Diskuse

Silniční daň v ČR: Budou platit všichni?

20.1.2010

Ministerstvo financí uvažuje o rozšíření silniční daně na všechna auta registrovaná v ČR. Tuto informaci uvedly Hospodářské noviny na základě rozhovoru s náměstkem ministra Peterem Chrenkem pro připravované vydání týdeníku Ekonom.

 

  • 00 Reagovat !

    foto soptik007

    soptik007 20.01.2010  08:02

    placení

    Jenže platy v těchto zemích jsou nesrovnávatelné s naší!
    • 00 Reagovat !

      foto Subaru-in

      Subaru.in 20.01.2010  09:40

      « Re: placení

      To mas pravdu a ty ceny mnohonasobne vyssi : bydleni, stravovani, vzdelani...atd.

      Takze vse v normalu!

      • 00 Reagovat !

        foto ryman

        ryman 20.01.2010  11:18

        « Re: Re: placení

        aha, tak nahod nejake srovnani, kdyz jsi tak znaly veci ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Vasut74

          Vasut74 20.01.2010  15:13

          « Re: Re: Re: placení

          Porovnani CZ & NL

          Bydleni - minimalne o 100% drazsi
          bezne potraviny - 50% - 70% drazsi
          navsteva restaurace - 100-150% drazsi
          takze jedine co je stejne drahe je spotrebni zbozi, dovolene,PHM

          • 00 Reagovat !

            foto ryman

            ryman 21.01.2010  07:48

            « Re: Re: Re: Re: placení

            co je tohle za nesmysl? pisu ze mas napsat srovnani a ne co sis prave nekde vymyslel.. prime ceny kolik kde stoji zakladni suroviny.. a srovnavej to se staty jako je spanelsko, irsko, recko, nemecko a francie, ale ne staty beneluxu.
      • 00 Reagovat !

        foto oIoo

        oIoo 20.01.2010  12:27

        « Re: Re: placení

        to říkaly tety v sámošce? Doporučuju výlet po EU abys viděl jak je tam děsně draze (ale jeď na západ, na východě draze opravdu je)
        • 00 Reagovat !

          foto Vasut74

          Vasut74 20.01.2010  15:15

          « Re: Re: Re: placení

          Viz vyse - netusis o cem mluvis - to ze ses nekde tyden na dovce te kvalifikuje presne na tetu v samosce
          • 00 Reagovat !

            foto oIoo

            oIoo 20.01.2010  18:11

            « Re: Re: Re: Re: placení

            jo byl jsem jenom loni na dovolené v Belgii, Lucembursku, Německu, Rakousku, Švýcarsku a Chorvatsku, jediné z toho kde je opravdu draho je Švýcarsko (s vyjímkou benzínu). jinak se dá všude normálně žít, s tím, že v průměru je cena vyšší asi o 15%, zatímco kvalita o 15 a víc %.
            Btw. dokonce i celý montovaný barák jsem si chtěl objednat od německé firmy a byl by levnější než místní hrůzy.
            • 00 Reagovat !

              foto Vasut74

              Vasut74 20.01.2010  18:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: placení

              Ten montovanej barak by sis postavil ovsem nasledne na levny cesky pozemek.

              15% je bohapusta iluze .... to nema smysl ani komentovat
              • 00 Reagovat !

                foto oIoo

                oIoo 21.01.2010  04:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: placení

                průměrná cena pozemků v severním Německu je zhruba na úrovni Středočeského kraje....

                průměrná cena 1m2 bytu je taky asi jako v nejmenších krajských městech...

                asi jezdíš na dovku do Beverly Hills, tak se nediv :-!
              • 00 Reagovat !

                foto figurka

                figurka 21.01.2010  08:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: placení

                po 8mi měsičním pracovním pobytu v severním německu (2005-2006) - supermarketové nákupy o cca. 15-25% výše než u nás
                Ceny podnájmů (Hamburg) +- na úrovni Prahy.
      • 00 Reagovat !

        foto Subaru-in

        Subaru.in 20.01.2010  19:31

        « Re: Re: placení

        Nu tak tydeni vstupenka na metro na 2 zony Ł13.80
        Garzonka Ł800 mesicne
        Rocni kurz na automechanika 3x tydne Ł 1280
        Jidlo v levne restauraci pro dve osoby 2 chody Ł28.50

        Staci ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 20.01.2010  08:36

    platit vsetci, vzdy, vsade, a znova!

