Nový sedan střední třídy už není tak tajemný, jako tomu bylo ještě před několika měsíci. Přesto vylákal k nočnímu lovu celou skupinu fotografů, kteří se dočkali.
At koukam jak koukam, tak vidim podobny bezduchy hnus jako Brilliance o radek vys. Kde jsou Ty casy, kdy se vsude plkalo o nic nerikajicim korejskem designu. Kia s Hyudayem dava skode a seatu pekne na *. Hodit na Audinu jinou masku a zadek, tak tomu říkám umění hodné jen nácků.
Přesně, tohle je fakt příšera, co se designu týče, Briliance vypadá lépe, to snad není možné, ten kdo tohle může navrhnout má nulové estetické vnímání. Přirovnat se to dá tak k nové Thalii. :no:
Presne to ma napadlo: ked faceliftujem dlhodobo predávané a overené auto, aké testovanie? A čoho vlastne? Aerodynamiky zmenenej novou prednou maskou? To sa robí v tuneli. Ako nad tým rozmýslam, jediný dovod takéhoto testovania vonku je to, aby nás "náhodou" cvakli fotografi a aspon sa o nasom "novom" aute písalo. :no:
Je to krásné auto. Jen se opět musím smát "Spy Photos" - bleskem v noci, navíc je tam ten chlap :-O a já si naivně říkal že je fakt chytají někde jako lovci.
Už se těším na nové toledo. Ve vývoji prý nasadili nové kapacity a auto bude lehce podobné předchozí boře. V týmu panují i banglovské emoce, designéři chtějí popustit uzdu fantazii a proto se možná dočkáme nového toleda inspirovaného a lehce připomínajícího VW Vento >:-[]
V diskusii k článku Marka o budúcnosti Seatu ktosi napísal, že je to taká zbytočná značka (v zmysle je navyše). Funkciu ľudového auta má plniť Škoda, mainstream je záležitosťou VW a v prémiovom segmente má koncern zastúpenie značkou Audi. Toto rozdelenie, celkom dobre funguje, pokusy o vybočenie (napr. Phaeton) naopak nefungujú. Ako sa koncern snaží, tak sa snaží, Seat nie a nie niekam "zapasovať". Sám som zvedavý, ako po neúspešnom ľudovom športovo-orientovanom aute dopadne tento pokus. Audi A4 Tour si dovoliť nemôžeme, tak minulú generáciu budeme predávať ako Seat. Ak ostane šírka ponuky zachovaná - napr. vrátane dieslového šesťvalca, pohonu quattro (medzinápravový diferenciál Thorsen) a pod. - akutálny Passat môže mať problém (štvorvalce, haldex, ...). Cena Seatu musí byť samozrejme byť výrazne nižšia ako u Audi, o tom niet pochýb. Preto to pravdepodobne dopadne tak ako s minulým Superbom (5-stupňové prevodovky, nesklápateľné zadné sedadlá, ...) - auto proste nesmie byť natoľko dobré, aby ohrozilo Passat, čiže ho naschvál trochu pokazíme. Otázka je, či toto zachráni Seat. Podľa mňa nie.