Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sériový Passat BlueMotion: 5,1 l/100 km za 776.700,-Kč

Cena Passatu BlueMotion na českém trhu byla stanovena 776 700 Kč za sedan, 815 800 Kč v provedení Variant.
Zpět na článek
28. 6. 2007 10:25
neregistrovaný "Míra"
28. 6. 2007 10:46
neregistrovaný "Hooonza"
28. 6. 2007 11:04
neregistrovaný "Vel Satis"
28. 6. 2007 14:29
neregistrovaný "Ada"
28. 6. 2007 19:49
neregistrovaný "Commander"
28. 6. 2007 10:32
neregistrovaný "LS"
28. 6. 2007 21:29
29. 6. 2007 10:05
neregistrovaný "LS"
28. 6. 2007 10:36
neregistrovaný "Fantom22"
28. 6. 2007 11:03
28. 6. 2007 19:34
28. 6. 2007 11:07
28. 6. 2007 11:12
neregistrovaný "Kubas"
28. 6. 2007 14:26
neregistrovaný "fantom22"
28. 6. 2007 17:10
28. 6. 2007 11:43
neregistrovaný "shaggy"
28. 6. 2007 11:46
neregistrovaný "shaggy"
28. 6. 2007 12:20
neregistrovaný "martin"
28. 6. 2007 13:00
neregistrovaný "dCi"
28. 6. 2007 14:34
neregistrovaný "Ada"
28. 6. 2007 15:53
neregistrovaný "Palo"
28. 6. 2007 16:27
neregistrovaný "Ada"
28. 6. 2007 19:39
neregistrovaný "Commander"
28. 6. 2007 19:58
28. 6. 2007 22:23
neregistrovaný "shaggy"
28. 6. 2007 19:15
neregistrovaný "Vel Satis"
28. 6. 2007 19:44
28. 6. 2007 16:54
neregistrovaný "ZZ"
28. 6. 2007 15:12
neregistrovaný "potkan"
28. 6. 2007 19:18
neregistrovaný "potkan"
28. 6. 2007 12:18
neregistrovaný "Mirda"
28. 6. 2007 12:36
neregistrovaný "tonic"
28. 6. 2007 14:38
neregistrovaný "Ada"
28. 6. 2007 16:51
neregistrovaný "Klaus"
28. 6. 2007 16:58
neregistrovaný "ZZ"
28. 6. 2007 19:24
neregistrovaný "Vel Satis"
28. 6. 2007 22:05
neregistrovaný "Vel Satis"
28. 6. 2007 14:05
28. 6. 2007 14:34
anonym
28. 6. 2007 14:48
neregistrovaný "Míra"
28. 6. 2007 15:47
28. 6. 2007 16:03
neregistrovaný "Míra"
28. 6. 2007 16:57
neregistrovaný "ZZ"
28. 6. 2007 17:15
28. 6. 2007 19:02
28. 6. 2007 21:14
neregistrovaný "Hojka"
28. 6. 2007 21:53
anonym
28. 6. 2007 21:54
anonym
28. 6. 2007 22:43
neregistrovaný "Jiřík"
28. 6. 2007 22:48
neregistrovaný "Jiřík"
29. 6. 2007 07:01
neregistrovaný "Vel Satis"
29. 6. 2007 08:56
neregistrovaný "Vel Satis"
29. 6. 2007 09:59
neregistrovaný "Jiřik"
29. 6. 2007 17:02
neregistrovaný "Jiřík"
29. 6. 2007 17:47
neregistrovaný "Jiřík"
29. 6. 2007 01:31
neregistrovaný "Cupakapra"
29. 6. 2007 01:42
anonym
29. 6. 2007 17:15
neregistrovaný "mamlas"
29. 6. 2007 22:16
neregistrovaný "Cupakapra"
neregistrovaný "Míra"
28. 6. 2007 10:25
Passat neustále v servisu
Akcelerace z 0 na 100 km/h trvá 12,1 s ... moc pěkné, ale to by Passaty nesměly být štamgasty v servisech !
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dylan McKay
28. 6. 2007 10:36
Re: Passat neustále v servisu
O tom se ví, akorát se o tom moc nemluví. Přesto se jdi podívat do prodejny VW, a hned ti tam začnou vyplachovat mozek, jak jsou jejich auta nejlepší, nejkvalitnější, jak mají neotřelý design... Mě nevadí ani ty auta, ale řidiči služebních passátů by se už měli vyzabíjet, a kdo jezdí denně, tak ten ví co tím myslím. Jsou to prassata!
neregistrovaný "Hooonza"
28. 6. 2007 10:46
Re: Passat neustále v servisu
V každé prodejně jakékoli značky ti budou vymývat mozek, že jejich auta jsou ta nejlepší. Přece tě nepošlou ke konkurenci.

P. S. Zdaleka nejhorší jsou prassata řídící passaty a transportéry obsluhující Letiště Ruzyně... Zvlášť těch transportérů je mi líto. Většina z nich má nejslabší motor (1.9 / 63 kW) a "řidič" s ním předjede bez výjimky každého za každé situace...
neregistrovaný "Vel Satis"
28. 6. 2007 11:04
Re: Passat neustále v servisu
Já jsem taky za komančů jezdil se 120 za 4 litry, jenže tomu se nedá říct jezdil, ale vyhazoval kvalt pomalu i na rovině.
Nesmíš přidávat plyn a jezdit do kpce. >:D
Další sprostá masírka z dílny VW junge.
