Vypadá k světu, mne se líbí i když nyní už z profilu opravdu hodně připomíná Tigiho, což jsem z prvních renderů tak nepozoroval.
Cena je naprosto v pořádku, interiér vypadá taky dobře. Vím, že v ČR bude mít oproti Kodiaqu horší pozici, ale já BYCH si ho v případě zájmu o takové auto šel alespoň projet.
Jj, výbavu má - zdá se - bohatší a ceny vyšší než Kodiaq, nic proti tomu, holátka se stejně v této třídě moc neprodávají. Navíc věřím v lepší slevy Seatu než Škody. Mě se nelíbí interiér, ale zvenku to jde. Úspěchu u nás moc nevěřím (protože Škoda), ale mimo ČR by se mohlo dařit.
Souhlas, exterier mi až tolik nevadí i když mi to evokuje Ford s Hyundai. Ale koukat na ten interier po celou dobu co v tom budu sedět je strašná představa.
suhlas... toto sa viac podoba uz na tigiho allsapce ako kodiaq ktory mi pride osobitejsi a akoby ani nebol koncernovy surodenec ... ale uznavam ze tarraco je ako celok pekny kusok a vidim tu uspech ktory seat tak potrebuje :yes:
mne pride akurat zadok kusok "tazky" a zavality opticky... kodiaq je proste akoby "kratsi" na zadok .. ceny ok... suhlasim.... v danej kategorii uplne pochopitelne a uchopitelne
Volalo generické SUV od každého druhého carmakera, chce svůj design zpátky..
Ale i bez vyčpělých memů, tohle auto by na sobě mohlo mít v podstatě jakýkoliv logo... kdybyste mi řekli, že je to nová ix30 nebo cx5, tak to sežeru i s navijákem.
Re: musí to být uděláno tak, abych zůstal u dosavadního vozu
Jj, tiež mi na Tarrasnici chýba pár vecí:
- spoľahlivý motor s rozvodom OHV,
- viditeľné cuplíky zamknutia dverí,
- ručičkové hodiny v prístrojovej doske,
- spoľahlivé otváranie okien kľukou.
Toto všetko mala moja Felicia pred 20 rokmi.
Seat předělal VW a výsledek je celkem fajn..
Škoda mě připadá nejhorší , moc jezevčíkovitá.
VW a SEAT vypadají lépe.
A slevy má Škoda vždy nejmenší...bohužel.
Kdo se bude chtít lišit..zajímavá volba.
Chápe tady někdo jaký je benefit, že tam dali přibližný palivoměr namísto přesných ručiček v tiguanu? Jediné co mě napadá je snaha zkopírovat audi, které to jistou dobu taky mělo...
Audi to furt dává a taky jsem si říkal, že mě to bude v mojí a3 štvát... ale nakonec kdo vlastně potřebuje nějakou extra přesnost u palivoměru, většina bude tankovat, když už svítí jen poslední (to se taky rozsvítí hladový voko), ti extra opatrní budou tankovat při dvou...
Navíc se o přesnosti nedá mluvit, protože dnes už to není palivoměr, ale dojezdoměr. Pokud člověk jezdí hodně po horách, tak to zná dobře i z aut s normální ručičkou, pokud má někde třeba 10km sjezd z kopce, tak se mu za tu dobu dle ukazatele doplní třeba desetina nádrže tím, jak se sníží spotřeba a zvýší dojezd :-)
Pak jsou takové ty infarktové situace, kdy člověk jede někam do hor a před posledním stoupáním do střediska má dojezd 200km a "3 čárky", a po 20 kilometrech stoupání má dojezd 40km a hladový voko. A až sjede zpátky do údolí, tak bude mít zase aspoň 100km a dvě čárky :-)
Dnes má SEAT 3 SUV se třemi různými designy. Jeden je SEAT, druhý Škodovka a teď i VW. Zdá se to někomu z vás normální? Existuje na světě nějaká jiná značka, která páchá podobná zvěrstva?