Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf vývoje VW: Současný Golf se prodává dobře, nejsme tlačeni ke generační výměně

Podle informací magazínu Automobilwoche, získaných od šéfa vývoje Volkswagenu na výstavě Auto Shanghai, bude nakonec Golf šesté generace představen později než se před rokem plánovalo.
Zpět na článek
24. 4. 2007 12:10
anonym
24. 4. 2007 12:32
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 12:34
neregistrovaný "wolff"
24. 4. 2007 13:06
anonym
24. 4. 2007 13:38
neregistrovaný "mida"
24. 4. 2007 15:23
neregistrovaný "pato"
24. 4. 2007 12:17
neregistrovaný "yaroukh"
24. 4. 2007 12:17
neregistrovaný "yaroukh"
24. 4. 2007 13:36
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:03
neregistrovaný "Odborník"
24. 4. 2007 13:04
24. 4. 2007 13:10
neregistrovaný "Odborník"
24. 4. 2007 13:11
24. 4. 2007 13:40
24. 4. 2007 13:03
24. 4. 2007 13:07
neregistrovaný "Petr"
24. 4. 2007 13:30
neregistrovaný "petr"
26. 4. 2007 10:38
neregistrovaný "dochtor"
24. 4. 2007 13:30
neregistrovaný "petr"
24. 4. 2007 13:21
24. 4. 2007 13:45
24. 4. 2007 14:28
neregistrovaný "Baca z Liptova"
24. 4. 2007 14:36
anonym
24. 4. 2007 14:29
neregistrovaný "saco1"
24. 4. 2007 14:33
26. 4. 2007 08:00
anonym
24. 4. 2007 13:15
24. 4. 2007 14:15
24. 4. 2007 14:40
24. 4. 2007 14:51
24. 4. 2007 16:49
24. 4. 2007 20:40
neregistrovaný "Nynější"
24. 4. 2007 20:45
25. 4. 2007 06:24
24. 4. 2007 13:48
neregistrovaný "mida"
24. 4. 2007 14:17
neregistrovaný "mida"
24. 4. 2007 15:11
neregistrovaný "mida"
24. 4. 2007 15:39
anonym
24. 4. 2007 18:29
anonym
25. 4. 2007 22:00
anonym
24. 4. 2007 13:54
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 16:53
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2007 17:12
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 15:07
neregistrovaný "m"
24. 4. 2007 15:28
neregistrovaný "Míra"
25. 4. 2007 06:45
24. 4. 2007 15:32
neregistrovaný "Míra"
24. 4. 2007 15:36
anonym
24. 4. 2007 15:41
neregistrovaný "Míra"
24. 4. 2007 16:03
anonym
25. 4. 2007 14:55
anonym
24. 4. 2007 16:03
anonym
24. 4. 2007 16:34
anonym
24. 4. 2007 16:37
anonym
24. 4. 2007 18:18
neregistrovaný "luboš"
25. 4. 2007 17:19
neregistrovaný "gti"
25. 4. 2007 17:21
neregistrovaný "neregistrovaný:"...""
24. 4. 2007 18:42
neregistrovaný "čert"
24. 4. 2007 19:46
neregistrovaný "Míra"
25. 4. 2007 17:18
neregistrovaný "klaudiu"
25. 4. 2007 17:38
neregistrovaný "guma"
24. 4. 2007 22:22
neregistrovaný "lubos"
24. 4. 2007 19:51
neregistrovaný "jahonzik"
24. 4. 2007 22:23
neregistrovaný "luboš"
24. 4. 2007 20:47
anonym
24. 4. 2007 20:54
neregistrovaný "jahonzik"
24. 4. 2007 20:31
neregistrovaný "Well"
24. 4. 2007 20:44
24. 4. 2007 20:58
neregistrovaný "malcolm"
24. 4. 2007 21:03
24. 4. 2007 21:15
neregistrovaný "malcolm"
24. 4. 2007 21:24
24. 4. 2007 21:39
neregistrovaný "m4lcolm"
25. 4. 2007 07:05
24. 4. 2007 22:26
neregistrovaný "Well"
24. 4. 2007 23:06
25. 4. 2007 08:58
neregistrovaný "astros"
24. 4. 2007 22:19
neregistrovaný "Well"
24. 4. 2007 22:58
24. 4. 2007 23:07
neregistrovaný "Well"
25. 4. 2007 07:08
24. 4. 2007 21:24
24. 4. 2007 21:25
24. 4. 2007 21:27
24. 4. 2007 22:25
neregistrovaný "luboš"
25. 4. 2007 17:13
anonym
25. 4. 2007 17:15
anonym
24. 4. 2007 21:44
anonym
24. 4. 2007 21:47
24. 4. 2007 23:15
25. 4. 2007 09:44
neregistrovaný "max"
2. 5. 2007 20:27
neregistrovaný "serial_killer"
2. 5. 2007 20:27
neregistrovaný "serial"
25. 4. 2007 12:47
anonym
25. 4. 2007 14:58
anonym
25. 4. 2007 17:20
neregistrovaný "dam"
25. 4. 2007 17:26
anonym
anonym
24. 4. 2007 12:10
zostal uz len tien slavy
Astra a Focus sa sice predavaju lepsie, ale VW uz rezignovalo na poziciu lidra :no:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný ".."
24. 4. 2007 12:32
Re: zostal uz len tien slavy
porovnaj predajne cisla a potom pis.
neregistrovaný "wolff"
24. 4. 2007 12:34
Re: zostal uz len tien slavy
No právě... Golf je až za nimi... anejen za nimi, jsou tam i další... >:D
anonym
24. 4. 2007 13:06
Re: zostal uz len tien slavy
1. Astra - 437 000
2. Clio - 431 000
3. Focus - 420 000
4. Golf - 417 000
neregistrovaný "mida"
24. 4. 2007 13:38
Re: zostal uz len tien slavy
vyrobený nebo prodaný? VELKEJ rozdíl!!!
neregistrovaný "pato"
24. 4. 2007 15:23
Re: zostal uz len tien slavy
Predane, predane za rok 2006.
24. 4. 2007 15:24
Re: zostal uz len tien slavy
prodané
24. 4. 2007 13:39
Re: zostal uz len tien slavy
Nepleť tam Clio :-)
24. 4. 2007 15:23
Re: zostal uz len tien slavy
To jsou nejprodávanější vozy v evropě, takže mix třídama.
neregistrovaný "yaroukh"
24. 4. 2007 12:17
no tak teda gratulace, nooo
:-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "yaroukh"
24. 4. 2007 12:17
Re: dop.
to přihlašování teda moc "pořešený" nemáte
neregistrovaný "ZZ"
24. 4. 2007 13:36
Re: dop.
No jistě. Gratulace Toyotě je nutná i zde >:-[] ;-)
neregistrovaný "Odborník"
24. 4. 2007 13:03
!