Tak asi takhle chtějí zdvojnásobit prodej. Bože proč nemáme hranice radši s Bhútánem. To fakticky není normální!!!
neregistrovaný "Ada"
28. 6. 2007 14:29
Re: Passat neustále v servisu
No, jednoho passata jsem si take odjezdil, nez sel v 160k pryc. Vsechny zavady, ktere na tom byly, souvisely s italskou zabezpecovackou. Jinak se na tom delal jen bezny servis, olej, desticky, ozubeny remen, filtry, zarovky, predni brzdove kotouce, a jakysi tesnici krouzek vyfuku za tri stovky. Narozdil od rendliku, s nimz jsem take mel tu smulu se setkat a ktery byl v servisu v prumeru 7 x do roka, mne Passat nikdy nenechal na silnici.
neregistrovaný "Commander"
28. 6. 2007 19:49
Re: Passat neustále v servisu
Mám opačné zkušenosti a Rendlíků jsem měl už docela dost...Pokud jde o nechávání na silnici, tak myslím, že v tom jsou mistři němci,mrkni na Auto Bild a jejich 100 tis. km testy! :-! :-!
neregistrovaný "LS"
28. 6. 2007 10:32
SKUTEČNOST
Jsem zvědavý jaká bude skutečnost v reálném provozu 8-s jinak 5,1 zní na střední třídu perfektně.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Falco
28. 6. 2007 21:29
Re: SKUTEČNOST
Kdyby tady byl stejný článek o Lexusu, tak ho tady vychvaluješ do nebe...
neregistrovaný "LS"
29. 6. 2007 10:05
Re: SKUTEČNOST
Proč sem pleteš Lexe ??? A proč bych ho měl vychvalovat ?
neregistrovaný "Fantom22"
28. 6. 2007 10:36
no super
Teda fakt super a za tu cenu.. no nekup to.. to se opravdu vyplatí >:D Já mám staré VW (2001) s benzínem 1.6, která se nyní prodává v bazíku za cca 150 táců a mimo město jsem schopen jezdit sám za 5,25 l/100 km a v naloženým stavu (tj. 4 lidi a 455 l plnej kufr) mimo město za 5,4 - 5,5 litránku na 100 km. Jasně novej pašák je větší, ale taky asi 5x dražší a ať nežeru i kdyby bral o litr míň tak se ta investice vrátí po ujetí nějakých 14 000 000 km .... hmmm toho by se asi nedožili ani vnoučata mejch vnoučat a kdo ví zda by se toho dožil i ten "novej" pašák
Rozbalit vlákno
6
Avatar - da_b0mb
28. 6. 2007 11:03
Re: no super
no jo, kdyz srovnavas ojetinu za 150k a novy auto...tak je to snad logicky ne? Ne kazdej ale chce 6 let stary auto
28. 6. 2007 19:34
Re: no super
Ak usetri 0,7 l na 100 km, tak pri najazdeni 15.000 km rocne sa 30-tisicovy rozdiel voci klasickemu TDI zaplati tak za 8 rokov...ak som sa nezmylil. A chces po 4-5 rokoch menit auto, tak musis najazdit tych 30-tisic rocne, aby si neskodoval. Takze kto vela nejazdi, neusetri zhola nic, este prerobi. Ale reklama pekna.
28. 6. 2007 11:07
Re: no super
Kup si trabose za 500,- jezdi taky za 5litrů a ušetříš 150 tisic za prodej starýho pasata co máš. To je dobrý ne? Bože, bože to jsou argumenty ...
neregistrovaný "Kubas"
28. 6. 2007 11:12
Re: no super
>:D :yes: Jo jo, taky mě to napadlo... Někteří lidi tady plodí opravdu pozoruhodné bláboly...
neregistrovaný "fantom22"
28. 6. 2007 14:26
Re: no super
poukazuju jen na to, že to že nový moderní a pro spoustu lidí drahý diesl jede za 5,1 litru neni žádnej zázrak když skoro to samé v benzínu umí i stará koncernová 1.6. A snažím se najít důvod proč vyhodit tolik peněz za něco co není o tolik lepší. A propo pro znalce s Trabantem.. ten jel za 5 litrů tak možná s vypnutým motorem... trabant aby udržoval aspoň těch 90 km/h se dvouma lidma na palubě a nějakou bagáží tak bral skoro jak žigul.
28. 6. 2007 17:10
Re: no super
Tak řekl bych, že Passat 2007 bude trochu jinde v bezpečnosti, komfortu, výbavě atd. atd. ve srovnání (hádám) s Golfem 2001... Ale máš pravdu v jedný věci. Už kolikrát jsem se sám sebe ptal, jakou spotřebu by měly moderní motory, kdyby měly pohánět auta s hmotností vozidel 90. let... To by asi jezdilo skoro na vzduch... ;-\
neregistrovaný "Pavel34"
28. 6. 2007 11:14
každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatný ka
Já mám HEMI V8 5,7 a jezdím za 14 litrů a jsem spokojenej. Zrychlení 0-100 za 6,2 (auto má 2 tuny), 350 PS, 500 Nm.
Spotřeba není všechno, je potřeba zakalkulovat VEŠKERÉ náklady na dobu, po kterou s autem jezdím, včetně pořizovací ceny. Potom už se některý nafťáci tak výhodný nezdaj. Navíc diesel je katastrofa pro životní prostředí, emise NOx jsou šílený, rozptylujou saze, každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatný kamna, no prostě katastrofa.
Rozbalit vlákno
11
28. 6. 2007 13:35
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
Od určitýho ročního průběhu už se diesel vyplatí, i kdybys měl do toho započítat i spotřebu žvejkaček řidiče... A myslíš, že diesel, který jede třeba za 6l/100km je opravdu tak strašně neekologický v porovnání s tím tvým V8 se spotřebou 14l? To snad nemůžeš myslet vážně... Až na saze, který benzín samozřejmě nemá, jsi horší znečišťovatel, než průměrný dieslař. :no: A proti tvému obecnému tvrzení "každý druhý to má načipovaný" můžu vyrazit stejně "všeříkajícím" protiargumentem - v mý širší rodině je celkem 6 dieslů a načipovaný to nemá nikdo, takže ta tvoje statistika neplatí :-! ;-)
neregistrovaný "Pavel34"
28. 6. 2007 14:43
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
Pokud budu porovnávat porovnatelné, tak diesel, který rozjede 2t auto na 100 za 6 vteřin, nejezdí za 6l, ale třeba za 12 (asi, možná, snad). Jsem přesvědčený, že pokud budu porovnávat auta s podobnou dynamikou, tak diesel bude vždy dražší, bude mít výrazně horší emise, a pravda, bude mít o něco málo nižší spotřebu. Úspora zpravidla nevyváží vyšší pořizovací cenu. Zde v evropě máme rozdílné emisní limity pro benzínová (přísnější) a naftová auta, to je Kocourkov... Aby diesel splnil emisní limity platný pro benzín, musí mít kromě filtru pevných částic taky filtr na NOx, což myslím žádný nemaj. Až ho budou mít, budou ještě dražší... Netvrdím, že je diesel špatný a třeba si ho jednou taky koupím, ale tvrdit v současné době, že jsou smradlavý diesely ekologický, protože produkují méně CO2, je NESMYSL, protože kromě CO2 jsou všechny ostatní emise vyšší, než u benzínovýho auta. Není to daný principem motoru, ale jinak nastavenou laťkou dle legislativy!
