nie je tomu tak davno co tam bol este Peter Schreyer a uz dalsi meni miesto, si to nie je bohvieco navrhovat skatule, musi to byt tryznenie pre sikovneho dizajnera byt konzerva
Designérů nemají málo a přesouvají je mezi značkami a centry - jak se říká, změna je život. Schreyer nebyl ani na žádné vedoucí pozici a u Audi není asi 20 let. Egger převzal pozici šéfdesignéra skupiny Audi (ne Audi jako takového, ale celé skupiny) po de Silvovi (v roce 2007?), který dostal pozici nejvyšší, vede design celé skupiny VW. Šéfdesignér Audi je myslím Stefan Sielaff, který nahradil Gerharda Pfefferle (odešel do důchodu, pokud se nepletu).
Můžeš to klidně zpřesnit, pokud chceš. Psal jsem to z hlavy a nemohu říct, že by mě tenhle obor nějak zvlášť zajímal (mám tedy jen povrchní povědomí). Vím, že někdo z nich byl snad zodpovědný za design interiérů (Sielaff?). Je možné, že v tom mám pěkný guláš (u Audi nebyla struktura zrovna nejjednodušší). :-)
neber to osobne, napísal som to len preto, ak by to niekto náhodou čítal, tak nech to neberie ako fakty.
na druhej strane je ale na zamyslenie, že sám pripúšťaš, že ťa tento obor zvlášť nezaujíma, máš o ňom len povrchné vedomie, máš v tom pekný guláš a napriek tomu sa k tomu vyjadruješ, ako keby si tomu rozumel. čo si tým potom vlastne chcel povedať? nehovoriac o príspevku nižšie.
sťažujeme sa denne na nízku kvalitu informácií z článkov, čo možno neovplyvníme, ale môžeme skúsiť ovplyvniť to, čo sa týka nás a to tak, že nebudeme písať diskusné príspevky nízkej kvality.
Toto věhlasné designové studio pracuje pro koncern VW již opravdu dlouhou dobu (stojí např. za Toledem I. a II. generace) a teď je dokonce pod křídly VW s šéfdesignérem Audi. Skvělá zpráva pro koncern. :yes:
Tak Egger byl šéfdesignér i Lancie (velmi krátce), nebo Alfy Romeo. Jediná vyšší pozice v hierarchii VW je ta Waltera de Silvy. Už není moc kam růst. Tak snad pod jeho vedením vzniknou u Giugiara krásné vozy. Nakonec se bavíme o člověku, který se podepsal mimo jiné pod Alfu Romeo 8C.
Prý už u Italdesignu mají v šuplíku (trezoru) připravené ideové návrhy budoucích Alf Romeo pro případ, že by to Fiat neustál a Alfu Volkswagenu přece jen prodal...
V Italdesignu mají zcela jiné starosti a kupu práce s projekty pro značky koncernu než dělat nějaké návrhy do šuplíku pro Alfu. Navíc Alfu koncern nikdy nekoupí, protože pro něj nedává ani nejmenší smysl. Jistě, novináři se budou těchto spekulací ještě dlouho držet, protože by často neměli o čem psát. :-)
Ten váš slavnej koncern Alfu nikdy nekoupí, ne snad pro nějakej smysl-nesmysl, nejdřív by jí totiž musel někdo prodávat.. Určitě by to ale dávalo větší "koncernovej" smysl, než Bugatti, Lambo a Porsche pod jednou střechou, i když Porsche už je vlastně dneska jen stín toho Porsche, co nám Ferdinand zakládal..