Ovšemže se prodává dobře. Jeho vzhled je nadčasový.
Rozbalit vlákno
4
24. 4. 2007 13:04
Re: !
Isteze, ten vzhlad nadsluhuje uz dost dlho.... :-)
neregistrovaný "Odborník"
24. 4. 2007 13:10
Re: !
Jo, zatimco třeba veleúspěšná corolla tajtrlíkuje kolem, co chvíli mění ksicht, aby stačila času, a teď i jméno. A výsledek? Horká novinka od toyoty vypadá jako z doby, kdy byl novej golf, kterýmu je teď už pět let. Fakt machři v tý toyotě.
24. 4. 2007 13:11
Re: !
Tak v tom mas pravdu, to je tiez tragedia, co sa tyka vzhladu.
24. 4. 2007 13:03
Podivne...
...a zaujimave, vzdy s novym vedenim zaujima VW novu poziciu a vyhlasi novu strategiu - a vzdy tu spravnu. Prednedavnom bol aktualny Golf "prilis drahy" a predaje boli mensie ako sa ocakavalo. Liekom mala byt nova generacia, ktora bude mat podstatne nizsiu vyrobnu cenu a pride na trh skor ako konkurenti. A hla, o par mesiacov je ako svihnutim carodejneho prutika vsetko inak, Golf sa zrazu predava dobre a pani z Volfsburgu su zase usmiati, ze peniazky sa sypu. Takze novy Golf zase pocka, lebo staremu sa "dari". Rozmyslam, aku maju dotycni pani mienku o motoristickej verejnosti, a ako su si isti svojou poziciou, ked konaju presne v duchu hesla "kam vietor, tam plášť" a myslia si, ze im to kazdy zhltne alebo ich za to este pochvali (napriklad GTI?). Skor si myslim, ze s vyvojom novej generacie Golfu to nebude az tak okej, mozno sa niekomu z panov zdalo, ze ho zjednodusili a zlacnili az prilis a konstrukteri to musia zase prerabat. Alebo sa zhrozili nad verejnymi komentarmi novej Fabie a uvedomili si, ze nove auto by predsa len nemalo vyzerat horsie a lacnejsie ako to sucasne. A mozno si niekto z nich precital porovnavaci test Golfa a Kie cee´d v auto moto a sport, z ktoreho Golf vysiel ako vitaz s odretymi usami a s lepsim bodovym hodnotenim v tych subjektivnejsich aspektoch. Golf prepadol v priestore, variabilite a najma motore (1.9TDI vs. 1.6CRDi). Zaver testu znie v prospech Golfu o 1(!) bod, konkretne 283:282. Prepocitane na peniaze to vsak je u Golfa viac ako 2.600,-Sk za bod, u cee´du nieco vyse 1.800,-Sk za bod, co sa uz slovom "vitazstvo" oznacit neda. Takze som velmi, naozaj velmi zvedavy na to, kedy naozaj novy Golf vystupi z anonymity, ako bude vyzerat, ake prednosti ponukne a za aku cenu.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Petr"
24. 4. 2007 13:07
Re: Podivne...
A to je jeste Cee'D kopie mazdy 3, takze je urcite i stejne spolehlivy!!!
24. 4. 2007 13:10
Re: Podivne...
Na to si ako prisiel? Clovece, to by ma nenapadlo... :-!
neregistrovaný "petr"
24. 4. 2007 13:30
Re: Podivne...
Postav si je vedle sebe. Stejna silueta vcetne uhlu zadniho okenka. Podle fotek by me to taky nenapadlo, ale videl jsem je na parkovisti asi o 3 mista od sebe a v podobne barve a rikal jsem si, to se ty Cee'diky pekne rozsirujou a ejhle, to druhe byla mazda 3
25. 4. 2007 06:09
Re: Podivne...
Kup si nove oci, mozu mat rovnaky styl a podobne tvary, konstrukcne, rozmerovo, proporcne aj dizajnom interieru su uplne inde. Ze je to kopia? Taku blbost moze vyplodit len clovek, co hodi na tie auta len letmy pohlad ked ide okolo...A co sa tyka tej spolahlivosti, tak neviem o com pleties, u Kie si treba este pockat, aby sa dalo povedat, ci tie auta su alebo nie su spolahlive. Golf zial, co sa tyka spolahlivosti, az taku nepriestrelnu povest nema.
neregistrovaný "dochtor"
26. 4. 2007 10:38
Re: Podivne...
Kia sa "odrazila" od technologie Mazdy uz na modeloch Pride, Sephia, Clarus alebo Besta, takze podobnost znutra ci zvonku nemusi byt ciste nahodna :-!
neregistrovaný "petr"
24. 4. 2007 13:30
Re: Podivne...
Postav si je vedle sebe. Stejna silueta vcetne uhlu zadniho okenka. Podle fotek by me to taky nenapadlo, ale videl jsem je na parkovisti asi o 3 mista od sebe a v podobne barve a rikal jsem si, to se ty Cee'diky pekne rozsirujou a ejhle, to druhe byla mazda 3
p.s. jinak to bylo mysleno spis jako vtip, misto!!! tam mel byt smajlik
Avatar - Ricardo
24. 4. 2007 13:21
Re: Podivne...
Možná kalkulují s příchodem Brava a 308 a chtějí si udržet časový odstup
24. 4. 2007 13:45
Re: Podivne...
Úvědom si,že Golf je na trhu pár let,kdežto Ceed je novinka...a přesto vyhrál,byť o jediný bod.napadá mě slovo-CELKOVÁ VYVÁŽENOST ;-)
neregistrovaný "Baca z Liptova"
24. 4. 2007 14:28
Re: Podivne...
Podobny test robili aj v Rakusku,kde testovali Kia Cee´d,VW Golf,Toyota Auris a Mazda 3.No a vysledok:
1.Kia
2.Toyota
3.VW
4.Mazda
Ak si to chcete pozriet je to na strankach www.oeamtc.at
anonym
24. 4. 2007 14:36
Re: Podivne...
Musim to opravit ta stranka je www.autoturing.at
neregistrovaný "saco1"
24. 4. 2007 14:29
Re: Podivne...
vyhral ??? to by testy museli robiť fakt nezávislý odborníci a hlavne nie nemci, lebo potom tie testy aj tak v niektorých prípadoch vyzerajú.
24. 4. 2007 14:33
Re: Podivne...
Tak samozřejmě,nevěř všemu co se píše.Jediným rovnoceným konkurentem Golfu,co se kvality týče atd.je u mě Ford Focus ;-)
25. 4. 2007 06:19
Re: Podivne...