    Jo, mam naozaj "rad" tie reci o tom, ake je to u nas vlastne lacne, vsetky tie dane, myta, poplatky. Ved pozrite kolko platia dan nemci, rakusania, anglicania...

    Akurat ze sa jaksi uz "pozabudne" spomenut, ze ten nemec, rakusan ci anglican aj trosku inak zaraba, a v pomere k jeho platu je to prenho stale podstatne nizsia ciastka, ako u nas...
    • 00 Reagovat !

      foto Subaru-in

      Subaru.in 20.01.2010  19:38

      « Re: platit vsetci, vzdy, vsade, a znova!

      Treba penzisti v UK jsou s zivotni urovni na 56 miste v Evrope a CR je podstatne ve predu!

      Ono se zije dobre na zapade pokud vydelavas statni prumer to same se nezije spatne v CR pokud mas statni prumer ale pote mas miliony lidi co v CR nemaji 20 cisteho a musi jim stacit 10-12 tisic tak se tezko kupuje bydleni, auta ci zaklada rodina a to same plati na zapade.
  • 00 Reagovat !

    foto Ho-

    Ho! 20.01.2010  09:54

    jak stat resi krizi

    takze myslim, ze uz je naprosto jasne, ze statni masinerie proste setrit nikdy nebude ... ani ty smesny 4 procenta neprosly. to je fakt tragedie. proste se ty penize z lidi vyzdimaji, aby se dal mohlo vesele rozhazovat ... aneb krize po cesku

    nebo snad nekdo slysel nejake zpravy, kolik ktery statni urad nebo ministerstvo usetri, o kolik snizi stav apod.? zatim jen same zpravy, jake dane se zvysi a o kolik
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.2010  10:25

    Dane

    Myslim, ze na spotrebni dani z PH stat zdima uz dost. Tuhle navrhovanou pausalni silnicni dan povazuji tez nestastnou s ohledem na ruzne najezdy km, to uz je ta spotrebni u PH ferovejsi. A vrchnosti se to opet netyka, vlastni auto ti chudaci ani nevlastni, musi holt A8 s soferem. A bezny zamestnanec tuhle navrhovanou dalsi dan ani nemuze dat nakladove na mzdovou uctarnu........ Jeste me neco napada o eventualni prihlasovaci/evidencni turistice v EU, ale to uz je trochu scifi. A pak neco o defenestraci.......
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 20.01.2010  10:59

    D_E_M_E_N_C_E

    jinak to už nejde nazvat. A co kdybychom zavedli daň za boty - máme asi 10 milionů obyvatel. Když vezmu, že každý má průměrně např. 4 páry, pak máme 40 milionů párů. Každý zdaníme 1000 Kč/rok a rázem má pokladna 40 miliard...
    Nechápu, proč platit mýto na dálnici (pokud nepodnikám a nepřináší mi to zisk), když jsou postavené dílem i za moje prachy. Nechápu to brutální zdanění paliv. Stát nás odírá kde se dá. A tak nějak jsme si na to zvylki a necháváme si sr*t na hlavu :-(
    Nikomu to možná nepřijde, dřív se odváděli desátky šlechtě. A šlechta za to byla mnohými do krve nenáviděná jako vykořisťovatelé. Dnes člověk dělá skoro půl roku jen na stát a nikomu to nepřijde nějak divné 8-s Tohle není stát, tohle je novodobý otrokářský systém :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 20.01.2010  15:02

      « Re: D_E_M_E_N_C_E

      A z čoho chceš existovať, keď ten štát nechceš živiť? Za čo chceš opravovať staré cesty a stavať nové, za čo chceš mať školy a nemocnice a všetk ostatné? Zo vzduchu sa to nezaplatí a sociálna politika postupne logicky vedie k všeobecnej biede... Buď rád, bude aj horšie.
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 20.01.2010  15:51

