Na pondělní tiskové konferenci v chorvatském Splitu potvrdil člen představenstva Škody Auto, Martin Jahn, že automobilka rozšíří výrobu Octavií s pomocí bratislavského závodu Volkswagenu.
Tak je to přeci pravda. Taky Octávka bude jednou kvalitní a spolehlivá. Je předem jasné, že lidi vytrénovaní Touaregem, Q7 a taky poršákem nezmontují žádný zmetek. Pokud nebudou zmetci naši páni škodováci a nebudou méně kvalitní materiál podsouvat na Slovensko, ať si slováčkové poradí, a pak se chechtat, že neumí smontovat dobré auto. Děkujeme, Bratislavo!¤¤¤
aaach boze! Ty o com tocis? Kvalita aut predsa nezavisi od regionu ale od dodavanych dielov. Poddimenzovany diel ti odide vzdy, nezavisle na tom, kde ti ho namontuju! A ako sam vies, slovenske fabriky maju problem s pracovnou silou. Uz minuly rok boli vydavane desattisice pracovnych povoleni pre Rumunov a Bulharov....prave pre slovenske fabriky.
Odkud jsi přišel, blbečku? Kvalita aut závisí také od kvality finální montáže. Na pásu může být třebas Turek, pokud dělá co má a tak jako má, tak to nepoznáš.
Vem si jako příklad Citroen Visa/Oltcit. Francouz byl autem slušné kvality, Rumun naprostý zmetek. A výkresy stejné. Kdyby v Rumunsku makali Slováci, nebo taky Češi, výsledek by byl naprosto stejný.
Ak berieš v úvahu karosériu, tá je jasne iná. Technika rovnaká vraj na 80%. A Oltcity neboli horšie len o 20%, v tom má pravdu. Ale je to blbý príklad k tejto téme.
Myslí, že seki. trepol naozaj blbosť, teda v tom, že kvalita je záležitosťou dodávaných dielov a nie aj montáže. Aj z originál dielov najlepšej kvality sa dá zostaviť šrot...
Tak ďalšia značka do zbierky. Z brány VW Bratislava už vychádzajú Volkswageny, Porsche aj Audi, teraz pribudne Škoda. Ešte Seat a nakoniec zostane čakať už len lamborghini alebo dokonca Bugatti.... >:D >:D >:D