To je trochu tendencne, pokial uznavas za najlepsie niektore konkretne modely, tak Ta nikto nepresvedci, ze je to inak, aj keby si nemal pravdu. Tiez si myslim, ze svoju ulohu zohrala skutocnost, ze test robili Nemci. Golf jednoducho musel vyhrat. Prelozene do naseho, keby boli objektivni, museli by uznat, ze Kia je lepsia. A prave preto, ze je to novy a moderny vyrobok, lepsia moze byt, je to logicke. Mna najviac pobavila veta "Golf ma kvalitny interier, cee´d to uspesne predstiera" - to je vyplod genialneho mozgu, ze. Ale aby som Golfu nekrivdil, je to precizne a vyvazene auto, no nestaval by som ho na piedestal, na to mu chyba mladost a invencia, kralom moze byt opat az nova generacia.
anonym
26. 4. 2007 08:00
Re: Podivne...
Jasně, Golf je naprostej šmejd.

Napadlo Vás taky někdy, jestli se v těch testech (který jsou samy o sobě stejně strašlivě subjektivní) taky hodnotí výdrž, kvalita laku nebo prosezenost sedaček po 5 letech používání ?
Avatar - Ricardo
24. 4. 2007 13:15
PROČ ???
"Vinu" nelze hledat jen na straně konkurence. I když se hlavně Renault, Peugeot a Opel mezigeneračně posunuly víc než VW. Po stránce designu na technologií VW situaci patrně dobře neodhadl, ale je tady ještě jedna věc. Problém s tím mají do jisté míry i jiné značky, ale asi žádná ne tak jako VW. Golfu jako konvenčnímu modelu přibyla v rámci značky konkurence v podobě Golfu Plus. Samozřejmě nalákal další zákazníky, ale do jisté míry i ořezal prodeje klasického Golfu a Touranu. Stejný problém potká budoucí Golf GTI vzhledem k plánovanému Scirrocu (omlouvám se jestli mám špatný spelling). Automobilový trh se vyvíjí a pomalu roste tak jak se narůstá kupní síla obyvatel, ale děje se to spíše lineárně a ne skokově jak přicházejí nové a nové modelové řady. Představa, že nové modlové řady (crossovery, poloMPV, miniMPV apod.) neosloví potenciální kupce konvenčních modelových řad dané značky je mylná.
Rozbalit vlákno
7
24. 4. 2007 14:15
Re: PROČ ???
Design koncernu VW je konzervativní,který je pro jedny možná nezajímavý,na druhou stranu "stárne" pomaleji.Nemám pocit,že by měl VW s tímto nějaké závažné problémy,neboť od této značky se to jaksi očekává...a navíc narůstající prodeje o tom svědčí... ;-)
Avatar - Ricardo
24. 4. 2007 14:40
Re: PROČ ???
Nevytýkám Golfu konzervativní design, to opravdu všichni očekávali. Spíš si myslím, že je takový nemastný-neslaný. Retro na téma G III. Opět, nemusí to být chyba, 400 tisícům lidí to loni vyhovovalo. Mslím prostě, že těch příčin je víc, a na jednu jsem ještě zapomněl. Golf V nemá (zatím) verzi kombi, což prodeje opět kousek sráží.
24. 4. 2007 14:51
Re: PROČ ???
U nynější generace Golfu byl tento design navrhnut záměrně, s ohledem na konzervatismus zákazníků golfa.To,že zatím není varianta kombi,je opravdu neomluvitelná chyba.
Avatar - Ricardo
24. 4. 2007 16:49
Re: PROČ ???
Dobře, design jde vstříc zákazníkům předchozích generací (otázkou je jestli by nebylo lepší hledat nové zákazníky, protože ti stávající pokud byli spokojení se vrátí). Každopádně Golf v poslední generaci opustil pozici "evropské jedničky" a ze všech zpráv lze vycítit, že koncern VW s tím není spokojen a asi s tím nepočítal. Příčin je celá řada, pokusil jsem se je vyjmenovat. Zdaleka ne všechny mohl nebo může management VW ovlivnit a zdaleka ne všechny byly před nějakými čtyřmi-pěti lety zřejmé.
neregistrovaný "Nynější"
24. 4. 2007 20:40
Re: PROČ ???
Nynější Golf je jedno z nejhezčích aut na trhu. Je skutečně obdivuhodné udržet si konzervativní vzhled, který je umně modernizován - je to opravdové umění co VW předvádí.
24. 4. 2007 20:45
Re: PROČ ???
:yes:kdo chce vidí... ;-) :-)
25. 4. 2007 06:24
Re: PROČ ???
nie, Nemci mozu byt dobri vo vselicom, ale dizajn to rozhodne nie je - ta ich germanska akuratnost, presnost a strohost, zmiesana s poriadnou davkou konzervatizmu - to moze vyprodukovat len spotrebny dizajn bez naboja a emocii, tvary, ktore neurazia a zaroven nenadchnu
24. 4. 2007 13:36
Stvořen pro tebe
Nechme mluvit čísla.Loňský prodej "wolfsburského bestselleru" činil 417 000 ks,jednička v prodeji Opel Astra 437 000 ks.Je to hodně nebo málo?Odpověď hledej u sebe...Hledáš auto,které se nejvíce prodává...nebo auto,spíše příjemného společníka na dlouhé cesty,který ti nabídne brilantní dílenské zpracování,kvalitní materiály,"vypiplanost"detailů v interiéru a pečlivé čalounění...ano,poctivého Golfa.Golf je evergreen,je to jediný automobil,kterému se podařilo být"nadtřídní"tj.koupí si jej jak manažér,tak dělník a všem udělá výbornou službu...Golf je ikona,která slouží za vzor ostatním...Golf je jenom jeden...odpověď hledej u sebe ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mida"
24. 4. 2007 13:48
Re: Stvořen pro tebe
GTI má nový nick nebo klon?
24. 4. 2007 13:56
Re: Stvořen pro tebe
>:D Notak Mido,oceň kvalitu Golfa... ;-)
neregistrovaný "mida"
24. 4. 2007 14:17
Re: Stvořen pro tebe
Proti tomu žádná, těch několik let s G4 a G5 se nedá zapomenout, málo aut je tak dobrejch, ale to zde mnozí nechápou a plkají z vlastní nezkušenosti, jen proto, že se to nosí. Je mi jich líto, až si utřou mlíko z brady, třeba pochopí...
