: RIP
Auto s rozměry přímé konkurence bez designérské invence, se srovnatelnou technogologií a výbavou, s cenou vyšší o 50 a více tisíc než přímá konkurence, při 3 dveřích nemá tržní potenciál. Tohle je prostě "třídveřový spark" vyrobený v Evropě a za to "made in EU" chce VW o 60 tisíc více. Na to s autem nepotřebuješ jet, abys to nekoupil - ta nálepka prostě nemá cenu 1/4 auta (pokud ti teda funguje mozek). Jako marketér bych to auto opravdu veřejosti podával jinak a obchoďákům poradil jinou cenovku.
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 10:23
Re: RIP
To platí možná tak v ČR a SR, kde většina smýšlí jako ty ;-) Nějak zapomínáš, že ty ostatní auta už jsou na trhu nějakou dobu, a jsou tedy konstrukčně starší. Dále pak u trojčat VW platíš i vývoj takových věcí, jako je ten laserový městský brzdicí asistent, který u konkurenčních výrobců v autě této třídy jednoduše nedostaneš vůbec, ani kdybys se rozkrájel.
5. 10. 2011 10:36
Re: RIP
Jeden prvek příplatkové výbavy auto nedělá a neprodá. Navíc, to není technologie nová, ale dostupná ve větších autech - takže vývoj v podstatě platit nemusíš, stačí ji koupit a/nebo implementovat (pokud ji máš v jiném autě). Picanto je na trhu sotva pár týdnů, až začnou prodeje, bude to tak půl roku.

3dveřové picanto stojí 185 tisíc, má 6 pytlů, elektrická okna, rádio s MP3 a palubní počítač. Kolik lidí, kteří chtějí malé auto, si koupí i kdyby jen o 5 tisíc dražší auto, kde místo 6 pytlů budou 4 a nic z té ostatní výbavy tam nebude? A teď si představ, když za to budou chtít ne 190 tisíc, ale 200, 210, 215?

Ten jeden prvek výbavy stejně bude na beton příplatkový a v základní výbavě nebude ani k mání. Navíc, prodejní trhák to asi taky nebude, já bych za to teda nepřiplácel.
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 10:52
Re: RIP
Ve větších autech je to řešeno radarem, který ovšem stojí jako příplatková výbava okolo 2000 euro, což si troufám tvrdit, že tento laserový systém bude mít cenu cca poloviční.
Jeden prvek výbavy to samozřejmě nedělá, ale podivej se na porhlášení o zacílení toho auta - jako třetí auto do rodiny. Když už někdo dvě má, tak ho to třetí určitě bolet nebude.
5. 10. 2011 10:59
Re: RIP
Ti, co na to budou mít a budou ochotni za takové auto opravdu zaplatit, si stejně půjdou koupit Fiat 500, ypsilonku, mini nebo smarta. VW trojčata určitě nestavěl jako image zaležitost - to je vidět jak ze samotného designu, tak z nabídky a specifikace základní verze. A nebo jinak, ani v plné výbavě z trojčat imidžovku neuděláš, a má-li sloužit jako třetí auto v rodině, tak tím spíše buď takové auto má mít image, nebo co nejlepší poměr ceny k užitné hodnotě, tj. úsporné, agilní auto se základní výbavou (el. + klima + bezpečnost) za co nejméně.
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 11:55
Re: RIP
Podivej se do západní Evropy, kolik tam jezdí Aros a Lup. Celkem dost. Arosa a Lupo se k nám kvůli ceně přestaly dovážet.
5. 10. 2011 19:50
Re: RIP
To není tak úplně pravda. Kolikrát je otázka značka - pokud máš dvě auta stejné značky a jdeš pro třetí - městského prcka - tak dostaneš pořádnou slevu. Sestřenice s manželem mají 5 aut, všechno VW. Myslíš si, že by si koupili F500? Záleží, kdo jsi a co od toho auta očekáváš. Ta rovnice není tak jednoduchá jako buď styl, nebo poměr cena/ užitná hodnota.