        « Re: Re: D_E_M_E_N_C_E

        Máš pravdu, bude hůře, dokud se nezačnou dělat skutečné úsporné kroky. Navyšování daňové zátěže má taky určité meze, které ještě lidé dokážou snést. Brzy budou v ČR volby a vím zcela jistě předem, že lidé opět zvolí ty samé xichty, které tam sedí teď. Tím se kupředu nepohneme.
        Myslím, že ani rohYpnol neměl na mysli to, že nechce stát živit. Spíš, stejně jako já, očekává od státu určité chování vůči lidem a ne přezíravost a prožíravost, s jakou se k nám státní úředníci, politici a řídící funkcionáři staví.
        • 00 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 20.01.2010  17:20

          « Re: Re: Re: D_E_M_E_N_C_E

          Tak tak. Vůbec bych např. neremcal za tak výrazné zdanění paliv nebo dálniční známky, kdyby byly cesty OK. Jenže tady se pořád chce sypat víc a víc soli do bezedného hrníčku...
          Jinými slovy - když se o mě stát není schopný postarat, pak ať po mě nechce daně. A nebo naopak - pokud bude chtít vysoké zdanění, budu vyžadovat full-servis. Jenže u nás chce stát stále víc a nabízí stále míň :'-(
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 20.01.2010  19:38

            « Re: Re: Re: Re: D_E_M_E_N_C_E

            Jo, je to vidět zejména po každé zimě. Namísto opravy děravých silnic se dají značky omezující rychlost, čímž se podle zákona správce komunikace zbavuje odpovědnosti za případné poškození auta.
            • 00 Reagovat !

              foto Klaudius

              Klaudius 21.01.2010  07:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: D_E_M_E_N_C_E

              A nie je viac-menej zbavený zodpovednosti aj tak? Jazdu predsa musíš prispôsobiť stavu a povahe vozovky...
              • 00 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 21.01.2010  11:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: D_E_M_E_N_C_E

                Není. Pokud úsek není označený a bude tam v jinak dobré silnici díra, jsou za to odpovědní oni. Nedávno se právě takový případ v ČR řešil. Pokud tam dají značky, padá vina na mou hlavu.
                Ta formulace o přizpůsobení rychlosti jízdy stavu a povaze vozovky a dopravní situaci atd. je sice hezká, ale kdybych ji měl vzít opravdu doslovně, nemůže mě nikdo pokutovat za bezdůvodně pomalou jízdu. Jedu přeci tak, abych byl schopen reagovat na nenadálé změny v kvalitě silnice.
    • 00 Reagovat !

      foto Subaru-in

      Subaru.in 20.01.2010  19:42

      « Re: D_E_M_E_N_C_E

      Mozna nepodnikas ale kdo dojizdi do prace treba Liberec - Mlada Boleslav tak asi by tezko sedel 4 hodiny ve vlaku!
    • 00 Reagovat !

      foto PicoBello

      PicoBello 21.01.2010  08:14

      « Re: D_E_M_E_N_C_E

      kym si zamestnanci nebudu platiti vsetky dane a odvody sami, tak to niektorym ludom nedocvakne. ked by mali na zmluve 1500 €, ale na drevo by dostali 800€, mozno by sa im oci otvorili.

      treba si pripocitat DPH, spotrebne dane, rozne dialnicne znamky, kolky a podobne kofotiny. kde sme? na 60% hrubeo prijmu?

      :-(

      ja nikdy ale nikdy nepochopim ako moze nejaky zamestnany clovek volit lavicu. nepochopim.
      • 00 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 21.01.2010  08:54

        « Re: Re: D_E_M_E_N_C_E

        Mám obavu, že už to není o levici, nebo pravici. Jednou z obrovských černých děr státních financí jsou státní zakázky a jejich předražování, což je úzce spjato s korupcí. A jak vážně myslí boj s tímto splachováním peněz do ha*zlu jak levice, tak pravice (a kdokoliv, kdo se "motá kolem") je celkem známá věc.
        • 00 Reagovat !