24. 4. 2007 14:39
Re: Stvořen pro tebe
;-) mlíko z brady >:D
neregistrovaný "mida"
24. 4. 2007 15:11
Re: Stvořen pro tebe
>:D >:D >:D
anonym
24. 4. 2007 15:39
Re: Stvořen pro tebe
kdeze lonske snehy jsou...kvalita VW jde rapidne dolu, jen se zeptej nekoho kdo ma golfa posledni generace jak je spokojen..ja sam mel kdysi VW a nedal jsem na nej dopustit, bohuzel co jsem mel posledniho golfa tak to byla tragedie, neustale v servisu..proste des a hruza.. :no:
anonym
24. 4. 2007 18:29
Re: Stvořen pro tebe
jsem naprosto spokojenej! :yes:
anonym
25. 4. 2007 22:00
Re: Stvořen pro tebe
Taky :yes:
25. 4. 2007 06:41
Re: Stvořen pro tebe
Ale teraz uz pleties piate cez deviate. Co je to "nadtriedne" auto? Nieco ako "nadludia" v hitlerovskych casoch? Nestavaj ten voz do pozicie, v ktorej nie je. V Nemecku je to bestseler, je domaci a po chrobaku to bol voz, ktory staval Nemcov na kolesa. Tam si ho kupuju vsetci. Vsade inde je to klasicky zastupca nizsej strednej, ktora sa kupuje z praktickych dovodov. U nas je "managersky" voz, proste pozlatko a umela prestiz zatial hraju prim. A este s nim jazdi spusta bezkrkych magorov so zlatymi retazami na krku. Bezni ludia, ktorym sa Golfik paci, si kupia vacsinou jazdenky, pretoze ak prave nepodnikaju, tak na noveho naskrabu tazko. Na tie dlhe cesty si viem predstavit aj prijemnejsieho spolocnika, najma priestornejsieho a hlavne s maksim pruzenim. Absolvoval som z Golfom trasu Bratislava-Wolfsburg a nazad, a rozhodne som tym vozom nebol nijak uneseny. Ano, nebyt toho, ze mi na spiatocnej trase vypadla klimatizacia, mohlo to byt vcelku dobre. Isty, ale tvrdy podvozok ma na ceskej dialnici vytriasol poctivo, nazad som siel radsej cez Rakusko. Spolahlivost Volkswagenov v poslednom case dost trpela a je to aj pripad Golfa. Inak si ma docela pobavil tymi predajmi. Ked sa Golf predaval lepsie ako Astra, tak to bolo super a Golf bol "IN", teraz, ked je v predajoch o kusok lepsia Astra, tak zrazu predajne cisla nie su dolezite...Je to smiesne a detinske. Golf proste nie je ikonou pre kazdeho, iba pre skalnych. Pre nas ostatnych je to klasicky spotrebak nizsej strednej triedy, ktory je v niecom lepsi a v niecom aj horsi ako konkurencia. ;-)
25. 4. 2007 19:15
Re: Stvořen pro tebe
Klaudie,"nadtřídní"znamená,že vůz je oblíben v různých společenských kruzích,bez ohledu na postavení...dobrou službu udělá jak dělníkovi,tak manažérovi a svým způsobem ho reprezentuje.Toto se opravdu povedlo pouze u VW Golf...nebo snad znáš jiný podobný vůz?Jinak Golf je oblíben v celé EU,nejen doma v Německu. ;-)
25. 4. 2007 19:22
Re: Stvořen pro tebe
Ale to co pises, uz iba bolo. Sucasnost uz zdaleka nie je pre Golfa taka ruzova...Golf bol sympaticke auto pre kazdeho tak do A3, odvtedy to s nim ide dolu vodou...
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2007 13:54
PR BULLSHIT.. PRAVDA JE JINÁ
Celý je to jeden velký PR bullshit, který je šířen pomocí spřízněného pangermínského plátku :no: Situace se má takto (interní zdroj): 1) VW by chtělo nového Golfa co nejdríve - nekoukejte na prodeje (sice nejsou co bývaly, ale o tom to fakt není) - DŮLEŽITÉ JE TO, ŽE NA KAŽDÉM VYROBENÉM GOLFU VW ROVNOU PRODĚLÁ NĚKOLIK DESÍTEK TISÍC KČ!!! Pánové to je megaprůser, který sami představitelé VW sami přiznávají. Golf V je ekonomický průšvih, který musí být dotován z výroby úspěšnějších modelů (Passat, Touareg)! Kdyby VW mohlo, tak Golfa ihned odstaví. 2) VW spěchá s uvedením nového Golfa jak to jen jde, jen že ono to nejde tak rychle, jak by potřebovali! DŮVOD POSUNU UVEDENÍ NOVÉ GOLFA JE JEDINÝ - DŘÍVE SE TO PROSTĚ NESTIHNE
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mates"
24. 4. 2007 16:53
Re: PR BULLSHIT.. PRAVDA JE JINÁ
Ty to nekdy umis tak pekne podat ;-) :yes:
25. 4. 2007 06:44
Re: PR BULLSHIT.. PRAVDA JE JINÁ
Vidis to velmi cierne, s Golfom urcite nie su v strate, ten na seba zarobi, to skor zisky nie su take ako cakali a na vyvoj noveho proste peniaze nie su, musia ich hladat inde ako z predaja sucasneho Golfu.
neregistrovaný "Tom"
25. 4. 2007 17:12
Re: PR BULLSHIT.. PRAVDA JE JINÁ
Ty ztráty přiznal jeden z členů vedení VW (už si nepamatuji který) v rozhovoru tuším pro Mf DNES. Jedná se o výrobu vozidla, zisky vyhoní v servisech ;-)
25. 4. 2007 19:27
Re: PR BULLSHIT.. PRAVDA JE JINÁ
Aj nad tym by som sa zamyslel. Pri vyrobe aut sa zvykne pocitat rezia 800-1700 %, a vzhladom na to, ze aj ked predaje su klesajuce, stale sa Golf predava pomerne dobre, neverim velmi takemu tvrdeniu. Pokial tou stratou mysli usly zisk a trebars na Golfe nezarobia tolko, aby mohli odvadzat ciastky do fondov pre servisy a na vyvoj, potom hej. Ale ze by vyslovene na Golfe skodovali a napriek tomu sa snazili ho vyrabat a predavat dalej, to nie, to je postavene na hlavu...To by sa dalo robit kratkodobo u maloserioveho modelu, aby ho dotovali inymi vyrobami. Ale pri masovo vyrabanom voze...to asi nie.
24. 4. 2007 14:46
NERVOZITA VO VLKOHRADE
sudruzi vo Vlkohrade si musia konecne uvedomit ze okrem ich "ikony" existuju este aj ine auta - silna konkurencia ktora nespi a neustale sa zlepsuje - Focus, Astra, Civic, Ceed.. Prec su casy ked kazdy treti kompakt bol golf. Monopolne postavenie golfa uz davno skoncilo. Nie je uz ani najlepsi, ani najpredavanejsi - ved ho predbehol arcirival Astra. Napriek tomu sa stale golf velmi dobre predava. Takze naozaj niet dovodu k panike :-! Pre nas, zakaznikov, je len dobre ze konkurencia sa zlepsuje - mozme si vyberat zo sirokej palety kvalitnych automobilov :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "m"
24. 4. 2007 15:07
Re: ikony
nesmíte zapomínat taky na spoustu zákazníků kteří mají prostě svoji značku. a je jedno jestli golf je drahý, špatný nebo má jiné neduhy. astra má taky své mouchy a prodává se výborně... v tomhle směru i kdyby ho prodávali s kýblem výkalů v kufru tak si dost lidí koupí.
neregistrovaný "Míra"
24. 4. 2007 15:28
Re: ikony
Samotný výkaly bych u VW nekoupil ... >:D ?
