Omlazená Fabia se veřejnosti ukázala na ženevském výstavišti, až nyní se ale dozvídáme české cenovky. Špatnou zprávou je, že zákazníci si budou muset připlatit.
jj
SOUDRUZI, ČEZká země má 2019 jistý konec BENZÍNU NATURAL95 (E5%) !!! [odkaz] NÁHRADOU mu bude *** ředidel se žlutým sajrajtem E10% co spolehlivě odrovná všechny benzínový motory do roku výroby 2004 EURO4 [odkaz] ZÁCHRANOU je přestavba motoru na LEVNÝ a KVALITNÍ český LPG [odkaz] BENZÍN a NAFTA která je odpadní produktem při zpracování ROPY na BENZÍN, bude ZDRAŽOVAT!!! [odkaz] DOPORUČUJU KOUPI ELEKTROMOBILU [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
VŠECKO JE TO JEN POLITIKA SOUDRUZi :-)
1) ČEZko se chce zbavit starých aut a nové palivo E10 (2019) zničí starý benzínový motory do rv 2004 [odkaz]
2) Mamamerkl chce zbavit Germánii Dízlů [odkaz] kterých se problém E10 netýká...
3) Biosložka je produkt z Žlutého sajrajtu neboli Řepky olejky kterou v ČEZku pěstuje nejvíce ejdžnt Bureš [odkaz] ;-)
4) CNG je stlačený zemní plyn který se nejvíce dováží [odkaz] odkud? ... no přeci z RUSKA
5) elektrická zásuvka pro ELEKTROMOBIL [odkaz] je v každé garáži a skoro na každým rohu ;-) >:D
Blbý kecy... nepotřebuju 200 koní ze dvoulitru.
I těch 70kW je víc, než v autě téhle velikosti a poslání opravdu potřebuju... ale to, co potřebuju, je spolehlivý motor s nízkými náklady na servis a opravy a s dlouhou životností.
Tohle auto by si asi měli / mohli kupovat lidi domů... s mixérem a plánovanou životností záruka + 1 rok je to FAKT problém.
O nepříjemném chování malolitrážního motoru ani nemluvě, to už je jen "třešínka".
Takze se ti to uz parkrat vysypalo? Ja vim ze na to koukas optikou historickyho Fiatu (to bych mohl psat ze nejlepsi je zivej kun, ten to da), ale fakt si myslis, ze kdo si koupi normalni moderni motor, musi bejt blbej?
Kdo? No přece prachsprostá fyzika! Tříválec je prostě "od přírody" mnohem hůře vyvážený motor než čtyřválec a tomu taky zákonitě odpovídá jeho menší kultivovanost a nedůstojný zvukový projev... :-O:'-(:-( ;-\ 8-s:no::no::no: Bohužel, dnes už automobilky nemohou svůj motorářský výrobní program koncipovat podle přání svých zákazníků, ale musí se řídit idiotskými bruselkými nařízeními... Jinak by Fabii mohl i nadále pohánět mimořádně zdařilý a stále vysoce moderní čtyřválec 1.2 TSI! Ale ten v měřícím cyklu emituje o pár g CO2 víc, tak musel skončit v propadlišti ději. Debilita EU v praxi! 8-s8-s8-s:no::no::no:
Arese reaguje na to, a vysvetluje, preco 3valec nemoze byt "normalny" motor. Akurat ta normalnost sa obmedzuje len na kultivovanost chodu. Vyvazenie a "kultivovanost" sa ale da riesit - to je ta fyzika na ktoru sa odvolava. Plati vo vsetkom, ze su zle a aj dobre riesenia, preto sa neda pausalizovat a uz vobec nie tvrdit podobne omacky odvolavajuc sa na "fyziku". R3 su samozrejme normalne motory a dolezite je nakoniec to, ako to jazdi - to ale s poctom valcov nema nic spolocne.
riešiť sa dá, ale len obmedzene. Každý trojvalec sa len snaží dosiahnuť kultivovanosť štvorvalca, ale nikdy ju nedosiahne. Trojvalec vždy viac trasie a vrčí, ide len o to, o koľko viac. Ešte som nečítal žiadny test, ktorý by konštatoval, že v žiadnom režime nerozoznáš R3. Ja ešte navyše prepokladám, že tá trasľavosť sa vekom zvýši tak, ako sa zvýši trasľavosť a hluk dízla, zvýši sa samozrejme aj pri R4, ale vzhľadom na kultivovanosť R4 je nárast minimálny a nevadí, pokiaľ nie je motor úplne vylágrovaný.