          foto PicoBello

          PicoBello 21.01.2010  09:02

          « Re: Re: Re: D_E_M_E_N_C_E

          mas pravdu do istej miery. lavica ma vsak tendenciu korupcit a rozpinat chapadla statneho aparatu predsa len viac. aspon teda u nas a asi aj u vas.

          v takom nemecku alebo francuzsku uz pravica ani neexistuje.
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 21.01.2010  11:31

            « Re: Re: Re: Re: D_E_M_E_N_C_E

            Nemohu s tebou souhlasit. U nás státní aparát a různé instituce rostou jak za levice, tak za pravice. Ty názvy jsou už jen umělé, víc k popuzení lidí, než ke skutečnému rozlišení stran. Pro levičáka je slovo pravičák nadávkou a opačně totéž.
  • 00 Reagovat !

    foto hrkotak

    hrkotak 20.01.2010  11:04

    a co platby za dálnice?

    Je sice možný, že se v Německu platí silniční daň, ale zase na oplátku tam jsou zadarmo dálnice, a to neberu v úvahu rozsah dálniční sítě. Obdobý to je ale i v té zmiňované Anglii, tam je taky drtivá většina dálnic zadarmo, jen pár úseků se platí.
    • 00 Reagovat !

      foto oIoo

      oIoo 20.01.2010  12:29

      « Re: a co platby za dálnice?

      dálnice zadarmo nejsou, jejich cena je rozpuštěná v ceně paliv - na rozdíl od ČR na to ty peníze ale skutečně jdou
      • 00 Reagovat !

        foto prekladys

        prekladys 20.01.2010  16:34

        « Re: Re: a co platby za dálnice?

        ono je někde něco zadarmo?! kde? sem s tím! mařo pocem! tenhle prý tak rozdává klobásky a pivko! a zadarmo... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 20.01.2010  11:14

    VÝLOHNÉ

    Klid, klid, klid. Nejde o daň, jde o... daňku. Padni komu poadni, ne? Pár šmrdlíků za to, že ti stát umožní pohyb v tvém dokonalém autě po dokonalých silnicích.

    Naštěstí údajně neprošel dílčí návrh, takzvané "výlohné" a "plotovné", což ovšem vzheldem ke zbídačování populace svou doprovodnou logiku samozřejmě má. Mělo se totiž údajně současně zdaňovat i zevlováýní před výlohami a před ploty. U těch funglovek bych to ještě chápal, ale platit za průhled okem od bazar plotu daň v podobě "plotovného", to už by bylo ale asi příliš.

    Tedy, nic nového pod sluncem. Akorát by to chtělo zahustit sociální síť. Počítám, že voka se budou zmenšovat tak na průměr stehna dva roky nezaměstnanýho anorektika. No, a socani by mohli zvednout životní minimum. Tohle bych viděl tak někde kolem třicítky měsíčně. V kačkách, jasně.

    P.S. A pak že ráj není... Ráj je, akorát nikdo neví kde...
    • 00 Reagovat !

      foto oIoo

      oIoo 20.01.2010  12:33

      « Re: VÝLOHNÉ

      no ale aspoň víme kde není že? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto prekladys

      prekladys 20.01.2010  16:20

      « Re: VÝLOHNÉ

      jistě, daněk sem kolouch tam... tohle jsou už jen drobty na dokonale vyžraném stole. otupělá hlava na neforemném sádelném těle kalným okem hledá poslední lepší sousto. marně. i ta s kosou se znechuceně odvrátí, až se bude rozmachovat naposled. část služebnictva doposud nechápavě stojí opodál, vždyť tradice velí, až se nají panstvo, přijdou na řadu poddaní!

      kolikrát to tu už bylo... ale užili jsme si, co >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto saldy

    saldy 20.01.2010  11:49

    Uživatelé

    pozemních komunikací jsou již dnes zatížení několika různými daněmi a poplatky. Občané platí při nákupu pohonných hmot spotřební daň a daň z přidané hodnoty, při používání dálnic a rychlostních silnic navíc i dálniční známku. Podnikatelé jsou kromě toho zatíženi silniční daní a u nákladních automobilů také na vybraných komunikacích mýtem. Počet daní a poplatků je plně dostačující a jakákoliv další daň zatěžující dopravu je nesmyslná.

