Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto: Výroba Octavií v Bratislavě potvrzena

Na pondělní tiskové konferenci v chorvatském Splitu potvrdil člen představenstva Škody Auto, Martin Jahn, že automobilka rozšíří výrobu Octavií s pomocí bratislavského závodu Volkswagenu.
Zpět na článek
21. 11. 2007 10:08
21. 11. 2007 12:13
neregistrovaný "Jovi"
21. 11. 2007 12:14
neregistrovaný "seki"
21. 11. 2007 12:18
21. 11. 2007 12:43
21. 11. 2007 13:59
neregistrovaný "povaleč"
21. 11. 2007 14:08
21. 11. 2007 15:16
neregistrovaný "Fabi"
22. 11. 2007 17:24
neregistrovaný "UK"
22. 11. 2007 19:13
anonym
21. 11. 2007 10:08
Nová doba
Tak je to přeci pravda. Taky Octávka bude jednou kvalitní a spolehlivá. Je předem jasné, že lidi vytrénovaní Touaregem, Q7 a taky poršákem nezmontují žádný zmetek. Pokud nebudou zmetci naši páni škodováci a nebudou méně kvalitní materiál podsouvat na Slovensko, ať si slováčkové poradí, a pak se chechtat, že neumí smontovat dobré auto. Děkujeme, Bratislavo!¤¤¤
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jovi"
21. 11. 2007 12:13
Re: Nová doba
Jeeej, ako sa to pekne cita. My na Slovensku len verime, ze Dkodu nesklameme:-))) Dufajme ze sa bude darit
neregistrovaný "seki"
21. 11. 2007 12:14
Re: Nová doba
aaach boze! Ty o com tocis? Kvalita aut predsa nezavisi od regionu ale od dodavanych dielov. Poddimenzovany diel ti odide vzdy, nezavisle na tom, kde ti ho namontuju! A ako sam vies, slovenske fabriky maju problem s pracovnou silou. Uz minuly rok boli vydavane desattisice pracovnych povoleni pre Rumunov a Bulharov....prave pre slovenske fabriky.
21. 11. 2007 12:18
Re: Nová doba
Možná, že výjimka potvrzuje pravidlo, ale třeba turecký Mercedes by mohl vyprávět. Taková italská středa taky nevznikla kvůli špatnému materiálu ;-)
21. 11. 2007 12:43
Re: Nová doba
Odkud jsi přišel, blbečku? Kvalita aut závisí také od kvality finální montáže. Na pásu může být třebas Turek, pokud dělá co má a tak jako má, tak to nepoznáš.
Vem si jako příklad Citroen Visa/Oltcit. Francouz byl autem slušné kvality, Rumun naprostý zmetek. A výkresy stejné. Kdyby v Rumunsku makali Slováci, nebo taky Češi, výsledek by byl naprosto stejný.
neregistrovaný "povaleč"
21. 11. 2007 13:59
Re: Nová doba
tak dost výkresů bylo hodně jiných, nebo Oltcit byl absolutní kopie VISY?proč mu píšeš o blbečcích..jako podle sebe soudím...? :-!
21. 11. 2007 14:08
Re: Nová doba
Ak berieš v úvahu karosériu, tá je jasne iná. Technika rovnaká vraj na 80%. A Oltcity neboli horšie len o 20%, v tom má pravdu. Ale je to blbý príklad k tejto téme.
Myslí, že seki. trepol naozaj blbosť, teda v tom, že kvalita je záležitosťou dodávaných dielov a nie aj montáže. Aj z originál dielov najlepšej kvality sa dá zostaviť šrot...
21. 11. 2007 13:07
Vivat globalizácia
Tak ďalšia značka do zbierky. Z brány VW Bratislava už vychádzajú Volkswageny, Porsche aj Audi, teraz pribudne Škoda. Ešte Seat a nakoniec zostane čakať už len lamborghini alebo dokonca Bugatti.... >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Fabi"
21. 11. 2007 15:16
Re: Vivat globalizácia
A čo ti to vadí?
22. 11. 2007 07:24
Re: Vivat globalizácia
Ja som napísal, že mi niečo vadí? >:D
neregistrovaný "UK"
22. 11. 2007 17:24
Re: Vivat globalizácia
Hlavne ze nemusim za tym pasom stat to bi som bol nasrany a kvalita bi bola tiez taka........
anonym
22. 11. 2007 19:13
KONEC ?
Len či to nie je zaver vyroby v Bratislave ked musi robit Octavky.
Rozbalit vlákno
0