Asi by sa mal zadefinovat pojem kultivovanost presne. Pretoze kazdy bude svoj subjektivny dojem opisovat inak. Ak utlmime kabinu, ze motor nebude pocut, nezistis ci ide o 3, 4 alebo 8 valec. To ale stale nehovori o tom ako to jazdi, ide len o subjektivne dojmy, ktore o "normalnosti" nehovoriac nic.
Co je vsak v praxi nedosiahnutelny stav, ze? Myslim to dokonale utlmenie. Sam som na vlastnej kozi zazil asi najhorsiu kombinaciu - 1.4 TDI vo Fabii. Trojvalec a este k tomu diesel. Prejav motora, zvuk a hlavne tie vibracie, cista tragedia. Po presadnuti do benzinoveho stvorvalca som mal pocit, ze sa veziem v luxusnej limuzine >:D
Preco by bol? Ad1 - stale hovorime len o zvukovom prejave, ten je subjektivny a hlavne nic nehovoriaci. Ad2 - pre podobne "zazitky" potom maju ludia predsudky. Porovnavaju nejaku situaciu (ktovie kolko desatroci staru) pricom uz v tej dobe to patrilo kdesi na chvost pouzitelnosti a davaju to do priameho porovnania s modernymi rieseniami. Fakt objektivne.
Ale i v praxi je ten 1L úspornější, neomezuje se to jen na měřící cyklus. Nebude vyhovovat sice jízdě na nízké otáčky jako 1.2 do 1600 je nepoužitelný a duní pod zátěží... Ale pokut ho budeš držet nad 1800 tak pohoda. Při vyšším zatížení v otáčkách je zase méně uřvaný jak 1.2... Na první jízdu se mi to také nelíbilo. Ale když jsem si zvykl, jak správně řadit. Tak si ho nemůžu vynachválit. Takže
+nižší spotřeba
+menší hluk ve vyšších otáčkách
+lépe si poradí s klimatizací
+Pocitově je auto rychlejší (Což souvisí s tím, že se jezdí na vyšší otáčky)
+Nemusí být člověk tolik citlivý na spojku aby auto necukalo.
-V nízkých otáčkách duní
-Při rozjezdu má hrozný zvuk
-Při rozjezdu to chce více otáček (motor si i sám přidává více otáček)
Ještě jsem v rychlosti zkoukl konkurenci ve třídě a už to tak zle nevypadá a pořád má Škodovka co nabídnout, nebudu srovnávat nejlevnější motorizace, ale alespoň TSI 70Kw/81kw a jemu příslušné motorizace.
Fabia TSI 70kw - 295 tis Active
Fabia TSI 70kw - 315 tis Ambition
Fabia TSI 81kw - 331 tis Ambition
Seat Ibiza TSI 70kw - 323 tis Reference
Seat Ibiza TSI 70kw - 336 tis Style
Seat Ibiza TSI 85kw - 354 tis Reference
VW Polo TSI 70kw - 349 tis Comfortline
VW Polo TSI 85kw - 372 tis Comfortline
Ford Fiesta 1.0EB 74kw - 334 tis Trend (AKCE)
Ford Fiesta 1.0EB 74kw - 366 tis Titanium (AKCE)
Opel Corsa 1.4 66kw - 251 tis Selection (AKCE)
Opel Corsa 1.4T 74kw - 285 tis Enjoy (AKCE)
Opel Corsa 1.4T 110kw - 40 tis Enjoy (AKCE)
Renault Clio 90TCe - 282 tis Advantage
Renault Clio 90TCe - 307 tis Limited
Renault Clio 90TCe - 332 tis Intens
Toyota Yaris 1.5 111k - 312 tis Live
Toyota Yaris 1.5 111k - 328 tis Active
To určitě, vyhledávat už výbavy nebudu >:D Ale třeba Rio je jedna z vyšších výbav, tam bych se nebál, že auto bude hůře vybaveno, než Fabie, podobný příklad je Clio, kdy za 332 tisíc je už max. výbava.