    Špatné hospodaření státu není možné řešit dalším zvyšováním příjmů státní pokladny, ale vyšší hospodárností. Je nepřijatelné, aby špatné hospodaření státu platili ze svých kapes znovu občané, jak je dnes bohužel běžná praxe.

    Namísto toho, aby se jednotlivá ministerstva snažila maximálně šetřit a hledat úspory, prosazují nejjednodušší řešení, kterým je vždy zvýšení daňové zátěže.

    Pokud by stát chtěl přece jen více zdanit automobilovou dopravu, bylo by systémovějším a spravedlivějším krokem zcela určitě zvýšení spotřební daně na palivo, nikoliv však v době hospodářské krize. Spotřeba paliva odpovídá tomu, jak kdo využívá silnice. Lidé, kteří jezdí více, pak odvádějí větší částku než ti, co vyjedou na silnice dvakrát během léta.
    • 00 Reagovat !

      foto prekladys

      prekladys 20.01.2010  16:32

      « Re: Uživatelé

      prima, naříkáš pěkně ovšem nad špatným hrobem. doporučuji přesedlat na vlak, tam to všechno teče, takže budeš aspoň v proudu >:-[] a pokud ještě založíš politickou stranu s tímto lákavým tématem, budeš jím moci dokonce zadarmo :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 20.01.2010  12:08

    Super zprava pro rendlikove kovboje!

    Vase oblibene samohyby z druhe, treti a ctvrte ruky bude v autobazarech mozno koupit jeste levneji >:D
    • 00 Reagovat !

      foto kuko

      kuko 20.01.2010  16:21

      « Re: Super zprava pro rendlikove kovboje!

      že ti to za to stojí, 50letý chlap, najeto x-milionů (sorry, fakt si to nepamatuji) a vypisuješ tady jako šampon ze střední který chce udělat dojem na Mařenu z vedlejší třídy. Sám ze sebe děláš... to je jedno ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto jazva

        jazva 20.01.2010  20:38

        « Re: Re: Super zprava pro rendlikove kovboje!

        Nechaj ho, stal sa čestným členom skupiny s názvom: "Že ťa radšej otec do ponožky neutrel..."

        >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto oIoo

    oIoo 20.01.2010  12:37

    Měli by na to jít vod lesa

    Ta daň by měla s rostoucí kubatůrou a výkonem klesat!!! >:-[] To proto aby ty vyžírky s litrovými dvouválci v turbu taky něco kloudně zaplatili, když už drze neodvádějí dostatečnou spotřební daň.
    To by se nemělo tolerovat!
    • 00 Reagovat !

      foto prekladys

      prekladys 20.01.2010  16:25

      « Re: Měli by na to jít vod lesa

      jasně, a ještě extra zavést turbodaň - progresivní podle plnicího tlaku. a u nafty bych to rovnou násobil kvadrátem komprese. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto oIoo

        oIoo 20.01.2010  18:20

        « Re: Měli by na to jít vod lesa

        no lidem co jezdí na naftu bych rovnou u pump konfiskoval auta, buržoustům :-!
        • 00 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 20.01.2010  18:38

          « Re: Re: Měli by na to jít vod lesa

          ano a dát naftu na přídělový lístky a naftáci by měli platit mýto i do 3,5tuny a dan bych platil až od 4 válců :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.2010  12:59

    A to víte...?

    Asi neřeknu žádnou noviku, ale nedávno mě při pohledu na účtenku z čerpací stanice (opět) zarazila věc, kterou sice každý považuje za samozřejmou, ale která je v podstatě strašně nestoudná. DPH se u PH totiž počítá z celé částky, tedy i ze spotřební daně!!!

    Tomu říkám vojeb - daň z daně :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto oIoo

      oIoo 20.01.2010  13:09

      « Re: A to víte...?

      stejně většina lidí nechápe jaká je stát strašná svi-n-ě. Samozřejmě je to varianta stále na stejné téma, dálniční známka, mýto, spotřební daň, DPH, silniční daň atd. - stále šahání do stále stejné kapsy.
      Ale co, znám několik lidí s ročními zisky dohromady kolem dvaceti milionů, co se na to s příchodem socanů vykašlou. Ono už to fakt nikoho nebaví.
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 20.01.2010  15:07

        « Re: Re: A to víte...?

