Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto má novou kolektivní smlouvu, zaměstnanci platový růst 12,7 %

Stávka v mladoboleslavské automobilce již ve čtvrtek pokračovat nebude. Odbory se s vedením dohodly na růstu mezd v dalších 21 měsících.
Zpět na článek
19. 4. 2007 09:20
neregistrovaný "mida"
19. 4. 2007 13:01
neregistrovaný "yaroukh"
19. 4. 2007 13:02
neregistrovaný "yaroukh"
19. 4. 2007 07:30
neregistrovaný "Pavel"
19. 4. 2007 07:54
neregistrovaný "pro promodralé mozky"
19. 4. 2007 15:17
neregistrovaný "Jyrki"
19. 4. 2007 07:56
neregistrovaný "petrt"
19. 4. 2007 12:13
neregistrovaný "škodovák"
19. 4. 2007 12:19
neregistrovaný "geroc"
19. 4. 2007 14:20
neregistrovaný "mida"
19. 4. 2007 14:23
neregistrovaný "mida"
19. 4. 2007 18:25
anonym
20. 4. 2007 00:19
neregistrovaný "škodovák"
20. 4. 2007 00:21
neregistrovaný "škodovák"
19. 4. 2007 16:14
neregistrovaný "petrt"
19. 4. 2007 18:26
anonym
19. 4. 2007 08:05
anonym
19. 4. 2007 13:07
anonym
19. 4. 2007 16:10
neregistrovaný "petrt"
19. 4. 2007 18:07
neregistrovaný "marcel"
19. 4. 2007 18:19
neregistrovaný "petrt"
19. 4. 2007 18:27
anonym
19. 4. 2007 18:32
neregistrovaný "petrt"
anonym
19. 4. 2007 07:21
Jen tak dál, chlapci a děvčata...
Nedivil bych se, kdyby po včerejší výhře odborářů tito pokaždé vyhlásili stávku a vydírali tak svého zaměstnavatele kvůli kdejaké drobnosti. Jednou jim to (zatím) vyšlo, ale podruhé či nedejbože potřetí se může velký německý taťka naštvat, vezme si do ruky kalkulačku a spočítá si, že levněji ho příjde přesunout kompletní výrobu dál na Východ, kde se neremcá, nestávkuje a nevydírá, než aby tady u nás pokaždé u příští stávky prosil, ať lidi neblbnou, a jdou dělat. Lidem nějak nedochází, že Škodovka táhne spolu s pár ostatními podniky (ČEZ apod.)výkonost této země, kdybychom ji neměli, nevím, nevím...Odbory jsou myslím si velké zlo v této zemi, co by za podobné výdělky dali případní škodováctí dělníci, kteří by přišli z Ukrajiny, Ruska...Milí odboráři, dráždíte hada bosou nohou, příště už by vám to nemuselo vyjít...
Rozbalit vlákno
5
19. 4. 2007 07:28
Re: Jen tak dál, chlapci a děvčata...
dělnici jak píšeš z Ukrajiny a z Ruska nepůjdou za tu mzdu dělat do Škodovky když můžou o pár kilometrů dál na západ ve stejném koncernu dostat plat o několik stovek procent vyšší nejsou blbý. Už i Slováci kteří dělali ve škodě utekli do WV do Němec kvůli platům anebo odjeli do montážního závodu v Bratislavě kde dostávají též víc. Mimochodem než 3kodovku převzal koncern WV tak byla co se týče platů na pátém místě v republice a kde si myslíš že je dnes nevleze se ani do 50. A to je prý firma která táhne českou ekonomiku. :-(
neregistrovaný "mida"
19. 4. 2007 09:20
Re: Jen tak dál, chlapci a děvčata...
ty si asi zelinář viď - hrušky, brambory, banány, mrkev - dyk je to jedno, protože se to váží na jedný váze
neregistrovaný "yaroukh"
19. 4. 2007 13:01
Re: Jen tak dál, chlapci a děvčata...
neregistrovaný "yaroukh"
19. 4. 2007 13:02
Re: Jen tak dál, chlapci a děvčata...
No jako vtip je tenhle komentář dobrej.
neregistrovaný "Pavel"
19. 4. 2007 07:30
Re: Jen tak dál, chlapci a děvčata...
Jo jo, pravdu díš, bratře...ono to tak stejně jednou dopadne. Mají se jak prasata v žitě, co by za tyto peníze dali lidi v této zemi v jiných oborech, dejme tomu třeba zemědělci, učitelé nebo ošetřovatelky v ústavech pro těžce nemocné. Obávám se, že se tím právě uvolnila lavina novodobé módy v této zemi, kdy se bude vyhrožovat stávkami a následně stávkovat, když to přece těm škodovákům tehdy vyšlo...a že to s sebou nese v návaznosti i jiná rizika, to už stávkující nezajímá...Aby se nestalo, že jednoho dne se první i poslední škodovka vyrobí výhradně a pouze v Číně ;-\
anonym
19. 4. 2007 07:44
Šlapete si po vlastním štěstí...