28. 6. 2007 15:43
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
No tak když se podíváš třeba na BMW 535d, tak to má skoro dvě tuny, 0-100 to má za 6,5s a dle testu tady na Auto.cz to při normální jízdě žere pod deset. Takže jsme tam, co jsem psal v prvním příspěvku - jen to není srovnání 14l/100km benzínu proti 6l nafty, ale proti 10l. A já si stále myslím, že spálením 10l nafty vznikne míň škodlivin, než ze 14l benzínu... Ale tadle naše diskuze je bouří ve sklenici vody. Ty máš hodně rád benzíny, já si zase rád vychutnám velký zrychlení v běžně (!!) používaných otáčkách, který umí turbodiesl. Jsem přitom schopný (si) přiznat nevýhody dieslu - hlučnost, se kterou se toho moc dělat nedá a turbodíra, která je ale znakem turbomotorů obecně a ne jen dieslů.

A možná mě teď nazveš ***m, ale ten ohromně zveličovaný problém pevných částic mě nevzrušuje, protože vím, že to, co leze z výfuků osobáků, tvoří přibl. 7% celkových emisí pevných částic. Když bys chtěl znatelně omezit tyto emise, musel bys zakázat brzdit, protože to tvoří procent ne sedm, ale víc jak 25... A pokud bys to chtěl ještě víc srazit dolů, musel bys zakázat erozi půdy, spalování dřeva a uhlí, vítr ze Sahary atd. atd. Dle regionu totiž může tvořit přirozený výskyt prachových částic PM10 i víc než polovinu těch slavných bruselských hraničních hodnot... :no:
neregistrovaný "Pavel34"
28. 6. 2007 15:53
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
:yes: já bych řek, že máme vlastně dost podobnej pohled na věc z globální stránky. ;-)
PS podle prospektu moje auto bere v kombinovaným provozu 12 l, takže to je 10:12 >:D (umím s ním jet i za 9, ale to je ekorally >:-[]
Ahoj, pěkný den !
neregistrovaný "Klaus"
28. 6. 2007 16:44
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
Hmm, fakt zaujimava vymena. Ak k tomu mozem nieco dodat, tak ze kazdy by mal kupovat podla moznosti a chuti. Ale hlavne tak, aby to co bere, aj vyuzil. Ano, diesle maju nizku spotrebu, aj ked im stupis na krk ... ale su drahsie pri kupe, a tak to chce fakt sediet vela za volantom aby sa ta efektivita prejavila ... pri cca 5000 km rocne sa viac oplati benzin. A priznajme si to, s benzinom vecsia sranda. Kolko ludi vsak dnes kupuje auto kvoli zabave ;-) ?
28. 6. 2007 17:07
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
No to je právě to hezký, že i když dieslu pořádně šlápneš na krk, tak se z toho finančně nezhroutíš. Jeden můj známý s OII TDI to krásně glosoval: všichni se bavěj o tom, že s tím jezdí za 5l, mě spíš překvapilo, že se s tím nedá jezdit víc jak za 8... :-! >:D
A k tvý poslední větě: já auto sice kupoval pro dopravovaní z A do B, ale vybíral jsem ho tak, abych při tom měl i hodně zábavy. A trefil jsem se! :-! Focus TDCi dokáže taky hodně pobavit. Kdo zná cestu z Ústí n/L do Litoměřic "přes kopečky", asi ví, o čem mluvím :yes: ;-)
neregistrovaný "Klaus"
28. 6. 2007 17:43
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
Heh, zabavnost je relativne a urcite neexistuje priame spojenie medzi vykonom a zabavnostou, aj ked by to bolo pekne.
Na margo dieslov. Toto co poviem bude zniet asi sialene, ale z mojho pohladu to tak je. A6 3.0 TDI, sedi to krasne, rube sa vpred ako torpedoborec cez zamrznuty bazen a k 200km/h to vobec nema daleko ... ale nulova (citova) odozva. Drzal som plyn v podlahe, ale akosi som sa nesmial. ...
Fiat Ducato 1.9JTD, s kolegom to prezyvame "biela hmla". No a v tomto bode zacne to sialene ... to auto je normalne zabavne, fakt, ako srandy sme si uzili slusnu kopu. Aj ked nie na rovine, cez 170 to skoro nejde, ale to hovado (nenalozene samozrejme) letelo cez horsky priesmyk Tatier jak namydlene
>:-[] >:-[] .
Pred dvoma rokmi by som to nepriznal ani keby ma mucili, ale aj diesel moze byt zabavny ( nie kazdy, ani ako kazdy benzin nie je) ... fakt zabavny ;-) .
28. 6. 2007 18:42
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
A víš co? Rád ti to věřím! ;-) :yes:
neregistrovaný "connect"
28. 6. 2007 18:44
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
Tluceň :-)
28. 6. 2007 19:54
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
Přesněěěěě >:-[] ;-)
28. 6. 2007 17:03
Re: každej druhej to má načipovaný, takže to kouří jak špatn
Ten baworák má v papírech rovných 8, takže 8:12 >:D
Já pokud nejsem na dálnici, tak se k papírovým 5,3l nafty dostanu při normálním ježdění. Ekorally jsem ještě nezkoušel, poňádž bych to asi nevydržel dýl jak pár km >:-[] Ale zajímalo by mě, na kolik bych to srazil... ;-)
neregistrovaný "shaggy"
28. 6. 2007 11:43
C5
Citroen C5 1,6HDi 110PS bez akychkolvek uprav kvoli spotrebe ma nasledujuce parametre: 0-100km/h za 11,3s, max. rychlost 190km/h pri priemernej spotrebe 5,4 l/100km, CO2 139 g/100km. A cennikova cena je 706 000,- Kč - skutocna sa lisi smerom dole aj o 100 000,- Kč (kto pozna citroen, vie ze predajcovia poskytuju dlhodobe zlavy radovo v desiatkach tisi korun).
