Ekonomika
Seat Tarraco odhaluje české ceny. Jak si stojí proti sourozencům, Kodiaqu a Tiguanu Allspace?
23 komentářů
ale dříve fanda koncernu, v posledních letech se mi zdá být ten design čím dál horší, unisex a odpudivější... 😐
Volalo generické SUV od každého druhého carmakera, chce svůj design zpátky..
Ale i bez vyčpělých memů, tohle auto by na sobě mohlo mít v podstatě jakýkoliv logo... kdybyste mi řekli, že je to nová ix30 nebo cx5, tak to sežeru i s navijákem.
Ale i bez vyčpělých memů, tohle auto by na sobě mohlo mít v podstatě jakýkoliv logo... kdybyste mi řekli, že je to nová ix30 nebo cx5, tak to sežeru i s navijákem.
Co mě štve😒br />
- chybí normální ruční brzda :no:
- chybí normální přístrojový štít s ručkovými ukazateli :no:
- chybí normální možnost sklopení zadních sedadel do zcela rovné ložné plochy :no:
- chybí normální šíbr nad předními sedadly :no:
- chybí normální xenony :no😒br />
Tohle všechno měl už můj starý Passat B5.5 4 motion před 16-ti lety
A navíc: bohužel obsahuje bonzovací krabičku, která velkému bratrovi umožňuje mne sledovat bez omezení. :no: :no: :no😒br />
Ale v jedné věci lze SEAT pochválit: nemá ten čtyřoký hmyzí ksicht jako Kokodák! :yes:
- chybí normální přístrojový štít s ručkovými ukazateli :no:
- chybí normální možnost sklopení zadních sedadel do zcela rovné ložné plochy :no:
- chybí normální šíbr nad předními sedadly :no:
- chybí normální xenony :no😒br />
Tohle všechno měl už můj starý Passat B5.5 4 motion před 16-ti lety
A navíc: bohužel obsahuje bonzovací krabičku, která velkému bratrovi umožňuje mne sledovat bez omezení. :no: :no: :no😒br />
Ale v jedné věci lze SEAT pochválit: nemá ten čtyřoký hmyzí ksicht jako Kokodák! :yes:
Jj, tiež mi na Tarrasnici chýba pár vecí😒br />
- spoľahlivý motor s rozvodom OHV,
- viditeľné cuplíky zamknutia dverí,
- ručičkové hodiny v prístrojovej doske,
- spoľahlivé otváranie okien kľukou.
Toto všetko mala moja Felicia pred 20 rokmi.
- viditeľné cuplíky zamknutia dverí,
- ručičkové hodiny v prístrojovej doske,
- spoľahlivé otváranie okien kľukou.
Toto všetko mala moja Felicia pred 20 rokmi.
Seat předělal VW a výsledek je celkem fajn..
Škoda mě připadá nejhorší , moc jezevčíkovitá.
VW a SEAT vypadají lépe.
A slevy má Škoda vždy nejmenší...bohužel.
Kdo se bude chtít lišit..zajímavá volba.
Škoda mě připadá nejhorší , moc jezevčíkovitá.
VW a SEAT vypadají lépe.
A slevy má Škoda vždy nejmenší...bohužel.
Kdo se bude chtít lišit..zajímavá volba.
Chápe tady někdo jaký je benefit, že tam dali přibližný palivoměr namísto přesných ručiček v tiguanu? Jediné co mě napadá je snaha zkopírovat audi, které to jistou dobu taky mělo...
Audi to furt dává a taky jsem si říkal, že mě to bude v mojí a3 štvát... ale nakonec kdo vlastně potřebuje nějakou extra přesnost u palivoměru, většina bude tankovat, když už svítí jen poslední (to se taky rozsvítí hladový voko), ti extra opatrní budou tankovat při dvou...
Navíc se o přesnosti nedá mluvit, protože dnes už to není palivoměr, ale dojezdoměr. Pokud člověk jezdí hodně po horách, tak to zná dobře i z aut s normální ručičkou, pokud má někde třeba 10km sjezd z kopce, tak se mu za tu dobu dle ukazatele doplní třeba desetina nádrže tím, jak se sníží spotřeba a zvýší dojezd 😄
Pak jsou takové ty infarktové situace, kdy člověk jede někam do hor a před posledním stoupáním do střediska má dojezd 200km a "3 čárky", a po 20 kilometrech stoupání má dojezd 40km a hladový voko. A až sjede zpátky do údolí, tak bude mít zase aspoň 100km a dvě čárky 😄
Navíc se o přesnosti nedá mluvit, protože dnes už to není palivoměr, ale dojezdoměr. Pokud člověk jezdí hodně po horách, tak to zná dobře i z aut s normální ručičkou, pokud má někde třeba 10km sjezd z kopce, tak se mu za tu dobu dle ukazatele doplní třeba desetina nádrže tím, jak se sníží spotřeba a zvýší dojezd 😄
Pak jsou takové ty infarktové situace, kdy člověk jede někam do hor a před posledním stoupáním do střediska má dojezd 200km a "3 čárky", a po 20 kilometrech stoupání má dojezd 40km a hladový voko. A až sjede zpátky do údolí, tak bude mít zase aspoň 100km a dvě čárky 😄
Dnes má SEAT 3 SUV se třemi různými designy. Jeden je SEAT, druhý Škodovka a teď i VW. Zdá se to někomu z vás normální? Existuje na světě nějaká jiná značka, která páchá podobná zvěrstva?
Cena je naprosto v pořádku, interiér vypadá taky dobře. Vím, že v ČR bude mít oproti Kodiaqu horší pozici, ale já BYCH si ho v případě zájmu o takové auto šel alespoň projet.
mne pride akurat zadok kusok "tazky" a zavality opticky... kodiaq je proste akoby "kratsi" na zadok .. ceny ok... suhlasim.... v danej kategorii uplne pochopitelne a uchopitelne