Diskuse

Škoda Fabia Edition R5 oficiálně: Limitka na oslavu nejúspěšnějšího roku v motorsportu

12.12.2017

Mladoboleslavská automobilka slaví nejúspěšnější rok v závodní historii limitovanou edicí Fabie. S netradiční zážehovou čtrnáctistovkou dorazí v počtu 1300 kusů.

 

  • 00 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 12.12.2017  14:58

    už je pryč

    tohle kladivo, skutečně vyprodáno, možná nějakej šedej transport z Afgánistánu, bravwo škoda ;-)
  • 12 Reagovat !

    foto janyc

    janyc 12.12.2017  14:59

    Hmm

    Informovali ste, že bude mať výkon 125 kw a nie 92....
    • 00 Reagovat !

      foto Mikky

      Mikky 12.12.2017  22:11

      « Re: Hmm

      Ta má dostat zážehovou čtrnáctistovku TSI s výkonem 125 koní, jež se bude párovat se samočinným ústrojím DSG.KW a koně je trochu rozdíl
  • 93 Reagovat !

    foto Karlll

    Karlll 12.12.2017  15:01

    Pecka

    Ty ole to je pecka, ze jsem naivne sel cist tento clanek. No a rekne mi tedy nekdo co ma tahle mr.ka spolecneho s WRC mimo te zelene barvy???? 8-s
    • 20 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 12.12.2017  16:52

      « Re: Pecka

      Jestli toužíš po Fabii s WRC geny, budeš si muset trochu připlatit. [odkaz]

      Tohle je pouhá limitka.
  • 20 Reagovat !

    foto lst

    lst 12.12.2017  16:16

    haHaa

    co to je??? oslava nejuspesnejsiho roku v motorsportu s 92kw a zrychleni 8,8s >:D >:D ale urcite bude mit nejake premiove nalepky >:D
  • 30 Reagovat !

    foto scadar

    scadar 12.12.2017  16:47

    louda

    Takze na oslavu motorsportu vznikne kram, kterej da stovku za 9 sekund? No to mi ho vyndej.

    Nerikam, ze to nutne musi byt na urovni RS3 nebo Mini JCW, ale treba ta osmnactistovka z pola gti by byla dustojnejsi...
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 12.12.2017  17:56

      « Re: louda

      Když to budou prodávat za dvěpade k Kč, tak co?.... ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto JGucci

    JGucci 12.12.2017  19:33

    Balónek

    Muze to být jen jakysi "balonek", aby Skoda otestovala trh pro pripadny navrat Fabie RS. I tento motor je lepsi, nez "dratem do oka" a skodovakum patri diky, ze si ho dokazali v koncernu prosadit! :yes: Jen to jmeno je mozna dost prehnane, Fabia Sportline by mozna bylo vyztiznejsi.
  • 11 Reagovat !

    foto mustafa

    mustafa 12.12.2017  20:29

    DSG

    To je vtipný. RSka se ve druhé generaci neprodávala hlavně proto, protože měla jen DSG. No a co napadne Škodu? No jasně, dáme tam znova to hrozný 7°DSG >:D
    • 01 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 12.12.2017  21:49

      « Re: DSG

      Vystihl jsi to naprosto přesně! :-O
  • 10 Reagovat !

    foto JDM

    JDM 12.12.2017  20:32

    Bohužel

    To auto není ničím výjimečný, nic super na něm není, zadnej nápad, nic originálního, prostě obyč nacancana fabka. Motor ok 1.4 turbo na velikost a váhu auta stačí na nějaký svižnější svezení určitě, Dsg je fakt špatně ale ok třeba to má připomínat řazení jako v R5... A to je jako všechno.. Pár nalepek, barevný kola.. Myslím že Fabia R5 by si zasloužila víc a nemusela by to být hned bestie ale prostě něco co by to tu R5 napodobilo...
  • 00 Reagovat !

    foto cjoctavian

    cjoctavian 12.12.2017  21:36

    4x4

    Prosim redakciu, nech si opravi tu brutalnu chybu...
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 12.12.2017  22:00

    Uff

    Kto ako prvy skroti to monstrum ?
  • 21 Reagovat !

    foto jenda911

    jenda911 12.12.2017  22:08

    Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíbilo

    Nechápu marketing. Nemám rád marketing. Firma, která je 116 let v motorsportu téměř nepřetržitě, to znamená v podstatě od počátků motorismu, a má za sebou celkem dost skutečných úspěchů, si mimořádně vydařený ročník oslaví "limitkou" auta s hezčími sedačkami, sportovními tlumiči, někde vyštrachaným motorem v přidušené variantě a parkovací kamerou, která je ve voze této velikosti zcela zbytečná.