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "shaggy"
28. 6. 2007 11:46
Re: doplenene
cena verzie sa zacina na 526 000 Kč :yes:
neregistrovaný "martin"
28. 6. 2007 12:20
Re: doplenene
Švagr má C5 a je to totální šmejd, elektrika v háji atd. jak tomu vyprší záruka pryč s tím a už nikdy Francouze!
Avatar - Dylan McKay
28. 6. 2007 12:56
Re: doplenene
Už nikdy Francouze... >:D >:D >:D Další co napsal "švagr má" >:D >:D >:D
neregistrovaný "dCi"
28. 6. 2007 13:00
Re: doplenene
Můj švagr má také C5. Tchýně má C5. Manželka, bratr, sestra, matka, všichni mají C5. Otec měl C5 před faceliftem, pak si koupil verzi po faceliftu. Měl tedy dvě C5. Známý z šestého kolena kamarádova strýce syna má C5. A všechny se 5erou, jedeš s C5, upadnou dveře, servis. Vyjedeš ze servisu a narazí ti z boku do fungl nových dveří jiná C5, protože ten šmejd otřesně brzdí. Sedmadvacetkrát během jedný bouřky mi do toho uhodil blesk. Švagrovi, který byl na návštěvě, manželce a známému sousedovi, dohromady jen třiadvacetkrát. Auto je PEKLO, nikdy víc! :-!
Avatar - Dylan McKay
28. 6. 2007 13:12
Re: doplenene
Krásně dCi, krásně! Tyhle darebáky je potřeba zesměšnit! >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Ada"
28. 6. 2007 14:34
Re: doplenene
Nemusis zesmesnovat. Kazdy, kdo auto pouziva dnes a denne a najezdi rocne 50k+ km vi moc dobre, proc by si rendlik nikdy nekoupil. To je suplik dobry jen pro lazenske svihaky, co s nim najedou tak 3000 rocne ;-)
neregistrovaný "Palo"
28. 6. 2007 15:53
Re: doplenene
Ja mám megana 1,6 16v 120 000km a bezný servis mám ho 4rok. Bez problémov tak prečo by som znova do firmy nekúpil renault. Stalo sa, už je tu 6 mesiacov a nič, najazdené 14 500km a nič. A vieš čo je na tom najlepšie, že Polo o 100 000,- sk viacej, fábia o 54 000,- sk viacej v porovnateľnej výbave. Keby sa to aj začalo *, stále mám k dobru veľmi slušné peniaze. Dnes sa už nerobia zlé autá, len dobré a lepšie, lepšie rozumej krajšie. Ja nemám nič proti škode VW a pod ale nikdy nebudú mať v sebe to čo taliani alebo francúzi... Niekto chce splynúť s davom niekto vyniknúť. No tvrdiť v dnešnej dobe, že si niektorá automobilka dovolí výrabať automobil, ktorý sa kazí je totálna demagógia, a ak sa aj tak stane, je to hneď a v čo najkradšej dobe napravené viď škoda roomster a jej nie najlešie fungujúce airbagy.
neregistrovaný "Ada"
28. 6. 2007 16:27
Re: doplenene
Jsi trochu mimo realitu, mily Palko :-) Podivej se na nektere respektovane pruzkumy poruchovosti aut. Treba v Nemecku, nebo ve Velke Britanii. :-)
neregistrovaný "Commander"
28. 6. 2007 19:39
Re: doplenene
A podívej se na testy Auto Bildu.... :-! Komu že to padaji dveře... >:D
28. 6. 2007 19:58
Re: doplenene
Komu? Mám očividně mezery ve vzdělání ;-)
neregistrovaný "shaggy"
28. 6. 2007 22:23
Re: doplenene
v rodine je jedna C5 2.0HDi, ma presne dva roky a cez 130 000 km. A problemy? Iste, pár (2) malickosti, oprava v ramci zaruky za par hodin. Az nedavno sa objavila docela velka porucha, zatial pricina neznama. Auto je napriek tomu plne pojazdne, zavada sa vyskytla len parkrat - docasne znizenie vykonu (max rychlost cca 30km/h). Nikto nie je dokonaly... ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
28. 6. 2007 19:15
Re: doplenene
Fakt dobrý. :yes: :yes: :yes: :yes:
Sem se zasmál.... >:D >:D
28. 6. 2007 19:44
Re: doplenene
C5 v 1.6 HDi, to je sen. Zial, o velky kus nad latkou mojich financnych moznosti (kto mi takeho "srota" daruje a bude rad, ze ho zbavim starosti?). V sobotu idem pozriet jeden jazdeny Scenic 1.5 dCi. Rok vyroby 2006, 62.000 km. Za 350. Drz mi palce aby bol v slusnom stave a vyslo mi to. (Keby nie, v zalohe mam este Xsaru Picasso 1.6 HDi za rovnaku cenu, len s trochu vacsou porciou najazdenych kilometrov.) A nech mi niekto tvrdi, ze renault nestoji za nic, ked ho stretnem, zbijem ho! :-!
neregistrovaný "ZZ"
28. 6. 2007 16:54
Re: doplenene
>:D >:D >:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "potkan"
28. 6. 2007 15:12
Re: doplenene
můj švagr - má bagr. výborná píseň, doporučuji >:D
neregistrovaný "potkan"
28. 6. 2007 19:18
Re: doplenene
no jo. ale je fakt, že mě tyhle nový passaty teda neoslovily. (neberu citrona C5- to je bohužel po krásné a nejhezčí nádherné krasavici xantii hnus na entou, o tom jindy.) nemohu si pomoct, ale prostě se mi nějak (passaty) nelíběj. smějte se všichni chytrolíni vectrám, lagunám a avensisům! tento passat, jako tenhle model, vypadá jak lodička, takovej houpací. prostě moc hmoty na čumáku i na zadku a ta bmw linka na boku to nezachrání. a jak je to s těma ledkama vzadu vůbec: to jak mi jedna odejde budu měnit celou lampu? PS: k letištním taxikářům: jo, jsou to zm*rdi neskutečný, potvrzuji.