        Jediná dojná krava v štáte je - občan. Občas motorista, občan stravník, občan pacient...ťahajú z teba peniaze prakticky stále. Ale inak to skrátka a dobre nejde. Človeka mrzí jedine to, ako sa s jeho peniazmi mrhá a rozhadzujú sa na kde-čo. Takže beriem, zaplatím, ale - je tam to ale. Nič viac a nič menej nás mrzieť nemusí, či zaplatíme tu alebo tam, v konečnom dôsledku vždy zaplatíme.
      • 00 Reagovat !

        foto prekladys

        prekladys 20.01.2010  16:22

        « Re: Re: A to víte...?

        co naříkáš? jsi firma? nebo snad autodopravce?
        • 00 Reagovat !

          foto oIoo

          oIoo 20.01.2010  18:24

          « Re: Re: Re: A to víte...?

          jo mám firmu (ne v dopravě) a silniční daň musím platit dávno - ale nebaví mě ten princip, a vadí mi poslouchat furt ty bláboly, proč se to "musí" zdražit, zvyšit, zdanit
          • 00 Reagovat !

            foto Provocateur

            Provocateur 20.01.2010  23:10

            « Re: Re: Re: Re: A to víte...?

            Silniční daň je z daní nejmenší zlo. Ty částky nejsou nijak závratné, podle obsahu se platí nejčastěji 2400 nebo 3000 ročně, z toho první tři roky máš slevu 48%, další tři roky 40%...
            Pokud by se zrušili dálniční známky, tak bych byl klidně pro.

            Taková DzP, to je ale jiné kafe, u ní bych polemizoval hodiny.
    • 00 Reagovat !

      foto prekladys

      prekladys 20.01.2010  16:27

      « Re: A to víte...?

      a sociální a zdravotní "pojištění" za tebe chlebodárce odvádí taky dvakrát. přece bys nebral od úst rodičům a prarodičům. nes to hrdě a s nadhledem ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.01.2010  18:02

        « Re: Re: A to víte...?

        Sám sobě chlebodárcem...!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.2010  15:42

    Jsem pro

    Jako v Německu. Zrušit dálniční známku a závest plošnou daň. Veškeré vybrané peníze nechť jdou do oprav silnic a dálnic. A dehťáci vypoušějící karcinogenní sajrajt se prohnou >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 20.01.2010  15:54

      « Re: Jsem pro

      Tak velký rozdíl to není a diesely se kvůli tomu prodávat nepřestanou. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 21.01.2010  07:16

        « Re: Re: Jsem pro

        Od budúceho mesiaca by u nás mala ísť cena dole o 13 centov...to bude liter asi za 1 Euro... ;-)...sakra, my sa snáď dostaneme na české ceny... >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto jenik1

      jenik1 20.01.2010  16:09

      « Re: Jsem pro - DZ by nezrušili

      Dálniční známky by stejně nezrušili, naopak ještě by je zdražili.
  • 00 Reagovat !

    foto Jack1989

    Jack1989 20.01.2010  20:16

    Chtěli by víc, ale neděje se nic

    Zvyšují daně, teď ještě tato a stejně stále stejná písnička. Nemáme na opravy, nemáme na dostavbu ani obyčejných cest natož dálnic. Tak kde jsme? Jurský park, stále větší schodek a kde se poděli ty prachy z daní, dálnič.známek a z mýta asi do pr*dele
  • 00 Reagovat !

    foto megacruiser

    megacruiser 21.01.2010  00:15

    Nemá cenu nadávat

    Je vždycky jednodušší zvýšit daně než začít šetřit. Samopaly pro vojáky za 1,5 miliardy v době krize, seškrtání výdajů na silnice, zavedení nové daně. Stát nás odře na kost daněmi a ještě zadluží nesmysly typu válka v Avghánistánu nebo zkorumpovanými předraženými veřejnými zakázkami. Bude si od nás brát stále víc, ale stále míň nám bude dávat zpět. Výdaje na úroky z dluhu taky pořád porostou. Jedeme už dlouho na rezervu stejně jako ostatní tzv. tržní ekonomiky. Co se stane až dojde benzín úplně a na nový už nám nikdo nepůjčí?
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 21.01.2010  07:18

