Abyste se mohli podílet na vývoji nového automobilu, nemusíte být nutně inženýr s dlouhodobou praxí. Takovou příležitost totiž svým studentům nabízí i Škoda Auto.
ale za mojich cias sme mali na skole v KE na technike ( r 2007/2008 ) octaviu II tmavozelenu na katedre technologii a materialov v labaku ktora bola trosku "rozrezena" ( dvere, kapota, zadny blatnik ) a my ako studenti sme si mohli pekne pozriet tie "automobilove creva" ako to vyzera pod plechmi ... mali sme tam aj dnes uz stary sportage aj 207micku ale tie boli cele a priamo v ucebni v labakoch kde sme mali cvicenia ... :D mozno uz dnes maju chlapci na skole nieco novsie ;-) ... chcelo by to vidiet labak technickej univerzity na ul. masiarskej v kosiciach dnes.... ktovie ako su na tom dnesni studenti.... mozno maju na ukazku uz rozrezane aj cele auto, alebo mozno tam maju v labakoch novy sportage... isto by sme im uz dnes zavideli... doba ide dopredu ;-) a ten cas leti strasne rychlo.....
chapem zmysel citijet.... nazivo ked clovek pozrie na taketo auto je to ine ako na fotke.... pre studentov to bude skvela pomocka, fotky a teorie su o nicom... treba to vidiet :yes:
Patrně nechápeš nic - buď jsi nečetl článek, nebo jsi prostě nepochopil. Tato studie je ve fázi výroby a není to tudíž výuková pomůcka, tak jako vzpomínáš na svá školní léta... A stejně mne stále více zaráží, jak se musíš vyjádřit naprosto ke všemu, aniž by jsi obohatil diskuzi...
ved to je v poriadku.... aj auta v labaku kde som studoval boli seriove ;-) ale zaroven sluzili aj na vyuku .... ak mas problem ze ja reagujem k clanku co je moja osobna vec tak s tym ti nepomozem... alebo necitaj alebo si ma nejako zablokuj..... chapes... a mas pokoj :yes: inak ti pomoct neviem ... ;-)
Mne po přečtení článku napadlo pouze to, proč vylézají s nehotovou studií na veřejnost? To nemohli počkat na odhalení finální verze? Přijde mi to amatérské. Nicméně má reakce pouze poukazovala na fakt, že strávíš spousty času offtopic komentem, který by v plodné diskuzi ani nechyběl. Neber to osobně, prostě občas jenom plevelíš diskuze...
No když jsem viděl tu překližku (nebo co to je) vzadu, tak mě až zamrazilo. Když to zastřešuje Kabaň, tak se mohli studentíci trochu vytáhnout, nee? Ale jinak :yes:
Honzo sice mluvíte na kameru dost nepřirozeně, ale díky za něj! Obsah předčil formu :-) evidentně to jde i bez kameramana s tancem svatého Víta a červené čepičky. :yes::yes:
Klobouk dolů i takhle rozpracované to vypadá hezky a zvláště barva... Proč jen u Citiga nerozšíří barevnou paletu... Tahle modrá je na tom autě skvělá... :-)
Klobouk dolů kluci, povedlo se Vám to... :-)
Souhlas, ta modrá je super. A poznámka k organizátorům akce - když chcete, aby to aut ona fotkách vypadalo pěkně, tak ho aspoň nastrojte, tzn. v tomto případě mu dejte předek. Jinak pochvala tý dvacítce studentů, jak o nich mluvil Kabaň :yes:
Jen pro informaci,jsme tam i dvě holky :-) jinak děkujeme moc za názory :-)
Bobo(CZ) ono kdyby jsme to stihli,tak už by bylo dávno hotové,ale díky skluzu v lakovně je to bohužel nedodělané. Kluci tohle stihli složit než začala tahle akce.
Dělali jsme úpravy takové, které byly v rámci učiliště možné. Jinak lakování,klempířské práce a všechno kolem udělali kluci, které vidíte na fotkách. Dělali to vlastníma rukama a já si myslím,že na to jaké jsme měli podmínky se nám to povedlo :-)
Vývoj automobilu u mě byly vždycky nekonečné a dost složité výpočty. A když ne tak alespoň znalosti konstrukce, statiky, pevnostní výpočty, materiály a různé zákonitostí. Vědí vůbec mladí tvůrci automobilu rozdíl mezi McPerson a výkyvnou polonápravou? Umí určit hodnoty převodových stupňů tak, aby se automobil ve stoupání rozjel i s přívěsem, ale na dálnici točil v optimu? Nebo napočítat alespoň velikost spojky či plochu brzdového obložení? (to byly takové školní příklady). :yes:
Paradoxně ale dobře postavit auto tak od oka umí většina závodníků i kdejaké nižší soutěže. To hned rám takový, zavěšení makové, když pohnu s tím změní se mi vliv na to, tu dáme mezichladič stačí tolik a šup šup šup a většinou vznikne celek s celkem dobrými vlastnostmi. :-)
Tady je dominantní, že má rádio 300w, kola 16“ a modré ledky do stylu hudby. … ale jen ať si mladí v Laurince hrají a tvoří. My měli jen vykuchanou Š120 a pár obrobků z železáren ;-\
ps: a děvčata do týmu rozhodně patří. Třeba GM divize Power train pro Insigniu teď k prvnímu dostali do týmu posilu dvě kočandy. Něco tak hezkého a schopného jsem už dlouho neviděl… A když už nic jiného, hned se do té školy ostatním jinak vstává :*)