Ono vůbec chování zaměstnanců takovcýh velkých firem je na zamyšlení, sjou jak ovce..Pracovníci Škody a hlavně Ti, kterým se nechce dělat a říkají si odboráři, by se měli zamyslet kdo je živí a nedělat zaměstnavateli takové problémy. (odbory, kolektivní smlouvy a proplácení přesčasů by měly být zákonem zrušeny v celé zemi). Stávka by měla být trestným činem, ať si řvou někde po práci nebo jdou dělat jinam, když jim nevoní nadprůměrná mzda. Je to socialismus, který odnese jen akcionář nebo zákazník. Doufám, že jim Číňan zacpe ústa a začnou se věnovat práci. Takové porušení prácovní kázně co způsobí zaměstanavateli ztrátu v desítkách mio, jako včera bych jim ztrhl ze mzdy, kterénům. To by mne zajímalo, jestli také produktivita práce odborářovi stoupla meziročně o 15% (odhad zvýšení mzdových nákladů zaměstnavatele)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "pro promodralé mozky"
19. 4. 2007 07:54
Re: Šlapete si po vlastním štěstí...
Ty Otrokářu jeden.Už se vzpamatuj tady nejsi v Ćíně a ty auta dělají jen lidi ne stroje tak trochu úcty k jejich práci.A´t žije dělnická třída.
anonym
19. 4. 2007 18:23
Re: Šlapete si po vlastním štěstí...
ROFL Buď budou mít úctu nebo budou stávkovat.
neregistrovaný "Jyrki"
19. 4. 2007 15:17
Re: Šlapete si po vlastním štěstí...
No rekl bych ze by se platy mely upravovat dle inflace, aby nedoslo k jejich znehodnoceni. Pokud chteji vic, je treba take firme neco navic prinest. nicmene to by si mel sahnout do svedomi asi kazdy ve skodovce...
neregistrovaný "petrt"
19. 4. 2007 07:56
Výhra? Ha ha
Nejlepší je že dostali mín než jim škoda nabízela, sice jen o o,3% ale stejně >:D Ten Jahn asi nebude tak uplně neschopnej jak tu mnozí popisovali. :yes: A ten blb a gangster Povšík ještě že prý je to výhra odborů/komunistů/.... ha ha ha >:D >:D >:D Nevidí si do huby. Asi mu někdo vysvětlil že jestli chce do parlamentu nebo senátu nesmí si * lidi na kterých záleží.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "škodovák"
19. 4. 2007 12:13
Re: Výhra? Ha ha
:-! Asi neumíš číst , nebo jsi nechodil do školy .Těch 12,7% bylo i v poslední nabídce , kterou presentovala firma škoda.Média to včetně pana jahna deklarovali , jako 13% ve zkutečnosti to bylo těch 12.7% , krom toho , nevím , jak dlouho tam ještě pan Jahn bude personalistou , protože rozlobil Piecha a to se nedělá.Jahn měl mandát jít na 15% , jenže chtěl ušetřit a ukázat , jakej je manager a na to , že se to všechno tak zmedializovalo z čímž Jahn nepočítal a s tím , že se továrna zastavila byl velký průšvih .Jsem zvědav , jak dlouho tam Jahn ještě vydrží.Už nebyl ani u posledního vyjednávání.
neregistrovaný "geroc"
19. 4. 2007 12:19
Re: Výhra? Ha ha
Na to jak rychle se dohodly mám taky dojem že šéfové z MB byli postaveny do latě z Wolfsburgu. Protože si neumím představit Jahna že by tak rychle ustoupil.
neregistrovaný "mida"
19. 4. 2007 14:20
Re: Výhra? Ha ha
máš krátkou paměť "škodováku" ve škodofce je kolektivní smlouva na dva roky a minulá smlouva byla nakonec podepsána za úplně stejných šaškáren, jako letos. taky se o ní měsíc jednalo, nedohodli se, byla 1 denní stávka a dohoda byla v nakonec podstatě stejná, která se původně soudruhům nelíbila. liší se to vždy pouze v detailech, jako jsou příplatky, příspěvky na pojištění apod. o kterých se v médiích nic nepíše (nebo pouze velmi rámcově). v který hospodě a po kolika pivech ti někdo řekl, že Jahna za to vyhoděj? víš ty vůbec, jak takový jednání probíhaj? pjech je ten poslední, kdo by se do toho nějak vkládal a je mu šumák, co si tady dohodnou. pokud to bude ztrátový, tak pjech rozhodne (a ne sám) o tom, že to přesunou na východ a jestli maj 10, 11,5, 12,7 nebo 15,2% je mu úplně jedno. oni mají mantinel a ten se jmenuje rentabilita. pokud to je nákladově únosný, tak to funguje, pokud ne, hledá se řešení z několika možných. Jahn je spoluodpovědný za to, že to bude rentabilní a mantinely si umí spočítat sám, na to nepotřebuje žádnýho pjecha a je natolik chytrej, že si dovolil to medializovat tak, aby toho mohl využít ve svůj prospěch. udělal to stejně šikovně, jako vráťa před dvěma lety a soudruh povšík mu na to zase skočil (holt některý fungující principy není třeba měnit). kampa asi soudruh povšík pojede letos na dovolenou?