neregistrovaný "Mirda"
28. 6. 2007 12:18
+30 tisic Kc
Ozubena kola se poctem zubu Z nahradili koly s poctem zubu Z+2. V ridicim SW nastavili nizsi otacky volnobehu. To vse zcela zadarmo. A pak tam prilepili cedulku "BlueMotion" a prave ta zvedla cenu o 30tis Kc. Uz slysim koncernove marketingisty jak tvrdi - lide nemaji o usporna auta zajem. No jo. Kdo by taky platil 30tis za nic.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tonic"
28. 6. 2007 12:36
Apostol
Tak tento Apostol ma nepresvedcil :D
Rozbalit vlákno
0
28. 6. 2007 13:31
Investicia sa vrati po menej ako 150000km!
Neviem, aka je cena nafty v CR, ale dajme tomu 29Kc/liter. Ak usetrime 0,7l/100km, usetrime 20,3Kc/100km, teda 0,203Kc/km. Aby sme usetrili 30000Kc (rozdiel v cene), musime najazdit 147783,25... km. Tieto km najazdi kazdy Passat. Bavit sa o doveryhodnosti udavanych spotrieb je blbost, nakolko sa meraju podla istej konkretnej normy. To znamena, ze aj ked pri urcitom Vasom style budete mat s tymto modelom spotrebu 6,0, je pravdepodobne, ze so zakladnym dieselom, by ste ju mali priblizne o tych 0,7 vyssiu pri tom style jazdy. Tento clanok nie je o kvalite a poruchovosti Passatov, ale o novej verzii a jej cene. K tomu tolko: Ak by ste rozmyslali nad Passatom 1.9 TDI, urcite zoberte 1.9 TDI BlueMotion. Po najazdeni 150000km sa Vam investicia urcite uz vrati, a tych 0,7l nafty bude cim dalej tym drahsich, takze sa Vam to vrati uz skor. A este budete mat vyssiu maximalku a rekordmana v triede. Ja by som sice Passat nechcel (nie len preto, ze sa mi nepaci), ale ak ano a v 1.9 TDI, idem do Bluemotion. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ada"
28. 6. 2007 14:38
Re: Investicia sa vrati po menej ako 150000km!
Jenomze ono nejde jenom o spotrebu. S Passatem jsem jezdil a kazdou chvili mi vadila jeho nizka svetla vyska. Nedovedu si predstavit, ze by mel byt jeste nizsi. Jakmile se nalozil, tahal bricho temer po zemi i ten obycejny.
Takze Blue motion ano, ale s podvozkem proti normalnimu modelu vyssim alespon o 2 - 3 cm.
28. 6. 2007 13:41
nabízí se otázka...
... proč tydle zázračný změny neudělaj v rámci faceliftu u každýho passata? Zakrytovat motor zespodu, přepočítat zuby na převodovce, snížit volnoběžný otáčky... Fakt děsně náročný. V tomto směru se mi o moc víc zamlouvá přístup BMW, který start-stop a vlastně celou EfficientDynamic (nebo jak se to píše) postupně zavádí do všech modelů. Ta taktika VW mi dost zavání pouhým ždímáním kapsy kupujících a přitom moc vážně to šetření živ. prostředí neberou :no: :no:
Rozbalit vlákno
12
28. 6. 2007 13:50
Re: nabízí se otázka...
Nepaci sa Ti, nekupuj. Ak si to trh vyziada, urobi to VW ako BMW. BMW je rydzo premiova znacka, je dolezite, aby ponukala najnovsie systemy v standarde, premiovost nie je len "jedna pani povedala...". Vyvoj ide dopredu, BMW samozrejme potrebuje naskok.
28. 6. 2007 15:46
Re: nabízí se otázka...
Mě jde spíš o tu nelogičnost. Když je tak jednoduchý srazit spotřebu skoro o litr, jak to VW u Passata i Pola dokazuje, proč to tedy nedělá standardně?
neregistrovaný "Klaus"
28. 6. 2007 16:51
Re: nabízí se otázka...
Peniaze, penezi, penize ... zdimat co da, z koho sa da. Lahke, a VW v tom nie je urcite pozadu ... navyse chlapici od marketingu a reklamy vedia byt niekedy riadny manici.
Napr. EK odsuhlasila povinnost znizit roamingy. Reakcia hracov na trhu? Priniesli to ako vlastnu AKCIU, "vynimocnu cenu".
Klasika, my nieco chceme, oni nieco maju. Preco by to vsak mali dat lacno >:-[] ?
Nastastia trh je trh, napnu to do neunosnej miery a mozu zacat robit rozluckove party so zakaznikmy. Teda, ked sa kupuje auto, chce to hlavne klud, chladnu hlavu a nohy v teple >:D .
28. 6. 2007 17:14
Re: nabízí se otázka...
Máš pravdu. Očividně jsem pro marketing VW moc inteligentní :-! Holt mi nezbyde nic jinýho, než kupovat BMW. Taková smůůůůůla >:-[] ;-)
28. 6. 2007 21:39
Re: nabízí se otázka...
>:D ;-)
neregistrovaný "ZZ"
28. 6. 2007 16:58
Re: nabízí se otázka...
Neslyšel jsi snad nikdy "Z lásky k automobilům"? >:D Nemají slogan "Z lásky k životnímu prostředí" ani "Z lásky k nižší spotřebě", tak prostě zadáčo to dělat nemůžou ;-) Možná ale, že kdyby doslovně plnili "Z lásky k automobilům", tak by museli přestat vyrábět úplně >:-[] ;-)
28. 6. 2007 17:12
Re: nabízí se otázka...
>:-[] >:D :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
28. 6. 2007 19:24
Re: nabízí se otázka...
AŤ dělaj brouky. To byl jedinej produkt, kterej jim šel a necpou se mezi výrobce aut. >:D
Tak bych chápal z lásky k automobilům a s ohledem na lid.