      « Re: Nemá cenu nadávat

      Nuž, asi ste nemali z Klausa robiť prezidenta, ale nechať ho ministrom financií...
      • 00 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 21.01.2010  08:08

        « Re: Re: Nemá cenu nadávat

        Ehm, no povedal by som ze my sme to s tou vladou tiez zrovna nevyhrali. Mytny system co teraz zaviedli nema v Europe obdobu. Skutocne zaujimavy sposob, ako sa da rychlo vyriesit nedostatok dialnic: aby bolo za co vyberat prachy, tak sa spoplatni prakticky kazda cesta I.triedy...
        • 00 Reagovat !

          foto PicoBello

          PicoBello 21.01.2010  09:04

          « Re: Re: Re: Nemá cenu nadávat

          ach boze, a este (asi) minimalne 4 roky :-(
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 21.01.2010  09:35

          « Re: Re: Re: Nemá cenu nadávat

          Teraz tu neriešime Slovensko, to by bolo na inú debatu...
          • 00 Reagovat !

            foto megacruiser

            megacruiser 21.01.2010  16:57

            « Re: Re: Re: Re: Nemá cenu nadávat

            Styl jakým se vydaly všechny státy ve střední Evropě vede do stejných sr***. I když byl hospodářský růst, stejně byly schodkové rozpočty. Proč šetřit když si můžeme půjčit, že? Za chvíli nám úroky z dluhů přerostou přes hlavu, ekonomiky se zpomalí kvůli extrémnímu zdanění a už nebude cesty z5. Státy si budou půjčovat na splácení úroků z dluhu a může to dopadnout jen jedním způsobem a ten se nám líbit nebude...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Velkolepý ohňostroj nad Prahou znázorní českou přírodu i sportovní úspěchy: Kde bude nejlepší výhled?

Velkolepý ohňostroj nad Prahou znázorní českou…

Nedělní ohňostroj v Praze pod Letnou, kterým vyvrcholí národní oslavy výročí 100 let od vzniku Československa,…

Místo opravy střechy strhli verandu a...utekli! Klempíř s tesařem se chovali jako Pat a Mat

Místo opravy střechy strhli verandu a...utekli!…

Drtilové žijí v téhle obci poblíž Brna už třetí generaci. Jejich syn Jan (54) se rozhodl rodinný dům z roku 1910…

 

iSport.cz

Räikkönen vyhrál, perlil a poškádlil Hamiltona: Vyhrál jsi šampionát?

Räikkönen vyhrál, perlil a poškádlil Hamiltona:…

Kimi Räikkönen je prostě ledový muž. Iceman, jak se mu říká. Finský pilot stáje Ferrari vyhrál nedělní Grand…

ANALÝZA: Jak uspět na Realu? Plzni pomůže 3-5-2, cestu ukázalo CSKA

ANALÝZA: Jak uspět na Realu? Plzni pomůže 3-5-2,…

Za dvě a půl sezony devět trofejí. Real Madrid pod vedením Zinedina Zidana vyhrál téměř vše, co se dalo. Zdědit…

 

Reflex.cz

Připomeňte si kariéru Václava Neckáře. Hvězda Ostře sledovaných vlaků i Golden Kids má narozeniny

Připomeňte si kariéru Václava Neckáře. Hvězda Ostře…

Málokterý český umělec dosáhl na absolutní vrchol popularity ve filmu i v hudbě. Václavu Neckářovi se to však…

Krkavčí matka: Smrt je krásná. Kdybych umřela, jsem s tím v pohodě, Češi jsou ale naučení na strach

Krkavčí matka: Smrt je krásná. Kdybych umřela, jsem…

Cesta, kterou poznamenala a výrazně posunula smrt. Veronika Hurdová ji popisuje na svém blogu Krkavčí matka. Je…