    Ano, ve výsledku 1,4 turbo a sportovní podvozek a sedačky je zajímavé vylepšení výbavy Monte Carlo, ale fakt je to dost vzhledem k příležitosti? Možná jen proto, že je to limitka jen 1300 ks.

    Nechápu. Tohle vytvoří, na propagačních materiálech se kolem tohoto bezzubého autíčka kouří od driftující R5, zatímco stejná firma cpe už leta letoucí miliony EUR do přesvědčení celé Evropy, že pravou sportovní značkou je SEAT, ačkoliv nikdy nebyl a nebude i přes veškerou snahu reklamních mágů. SEAT nikdy nebyl nic víc než fabrika na licenční auta pro Španělsko, nic sportovního ani emoción v tom nebylo a nebude. Umělá firma, umělý image.

    Možná proto se mi vlastně Fabie R5 líbí, jen mohla být trochu výraznější. Ale úplně mě dostala informace o tom, že vpředu jsou větrané kotouče - to by mě teda nenapadlo :-) a řidič spolupracující s ruční brzdou :-) A co vzadu, tam jsou kotoučky nebo bubínky? Nějak jsem to neprohlédl skrz kolo a v tom podrobném popisu mi tato informace chybí, autor zjevně opsal pár frází z prospektu, jen skončil moc brzy.
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 12.12.2017  22:54

      « Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíbilo

      Rozhodně není pravda, že by značka Seat "niky nebyla víc, než fabrika na licenční auta pro Španělsko". Vždyť první nelicenční Seat, Ibiza Mk.1, byla představena již v roce 1984 a již řadu let má tato značka v Martorellu kompletní vývojové i designérské středisko! Seat se dobře uplatňuje i v okruhových evropských závodech a časem si vybudoval silnou fanouškovskou základnu svými ostrými verzemi Cupra, odvozenými od modelů Ibiza a Leon. I běžné verze Seatů přitom mají podvozky laděné sportovnějši (ostřejší řízení, tužší odpružení), než Volkswageny a Škodovky. A že mají Seaty podstatně emocionálnější design, než modely těchto dvou sesterských značek koncernu VW, o tom snad není nejmenších pochyb. Navzdory tomu, že Seat nemá zdaleka tak dlouhou tradici výroby vlastních modelů jako VW či dokonce Škoda, v posledních letech (po realizaci správného marketingu a hlavně designového stylu s ostrými liniemi), tato španělská značka zažívá veliký rozmach a její prodeje prudce rostou v celé Evropě i v některých mimoevropských zemích. A to prostě příznivce škodovky dráždí. Podle mého názoru úplně zbytečně, protože obě automobilky si najdou své zákazníky - např. Seat je má nejmladší ze všech velkosériových značek v Evropě - právě díky svému dynamickému a mladistvému charakteru svých vozů. :-) :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto jenda911

        jenda911 13.12.2017  00:07

        « Re: Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíbilo

        rozumímm tvému nadšení, jen jej nesdílím. Já vím, Ibiza "systém Porsche", Malaga jako totéž v sedanu, vyloženě emoción :-) Ale jo, ty byly povedené. SEAT ve větším postavilo na nohy až geniální první Toledo pod taktovkou VW, pro změnu taky auto s vyloženě sportovním nábojem :-) a určením, jehož koncepci naštěstí pro nás okopčila Škodovka pro Octavii a bohužel pro SEAT tím odsoudila tuto značku k plánované trvalé přetvářce na Něco, z Ničeho - trvalo to přes dvacet let investic a manažerského úsilí a výměn designérů ve ztrátovém podniku, to není přirozený vývoj, to je umělý image. Něco jako FlixBus dotovaný německými důchodci... A výsledek je, že Škodovka, co dělá obyčejná auta, ale odjakživa s nimi úspěšně závodí, si ani nemůže udělat radost pořádnou edicí, co by měla trochu koule, i když prostě jedou motorsport pořád, a ne od nařízení managementu z r. 2000 (to je samozřejmě jen řečnický obrat, nikoliv informace). Nemám proti SEATU nic, jen mi to přijde prostě divný. Sportovní značka na příkaz, ze dne na den... Fabie R5 není taková, jak by měla a mohla být a může za to vedení, právě kvůli SEATu (mohu se mýlit)
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 13.12.2017  11:28