Co se stylu týče, někdo chce malé auto, ale nechce nic okázalého. Malá auta jsou tradičně exoti, jelimánci, což někomu nemusí vyhovovat.
5. 10. 2011 14:29
Re: RIP
Jakou novou technologií tento vůz oplývá? Technologií, tj. odvětvím techniky, které se zabývá tvorbou, zaváděním a zdokonalování výrobních postupů?

Milý Gorgio, jestliže chceš používat cizí slova, nejprve si kup Slovník cizích slov, a nastuduj si jejich český význam. Technologie není synonymem techniky. Já vím, že chceš být in, ale být in, znamená především něco vědět, tzn. pocitvě navštěvovat školu. V 70.letech by tě za takovouto neznalost vyrazili od maturity.
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 14:43
Re: RIP
jj, taktak. Zatímco např. takový Ford zavedl s velkou pompou laserové svařování karoserií v roce 2004 u Focusu II, byl takový Seat Ibiza typu 6L touto technikou stavěn už v roce 2002 a Audi A2 dokonce v roce 1999...
5. 10. 2011 14:45
Re: RIP
Klídek, čti tu větev, já nepsal, že to auto má něco nového, ba naopak. Když mě posíláš pro ten slovník, tak technologie = obor zabývající se uplatňování přírodovědných, zvl. fyzikálních a chem. poznatků při zavádění, zdokonalování a využívání výrobních postupů; výrobní postup založený na tomto oboru. Brzdový asistent bude technika výsledkem technologie.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 10. 2011 10:05
Re: RIP
Je velice vtipné, že si ještě dnes někdo může myslet cosi o globálnosti cen a soudí cenu podle naprosto odlišného šp. trhu ;-)
Avatar - KANKUNEN
5. 10. 2011 10:14
Re: RIP
Někdo prostě není schopen pochopit ani tak jednoduché věci.
5. 10. 2011 10:19
Re: RIP
Máš představu, jak funguje cenotvorba nebo trh? Víš, kolik stojí například dovézt nové auto do ČR z jiné země EU? A víš, jak to funguje naopak? Prostě nemůžeš prodávat jeden (obyčejný) produkt na dosti homogenním trhu s rozdílem ceny 25-30 % dle lokálních specifik, když náklady na koupi "jinde" nejsou tak velké, aby ten rozdíl vykryly.

Kdybys chtěl prodávat citigo, up! nebo mii v Německu za 240 tisíc a u nás za 190 ve stejné výbavě, musíš v Německu dát navrch aspoň servis zadarmo a záruku na 5 let, jinak to Němci začnou kupovat u nás. Jakkoliv je pro ně auto spotřební zboží, tak rozhodně neplýtvají prostředky tak, že by mávli rukama a řekli si "na ja, ich zahle mehr über alles".
5. 10. 2011 11:10
Re: RIP
Podívej se kolik stojí ve Španělsku Ibiza.
Pro tvou informaci 11420 Eur, staré Twingo (jakožto nejvážněší konkurence) stojí bez nějakých akčních nabídek 9 330 Eur a Panda 9450 Eur (taky bez akce).

Opravdu ti připadá, že je Seat s cenou 8690,- Eur vedle?
5. 10. 2011 11:19
Re: RIP
Ano, protože:
a) Tohle nejsou prodejní ceny, Fiat jako třeba Ford neprodává za "neakční" cenu.
b) Minimálně twingo není, pokud se nepletu, v základu tak (a)sociálně vybavené.