Pak je zajímavá Corsa Enjoy a co si pamatuji, tak Fiesta v základu na tom taky není špatně i přes její cenu.
Trumf jsem nikdy nepochopil, to je snad úplně nejnemožnější výbava. Nejdou přikoupit ani samozřejmé věci jako třeba tempomat nebo automatická klimatizace... Nebo v podstatě cokoli z té slavné nabídky "Simply clever"...
Je blbý, že nejde konfigurovat, ale ber v úvahu, že je to akční verze základního Active. Centrál s DO, klima, rádio, jednoduchý PP a máš TSI za 300 ceníkových. Když chci autoklimu a další "vymoženosti," půjdu... no rovnou do Style.
Rapid ti v zime zdrazi az vyleze spaceback :-)
A nezapomen, ze ibiza a polo stojej na MQB, jsou to vetsi auta.
Z toho tveho srovnani brutálně vycuhuje fiesta, ktera je fakt mala a ukrutne draha >:D
Je otázkou jestli do malého auta je potřeba turbo motor. Bratr si v dubnu pořídil Fabii se základním litrem ve výbavě Trumf v šedé Quartz metalíze za 245 tis Kč (placeno hotově). Na delší cesty používá Superba a Fabču má po poskakování po Budějkách a v okolí. Motor si chválí, i když má v Superbu 2.0 TDI s 125 kW.
Tak do 2 tisíc otáček jede ten litr ve Fabii stejně, jako ten dvoulitr v Superbu >:-[]
Ale jo, proč ne, má dvě auta, tak to stačí... Mne by přecijen přišlo 44kw už dnes málo do auta pro "5" lidí. Jezdíval jsem s HTP, tak tuším jak to pojede, zvláště, když je auto naložené i jen větším nákupem a přítelkyní.
Potom chápu, jen obecně v ČR ještě pořád Fabia patří mezi rodinné automobily a na dejme tomu takový kombík, by to chtělo alespoň to 70kw TSI. Já taky začínal na HTP 47kw a nijak nedůstojné mi to nepřišlo, jen musíš daleko více předvídat při předjíždění. Na druhou stranu, před dvěma lety jsem měl z půjčovny nejsilnější HTP 51kw a Fabii II, která dokázala na dálnici držet kolem 160-170 km/h ( Praha - Norimberk)...tedy vždy do té doby, než mne někdo zbrzdil, pak to zase byl rozjezd na 5 minut zpět na cestovní rychlost.... na spotřebu se neptej, ale jeli jsme 4... Takže dá se, vím, ale domu bych to už nechtěl.
Nie, ten atmoliter v aute veľkosti Fabie nestačí ani na poskakovanie po meste, to nestačí ani na svižnejšie rozbehy z križovatky, ak nechceš byť brzdou premávky, o nejakom obchvate mesta nehovoriac, ten liter nedokáže na päťke akcelerovať vôbec (typická situácia prúd vozidiel, ktorý spomaľuje a zrýchľuje v rýchlostiach 80-100 km/h), takže pri akejkoľvek potrebe zrýchlenia treba furt podraďovať.
nasa niekdajsia skoda 105L-ka s litrom a 33kw kedysi vysla plna az na kralovu holu a to tam ozaj kedysi nebola moc dobra cesta pred 25 rokmi .. taka skor pre V3S-ky.... takze jested musel byt pre fabiu malina... ale ja viem .. srandicky ;-):-)
Před více než deseti lety jsme byli s rodiči na dovolené a zajeli jsme se podívat na slavné Orlí hnízdo A. Hitlera na pokraji Alp. Jeli jsme tenkrát mým budoucím prvním autem - Seatem Cordoba HTP 47Kw ve 3 lidech. Z městečka k parkovišti, od kterého vyjíždí do "pevnosti" autobusy se jede pár km do hor s celkem strmým stoupáním. I když jsem byl rozjetý, tak jsem postupně skončil na 2. převodovém stupni a šnečím tempem jsem stoupal vzhůru. Tam jsem si asi sáhl na limit HTP, kdy jsem si připadal, jak ve staré stodvacítce.