25. 4. 2007 06:45
Re: ikony
Ano, takych je dost, ale je aj vela takych, co by nekupili nic ine ako Ford, alebo Opel...ak ma automobilka problemy, tak ju "skalni" z toho nevytiahnu.
neregistrovaný "Míra"
24. 4. 2007 15:32
MODRÁ LEŽ JAKO VĚŽ ...
Z Golfu zůstala již jen ta "ikona" ... ta vás ale neodveze. Zkuste někdo 1,4 - budete v šoku, tak moc to jede ... tak moc je dobrá, až jsou jí plné sklady až dvouletých !!! vozů.
Rozbalit vlákno
1
25. 4. 2007 06:46
Re: MODRÁ LEŽ JAKO VĚŽ ...
S 50% zlavou by som to mozno bral, kde ich ponukaju?
anonym
24. 4. 2007 15:36
NEJLEPSI JE ASTRA
No jen at nespechaji, nebo to auto bude stejnej paskvil jako je tenhle Golf, bohuzel VW je rok od roku horsi a horsi, jedine co mu z kvality zbylo je povest.. :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Míra"
24. 4. 2007 15:41
Re: NEJLEPSI JE ASTRA
Tu pověst Golfu deformuje nick GTI, takže i tady Golf ztrácí ..
anonym
24. 4. 2007 16:03
PREčíTAJTE SI!!!!
Ospravadlňujem sa že hovorím od veci. Videli sme špionážne fotky (alebo aké...) Octavie, Roomsteru, Fabie, Fabie Combi dokonca aj Superbu. Nepozná niekto takéto fotky Yetiho. Či už na internete magazin atď.
Rozbalit vlákno
2
25. 4. 2007 06:47
Re: PREčíTAJTE SI!!!!
nie, na toho si daju velky pozor po predchadzajucich aferkach
anonym
25. 4. 2007 14:55
Re: PREčíTAJTE SI!!!!
ALE NEJAKY TI NOVINARY ATĎ HO NEVIDELI -MYSLEL SOM SAMOZREJME!
anonym
24. 4. 2007 16:03
FOCUS no.1
Od roku 1998 je lidrem nižši středni třidy jednoznacne FOCUS a zatim stim nikdo nic neuděla.Mimojine to potvrzuji testy a že jich nebylo malo
Rozbalit vlákno
2
anonym
24. 4. 2007 16:37
Re: FOCUS no.1
Mimochodom:,,Mimojine to potvrzuji testy a že jich nebylo malo
anonym
24. 4. 2007 17:04
________________________________________…
Ale veď článok je o tom že tak skoro nepríde GOLF 6. tak o čom to hovoríte-porovnávania?!?!? ;-\ :-O :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2007 18:14
GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Golf patří stále k nejprodávanějším vozům v Evropě a tady se tahle skutečnost vyřeší tím, že konstatuje, že je to šunka, protože na jednačtyřce s ním neřízneš Caymana v dlouhým táhlým. Tak především - Golf definoval a nadále definuje (dnes spolu s Focusem) tuhle třídu. Technikou, materiály, stylem, jízdními vlastnosmi. Nikdo jiný dnes na tuhle dvojku nemá, a to ani Megane, který ztrácí na příliš kontroverzní zádi. Jak Golf, tak Focus nejvěrněji odráží očekávání zákazníků od tohoto segmentu. Ano, správně napsal Tomiss, že jediný Golf dokázal být v Německu nadto "beztřídním autem". Jak se umí konkurence vypořádat s Golfem, o tom nejlépe vypovídá cee´d a zejména velmi nijaký Auris... který se snad vizuálně rozhodl pro retrosoubouj s Golfem 4/5... Golf je příliš drahý (myslím výrobu), je to proto, že je jak technicky tak materiálově velmi vybavený. Dnes, kdo koupí G5... získává za své peníze víc, než u konkurence. A co bude? Vyjede nový Golf a vyjede nový Focus. Oba dva budou umírněné, lehce omlazené, zmodernizované a budou opět definovat svou třídu. Golf, těžící z dokonalé minulosti, harmonickým sladěným všech komponentů, dokonalou ergonomií a prvotřídním zpracováním, a Focus zejména jízdními vlastnostmi. Ostatní budou k těmto dvěma vzhlížet jako dosud. Někdo otevřeně, někdo skrytě. P.S. Ta odložená premiéra? Klid... jistě i ty si pamatuješ na tu reklamní smršť s příchodem G5 (Golfsburg, atd...) Ano, celý svět je jedno dokonalé jeviště... je potřeba vědět, že na jeho prknech hrají jen nemnozí role hlavní, pak je hodně rolí vedlejších... a mnoho, mnoho rolí bezvýznamných... Tak seď v té své první řadě naděje a očekávej premiéru... bude impozantní, dokonalá a jedinečná... taková, jako bude GOLF 6 :yes:
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "luboš"
24. 4. 2007 18:18
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
:yes: :yes: :-)
24. 4. 2007 20:04
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
;-)
neregistrovaný "gti"
25. 4. 2007 17:19
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
;-) = :-) =.................
neregistrovaný "neregistrovaný:"...""
25. 4. 2007 17:21
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
:no: :no: :'-(
neregistrovaný "čert"
24. 4. 2007 18:42
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
viš GTi mozna by sis to tak pral mozna o tom snis ale jestli jsi ralista tak vis ze to uz neni pravda ac smutna ale je:-) tech zavahani s golfem bylo uz nekolik ze? 4? pruser, 5 pruser a to bez kombi? prodeje jdou dolu zakaznici prechazeji ke konkurenci. model prodelava. no co si o tom myslet?je fajn ze jsi stale tak zapaleny pro značku vw mozna by ti za to meli dat i diplom ,ale zakaznici jsou zhyčkani a golf za ty penize nenabizi nic navic a druha vec, toyota to aspon zkusila a ver ze to neni nic lehkeho prejit z coroly - kultovniho vozu na zcela jiny no moc se jim to nepovedlo ale zkusili to golf respektive vw se uz v tom pekne dlouho placa a stale nic.