neregistrovaný "mida"
19. 4. 2007 14:23
Re: Výhra? Ha ha
a víš proč nebyl u posledního vyjednávání? protože měl jiné povinnosti, které nemohl odříct a které jsme s ním měly nasmlouvány cca 2,5 měsíce dopředu
anonym
19. 4. 2007 18:25
Re: Výhra? Ha ha
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "škodovák"
20. 4. 2007 00:19
Re: Výhra? Ha ha
:-! Tak to jsi mne teda dostal .Píšeš o věcech a neznáš základním pravidla .Tak zaprvé , netvrdím , že Jahna za to určitě vyhoděj , ale že namíchnul půlku představenstava ve VW to zase nevíš ty.Někdo psal , že měl jiný povinosti , proto nebyl na posledním jednání.Jenže na jiné jednání byl poslán právě proto , že se nemuměl dohodnout .
To ,že se kolektivní smlouva liší v detailech, to máš pravdu a právě o ty detaili odborům šlo To byla ta 500kč do penzijního a zohlednění inflace na příští rok , to je těch 2500kč do výplaty jednorázově.A že to Piecha nenamíchlo? Tak to se taky pleteš , i když tam Piech už není , tak má dost dlouhé prsty ,dokonce prhlásil , že celé škodovácké představenstvo pokud se nedohodnou , vymění.Pokud se znáš z Jahnem , zeptej se ho na to , jak měl ***ku ztaženou,.Píšeš , že jedinej mantinel je rentabilita s tím nezbývá než souhlasit , právě proto , že škodovka je z celého koncernu nejrentabilnější , tak si vedení nepřálo , jakoukoliv výlukun ve výrobě .Tu co jsme způsobili , budem muset nahradit a ještě i navíc , protože letos prodej stoupnul o dalších 14% proti loňsku .
neregistrovaný "škodovák"
20. 4. 2007 00:21
Re: Výhra? Ha ha
:-! Tak to jsi mne teda dostal .Píšeš o věcech a neznáš základním pravidla .Tak zaprvé , netvrdím , že Jahna za to určitě vyhoděj , ale že namíchnul půlku představenstava ve VW to zase nevíš ty.Někdo psal , že měl jiný povinosti , proto nebyl na posledním jednání.Jenže na jiné jednání byl poslán právě proto , že se nemuměl dohodnout .
To ,že se kolektivní smlouva liší v detailech, to máš pravdu a právě o ty detaili odborům šlo To byla ta 500kč do penzijního a zohlednění inflace na příští rok , to je těch 2500kč do výplaty jednorázově.A že to Piecha nenamíchlo? Tak to se taky pleteš , i když tam Piech už není , tak má dost dlouhé prsty ,dokonce prhlásil , že celé škodovácké představenstvo pokud se nedohodnou , vymění.Pokud se znáš z Jahnem , zeptej se ho na to , jak měl ***ku ztaženou,.
neregistrovaný "petrt"
19. 4. 2007 16:14
Re: Výhra? Ha ha
Mylim že se stávkou počítali. A já vám těch 13% nezávidim, i tak se mám líp. Je to ale tak hranice reality, větší navýšení by bylo už moc. Ale dost mě teda pobavilo těch 2500,. v roce 2008.... Kdo to vymyslel? Proč vám to nedají do platu???
anonym
19. 4. 2007 18:26
Re: Výhra? Ha ha
ty seš chytrej jak rádio >:D >:D >:D >:D >:D
anonym
19. 4. 2007 08:05
pavel
konečně jste vyhrali
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 4. 2007 13:07
MEDIA LEZ !!!!!!!!!!!!!
Delam ve skode a nas kolega byl ve casopisu AHA a tam napsali uplne lzi ani jeho jmeno nenapsali dobre ani to co rekl natoz plat ten jim ani nerekl a oni si ho VYMYSLELI !!!!!!!!! Ani jeho vek nenapsali dobre MEDIA ZKRESLUJI INFORMACE O POMERECH VE SKODE !!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrt"
19. 4. 2007 16:10
Re: MEDIA LEZ !!!!!!!!!!!!!
Takže když nenapsali jmeno a špatně věk tak to byl někdo uplně jinej ne? >:-[]
neregistrovaný "marcel"
19. 4. 2007 18:07
za co chteji pridat?
Takove mizerne plecky ve kterych se skoro neda jezdit a oni stavkuji ??
To si delaji srandu? Nechapu kdo to vubec kupuje takovy teplousky auta jako je ROOMSTER nebo nova FABIA.
Lepsi je koupit nove BMW !!!!!!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "petrt"
19. 4. 2007 18:19
Re: za co chteji pridat?
A proč kupovatr taková ***ská auta jako BMW? Lepší je koupit novej Rolls Royce... >:D
anonym
19. 4. 2007 18:27
Re: za co chteji pridat?
ste bukvice všichni, já lítam na vlastním asteroidu (a nechci slyšet nic o hemeroidech(
neregistrovaný "petrt"
19. 4. 2007 18:32
Re: za co chteji pridat?
Sem tě viděl v TV - jsi zelenej a máš na hlavě parabolu. Kolik na to příjmáš kanálů?