v slovinsku pod kopcom v takmer 2000 m vyske sme pred par rokmi videli s brachom feldu .... ale je fakt ze felda je defakto vacsi terenak ako lancer .. slo o take strkove prasne cesty hodne uzke a strme ... bola to mpi 50kw... taku aku sme mali v tom case aj doma ...
raz by som chcel ist kuknut aj do rumunska na ten ich transfagarasan ... ale asi som to uz prepasol... lebo sloboda mi uz skoncila :*) >:D
Ano, skoda spaceback dostane jiz 1.0 tsi 85kw diky MQB, nicmene motor je identicky, jiny je jen software motoru a fabie ma proti ibize a polu tezsi staly prevod, je tedy nepatrne linejsi. Proc? Buh vi >:D
pri opli corse 1,4 so 110kw ti tam asi chyba cislica 3 v cenovke .. predpokladam ze tam ma byt cena 340 :-) ... ale stale je to lacnejsie ako mazda 2 ako pozeram ... aj u nas je 2ka hrozne draha... a pritom taky prcek vpredu ... aj sa mi pacila ale ta jeje cena je uz v zaklade u nas mimo... pritom na sirku v kabineje som sa tam citil ako v miniaute... to aj felda bola vacsia
Já bych měl vybráno hned, chtít takhle malá auto - Suzuki Swift. V základu má všechno co potřebuju (rádio, klima, el okna a hlavně motor 4válec !, snad to nemá ani startstop ku..ítko) 1.2ka a za nějakých 250 se dá pořídit. Nevidim důvod za malý auto dávat víc peněz, ty ještě menší se nevyplatěj už vůbec.
Jo, původně jsem chtěl napsat, že to ještě není vše, Citron jsem opomenul tak nějak schválně ( pro mne nemá nyní vůbec nic zajímavého v nabídce napříč jeho portfoliem) a na Hondu jsem zapoměl. Ještě tam taky má být i20 ....
Jak jako blbost? Vždyť píšu, že jsem ho nazahrnul (dal jsem tam jen P208 z PSA, příjde mi zajímavější) a zapoměl jsem i na další konkurety, tak co tady řešíš ? Normálně nemám problém to přiznat.... Sandero je Lowend, to pak ještě můžeme přidat nějaké Fiaty, třeba Tipo, i když je větší, cenově se vejde.
Ok = některý si nezahrnul úmyslně některý omylem = lepší? :-)
Sandero je normální třídní konkurent = značka dneska docela dohání Škodu = takže tam asi spíš má bejt = v reálnym porovnání to až takovej lowend už neni
Dohání leda prd = a snaha cpát Dacii kam nepatří jí leda škodí. Ať už jde o Sandero nebo nový Duster, v interiéru si člověk připadá o 20 let zpátky. Jenže to je vzhledem k cenám pochopitelné a neberu to jako vadu.
Tak s tím interiérem zase neblázni, v základu jsem nesděl, ale nějaké vybavenější verze se rozhodně nemají za co stydět a to už vůbec ne v porovnáním se stejně drahou Škodovkou Active, která taky vypadá jak lowend.
Dacie je ale lowendová technikou ik dyž ji Renault poslední dobou pouští více ke korýtku. Duster bych si určitě obhájil a nestyděl se s ním jezdit a potřebovat 4x4 SUV pro nějaké kratší trasy a občasný výlet mimo silnici, tak bude asi první auto, které půjdu projet.
Kolikrát v základu vypadají tragicky i prémiovky. Já teda souhlasím s twistedem, interiéry Dacie jsou viditelně a jasně lowendové, bez ohledu na výbavu.
Vyjádřil jsem se hyperbolicky, ale stojím si za tím. Současnou modelovou řadu jsem si prolezl a po vzletných marketingových a novinářských formulacích se zase jednou přesvědčil, že ani Duster uvnitř z low endu nevyčnívá. Možná jen mimořádně nepohodlnou zadní lavicí.
Škoda Active je zpravidla oholená na kost (dekory, barvy) a doma bych to nechtěl. Ale o tom přece mluvím, já ty ústupky u Dacie vzhledem k ceně beru.