28. 6. 2007 20:04
Re: nabízí se otázka...
Tak já bych to zas až tak nepřeháněl. Ať se nám (mi) to líbí nebo ne, tak musím(e) uznat, že Golf motorizoval hodně rodin a passat toho taky dost dokázal. Co mi ale hodně leze krkem, je to, že posledních minimálně pět let se VW cpe někam, kam vlastně nepatří. Proč se cpe do "prémiového mainstreamu", když prémiovou značku v koncernu maj? Modely jako Phaeton mi opravdu nejdou na rozum. Měli by se vrátit ke kořenům a dělat lidová vozidla. I když na druhou stranu, tudle pozici mu už zabrala Škoda, takže VW vlastně nemá kam jít ;-\ No jo. Holt to musíme brát tak, že konkurence ještě nikoho nezabila, takže potom třeba v porovnání s Golfem může vyniknout lepší podvozek Focusu nebo třeba lepší "civilní" motory třeba Toyoty (příklad !) atd. atd. ;-)
28. 6. 2007 20:27
Re: nabízí se otázka...
V porovnani Volkswagen-Skoda by som z historickeho hladiska na vyssiu priecku postavil Skodu. Hned za Audi. VW a Seat az potom.
neregistrovaný "Vel Satis"
28. 6. 2007 22:05
Re: nabízí se otázka...
Tak jednak golf není nic víc, než trochu upravenej brouk, s mírnou nadsázkou, nicméně golg 1-6 jedno jest.
A Seat bych dal ještě před Škodu, protože to je FIAT.
29. 6. 2007 05:58
Re: nabízí se otázka...
Seat pred Skodu? Dovod? Ze vyrabal licencne Fiaty? Tie vyrabala povodne aj Zastava. V case, ked Skoda uz bola slavna a vystavovala svetu na obdiv vlastne modely. Pisal som o historickom hladisku, nie o technike a podobne...
Avatar - Charger
28. 6. 2007 14:05
No nekup to
motor z doby kamenné a to vše jen za 800 tis. >:D No ale co..je to přece apoštol a u toho se hledí na vyšší hodnoty než nějaký motor a cena
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 6. 2007 14:34
kiki
auto si nevybiram podle toho kolik vypouští svinstva do vzduchu....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Míra"
28. 6. 2007 14:48
Re: kiki
A podle čeho tedy ? Snad ne oodle kvality křídového papíru ... ;-) ?
28. 6. 2007 15:47
Re: kiki
A ty mi fakt chceš tvrdit, že se u auta nejdřív díváš na množství vypouštěnýho CO2? Nebuď směšný...
neregistrovaný "Míra"
28. 6. 2007 16:03
Re: kiki
Ano, CO2 mě zajímá jako první - na výfuk dám PETku Dobré vody a mám ji za chvíli sycenou ...
neregistrovaný "ZZ"
28. 6. 2007 16:57
Re: kiki
>:D
28. 6. 2007 17:15
Re: kiki
>:D Tak to potom jo ;-)
28. 6. 2007 17:27
Tak jsem to spočítal
Nic proti úsporám, ale prostý výpočet mi řekl, že při té nižší spotřebě se mi rozdíl ceny vrátí po skoro 145 tisících ujetých kilometrů. To mi přijde jako docela dost, vzhledem k tomu, že snížený podovozek si na našich silnicích víc užije a dynamika s delšími převody taky klesá.
Rozbalit vlákno
1
28. 6. 2007 19:48
Re: Tak jsem to spočítal
Logicky sa Ti to nevyplati, lebo to predas este pod 100.000 km, aby si za to dostal este aky-taky slusny peniaz...
28. 6. 2007 19:02
tiguan
[odkaz]

---
ale k tématu ... passat je pěknej ale mondeo je lepší :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hojka"
28. 6. 2007 21:14
úsporné auto
úsporné auto je opel astra 1,7 dti sice má jen 55kw ale mě to stačí.nádrž má na 55l a ujedu na ni 1100km.
Rozbalit vlákno
4
28. 6. 2007 21:42
Re: úsporné auto
Tak to je zasa oproti tomu Passatu pažroš. 5,0l/100km pri Astre je viac ako 5,1 pri Passate. Ja osobne si myslím, že s tým Passatom to hravo pôjde aj do 5l/100km.
anonym
28. 6. 2007 21:53
Re: úsporné auto
doplnění: opel astra 1,7 dti-pohotovostní hmotnost 1294kg celková 1745kg . spotřeba dle tp: město 6l/90km/h 3,5l/12km/h4,4l jde s ní jezdit i za mín ,ale snažím se jezdit tak nějak "normálně".
anonym
28. 6. 2007 21:54
Re: úsporné auto
chybka ne 12 ale 120 km/h
28. 6. 2007 23:57
Re: úsporné auto
To ako Astra 1.7 DTI (to znamená Astra II. tak cca od roku 1999?) má spotrebu udávanú formou mesto/90/120? To sa mi nejako nezdá. Este tak Astra I., nie to Astra II. a este s 1.7 DTI (ten prisiel neskor).
Nasa Fabia 1.9 SDI ma udavanych mimo mesto 4,0-4,1 a pri dodrziavani rychlosti sa nam podarilo KE-Wien-KE 3,8 l/100km.
Ale: Tento Passat ma najnizsiu spotrebu v strednej triede. Takze Astru sem netahat.
28. 6. 2007 22:25
SUPERMAINSTREAM ZA 5
Tak zase ten proklínaný VW boduje. Prolétl jsem diskuzi a oceňuji, že VW vyvolává poměrně silné emoce. Tak silné, že je VW musí závidět i tradiční italští výrobci... Tak, abych byl stručný:
- VW motorizoval Evropu naftovými motory,
- Jejich systém PD je dodnes výkonovou špičkou,
- Systém PD je dodnes nedostižný ve spotřebě.
- Systém PD nevyčerpal dodnes svůj potenciál a rozhodně nepatří mezi odbornou veřejností k přehlíženým motorům
- jenom jediná vlastnost PD motorů je staví v uživatelské přívětivosti pod motory se systémem CR - jejich poměrně tvrdý chod.

