Novinky
blablablablablablablablablablablablablab… /> blablablablablablablablablablablablablab… />
Bravo VW :yes:
Bravo VW :yes:
No pěkná to cena a to je ještě základ, to přidáme pár tisíc a máme Fabii s 1.4 MPI 63 kW edice Magic nebo Classic TSI START s 1.2TSI 63kW no a s motorem HTP 51kW i verzi Ambiente, jestli tolik bude stát i malá Škoda tak se neprodá.
V článku chýba dôležitá informácia, a to na akej cene štartuje Ibiza. Nepredpokladám, že španielske ceny sa zhodujú s českými.
Ibiza je ve Španělsku od 11.420 euro, s 1,2 HTP 44kW, 5 dveří, ESP a klima, to je proti českým cenám poměrně dost.
U nás bude Mii bez problémů pod 200, ale i tak je to moc.
U nás bude Mii bez problémů pod 200, ale i tak je to moc.
Up! je v Německu za 240+, mii ve Španělsku za 217+ - tu cenu bych viděl podobnou i v D a dost podobnou i pro citigo, z čehož usuzuji korelaci pro český trh +/- 10 tisíc. A jsou-li škodovky na západ od našich hranic spíše levnější, opravdu pochybuji, že cena citigo půjde pod 190 000 (tedy "na dohled" konkurence). Osobně spíše věřím tomu, že z ceníků zmizí nebo podraží základní verze fabie, než žeby pod ní natvrdo citigo a "baratři v triku" spadli.
Další takový, to jste chlapi tak blbí, že to musím říct až takhle? Tohle je cena na šp. trhu, ne na českém. Tak má SEAT odlišné postavení a vůbec všechny ceny jsou tam postaveny výš, stejně jako v Německu například. Takové soudy aut a jejich potenciálu podle cen zahraničního trhu he váženě velice úsměvné a člověk se až diví, co to tady chodí za odborníky... :yes:
Je jasné, že cena Mii ve Španělsku je jen orientační, ale všichni dobře víme, že cena Škodovky v Česku je taky docela nadsazená nad konkurencí, proč by to tedy u CitiGo mělo být jinak?
Je jasné, že v Německu se bude CitiGo v verzi SockaEdition prodávat o 1000 - 1500 € pod UP!.
Přesto si myslím, že u nás bude základní cena jen těsně pod 200 tis. Rozhodně se nedostane pod 160 tis, kde začínají někteří konkurenti (Panda, Twingo, Thalia...).
Je jasné, že v Německu se bude CitiGo v verzi SockaEdition prodávat o 1000 - 1500 € pod UP!.
Přesto si myslím, že u nás bude základní cena jen těsně pod 200 tis. Rozhodně se nedostane pod 160 tis, kde začínají někteří konkurenti (Panda, Twingo, Thalia...).
A hadej čeho se bude vic prodavat. Pokud jsis nevšiml tak škodověnky jdou u nas na dračku tak proč je nenacenit.
Tady jsem si dovolil udělat aspoň krátký přehled konkurence na našem trhu (už jsem to uváděl i jinde, tak to možná někdo viděl).
Jsou v tom i akční nabídky a vyšší cena je uvedena pro výbavu s klimatizací, el. předními okny a min. 4mi airbagy + další věci, co mají jednotlivé modely navíc.
Renault Twingo: základ 157.900,- Night&Day (plná výbava) 206.900,-
Renault Thalia!!!: základ 159.900,- Privilege (vč. klimy) 202.900,-
Kia Picanto 3😱 základ 184.980,- Edition 1 (vč. klimy) 199.980,-
Fiat Panda: actual 159.900,- My Life (vč. klimy) 174.900,-
Toyota Aygo 3😱 Base Cool (vč. klimy) 169.900,- Terra 5D 189.900,-
Suzuki Alto 5😱 SE (vč. klimy) 199.900,-
Suzuki Splash 5😱 GL/AC (vč. klimy) 209.900,-
Chevrolet Spark: základ 162.900,- LS (vč. klimy) 194.900,-
Na cenu CitiGo jsem opravdu zvědavý!
