Španělská automobilka SEAT na dnešní tiskové konferenci oznámila záměr vyrábět do dvou let zcela novou modelovou řadu, která bude konkurovat vozům segmentu C a D.
Mercedes v koncoch, Seat v koncoch, clovece, Ty si analytik jak howado...podla Teba o chvilu skrachuju asi vsetky europske znacky a budu tu uz iba Cinania... :-!
Dane ty jsi ale opravdu stupído k pohledání. Raději mlč, protrože mlčeti je v tvém případě zlato. Jestli jsi mi nerozuměl, zeptej se Klaudia a on ti to preloží... >:-[]
Seat a velka limuzina, to mi nejak nejde dokopy. Drzi vyrastkovia so sportovym akcentom ako Ibiza, Leon, to beriem vsetkymi desiatimi, ale toto sa mi zda byt trochu mimo. Pripada mi to podobne "ujete" ako keby Adi ohlasilo vyrobu lacneho masoveho auta ako konkurenta Dacie...Vyzera to tak, ze co novy sef koncernu, to nove strategicke plany, a vzdy, samozrejme, tie uplne najlepsie. Akurat koncern je kazdy druhy rok smeruje niekam inam. Ako lod, co stale meni svoj smer a nemoze trafit do pristavu, len plava sem a tam...
Ale Seat neexistuje len par poslednych rokov. Aj dnes vyrabana Ibiza/Cordoba su klasicke auta, povodne Toledo tvarovo tiez velmi nevybocovalo z radu a predtym Seat vyrabal napriklad licencne Fiaty...Takze bol viac-menej obycajnym tuctovym vyrobcom, ktory nebol nicim vynimocnym.
Já bych ho bral a myslím si že toto je nový nástupce Toleda, protože ta nynější verze je dost ubohá. Předchozí Toledo vypadalo velice vyváženě a příjemně. Takže ty skici vypadají dost dobře...jenže jedna vec skica, druhá prototyp a třetí to co opravdu půjde do výroby
trosku ano .. ale to je problem dnesnych aut .. globalizacia (vymena designerov z kontinentu na kontiment}.. urcita konzervatvnost zakaznikov ... techviske predpisy a poziadavky .... jednoducho sa vyrabaju viacmenej dost podobne auta v jednotlivych segmentoch . ak chce vytvorit nieco uplne nove .. musi vytvorit uplne inu triedu ...
skica je skica a to nic neznamená.....začíná to skicou a než to půjde opravdu do prodeje tak se to bude měnit a každé v auto je v podstatě originál a to kopírování...auto hodně prodává design, samozřejmě i značka atd, ale i kdyby třeba Porsche udělalo auto, které vyloženě paskvil - viz nynější generace Toleda a nebo stará Multipla, tak si to auto koupí jen malá část zakázníků a zákazníci půjdou jinam
Zase si vedla. Ake zufalstvo? Zufalstvom by som nazval skor niektore Tvoje "tiezprispevky". A este mi vysvetli, co Korejci tak casto kopiruju, ked k nim prirovnavas? A takisto je blbost, ze sucasny dizajn Seatov nikoho neoslovil. Problem je niekde uplne inde (aj ked ma suvislost s dizajnom), ale to by som asi vysvetloval zbytocne.
Tebe číst,chlapče,to chce fakt silný nervy co za výplody tady píšeš!!Seat měl krizi dlouhodobějšího rázu od roku 2000,ale již bilancování minulého roku ukázalo,že je to nejhorši pryč a že se začíná svítat na lepší časy.Byl v prodejích jen zanedbatelně horší než Škoda,která šla rekordně na odbyt!!Uvidíme tento rok,počítám,že to bude zase o chlup lepší.Čas od času každé vedení automobilky šlápne vedle,ale kvůli tomu se ještě nemusí rušit!!V poslední době měl problémy i Ford,GM,atd.atd.Myslím že to tak bude vždycky,příště může mít problémy třeba i BMW!!
Vypadá to Danieli,že 14roků je spíš tobě...