Ovšem, co takhle letní prázdninový testík - vyjely by dejme tomu do Chorvatska dva vozy - Nové Mondeo a jeho rival Passat, Apoštol tvých snů, a to v poměřitelné naftové motorizaci. Co myslíš, jaký vůz by ve Splitu vykázal menší spotřebu? Můžeš hádat jen jednou...

Takže závěr - PASSAT je ve spotřebě nejúspornější reprezentant střední třídy. A za to VW zaslouží velkou pochvalu. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Jiřík"
28. 6. 2007 22:43
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
Na to bys už snad dostal i důchod..... . Zkusils někdy onanovat při pohledu na ženu? Hm, zvláštní případ. Já to vidím tak: zdechlý motor ve chcíplém autě. Passat se jen tváří na svou třídu. Toť vše. Stejně jako OctII. Vypadají o třídu výš než jsou. Když vezmu tak od Ren. /byť nejsem po vlastních velmi velmi špatných zkušenostech příznivcem/ motor 2,0dCi je verze 180koníků za průměr 6,0lt. Hm, to by ten tvůj zdechlý apoštol musel jezdít za 2,6lt /přibližně/. Tak už zklidni a zajdi si do bordelu - uleví se ti na mozku.
neregistrovaný "Jiřík"
28. 6. 2007 22:48
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
A ještě jedna věc: Pašíka jsem si chtěl koupit, ale do té doby, než jsem se s ním svezl. A to byla verze se 125kW. Zkus se povozit i něčím jiným než bryčkou. To pak poznáš i jiné pocity. Passat je pro mě velký propadák. To už raděj tu znenáviděnou Lagunu II. - ta má aspoň šarm. Mimochodem - dneska jezdím A6 Avant, Sline. Takže nejsem zaměřený proti KONCERNU. :-! ;-)
28. 6. 2007 23:06
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
Pak mě překvapuje, že ti kvality Passata nejsou známé. Mimochodem, Passat je nejprodávanejší vůz střední třídy v Evropě... věř, že mimo tebe si hodně lidí (já vím, jsou to všechno amatéři) myslí něco jiného. ale nejen oni, zejména odborná veřejnost staví Passat na první příčku středního mainstreamu. Dnes je tu jediný konkurent, a tím je Mondeo. Jak plyne z prvních testů (sám jsem ho ještě nejel) drží prvenství třídy v jízdních vlastnostech. Ovšem nikoli absolutně. Takže tvé podívné škleby nad mým horním příspěvkem jsou jen pokusem shodit neuměle Passata.

Dnes vedle Mondea není lepší volba ve středním mainstreamu, než-li Passat.

Ta Octavia se na nic netváří. Ona je krásným vozem. Prakticky nemá ve své karosářské verzi žádnou konkurenci... je to jednička svého segmentu v Evropě. Ostatně tohle také ví kupci z celé Evropy, jen ty ne, Jiříku.

P.S. O šarmu Laguny bych si chtěl jednou s tebou povyprávět... A příště, Jiříku, to na mě zkus podstatně elegantěji. Jak tě čtu, pak odlehčit bys potřeboval především ty. Jo, a zeptej se u VW na to, co má Passat shodného s tvou A6kou... aby sis zbytečně neplival do vlastní garáže... ;-)
29. 6. 2007 06:06
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
Co stale pleties o kvalitach, o ktorych nikto nic nevie? Jazdne vlastnosti - O.K., ale cim zaplatene? Tvrdym pruzenim a nepohodlim. Podporenym este tvrdymi sedackami, ktore sice poskytuju telu dobru oporu a su ucinne proti unave, ale zase pohodlie, ocakavane od auta strednej triedy, v Passate absentuje. Ak stredna trieda, tak C5, Laguna, Croma, 407, v novmom Mondeu som este nesiel, tak neviem.

Octavia ma vo svojej karosarskej verzii konkurenciu vo forme C5, najma v suvislosti so zaradovanim Octavie do strednej triedy.

Inak mas pravdu, nie je pekne zhadzovat Passata. On sa zhadzuje sam. :no:
neregistrovaný "Vel Satis"
29. 6. 2007 07:01
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
Mistře GTI. Máš záměrně špatnou paměť. Ale Tvé manipulátorství je známé.
74 příspěvků není málo, ale zdaleka, zdaleka v kontextu jiných vůbec nic neznamená.
Takže si vzpomeň na emoce třeba u Fiata Brava, anebo nedávno příspěvky o nové Laguně, mj. nastupujícího nového krále stř.Takže se ptám, jestli 260 příspěvků je víc nebo míň než 74?
29. 6. 2007 08:07
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
GTI, ty neustále opakuješ jeden hloupoučký argument, a to že "...P je nejprodávanejší vůz střední třídy v Evropě". Už ti tu kdysi někdo psal, že u nás je také nejsledovanější tv Nova, nejkupovanější salám Vysočina a nejoblíbenější bavič Novotný. Kvantita je v jejich oboru hlavním kritériem úspěšnosti. Ale pak je tu otázka priorit, kterou má někdo založenou na kvalitě, prožitku, jedinečnosti. Tvůj P je úspěšný vůz - co do prodeje. To ti neupírám (vždyť i ty na tom máš svůj marketingový podíl). Ale pořád to je Vysočina tvých snů. Tvých.
neregistrovaný "Vel Satis"
29. 6. 2007 08:56
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
>:D >:D >:D :yes: Ver good Neku.

Vysočina,Apoštol Tvých snů GTI.
BRAVO KOSTELECKÉ UZENINY.
Zapoměl jsi na rohlíky. Taky jsou nejprodávanější.