Ale OK, pořád čekám na ceny české a jestli se strefíš tím, že u nás budou do 190. Pak o tom pokecáme. Za mě platí, co jsem už napsal,i za 190 je to proti picantu drahé, pokud budou mít stejný základ jako ve Španělsku (švihadla, 4 pytle a díru pro rádio).
5. 10. 2011 11:22
Re: RIP
a) ceny jsou oficiální z ceníku. Bez akčních nabídek, leasingů a pod. Tedy stejěn suché, jako ta u Seatu Mii;
b) výbavy jsem nezkoumal.
5. 10. 2011 11:34
Re: RIP
Ad a) Tak já ti pomůžu - stejně jako v ČR je "suchý ceník" jedna věc, a to, že hned z fleku dostáváš (i v konfigurátoru) jinou cenu. Takže ta panda tam stojí 7 732,94 euro včetně všech poplatků. Pokud jsi někdy kupoval nového fiata v ČR, tak víš, že tyhle konfifurátorové slevy jsou horní strop a můžeš jít s cenou jen níž. Čili rozdíl nějakých 900 euro (za to dostaněš ve Španělsku klimatizaci a ještě ti zbude).
Ad b) To twingo je v elektrice, s rádiem na CD a klimatizací.
5. 10. 2011 12:04
Re: RIP
A) Seat ty slevy mít nemůže? Resp. nemá?
5. 10. 2011 12:16
Re: RIP
To bys to v tom článku četl. To twingo v akci prodávají taky za 8 100, když ho vezmeš na splátky. Seat má akci i na tu ibizu, za 9 600 je tvoje (mimochodem základní cena je 10 900, ne 11 400 - to stojí 5D). Takže můj osobní názor je, že i pro Španěly bude mii drahý.
5. 10. 2011 12:20
Re: RIP
V článku je oficiální ceníková cena. Žádné akční nabídky se teď neřeší. Co nechápeš?
5. 10. 2011 12:27
Re: RIP
Co nechápeš ty? Četl jsi ten článek? Je tam napsáno, že ceny začínají na dané částce. Nic o tom, jestli je to oficiální ceník nebo akce dovez rolls, dostaneš seat. Z dosupných informací vyplývá, že když půjde Španěl po siestě do showroomu pro mii, dealer na něj vybafne 8,7. Když pak půjde pro pandu, zacáluje 7,7. Zbytek jsou spekulace.
5. 10. 2011 12:52
Re: RIP
Porovnáváš akční cenu s tou normální. Což není normální. ;-)
5. 10. 2011 13:04
Re: RIP
Nikde není psáno, že ta cena na seat není akční, nebo že nějaká akce naopak ještě bude. Tady se články o cenách vždycky objevují s ciframi, které jsou nejnižší reálné a dosupné za cash - to je u mii 8,7 (v kontrastu 7,7 u pandy). Takže "normálně" srovnávám dvě oficiálně prezentované částky. Nic víc, nic méně. ;-) A dokud prodeje mii za 55 dnů skutečně nezačnou, tak se asi nepohneme. :-)
5. 10. 2011 13:09
Re: RIP
Je logické, že cenu, kterou Seat uvedl, je cena za vůz bez akce, bez lízingu a jiných podobných vylomenin. Proč to nejsi sto pochopit?

PS: Ta cena Pandy je za skladovku. Oficiální základ stojí 9,5 tis Euro.
5. 10. 2011 13:30
Re: RIP
Spíše mám pocit, že ty odmítáš ne pochopit, ale akceptovat tu cenovku, a proto tu pořád duješ svoje. Nemám čas a náladu ti odepisovat furt dokola, takže poslední příspěvek: co jsem tady četl články o cenách, vždycky byly pojaty (na základě dostupných informací) v tom smyslu,kolik potřebuješ peněz v hotovosti (bez leasingu a podobných ptákovin), abys to auto mohl koupit a odjet s ním. Pokud k tomu byla nějaká akce, tak se to uvádělo i s podmínkami.

To je u fiatu typicky to, že jedna cena je ceníková a druhá prodejní. Ta španělská cena pandy není jen na auta skladová, ale i na auta "promo" - tj. když auto půjde do výroby, dealer ti na něj tu cenu dá. Seat zatím zveřejnil tuto cenu bez dalších informací - nemůžeš tvrdit, že ta cena je ceníková, nebo naopak akční, protože se to nikde nepíše. Prostě je to "cena", což ale nebrání srovnání s jinými "cenami" - tj. penězi, za které si reálně koupíš auto u jiné, nebo dokonce i stejné značky.