anonym
24. 4. 2007 19:09
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
A zase len porovnávate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TEN ČLáNOK JE O NOVEJ GOLF GENERACII-6.!!!!!!!!!!!!!!!! 8-s
24. 4. 2007 20:14
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
čerte neblázni, já o ničem, zejména ne o Golfu, nesním :-) já jsem dospělej chlap a jen píši o tom, jak to je v Evropě v nižší střední třídě. A v kontextu s Aurisem? Modleme se, aby VW nezvolil taktiku jiného názvu... Osobně jsem přesvědčen, že je to vyloučené. Golf je opravdu v mainstreamové nižší střední dokonalá ikona a věř, že ti, co jej cení, jsou přes 30 let štastní lidé... nemusí převlékat dres každou pětiletku a ještě dnes, při pohledu na G5 v něm najdou křivky z G1... a to je opravdu v autosvětě (v mainstreamu)zázrak. Aktuální prodeje Golfu jsou... vynikající. Nesestřelitelný premiant v Německu, medailové místo v Evropě... tomu ty říkáš smutná pravda? :-)
25. 4. 2007 06:52
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Na G5 krivky z G1? Ty si asi vela pil, ze? Tie auta uz maju spolocne len to, ze maju 4 kolesa a motor. No a stale do blba kopiruju hrubokansky C stlpik, ktory je dokonca stale hrubsi a vyhlad z auta dozadu stale horsi...Zazrak, ktory si sam vytvoril, GTI. Golf je premiantom v Nemecku, ale len v Nemecku, tak ako nim zacina byt v Cechach Octavia. S Golfikom to ide od deviatich k piatim a to teda je smutna pravda...
neregistrovaný "Míra"
24. 4. 2007 19:46
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Brepto, ... první motorizace by měla být alespoň o bezpečném předjetí ( to Golf nedokáža ani s 1,6 ) + koupí Golfa získáš tak jedině předražený průměr se slabým motorem, nic navíc. Vysvětli, proč jsou sklady plné až dvouletých Golfů ? Oblbovačky s "image" a provolávání Bravo Golf zákazníky do salonů nedostanou, spíše naopak ...
24. 4. 2007 20:18
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Brepto... VW nemusí nikoho do salonů dostávat... je tam narváno zákazníky. Asi by ti měl někdo vysvětlit, že koncern VW vyrábí nejvíc aut v Evropě. Tedy, je to evropská jednička v počtu vyrobených aut. Všechna se prodají. Třeba Golf si koupilo už 25 miliónů lidí... Jo, kdyby se poradili s tebou, jenže... oni mají hlavu svou. Naštěstí. P.S. žádné sklady nejsou plné Golfů, to si popletl s banánama >:D Zítra se zastav u VW a zeptej se, jak dlouho se čeká na GURU... oni ti to tam řeknou.
24. 4. 2007 20:29
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
:yes: >:D
anonym
25. 4. 2007 17:16
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
:no: :-(
anonym
25. 4. 2007 17:17
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
:yes: >:D
neregistrovaný "klaudiu"
25. 4. 2007 17:18
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
:no: :'-(
25. 4. 2007 06:59
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
No to je argument, ze Golf si kupilo 25 milionov ludi. Cim by si argumentoval, keby kazda nova generacia mala nove meno? Ano, na Golf sa caka asi 6 tyzdnov, ak ho chces mat vybaveny podla zelania (je to podobne ako u inych znaciek.) Ale ako som sa dozvedel u predajcu, z tych 6 tyzdnov potrebuje na dodanie 5 tyzdnov iba logistika. Samotna organizacia vyroby a vyroba az po expediciu ma na to tyzden...Takze ziadne preplnene vyrobne haly sa nekonaju, ani haldy zakaznikov u predajcov, tam je pomerne prazdno. Vacsiu frekvenciu ludi zaznamenavam u Forda, Kie a najma u Opla.... ;-)
neregistrovaný "guma"
25. 4. 2007 17:38
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Sklady plne urcite niesu , ale medzirocny prepad predaja je nieco okolo 50.000 kusov, tak si nenahovarajme ze je to mega hit a trhak , dobra kvalitna a kapanek predrazena seda myska pre Nemeckeho dochodcu a sidliskoveho nakloneneho tuzera s poriadnou kolotocarskou music tuc tuc, fevau v metle na hlinach f dechtu voe pyco!!! :-) tyka sa najma 3,4...5 moc nefrci...
24. 4. 2007 20:22
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Míro,základní motorizace(u všech automobilových výrobců)jsou zaměřeny pro nemajetné zákazníky,popř.klidné řidiče,kteří potřebují pouze "přesunovadlo".Koupí Golfa získáváš jedno z nejlepších vozidel ve své třídě...
anonym
24. 4. 2007 21:51
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
skôr jedno z podpriemerných vozidiel :no:
a viem čo hovorím
neregistrovaný "lubos"
24. 4. 2007 22:22
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Tak já jsem naopak spokojený a taky vím o čem mluvím... :yes:
25. 4. 2007 07:01
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Vzdy sa najdu spokojni aj nespokojni. Poznam chlapika, co si ine auto ako Golfa nekupi, nech je akekolvek, kvalitne alebo smejd. A poznam aj takeho, co ho po roku trapenia sa a behania po servisoch s ulavou predal a kupil si Korejca, s ktorym je nadmieru spokojny...
anonym
25. 4. 2007 14:52
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
A ANI PODLA PáR AUT!!!!! ;-\
anonym
25. 4. 2007 14:52
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
PODLA JEDNOHO SA HODNOTIT NEDá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
anonym
25. 4. 2007 19:45
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
si h
neregistrovaný "jahonzik"
24. 4. 2007 19:51
GOLF BUDE KONCIT
Golf to uz ma zpocitany. Jeho vyroba je moc draha. Je to takovy nemastny neslany auto pro lidi bez fantazie. Blizi se k magickejm 25 mil. vyrobenych kusu. Je tam, kde byl Ford pred uz mnoha lety s Escortem. Toyota to prodelala s Corollou (o neco pozdejc, ale hej, je to Toyota, ta na to ma). Golf je logicky dalsi. VW ho bude musem vymenit za neco lepsiho. Je jasny, ze jim to bude trvat (je to Volkswagen, jsou se vsim pozadu), ale blizi se to.
Rozbalit vlákno
8
24. 4. 2007 20:28
Re: GOLF BUDE KONCIT
Golf je ve statistikách prodejů za rok 2006 na 4.místě,na první astru ztrácí 20.000 ks...a pořád je ikonou,která slouží jako vzor pro další automobilové výrobce,kteří se snaží se mu alespoň přiblížit.Ano VW ho bude muset vyměnit za něco lepšího...Golf 6...neboj,taky se dočkáš ;-) :*)
neregistrovaný "luboš"
24. 4. 2007 22:23
Re: GOLF BUDE KONCIT
:yes: :-)
25. 4. 2007 07:02
Re: GOLF BUDE KONCIT
povedal by som, ze sluzi ako vzor, ktory treba prekonat a nie sa na neho dotiahnut ako si mnohi myslia....Astra to uz dokazala a budu dalsi...
anonym
24. 4. 2007 20:47
Re: GOLF BUDE KONCIT
Ježiši co to píšete člověče?? Vždyť je to přesne naopak - je pro lidi, co mají fantazii - no to nemá smysl.
neregistrovaný "jahonzik"
24. 4. 2007 20:54
Re: GOLF BUDE KONCIT
Jo fantazii na to aby sis pri rizeni Golfa mohl predstavovat, ze vlastne ridis neco lepsiho a ne jen predrazenej kram, kterej nema na konkurenci. Pak to fantazii teda beru.
