Seat uvedl na trh Toledo s několika změnami pro modelový rok 2007. Všechny verze jsou nyní v poměrně agresivně nastavené nabídce se zvýhodněním nejméně 60.000,- Kč.
:yes:;-) . Tak co? :-) Opel právem slaví triumf v této třídě: povedlo se mu prostě dokonalé dílo. Jó, od něj by se učit mohli všichni... Astra je designově prostě nejvýraznějším autem v nižší střední. A navíc (což si mnozí stále nechtějí připustit) je kvalitativně hodně vysoko ;-):yes: . Doporučuju tedy vyřadit kvalt tvé staré plečky a zatlačit ji na okraj Macochy... A pak hajdy k Opelu do showroomu :-) . Už se proboha vzpamatuj! Přiznej si konečně kdo opravdu umí udělat auto... Tak přestaň dýchat cibulové výpary do výloh a odhodlej se k činu ;-)
mari, opel třeba pro mě nic, co by mě přitahovalo,nenabízí. je takový "lepší VW"... S kvalitou na tom bude dobře, ale bude jen těžko získávat zákazníky...kdy má přijít nová vectra?
no Vectra bude tuším za 2 roky (bez jistoty). Jinak samo že každýho rajcuje něco jinýho :-) . Ale že se Astra prostě povedla -to musí uznat každý :yes: S tím získáváním zákazníků v podstatě souhlas: prostě už je moc nabito. Všichni nabízejí všechno, k tomu přibývají "koktejly" kombinující několik tříd naráz atd. Zákazník se těžko orientuje...
Mě třeba se CC od Opelu a Fordu líbí ze všech nejméně. Nevím kdo vymýšlel jejich zadní světla, ale vypadá to příšerně. Dokonce i Eos vypadá lépe (to už je ode mne co říci). Interiéry od Opelu jsou také taková osobní malá noční můra. Stejně strohé, ale vizuálně levnější než u koncernu. Designový směr nových Opelů mě přijde velmi rychloběžný, na rozdíl třeba (velmi překvapivě) u Renaultu, kde i 6 let starý vůz vypadá aktuálně. Pokud Opel, tak Astru GTC, Vectru B, nebo Omegy. :-!
no, :-) nevím kde těžíš své estetické hodnoty( dle nicku bych předpokládal francii), ale aby se Astra Twin T nelíbila- to už potřebuje opravdu velkou dávku sebetrýznitelství... Interiéry nových Opelů opravdu mnohem víc než kamaráda připomínají chladný a neosobní stroj, mě to nevadí- naopak. Nevím který starší Renault vypadá aktuálně- to je pro mne opravdu velká neznámá- možná jsi chtěl říci že nynější Renaulty vypadají jako 6 let staré, pak by to možná sedělo ;-) . Astra bude jednoznačně ze své třídy vypadat svěží nejdéle, to se můžem vsadit :-) . Jinak kvituji Tvůj náhled na Omegu- to jsi mě překvapil :yes:
Estetické hodnoty těžím z Francie, Itálie, Švédska a Japonska. Astru TT mě opravdu zabíjí zadek (stejně jako Focus CC). Vsadit se klidně můžeme, pro mne vypadala svěží týden na fotkách, nyní už nikoliv. Omega a Vectra B jsou poslední krásní Oplové. :-!
tak v tom se teda shodneme jen částečně. Ano Vectra B i Omega byla nadčasová auta, ale Opel nebyl nikdy designově tak silný jako dnes: Astra, nová Corsa, faceliftovaná Vectra... Má jasný designový profil
No ja teda Opel nemusím vôbec, o kvalite ma nepresvedčíš a design je subjektívny názor každého. V tejto triede ako si písal je viac hráčov, zaujímavé je napr. aj Volvo C70... :yes: Od Oplu kebysom už teda musel tak Meriva je zaujímavé auto no a určite by som sa rád povozil na starom Opel Speedster s turbo motorom, Lotus auta vie.. >:-[]
neustále tady někdo propírá údajné problémy s kvalitou... Znovu opakuji: Opel je nyní víc zdravý než kdy vůbec byl. Naopak registruju problémy kdekoliv jinde. O nynější kvalitě Opelu se může 90ti % výrobcům jenom zdát- to mi věř ;-)
Mám kontakt na požičovňu áut kde majú iba Ople (špeci zľavy -25%) :-( od Corsy cez Astru po Vectry takže tie údaje o kvalite mám dá sa povedať z prvej ruky. Tam autá behajú veľa a menia majiteľov takže zaťažkávací test ako sa patrí. Ale okrem toho prípady s kľaknutou prevodovkou (Corsa, Zafire ktorej navyše nechceli uznať záruku) plus GTS ktorému blbne aj po cca ôsmej návšteve servisu turbo ma teda neprehovorili. Neberiem ti tvoj názor, ale veľa ľudí okolo mňa sa na Oply popálili tak nevidím dôvod prečo by som sa mal páliť aj ja. Aby som preveril tvoj názor? :-!
nepleť si automobilku a nekompetentnost servisů nebo dealerů. Za vším hledej lidi ;-) . Mimochodem Opel nikterak nevybočuje (ani nevybočoval)z evropského průměru.
ale tak jako...jo. Sou to dobrý auta, to všechna čest. Ale design mě nepřesvědčil (čti - viděl jsem lepší), motory taky ne, materiály...průměr, cena taky v průměru. Jízdní vlast. - nehodnoceno (možná zvratový bod..???)
pokud se nebudeme bavit o designu, tak motory patří ve své kategorii (nesrovnávej s BMW) k nejlepším. Výborné diesely v kooperaci s Fiatem, benzíny jsou velmi kultivované a výkonné. Materiály patří rozhodně k lepšímu průměru. Jízdní vlastnosti jsou velice, velice dobré a jediné znatelněji lepší má v této třídě pouze Ford. V souhrnu svých vlastností patří nynější Opely k tomu lepšímu co můžeš za "reálné" peníze dostat
Tuž sem jel se na garančku ku jednemu prodejcovi koncernovych automobiluf, a jak sem vam tam tak čekal a čekal, tuž sem prolezal všecke ty šourumy. VW: Polo auto je fakt poloauto, Golf vs. Golf+ mne překvapil rozdilnym interierem (ani jeden mne teda nijak moc něnadchnul), Passat naopak ma interier docela fajny, Tuareg je celkem fajny aj zvenči aj zevnitř. Škoda: Fabia+Oktavka - tam něni co řešiť a řikať bo to každy zna, Roomster se mi nelibi ani po pořadne obhlidce vněška aj vnitřka. Audi: Q7 je stroj z kereho dycha sila až na sto honu (enom aby to byla aj pravda, ale asi ja bo Audi je Audi). Seat: syncy tuž ten Leon to je vam take moooooooc fajne auto, to sem očumoval ze všckych nejdyl. Už mi aj nabizeli zkušebni svezeni (na kere se juž tak dluho rychtuju, a furt kua nemam čas kua) a zrovna v ten čas mi volal servisak že juž ma garančku hotovu a ja musel valit na servisni zasah kajisk na druhy konec regionu, bo robota nepočka, kua. Tuž tak.