Například zde - [odkaz] - máš taky cenu Fiatu 500 za 269 tisíc, i když v ceníku je za 290. Tu slevu dostaneš, bez leasingu, bez protiúčtu, ... Takže srovnávám srovnatelné, i když se ti to nelíbí. Panda 7,7, mii zatím 8,7. Suficiente, punto.
5. 10. 2011 13:33
Re: RIP
Od začátku tu píšeš mimo a když už ses trochu trefil, tak jsi tendenční.
I Mii bude mít časem jiné reálné ceny. To je vše co tu tvrdím. ;-)
5. 10. 2011 13:41
Re: RIP
Já od začátku píšu jediné - svůj názor, a sice, že to auto je drahé (na tamní i všeobecné poměry), na svou třídu a přímou konkurenci, na "sebe", a že predikuji, že celá NSF bude drahá i u nás, výsledkem čehož budou slabé prodeje - příčinu naopak spatřuji ve špatném marketingu a cenotvorbě, čímž jsou ta auta zabitá výrobcem. Jestli to pokládáš za tendenční tvrzení podpořené špatnými argumenty, OK. Já mám na to názor konzistentní a pro jeho podporu pro mě samého mi ty argumenty stačí. Nikoho nepřesvědčuju pro nebo proti nákupu. Čekám na české ceny a specifikace, pak to rozlouskneme. ;-)
5. 10. 2011 15:54
Re: RIP
Porovnávej základní ceníkové ceny a pak zkoušej dělat nějaké závěry. Reálné ceny pak můžeš porovnávat nejdřív tak za 1/2 roku. Takhle se v tom budeš jen pořád dokola plácat.
5. 10. 2011 17:58
Re: RIP
Koukal jsem po netu a autoweb.cz zrovna dneska odhaduje cenu za základ citigo na 220 tisících. Tož počkáme na tu realitu. Mii a citigo se na cenovkách moc lišit nebudou.
6. 10. 2011 00:04
Re: RIP
Těch 220 000,- jako vábničku na slevy dát můžou. Čím vyšší cena, tím větší sleva. To má každý rád. :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 10. 2011 10:18
Re: RIP
autoweb je trošku mimo jak v tomhle tipu, tak i obecně ;-)
5. 10. 2011 16:25
Re: RIP
Scénica s 1.6 dCi u nás koupíš o 220 000,- levněji než ve Francii a Fnancouze to ze židle nezvedne. :-!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 10. 2011 10:16
Re: RIP
Proč by nešlo prodávat ty samé auta po Evropě za odlišné prachy? Asi jsi nezaznamenal, že se tak děje od nepaměti ;-) Motáš tady cenu servisu či dopravy, ale zapomněl jsi na mnohem důležitější věc- daň. Např. v Dánsku mají jedny z nejdražších aut v Evropě, ale pokud si ho tam zajedeš koupit ty, tak koupíš auto bez daně, tu zaplatíš až tady a rázem máš auto mnohem levnější než tady. Co ty na to?
Zkrátka cenotvorba je mnohem zásadnější a složitější věc než si myslíš a záleží na mnoha specifických věcech daného trhu, tak proto mi přijde přinejmenším úsměvné, že se tady někdo vzrušuje nad šp. cenou Mii.
6. 10. 2011 10:26
Re: RIP
O cenotvorbě toho vím dost (teda minimálně bych měl) a například to Dánsko jsem měl namysli, neboť daň za auto je tam větší, než kolik auto stojí, což znamená relativně nízké ceny auta samotného a při dovozu neplatíš jejich daň, ale clo a DPH. Na obyčejné octavii můžeš ušetřit 100-200 000 podle výbavy, samotné náklady tě vyjdou okolo 20-30 tisíc.
6. 10. 2011 10:40
Re: RIP
Dánsko je svým daňovým systémem ale dosti specifický případ.Nicméně geograficky blízké trhy už nikoliv. Up! je v Německu za 240 000 (9,85 tisíc eur), pozitivní je, že je to o 900 eur méně, než co stojí fabia. Ale na straně druhé ve Španělsku je mezi mii a fabií rozdíl jen 300 euro. A já prostě očekávám, že u nás ta auta můžou stát i víc než fabka a budou mít spíše celoevropsky relativně podobné ceny. Toť vše. Tak mi ten názor neber a nech si svůj. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 10. 2011 11:44
