Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf Saabu: Model 9-2X byla chyba, kterou nesmíme opakovat. Budoucnost patří 9-4X a 9-1.

Budoucnost Saabu je podle výkonného ředitele Jana-Ake Jonssona úzce spjata s pohonem všech kol a novými modely. Nejvíce se teď čeká na novou generaci 9-5, řadu 9-1, která vstoupí do nižší střední třídy, a na příměstský crossover 9-4X.
Zpět na článek
1. 8. 2007 11:12
1. 8. 2007 11:55
neregistrovaný "Neo11"
1. 8. 2007 12:31
neregistrovaný "Jiřík"
1. 8. 2007 11:42
anonym
1. 8. 2007 11:12
SAABEM DO SRDCE
Obě modelové řady 9-3 i 9-5 jou tou pravou polární září, co se ti vpálí do srdce a zažehne v tobě oheň věrnosti. A ty jej už nikdy neuhasíš. Jste jedno tělo - Saab a ty. Auto pro chlapa... co na to má. A ty, seš chlap, nebo cos vlastně? BRAVO SAAB :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Neo11"
1. 8. 2007 11:55
Re: SAABEM DO SRDCE
už to nehul... fakt ne... nedělá ti to dobře. :-!
neregistrovaný "Jiřík"
1. 8. 2007 12:31
Re: SAABEM DO SRDCE
NAAPROSTÝ SOUHLAS. Kdo nechce jen auto, kdo nechce být okázalý, nadutý, kdo chce, ať ostatní neví a on sám ví, koupí nového SAABA. Značka, která i když tu 30 let nebude, vždy bude mít zvuk. GTI - souhlas.
1. 8. 2007 12:39
Re: SAABEM DO SRDCE
:yes: :yes:
Avatar - R32
1. 8. 2007 13:41
Re: SAABEM DO SRDCE
Škoda len že Saab spojením s GM stratil originalitu, podvozky a motory (aj keď poupravené + vlastné s turbom) prevzaté od Oplu image nezvýšili práve naopak, Opel má svoje meno no nie najlepšie... ;-\ No a tie pokusy s 9-2 a 9-7 mi pripadali ako posledný výdych, nechápem ako si od toho mohli niečo sľubovať. :-( V každom prípade držím :yes: :yes: nech neskončia v nejakých čínskych rukách. 8-s
1. 8. 2007 16:11
Re: SAABEM DO SRDCE
:yes: :yes: naprosty souhlas. SAABismus je nemoc, kterou se ani vylecit nesnazis.
1. 8. 2007 16:19
Re: SAABEM DO SRDCE
:-) To jsi napsal pěkně :yes:
anonym
1. 8. 2007 11:42
Robert
A ty jsi zralý akorát tak na okamžitou hospitalizaci ;)
Rozbalit vlákno
0
1. 8. 2007 20:37
SAAB to znie hrdo
Narozdiel od inych si myslim, ze GM SAABu skor pomohol, ako naopak. Neviem, ci by tu dnes SAAB bez GM este bol. Mozno ako zastarale auta s vyrobou dotovanou zo svedskeho statneho rozpoctu. SAAB 9-3 a 9-5 su podla mna pravymi SAABmi a snad len absencia liftbackov (v premiovom segmetne sa dnes uz nenosia) je mimo tradiciu.
Neviem nakolko je SAAB schopny predavat viac, kedze sa predsa len jedna o premiovu znacku, ktora si svoj image stavia najma na inakosti a "raritnosti".
Takmer istym navodom na predaj je posunut SAAB sirsim masam cenou, co by vzhladom na techniku GM nemal byt problem. Dolezite je dbat na kvalitu, ktora by SAAB neskor vyniesla na svetlo premiovosti sama (na historiu sa tazko zabudne).
Audi prislo v 65-tom s typom 60, nie ako rivalom M-B, ale ako robustnym a kvalitnym autom a bola to prave kvalita (spolu s bohatou historiou), ktora z Audi (podobne ako BMW) urobila tvrdeho konkurenta limuzin zo Stuttgartu. A nie je to tak davno, ked Audi bolo spolocenskym polcasom vzostupu od VW k Mercedsu. Kto to este v sucasnosti vnima?
Prikladom tu moze byt aj Skoda, ktora sa vratila na stratene pozicie a nadalej jej stupa image aj predaj. Skoda pritom bola v case prebratia VWenom na kolenach a s modelom, ktory nedokazal drzat technologicky krok s konkurenciou zapasila o prezitie. Netrvalo dlho a Skoda sa vratila na svetovu scenu. Pritom nutny a dotovany vzostup trval len par rockov, teraz sa Skoda napreduje dalej a to uz napriek istemu brzdeniu zhora.

Pre mna osobne je SAAB 9-3 jasnym imagovym vitazom spomedzi premiovej strednej triedy.
Rozbalit vlákno
0