24. 4. 2007 20:58
Re: GOLF BUDE KONCIT
Nevím proč by si člověk při řízení Golfa představoval,že řídí něco lepšího...Řídí Golfa,protože ho chce řídit >:-[]
24. 4. 2007 21:10
Re: GOLF BUDE KONCIT
>:D Trefa :yes:
neregistrovaný "Well"
24. 4. 2007 20:31
VW Golf
VW svojí snahou dostat se mezi prémiové značky si nadělalo spoustu starostí. Auta mají pověst předražených vozů s drahým servisem a poslední dobou i hodně poruchových vozů. Klidně se vsadím, že příští generace Golfa bude stejně úsporné a co nejlevněji vyrobené auto jako Fábia II oproti Fábii I. Kdo touží po kvalitním golfu, měl by si pospíšit a koupit ten dva roky starý ležák s dvoulitrem FSI, ale pokuď nejsi germanofil jako GTI a třeba Dinar, tak si počkej na Hondu Civic modelového roku 2008 (bude mít komfortněji nastavené tlumiče) a získáš daleko úspornější vůz s daleko větším charizma, které ti žádný vůz VW nemůže nabídnout ;-) .
Rozbalit vlákno
14
24. 4. 2007 20:44
Re: VW Golf
Welle,auta se znakem VW mají pověst kvalitních,bytelně udělaných vozů,které jsou spolehlivé.U Fábie 2 máš pocit,že nějak ošizená?To,že koncern převzal mírně upravené osvědčené prvky,které předběhly dobu(např.podvozek)do nové generace není na škodu.Doporučuji přečíst test...U Hondy Civic oceńuji odvažný design,kvalitní techniku,ale charizma? >:D
neregistrovaný "malcolm"
24. 4. 2007 20:58
Re: VW Golf
Auta nejsou o čtení testů, sedni si do nové Fabie a pochopíš, co z časopisu nevyčteš, i pověsti s kvalitou jsou podle mých zkušeností přehnané, a nejsem sám. ;-\
24. 4. 2007 21:03
Re: VW Golf
To určitě ne,ale testy mají velkou "vypovídací" schopnost,protože je testují redaktoři,kterým prošlo rukama daleko větší množství aut,než kterémukoli běžnému řidiči ;-)
neregistrovaný "malcolm"
24. 4. 2007 21:15
Re: VW Golf
Sedni si do nové Fabie a dáš Wellovi za pravdu, tvary jsou jiné (hezké), ale vše je levnější, včetně "vůně" novotou, která je v daném případě spíš zápachem. Už první generace nebyla bezporuchová, tato "úsporná" bude horší, což v dnešních "nezávislých" periodikách žijících z reklamy na rovinu těžko napíší. U Golfa VI. to může a nemusí být stejné, hlavně aby zapracovali na designu víc než u současné generace. Chce to o něco méně nudy.
24. 4. 2007 21:24
Re: VW Golf
Malcome, Golf má dodnes nejkrásnější tvář, dokonalý posaz na silnici a nepřekonatelnou siluetu. Tohle jsou základní atributy úspěchu karoserie. Žádná nuda... jen... žádný cirkus Kludský... Je to auto pro ty, co maj voko a vkus. Emoce, ty se dobře honí v Caymanu.
neregistrovaný "m4lcolm"
24. 4. 2007 21:39
Re: VW Golf
Nejde o nějaké designové úlety, ale aspoň malý podíl emocí by auto mít mělo. Současný Golf nemá, a přes vyrovnané proporce mu právě to chybí, aby převýšil konkurenci, takto je jen jedním v řadě. Ostatně soudím, že VW si je toho vědom a nástupce přijatelné minimum emocí nabídne. ;-)
25. 4. 2007 07:05
Re: VW Golf
clovece, Ty nemas zmysel pre krasu....ta sa rodi inde, u VW uz velmi davno nie.....vlastne ani predtym nie, ved aj Chrobaka navrhoval Porsche...
neregistrovaný "Well"
24. 4. 2007 22:26
Re: VW Golf
Tak si ten test přečti ještě jednou, auto je hlučné, nejede, spotřebou dohání nejúspornější benzinové motory a stojí to co nižší střední. Kufr je větší jen na papíře. Co jiného mi test řekl?? Jízdní vlastnosti neberu, protože v jiném testu (Auto 7) jsem se dočetl, že se auto hodně naklání a zákeřně přechází z nedotáčivosti do přetáčivého smyku. Čemu mám pak věřit ;-) . Jediné místo, kde se nešetřilo jsou sedačky a bílá střecha.
24. 4. 2007 23:06
Re: VW Golf
Podívej,auto je asi hlučné,otázkou je kolik má motor najeto...Tlumící materiály si netroufám hodnotit,zatím jsem v tom nejel.Zavazadelník se zvětšil o 40 litrů,takže jak píšou v testu:"je to pár krabic mléka navíc",ale "konkurenci vládne pevnou rukou".Celkové hodnocení zní,že nový model překonává starý...Nejlepší bude zjistit jaká je Fabie v reálu,pak můžeme hodnotit ;-)
neregistrovaný "astros"
25. 4. 2007 08:58
Re: VW Golf
ak sa pozrieš detailne, tak tych 40litrov maju na svedomi kratsie zadne sedaky, takze ma asi najmenej miesta vzadu (aj na sirku)z celej triedy. Osobne mi ten test pripada, ye autor chcel za kazdu cenu o fabke pisat ze je dobra, ale sam o tom nebolm presvedceny, len bezduche frazy. :no:
neregistrovaný "Well"
24. 4. 2007 22:19
Re: VW Golf
Tomiss: to co píšeš už dva roky neplatí. Zeptej se majitelů nových vozů VW. Značka začala šetřit a kvalita šla prudce dolů (netýká se měkčených plastů přístrojovky - jenže ty kvalitu a hlavně spolehlivost vozu nedělají). I Fábie první generace byla poslední dobou šizena o tlumící materiály a snahu ušetřit koncern dokonale ukázal na jejím nástupci. Auto je skládanka starého úzkého podvozku, palubky z Roomstra a spousty společných dílů koncernu. Do dvou let se bude prodávat za cenu okolo dvouset tisíc a konkurovat H Getz.