Takže BRAVO ODKOLEK. :yes: :yes: >:D
29. 6. 2007 16:09
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
Jak, mých snů? Tomu nerozumím. Ty poměřuješ prodejnost aut se sledovaností televize? To je opravdu originální pohled. Neku, ty asi nevíš, co je obchod s auty. V něm jde jen o to prodat co nejvíc. A ve střední třídě v mainstreamu, tedy v pomeřitelné produkci prodá prostě VW nejvíc právě těch svých Passatů. Co myslíš, že by za to takový Citroen dal... To co zmiňuješ ty, tedy tu jistou vyjímečnost, kterou nejspíše hledáš někde kolem astona, to přece nic nevypovídá o tom, o čem tu píšeme. Je prostě danou skutečností, že VW to ve svém segmentu dokonale ovládá... a o tom píšeme. Passat je úspěšnějším vozem, než Mondeo, například. Tak to je, a jestli ti to vadí, nebo kroutíš hlavou, nehledej odpovědi na Nově, nýbrž u VW. Prostě - oni to umí.
neregistrovaný "Jiřik"
29. 6. 2007 09:59
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
GTI, čti to pečlivěji. Možná se Ti tmí před očima, když někdo nění Passátový.... O OCTII jsem psal, že se tváří (vnější i vnitřní design) na třídu výš, ale jízda, motory a vůbec projev toho vozu je opravdu neodpovídající vzhledu. No a co se Passatu týká tak je to v bleděmodré. Takový nepocit z auta jak jsem měl z passata, jsem ještě nezažil - opravdová trapárna. Vše je jen velké, nablýskané, ale to je vše. Přesně to autko dává to, co od něj jeho příznivci očekávají - vytvořit si vlastní sociální skupinu a v té se předhánět tunami chromu a namachrovanosti. Passat je skutečně OUT. A to, že je nejprodávanější ... třeba... viz. výše - Nova je taky nejsledovanější a je to taková ***.... . Čeče ty musíš mít i na trenclích napsáno Passat. >:D Jo jo, na zadku napsáno Passat.... Jinak kvalita....Laguna je taky kvalitní. Důležitá je spolehlivost. A to si sáhni na srdíčko....ta už je zrovna u Pašíka minulost (prozatím). No nic, Apoštole, měj se. Myslím, že Nová Laguna III. dá tvýmu Pašourovi na * tak, že to pleskání bude slyšet i pod Sochou Svobody.... Nazdárek.
29. 6. 2007 16:17
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
No, tos tomu dal, Jiříku. Už sis doufám zjistil co má Apoštol společného s tvou A6... :-) Píšeš o tunách chromu... člověče, viděl ty jsi vůbec tu A6ku naživo >:D >:D Příště, Jiříku, příště si to napiš nanečisto, abych z tebe nedostal kýlu >:-[] ;-) P.S. A nastuduj motory Octavie II. Vím, obhajovat s benzínovým dvoulitrem třikrát za sebou světové prvenství, to není nic pro vás, co proháníte prémiovky... sakra, ale hele... není náhodou ten motor osazovaný i do AUDI >:D Jiříku... já nemohu jinak - kopíruji teď tvou úvahu o Passatu, Octavii a A6ce do rubriky Zlatý ventilek (věta roku) ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Jiřík"
29. 6. 2007 17:02
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
neregistrovaný "Jiřík"
29. 6. 2007 17:47
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
Mám pro tebe radu. Více jezdi, méně listuj časákama. Třeba ti to dojde. Každopádně děkuji za pobavení. To víš, my, co proháníme prémiovky, nemáme čas na sběr letáků, prospektů atd. Jinak A6 jsem už někde i viděl na živo. Dokonce i uvnitř.... naposled, když jsem přijel domů. Ale díky, díky. Tvé teoretické znalosti, ač tendenční, neobjektivní a vytržené z kontextu se záměrným opomíjením všech relevantních faktů, jsou obdivuhodné. Co se týká praxe....hmmm, tam píši 5.... >:D Přeji ti hezké prázdniny.
neregistrovaný "Cupakapra"
29. 6. 2007 01:31
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
PD a vykonova spicka? no taky 2.0 D-4D v Toyote Avensis ma 93kW (+16kW oproti Passakovi)
PD a nedostizny v spotrebe? no ten 2.0 D-4D ma 5.5l/100km (-0.3l oproti standard Passakovi)
PD nevyčerpal dodnes svůj potenciál? no to si trufnem povedat, ze to iste plati aj o CR.
O kulture chodu TDI vs. D-4D sa snad ani nemusime bavit.
Takze PD moze byt spicka, ale najlepsi nie je.
anonym
29. 6. 2007 01:42
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
D-4D ovšem nejlepší taky není :-!
29. 6. 2007 06:07
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
...ale porovnanie s najlepsimi urcite znesie. ;-)
29. 6. 2007 16:20
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
Já nikde nepíši, že PD je nejlepší... pokud bychom se snažili tedy shodnout na tom, co pod pojmem "nejlepší" vlaastně chápeme. Ten Avensis tě nějak uhranul :-) tak věz, že pod pojmem "výkonová špička" není myšleno jen množství koní... jde o průběh točivého momentu, o celkovou charakteristiku motoru.
neregistrovaný "mamlas"
29. 6. 2007 17:15
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
Jistě. Takový druhý vítěz, že. :-)
neregistrovaný "Cupakapra"
29. 6. 2007 22:16
Re: SUPERMAINSTREAM ZA 5
no ked si zoberies spickove diesle, tak TDI PD sa nemusi zmestit ani do prvej trojky.
a s tym "nedostizny v spotrebe" si sa ale riadne minul.
btw, avensis ma vobec neuhranul (zase si mimo), spomenul som ho preto, aby sme zostali v triede. a rad by som vedel, podla akych kriterii by mohol byt TDI PD lepsi ako D-4D, ked D-4D je vyrazne lepsi aj v kW, aj v Nm, aj v priebehu tocaku a aj v spotrebe.
ale keby som si mal vybrat medzi avensisom a passakom, tak volba je jasna. netreba mi "supermainstream", staci mi lepsie auto. :-)
29. 6. 2007 07:45
radsej Toyota Avensis 2.0 D-4D
Presne tak, na tunajsom serveri vysli 2 testy s motorom 2.0 D-4D v Avensise, v kombiku aj v sedane. Oproti zazraku z VW ma vyssi vykon, je kultivovanejsi a spotreba je POROVNATELNE nizka. Cena u Toyoty je samozrejme nizsia, predpokladana kvalita a spolahlivost vyssia. K dispozicii je aj karosarska verzia liftback.
[odkaz]
[odkaz]
uvadzam dalsi link na test daneho motora v Aurise.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0