Re: RIP
Je to i tím, že v západní Evropě se na mini a i B segment nahlíží dost podobně, tj taška do města, takže menší rozdíly cen tam ani tolik nevadí, jak třeba u nás, kde jsou vozy B segmentu brány i jako rodinné auta, prodávají se hodně, takže marže nemusí být tak vysoká, kdežto mini je okrajový segment, ale i tak si tady nikdo nedovolí mini prodávat dráž než bečko. A to ani Škoda.
tvůj názor ti neberu, jen se nad ním v některých částech pozastavuji ;-)
5. 10. 2011 12:43
Re: RIP
Musíš se smířit s faktem, že někteří jedinci si tu hold myslí, že jsme Španělé >:D
5. 10. 2011 13:31
Re: RIP
Myslet by měli, než něco napíšou.
5. 10. 2011 09:35
bravo
blablablablablablablablablablablablablab… /> blablablablablablablablablablablablablab… />
Bravo VW :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aspire
5. 10. 2011 09:37
Pěkná cena
No pěkná to cena a to je ještě základ, to přidáme pár tisíc a máme Fabii s 1.4 MPI 63 kW edice Magic nebo Classic TSI START s 1.2TSI 63kW no a s motorem HTP 51kW i verzi Ambiente, jestli tolik bude stát i malá Škoda tak se neprodá.
Rozbalit vlákno
9
5. 10. 2011 09:46
Re: Pěkná cena
V článku chýba dôležitá informácia, a to na akej cene štartuje Ibiza. Nepredpokladám, že španielske ceny sa zhodujú s českými.
5. 10. 2011 10:00
Re: Pěkná cena
Ibiza je ve Španělsku od 11.420 euro, s 1,2 HTP 44kW, 5 dveří, ESP a klima, to je proti českým cenám poměrně dost.
U nás bude Mii bez problémů pod 200, ale i tak je to moc.
5. 10. 2011 10:10
Re: Pěkná cena
Up! je v Německu za 240+, mii ve Španělsku za 217+ - tu cenu bych viděl podobnou i v D a dost podobnou i pro citigo, z čehož usuzuji korelaci pro český trh +/- 10 tisíc. A jsou-li škodovky na západ od našich hranic spíše levnější, opravdu pochybuji, že cena citigo půjde pod 190 000 (tedy "na dohled" konkurence). Osobně spíše věřím tomu, že z ceníků zmizí nebo podraží základní verze fabie, než žeby pod ní natvrdo citigo a "baratři v triku" spadli.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 10. 2011 10:08
Re: Pěkná cena
Další takový, to jste chlapi tak blbí, že to musím říct až takhle? Tohle je cena na šp. trhu, ne na českém. Tak má SEAT odlišné postavení a vůbec všechny ceny jsou tam postaveny výš, stejně jako v Německu například. Takové soudy aut a jejich potenciálu podle cen zahraničního trhu he váženě velice úsměvné a člověk se až diví, co to tady chodí za odborníky... :yes:
5. 10. 2011 10:31
Re: Pěkná cena
Je jasné, že cena Mii ve Španělsku je jen orientační, ale všichni dobře víme, že cena Škodovky v Česku je taky docela nadsazená nad konkurencí, proč by to tedy u CitiGo mělo být jinak?
Je jasné, že v Německu se bude CitiGo v verzi SockaEdition prodávat o 1000 - 1500 € pod UP!.
Přesto si myslím, že u nás bude základní cena jen těsně pod 200 tis. Rozhodně se nedostane pod 160 tis, kde začínají někteří konkurenti (Panda, Twingo, Thalia...).
Avatar - miromen
5. 10. 2011 10:37
Re: Pěkná cena
A hadej čeho se bude vic prodavat. Pokud jsis nevšiml tak škodověnky jdou u nas na dračku tak proč je nenacenit.
5. 10. 2011 10:55
Re: Pěkná cena
Tady jsem si dovolil udělat aspoň krátký přehled konkurence na našem trhu (už jsem to uváděl i jinde, tak to možná někdo viděl).
Jsou v tom i akční nabídky a vyšší cena je uvedena pro výbavu s klimatizací, el. předními okny a min. 4mi airbagy + další věci, co mají jednotlivé modely navíc.