Od skici ke konceptu, neřkuli k produkční verzi jsou ještě majle. Zatím vidíme jen takový neurčitý sportovně střižený sedan, možná liftback, který nám může připomínat od saabu po octavii všechno možné. Beru to tak, že si Seat jen tak oťukává první reakce publika, aby si mohl upřesnit svoje představy. Otázka je, jestli razantní odříznutí od da Sylvových kreací a jejich nahrazení panevropským univerzálem je to pravé ořechové, neboť to přinejmenším znamená velmi namáhavé budování vizuální image značky od nuly. Další otázka je, jestli chce (musí?) Seat zůstat druhou mainstreamovou značkou koncernu vedle Škody a jestli chce (smí?) zkusit třeba vystoupit na nějakou exkluzivnější příčku (na nižší sotva). Moc času Seat nemá, dobře vědí, že musí nějakou "novou krev" dostat na trh co nejdřív. A ještě si to přitom nerozházet s novým šéfem koncernu.
šak ted seat má přijít s novou Ibizou, tak se nechme překvapit...má to být měnší kopie Leonu, celkem škoda, ale tak se drží svého designu a nestřílí to jak je mi libo...i když občas by tu originalitu mohli projevit jinak...třeba u nynějšího Toleda, ta * je fakt hnus
až 100 x (slovy sto krát) hezčí, tak to i vzhledem k tomu že předvedené skici na mě působí průměrně bych před tvými návrhy musel padnout na * tak, že by mě našli v austrálii.
Neco nakresli a dej sem pak link. Urcite to oceni vsichni diskutujici a pokud jsi vazne tak dobry, tak ti redakce treba obcas vyda nejaky clanecek s temi obrazky. Budes takovy nas "Marko kreslic".
Nevím, jestli reaguješ na mě, ale pro jistotu: vůbec jsem neměl na mysli, jestli je ta skica krásná. Jinak ti samozřejmě z kreslení přeju samé jedničky. :-)
Pozri sa bolo to takto:ja som mal nick DanielDesign.Jedna dievčina s urobila nick s rovnakým názvom.To sa dá urobiť.Stačí urobiť veľmi veľkú medzeru a sistém tým oklamať.Takže síce to vyzerá ako já, ale má tam napr. čiarku.Len je tak ďaleko od názvu čiže sa zobrazuje, že to neidieť.V karte ona písala, že je dievča atď.Potom som sa premenoval lebo ste si mysleli, že to já píšem tie somariny!Ako teraz napr. ti!A premenovala sa aj ona.A tak to bolo včera!Stačí kliknúť na správne nicky a uvidíš rozdieli!Mimochodom teraz uvádza rovnaké údaje v karte ako mám ja.Ale je tem iný názov blogu,chýba history o FIAT-e.Toto možno už doplnila!Ale príspevky (koľko ich je) majú iný počet!Ja takmer 600 a ona okolo 55!
Práve som si prečítal diskusiu pod Golfom GTI W 12 kde sa znovu otvorila otázka kW vs. k. Je zrejme, že veľká časť diskutujúcich ani nevie, čo to výkon motora je. Takže chalani: výkon je veličina získaná nepriamo. To znamená, že sa vypočítava z veličín nameranych, v tomto prípade z krútiaceho momentu a otáčok motora. Postupne si tu odvodíme vzťah pre jeho výpočet. Výkon je definovaný ako práca za čas teda P=W/T. Z toho 1/T=n sú otáčky motora za sekundu. Práca W=F*s teda sila krát dráha. Točivý moment M je sila pôsobiaca na rameno o dížke 1 meter čo znamená, že táto sila pri jednej otáčke motora (hriadeľa) opíše kruh s obvodom 2Pi (6,24 m). Z toho vyplýva, že točivý moment pri jednej otáčke vykoná prácu W=M*2Pi. Dosadením do základného vzorca teda dostaneme že výkon P=M*2Pi*n. Vzhľadom na to, že u nás sa používajú jednotky SI sústavy a koniec koncov udávanie točivého momentu v Nm nikomu z vás neprekáža, je celkom logické udávať výkon v kW.
Hmm som zvedavy, SEAT by si konecne mal najst svoju cestu a tej sa drzat, lebo jeho dnesna ponuka je okrem LEONU absolutne nezaujimava...Drzim SEATU palce...Dufam, ze sa SEAT vzchopi a vyrobi nejake dobre sportove auta...SEAT DO TOHO!!!! >:-[]:yes: