Než se honit za tím, jestli prodám nejvíce aut na světě, raději bych hleděl na to, aby zákazníci dostávali kvalitní a poctivá auta a byli nakonec spokojeni. To si myslím je přednější, než jestli budu na 1 nebo 2 mezi prodejci. Na prvním místě by měla být spokojenost zákazníků a né celkové pořadí prodejů. Když je zákazník spokojen, vrátí se a i šíří kolem sebe spokojenost s vozem.
"Když je zákazník spokojen, vrátí se a i šíří kolem sebe spokojenost s vozem" a logickým důsledkem pak (mimo jiné) je, že i prodeje dlouhodoběji rostou... ;-)
Myšlení VW. Prodávat prodávat prodávat a ovládnout trh, ale to, že dnešní koncernové vozy s kvalitou pokulhávají je koncernu jedno. Hlavně že se hloupý zákazník chytí a myslí si, že s dnešními vozy najede to co s minulými generacemi.
Jednička na německém trhu jak v designu, tak v kvalitě je jednoznačně mercedes a bmw. Audi je nudná pohádka sama o sobě.