24. 4. 2007 22:58
Re: VW Golf
Nemusím se ptát,Tourana 1.9 Tdi Higline vídám každý den... Nemám vůbec pocit,že by VW začal na něčem zásadním nesmyslně šetřit,auto je při 60.000 km a 2 letech provozu bezproblémové,pouze servisní prohlídky.To,že Škoda šetří,toto dnes dělají všechny automobilky...Nová fabie je sice "skládanka", nicméně velmi podařená na malé auto,a to, že využívá společné díly,na tom nevidím nic špatného ;-)
neregistrovaný "Well"
24. 4. 2007 23:07
Re: VW Golf
Máš štěstí, važ si toho ;-) .
25. 4. 2007 07:08
Re: VW Golf
Spolocne diely s Polom, Ibizou, to beriem, to je dnes uz bezne. Spolocne diely s predchadzajucou generaciou, to je ponizujuce.
Avatar - VDC
24. 4. 2007 21:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
24. 4. 2007 21:25
Re: prazdna slama
Píchat tedy moc neumíš... ;-)
Avatar - VDC
24. 4. 2007 21:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 4. 2007 21:39
Re: prazdna slama
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "luboš"
24. 4. 2007 22:25
Re: prazdna slama
:yes: :-) :-)
anonym
25. 4. 2007 17:13
Re: prazdna slama
skutočne na sniech!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
ale navadí, snž sa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-( :-( :'-( :'-( :'-( :'-(
25. 4. 2007 07:12
Re: prazdna slama
Asi tak. Ale neviem, ci maju vo Wolfsburgu na to dost odvahy. Sefovia VW su cim dalej usadlejsi a konzervativnejsi...mozno sa este nasi vnuci budu hadat o Golfoch, ked bude patnastu generaciu striedat sestnasta a budu snivat o piatej generacii, aky to bol este sympaticky a zaujimavy voz... >:D
anonym
25. 4. 2007 17:15
Re: prazdna slama
niesi si ty superman-ale s rodielom že lietaš v čase?!§ >:D :-! :yes: >:-[]
25. 4. 2007 19:31
Re: prazdna slama
niekedy by to bodlo...
anonym
24. 4. 2007 21:44
toudy
O ziskovosť Golfu sa báť netreba, až tak zle na tom nie je :-) Predstavenie šiestej generácie bolo posunutá približne o 9 až 12 mesiacov, aspoň podľa vyjadrení kolegov... Dôvodom presunutia je skutočnosť, že nové vedenie spoločnosti sa nevedelo stotožniť s doteraz navrhnutou podobou auta, Prof. Winterkorn sa vyjadril, že nemôže zodpovedať za úspech modelu, ktorý nespĺňa jeho predstavy. Snáď som neprezradil viac než som smel... ;-)
Rozbalit vlákno
2
24. 4. 2007 21:47
Re: toudy
Někdy málo slov řekne "mnoho" ;-) :yes:
neregistrovaný "max"
25. 4. 2007 09:44
GolfVI
..tak aby som vás "potešil" príchod "novej" generácie sa len presúva na koniec roku 2008 a to z prozaických dôvodov, že vývoj sa proste nedá viac urýchliť...na druhej strane tento "nový" golf bude niečo podobné ako "nová" Fábia, čiže stará technika v novom kabáte..márne nás tu niekto presvieča o tom, že Fábia technicky tak predbehla dobu, že až teraz je vlastne na urovni konkurentov /tomiss/ to je smiešne a nekriticky trápne...:-))motorizácie Golfa sú skutočne na zaplakanie, ak sa chcete aspon trochu hýbať, musíte si kúpit min. tu zastaralu smädnú 1.6,resp. nejaký silnejší traktoroidný dízel /kedy konečne prejdu na commonrail???/ a to sa už dostávemena cenovú uroven, kde si u iných značiek kupime vrcholové verzie....nepopieratelne Golf je a asi zostane aspon virtuálnou ikonou nižšej strednej..ale stále sa najde menej a menej ludí, ktorí sú ochotní vysoliť 700-800 tisíc za virtuálnu ikonu....kam sa VW za posledných 5 rokov s Golfom posunula..odpoved : mikam, pozrime sa na tých zatracovaných talianov...Bravo nové moderné silné benzínové motorizácie, commonrail, krásny dizajn, kvalitné dielenské spracovanie, dobrá cena...to je korenie, ktoré Golfa poriadne osolí, či sa to tu niekomu páči alôebo nie...príde nová 308, MeganeIII, nové Alfy...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "serial_killer"
2. 5. 2007 20:27
Re: GolfVI
taky jen pako si kupuje nove VW, pres znamosti lze sehnat hezke referentske nebo predvadecky tak za 60 procent ceny noveho. plus jeste mit nekoho kdo umi sikovne DPH a je to...kdyz uz bych mel vyhodit 700-800 tak bych si uz radeji koupil ojete EVO.
VW GTI ZDAR
PS: tech fordu a opelu na A3,A4 v levem pruhu moc nepotkavam )
neregistrovaný "serial"
2. 5. 2007 20:27
Re: GolfVI
taky jen pako si kupuje nove VW, pres znamosti lze sehnat hezke referentske nebo predvadecky tak za 60 procent ceny noveho. plus jeste mit nekoho kdo umi sikovne DPH a je to...kdyz uz bych mel vyhodit 700-800 tak bych si uz radeji koupil ojete EVO.
VW GTI ZDAR
PS: tech fordu a opelu na A3,A4 v levem pruhu moc nepotkavam )
anonym
25. 4. 2007 12:47
VW a tak
Musím se smát řečem o tom, že Golf společně s Focusem definuje nějaký standardy třídy či co. To jsou bohapustý keci*/y.
Golf i Focus před obměnou posledních generací stáli před obrovským problémem a to sice jak navázat na obrovské úspěchy svých předchůdců - myslím, že se to nepodařilo ani jednomu.
GOLF je bezpohlavní krabice se zastaralou technikou snad kromě TSI nebo TFSI a FOCUS je oproti new edge krok zpět.
Prodeje tomu jednoznačně odpovídají Golf je předražený krám a Focus tak zoufale neatraktivní, že mu nepomůže ani dobrá cena.
Ptám se proč zapomínáte na hráče jako ASTRA nebo COROLA nebo CIVIC..........
Smrk FAUVÉ
GILMOUR
Rozbalit vlákno
3
anonym
25. 4. 2007 14:58
Re: VW a tak
VED KAZDY NASTUPCA SY S TYM LAME HLAVU-USPECH STARé GENERACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "dam"
25. 4. 2007 17:20
Re: VW a tak
Když jsem pracoval v Bavorsku a jen tak prodil, že si chci koupit novou Astru, tak se prozměnu zase vysmáli mě. Opely tradičně v Německu nemají moc dobrou pověst...
anonym
25. 4. 2007 17:26
Re: VW a tak
domáca značka-pokazila to v 80.rokoch ,ešte k tomu vyrábajúca "neprémiové autá"´-čo iného čakať.
Ale žiadny strach, veď aj MERCEDES-BENZ si to pokazil s E-class ,ale to prémiová hrdá značka!!!!!!-pre hrdých Nemcov. >:D