Jsou v tom i akční nabídky a vyšší cena je uvedena pro výbavu s klimatizací, el. předními okny a min. 4mi airbagy + další věci, co mají jednotlivé modely navíc.
Renault Twingo: základ 157.900,- Night&Day (plná výbava) 206.900,-
Renault Thalia!!!: základ 159.900,- Privilege (vč. klimy) 202.900,-
Kia Picanto 3😱 základ 184.980,- Edition 1 (vč. klimy) 199.980,-
Fiat Panda: actual 159.900,- My Life (vč. klimy) 174.900,-
Toyota Aygo 3😱 Base Cool (vč. klimy) 169.900,- Terra 5D 189.900,-
Suzuki Alto 5😱 SE (vč. klimy) 199.900,-
Suzuki Splash 5😱 GL/AC (vč. klimy) 209.900,-
Chevrolet Spark: základ 162.900,- LS (vč. klimy) 194.900,-
Na cenu CitiGo jsem opravdu zvědavý!
jestli bude CitiGo stát o 20 tyček víc než stejně vybavená pětidvéřová Panda, tak je docela dobře možné, že ten Fiat se bude prodávat líp.... V tohle segmentu je na poměr cena/výkon jede až extrémně....
Škodovce pak pomůžou hlavně nějaké fleetové nákupy, kdy si dovedu představit, že nějaká firma operující ve městě to CitiGo koupí jako stylové české vozítko na rozvážení obálek....
Škodovce pak pomůžou hlavně nějaké fleetové nákupy, kdy si dovedu představit, že nějaká firma operující ve městě to CitiGo koupí jako stylové české vozítko na rozvážení obálek....
Ceny Škodovek jsou nadsazené? Nezasekl ses v době před krizí?
Citigo já tipuji v socka verzi na 170K, ostatně je to logické, když Fabie v socce začíná na 199K.
Největší vtip je v tom, že článek je o ceně na šp. trhu, jež je od českého dost odlišný a každý má hned jasno o tom, jaký budou trojčata propadák, to je děsně vtipné 😉
Citigo já tipuji v socka verzi na 170K, ostatně je to logické, když Fabie v socce začíná na 199K.
Největší vtip je v tom, že článek je o ceně na šp. trhu, jež je od českého dost odlišný a každý má hned jasno o tom, jaký budou trojčata propadák, to je děsně vtipné 😉
.... než začnete řešit přepočet španělské ceny na koruny, tak si uvědomte, že na každém trhu je cenová politika jiná.... tzn. že např. Seat určitě začne v ČR na nižší ceně než 217tkč.... (to by byli fakt blázni, kdyby to za těch 217 zkusili....)
Každopádně základních 8.690E je poměrně dost, když Panda ve Španělsku začíná na 7.700E (viz [odkaz] - ikdyž samozřejmě nevyčtu z toho, jestli tam není nějaký háček ve formě leasingu atd. atd....
Každopádně základních 8.690E je poměrně dost, když Panda ve Španělsku začíná na 7.700E (viz [odkaz] - ikdyž samozřejmě nevyčtu z toho, jestli tam není nějaký háček ve formě leasingu atd. atd....
Souhlas. Když to tady tak čtu tak lidi kupuji auta všudemožně jen ne u nas.
Máš pocit, že Seat Arosa bylo v ČR levné auto? Ano, levnější než VW Lupo, ale ne o moc. Arosa stála de facto tolik co ibiza a ceny ze Španělska a z Německa ukazují, že koncern opět má v úmyslu prodávat segment A a B za velmi podobné částky.
to není o pocitech... to je o tom si počkat, co prostě bude v ČR v ceníku.
Jinak jo, já si taky myslím, že ceny budou vysoké a že se to dost fatálně odrazí na prodejích (tak jak píšeš výše srovnání s Picantem atd.). Ale pro tenhle svůj názor nepoužiju jako podporu ceník ze Španělska, ale prostě si počkám na ten český.... 😉
Jinak jo, já si taky myslím, že ceny budou vysoké a že se to dost fatálně odrazí na prodejích (tak jak píšeš výše srovnání s Picantem atd.). Ale pro tenhle svůj názor nepoužiju jako podporu ceník ze Španělska, ale prostě si počkám na ten český.... 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3dveřové picanto stojí 185 tisíc, má 6 pytlů, elektrická okna, rádio s MP3 a palubní počítač. Kolik lidí, kteří chtějí malé auto, si koupí i kdyby jen o 5 tisíc dražší auto, kde místo 6 pytlů budou 4 a nic z té ostatní výbavy tam nebude? A teď si představ, když za to budou chtít ne 190 tisíc, ale 200, 210, 215?