Renault Twingo: základ 157.900,- Night&Day (plná výbava) 206.900,-
Renault Thalia!!!: základ 159.900,- Privilege (vč. klimy) 202.900,-
Kia Picanto 3D: základ 184.980,- Edition 1 (vč. klimy) 199.980,-
Fiat Panda: actual 159.900,- My Life (vč. klimy) 174.900,-
Toyota Aygo 3D: Base Cool (vč. klimy) 169.900,- Terra 5D 189.900,-
Suzuki Alto 5D: SE (vč. klimy) 199.900,-
Suzuki Splash 5D: GL/AC (vč. klimy) 209.900,-
Chevrolet Spark: základ 162.900,- LS (vč. klimy) 194.900,-

Na cenu CitiGo jsem opravdu zvědavý!
5. 10. 2011 11:37
Re: Pěkná cena
jestli bude CitiGo stát o 20 tyček víc než stejně vybavená pětidvéřová Panda, tak je docela dobře možné, že ten Fiat se bude prodávat líp.... V tohle segmentu je na poměr cena/výkon jede až extrémně....
Škodovce pak pomůžou hlavně nějaké fleetové nákupy, kdy si dovedu představit, že nějaká firma operující ve městě to CitiGo koupí jako stylové české vozítko na rozvážení obálek....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 10. 2011 10:24
Re: Pěkná cena
Ceny Škodovek jsou nadsazené? Nezasekl ses v době před krizí?
Citigo já tipuji v socka verzi na 170K, ostatně je to logické, když Fabie v socce začíná na 199K.
Největší vtip je v tom, že článek je o ceně na šp. trhu, jež je od českého dost odlišný a každý má hned jasno o tom, jaký budou trojčata propadák, to je děsně vtipné ;-)
5. 10. 2011 09:46
ehm....
.... než začnete řešit přepočet španělské ceny na koruny, tak si uvědomte, že na každém trhu je cenová politika jiná.... tzn. že např. Seat určitě začne v ČR na nižší ceně než 217tkč.... (to by byli fakt blázni, kdyby to za těch 217 zkusili....)

Každopádně základních 8.690E je poměrně dost, když Panda ve Španělsku začíná na 7.700E (viz [odkaz] - ikdyž samozřejmě nevyčtu z toho, jestli tam není nějaký háček ve formě leasingu atd. atd....
Rozbalit vlákno
8
Avatar - miromen
5. 10. 2011 09:53
Re: ehm....
Souhlas. Když to tady tak čtu tak lidi kupuji auta všudemožně jen ne u nas.
neregistrovaný "Hooonza"
5. 10. 2011 10:00
Re: ehm....
Voni se hlavně neposerou, když se to u nás moc prodávat nebude, páč jsme příliš malej a příliš specifickej trh. Kolínských trojčat se prodávají mraky, ovšem u nás je téměř nepotkáte. U nás prostě o tuhle třídu aut neni zájem.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 10. 2011 10:09
Re: ehm....
:yes: konečně někdo uvažující
5. 10. 2011 10:22
Re: ehm....
Máš pocit, že Seat Arosa bylo v ČR levné auto? Ano, levnější než VW Lupo, ale ne o moc. Arosa stála de facto tolik co ibiza a ceny ze Španělska a z Německa ukazují, že koncern opět má v úmyslu prodávat segment A a B za velmi podobné částky.
5. 10. 2011 11:16
Re: ehm....
to není o pocitech... to je o tom si počkat, co prostě bude v ČR v ceníku.
Jinak jo, já si taky myslím, že ceny budou vysoké a že se to dost fatálně odrazí na prodejích (tak jak píšeš výše srovnání s Picantem atd.). Ale pro tenhle svůj názor nepoužiju jako podporu ceník ze Španělska, ale prostě si počkám na ten český.... ;-)
5. 10. 2011 11:22
Re: ehm....
Taky jsem na něj zvědavý. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 10. 2011 13:42
Re: ehm....
No pozor, to je nějaká promo akce a jedná se o STAROU Pandu!
5. 10. 2011 21:14
Re: ehm....
to máš samozřejmě pravdu, nicméně nová Panda (už proto, že to není nějaká revoluce) asi nebude o moc dražší.... Chce to počkat, samozřejmě....
Avatar - petrumr
5. 10. 2011 20:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - F127
5. 10. 2011 20:46
Re: cena
[odkaz]
Já bych ale raději počkal na tuzemské ceny.
6. 10. 2011 00:00
Re: cena
Fabie je od 8990,- Eur