Než se honit za tím, jestli prodám nejvíce aut na světě, raději bych hleděl na to, aby zákazníci dostávali kvalitní a poctivá auta a byli nakonec spokojeni. To si myslím je přednější, než jestli budu na 1 nebo 2 mezi prodejci. Na prvním místě by měla být spokojenost zákazníků a né celkové pořadí prodejů. Když je zákazník spokojen, vrátí se a i šíří kolem sebe spokojenost s vozem.
lowkick
4
A co jsi chtěl tímhle oslím můstkem říci? 😄
VWrofl
3
Tak tak, jestli chtějí zvýšit produkci, tak budou v autorizácích dělat na tři směny >😒]
Ham.
3
No a protože má Audi jedny z nejspokojenějších zákazníků tak se mu to vrací na prodejích.
[odkaz]
Hammunasakra
3
Až mi skoro slza ukápla >😁
Ham.
0
Tobě kapou slzy, Audi kapou chechtáky z prodejů. Tak už je to na světě spravedlivě zařízené. 😄
twistedTSD
6
Zákazníci Audi jsou nespokojení s nekvalitními a nepoctivými auty?
white label
4
"Když je zákazník spokojen, vrátí se a i šíří kolem sebe spokojenost s vozem" a logickým důsledkem pak (mimo jiné) je, že i prodeje dlouhodoběji rostou... 😉
Kneblis
1
Myšlení VW. Prodávat prodávat prodávat a ovládnout trh, ale to, že dnešní koncernové vozy s kvalitou pokulhávají je koncernu jedno. Hlavně že se hloupý zákazník chytí a myslí si, že s dnešními vozy najede to co s minulými generacemi.
Jednička na německém trhu jak v designu, tak v kvalitě je jednoznačně mercedes a bmw. Audi je nudná pohádka sama o sobě.
[odkaz]
Jednička na německém trhu jak v designu, tak v kvalitě je jednoznačně mercedes a bmw. Audi je nudná pohádka sama o sobě.