          « Re: Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíbilo

          Jen jsme prostě chtěl říct, že jižánsky dynamický sexy styl nemají současné Seaty jako nějakou novinku, ten už vyznávaly první generace Ibizy i Toledo I a II. Že to potom u Seatu zcela podělali špatným marketingem a hlavně nepovedeným designem, je věc druhá. Dále je velká otázka, proč Škodovka nesmí přijít s Fabii RS - vůbec to nemusí být jen kvůli Seatu! Každopádně oficiální koncernová "argumentace" prodejním neúspěchem Fabie II RS je zcela nevěrohodná až směšná - to auto se neprodávalo kvůli nepovedeným proporcím a hlavně kvůli debilní montáži převodovky DSG. Pokud by tyto chyby neudělaly u současné Fabie III RS, s odbytem by určitě neměla problém!
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 13.12.2017  22:22

          « Re: Re: Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíbilo

          Proč by si nemohli udělat radost? Jen by si to museli zaplatit. Těžko čekat nějaký zázrak, když se rozhodli skončit s RS. Přitom mohli následovat Polo. Fabia Polo neohrožuje. Nemá ve svém segmentu nějak zvlášť silné postavení, na rozdíl od Octavie nebo Superbu.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 12.12.2017  23:26

      « Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíbilo

      Jsem si téměř jistý, že bubny nepořídíš ani k silnějšímu turbolitříku. Takže to asi nehrozí.
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 13.12.2017  00:36

      « Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíbilo

      1300ks , lebo tolko im este ostalo na sklade 1.4 motorov :-)
  • 10 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 12.12.2017  23:37

    Ježišek

    Vanočni svatky se bliži, každoročni již tradični předvanočni kouzlo v podobě black friday, už nastalo a škodovka přišla s vymetanim skladu. V Rapidu neni o tuhle kombinaci zajem tak pod touhle zaminkou se ji snaži udat ve Fabii.
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 12.12.2017  23:56

      « Re: Ježišek

      Bohužel máš asi pravdu. Kdo by si taky pořizoval low-endové auto s převodovkou DSG? >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

10 nejdražší rozvodů celebrit: Kdo z nich přišel o 168 milionů dolarů?

10 nejdražší rozvodů celebrit: Kdo z nich přišel o…

Svatební den. Bílé šaty. Smoking. Hosté, kteří s námi sdílí radost, a víra, že takhle zalité sluncem s bílými…

Adam má 90 % těla potetovaných: Nechal si odstranit genitálie, kazily umělecký dojem

Adam má 90 % těla potetovaných: Nechal si odstranit…

Adam není člověk, kterého chcete potkat po setmění v opuštěném parku. 90 % jeho těla totiž pokrývá tetování -…

 

iSport.cz

Özil končí v repre, mluví o rasismu: Když se prohrává, jsem imigrant

Özil končí v repre, mluví o rasismu: Když se…

Německý záložník Mesut Özil ukončil reprezentační kariéru. Devětadvacetiletý fotbalista to oznámil krátce poté,…

SESTŘIHY: Slavia přejela Olomouc, tři body získaly Sparta i Plzeň

SESTŘIHY: Slavia přejela Olomouc, tři body získaly…

Nová sezona Fortuna ligy je tady - a začala výhrami favoritů. Slavia v neděli vyplenila Olomouc a po výhře 3:0…

 

Reflex.cz

Do Ugandy na Mount Elgon aneb Jak jsme našli kávovou horu

Do Ugandy na Mount Elgon aneb Jak jsme našli kávovou horu

Legenda o kávě říká, že její účinky náhodně objevil etiopský pasáček koz. Všiml si, že jeho zvířata nápadně…

„Němčour“ Rudiš: V sauně si můžu nechat vysvětlit, proč je Zeman dobrý prezident, a pohádat se kvůli tomu

„Němčour“ Rudiš: V sauně si můžu nechat vysvětlit,…

Natřískaný reflexí svatostánek přivítal v sobotu vpodvečer svého předposledního hosta – jednoho…