Ten jeden prvek výbavy stejně bude na beton příplatkový a v základní výbavě nebude ani k mání. Navíc, prodejní trhák to asi taky nebude, já bych za to teda nepřiplácel.
Jeden prvek výbavy to samozřejmě nedělá, ale podivej se na porhlášení o zacílení toho auta - jako třetí auto do rodiny. Když už někdo dvě má, tak ho to třetí určitě bolet nebude.
Co se stylu týče, někdo chce malé auto, ale nechce nic okázalého. Malá auta jsou tradičně exoti, jelimánci, což někomu nemusí vyhovovat.
Milý Gorgio, jestliže chceš používat cizí slova, nejprve si kup Slovník cizích slov, a nastuduj si jejich český význam. Technologie není synonymem techniky. Já vím, že chceš být in, ale být in, znamená především něco vědět, tzn. pocitvě navštěvovat školu. V 70.letech by tě za takovouto neznalost vyrazili od maturity.
Kdybys chtěl prodávat citigo, up! nebo mii v Německu za 240 tisíc a u nás za 190 ve stejné výbavě, musíš v Německu dát navrch aspoň servis zadarmo a záruku na 5 let, jinak to Němci začnou kupovat u nás. Jakkoliv je pro ně auto spotřební zboží, tak rozhodně neplýtvají prostředky tak, že by mávli rukama a řekli si "na ja, ich zahle mehr über alles".
Pro tvou informaci 11420 Eur, staré Twingo (jakožto nejvážněší konkurence) stojí bez nějakých akčních nabídek 9 330 Eur a Panda 9450 Eur (taky bez akce).
Opravdu ti připadá, že je Seat s cenou 8690,- Eur vedle?
b) Minimálně twingo není, pokud se nepletu, v základu tak (a)sociálně vybavené.
Ale OK, pořád čekám na ceny české a jestli se strefíš tím, že u nás budou do 190. Pak o tom pokecáme. Za mě platí, co jsem už napsal,i za 190 je to proti picantu drahé, pokud budou mít stejný základ jako ve Španělsku (švihadla, 4 pytle a díru pro rádio).
b) výbavy jsem nezkoumal.
Ad b) To twingo je v elektrice, s rádiem na CD a klimatizací.
PS: Ta cena Pandy je za skladovku. Oficiální základ stojí 9,5 tis Euro.
To je u fiatu typicky to, že jedna cena je ceníková a druhá prodejní. Ta španělská cena pandy není jen na auta skladová, ale i na auta "promo" - tj. když auto půjde do výroby, dealer ti na něj tu cenu dá. Seat zatím zveřejnil tuto cenu bez dalších informací - nemůžeš tvrdit, že ta cena je ceníková, nebo naopak akční, protože se to nikde nepíše. Prostě je to "cena", což ale nebrání srovnání s jinými "cenami" - tj. penězi, za které si reálně koupíš auto u jiné, nebo dokonce i stejné značky.
Například zde - [odkaz] - máš taky cenu Fiatu 500 za 269 tisíc, i když v ceníku je za 290. Tu slevu dostaneš, bez leasingu, bez protiúčtu, ... Takže srovnávám srovnatelné, i když se ti to nelíbí. Panda 7,7, mii zatím 8,7. Suficiente, punto.
I Mii bude mít časem jiné reálné ceny. To je vše co tu tvrdím. 😉
Zkrátka cenotvorba je mnohem zásadnější a složitější věc než si myslíš a záleží na mnoha specifických věcech daného trhu, tak proto mi přijde přinejmenším úsměvné, že se tady někdo vzrušuje nad šp. cenou Mii.
tvůj názor ti neberu, jen se nad ním v některých částech pozastavuji 😉