Hezké porovnání. Kdyby nešlo o prostor, Mazda 2 mi přijde zajímavé auto :-) Na druhém místě Polo a Yaris. Fabia TSI 70kw - 315 tis Ambition - cenu bych přežil.
ps: Corsu 110kW tam máš za 40 tis, no nekup to >:D
Jo, Topper už mě opravil >:D Kdyby nešlo o cenu, tak u mne na to popojíždění buď Mazda 2 (samozřejmě nejsilnější verze), nebo Fiesta, popřípadě Ibiza FR s 1.5TSi
Ibiza je nyní slušná jj. Ještě je třeba říct, že to jsou ceníkové ceny. Za ty se mnohdy nekupuje. Trošku sebevědomá cena mi přijde u Ria. Naopak P208 se drží při zemi. Ale design má roztomilý. Jsem ho v nákupním centru chtěl z legrace ukázat ženě. Ona si sedla dovnitř a tak spontánně na celé kolo: "jééžiš, ten je takový aušusový". Brigádník dávající letáčky oněmněl a mi bylo stydno :*) >:D
opat chyta nadych akehosi mnohouholnika sranda... .. este posunut logo vyssie .. zacelit tu hornu liniu a kludne zapasuje aj na hyundai alebo subaru.... cim to je ze skoro kazdy vyrobca tuzi dnes po tejto maske... mne pride uz nudna a hodne uni .... pritom aut je taka spusta... boze tie moznosti... skoro neobmedzene .... a ono je to furt s maskou o tom istom .... zlaty lexus... alebo aj suzuki z tych beznejsich samozrejme .....ale snad toto zaoblenie na skode je prve a posledne.. lebo takyto "vejar" mi tu proste k tym hranam celej kasne ani nesedi ... co bolo na predoslej maske zle... nic. ale ukol znel jasne.. treba daco pomenit za kazdu cenu ;-\ ... aspon ze tie predne svetla su uz kusok mensie.. lebo tie predosle boli nekukatalne u mna... od zaciatku mi velkostne k autu nesedeli ... takze toto chvalim .. teraz uz posobia lepsie :yes:
No jistě, 96kw poctivých sazí ! Smutné je, že taková Fabie s tímto motorem je na rovině dost agilní auto a mnohé mladší konkurenci i z vyšších tříd dokáže dost obstojně dýchat na záda. Horší je to v zatáčkách, nejel jsem s RS (širší gumy, pravděpodobně i tužší podvozek), ale s klasickým 74kw kombikem a těžký motor na přední nápravě udělá své a když to nečekáš, není to nic příjemného.
ona je aj dost tazka .... mohli tam radsej dat 1,8T predsa ( aj ked asi aj ten nebol lahky ) -- v tych casoch oblubeny turbobenzin v roznych vykonoch od modelu TT cez passaty octavky A3 .. skratka vsade v koncerne
silne dizle uz skratka v mensich vozoch nefrcia... pritom nie je to az tak davno co aj auris ponukal 130 kw 2,2 dizel ask si spominas .... dnes uz sa to zda ako scifi :-) .. pritom kludne vtedy mohol konkurovat aj dizlovej octacii RS-ke ... teda aspon na papieri >:D .. lebo v reale je octavka top auto zemegule to je jasne ;-)
To si trochu popletl ne ? Auris je C segment a dnes máš pořád naftové dvoulitry s takovým výkonem v této třídě... Narodil od Toyoty to mají Golf, Škoda, Seat, Ford ...
Motor se 70, či 81kW (160-200Nm) je podle Tebe jako co? Je to jen malá Fabie. Co by jsi tam dal Ty za motor? Třílitr v 6iválci nebo co ? To jsou zase pindy od chytrolínů jako seš Ty..
Podsvietenie stredovej konzoly je zelene zatial co budiky a volant je podsvieteny na bielo ci modro(nieje to dobre vidiet) neslo by to zjednotit? Ja mam v aute bielu a vyzera to dobre a netaha to oci. Ta zelena co sa do skodoviek dava uz cez 20 rokov mi pride out a mne sa teda vobec nepaci.
Já bych to sjednotil na tu zelenou. Někde jsem se kdysi dočet že je nejmíň rozptylující. Bílou mam a radši bych to, co měla Felda - zelená s červenýma ručičkama. A hlavně čísla na budíkách hlavou vzhůru ! To dodnes nepochopim, proč je maji tak dementně.
zelena je skodovacka farba... tak mozno aj preto... ale na felde sa mi zelene podsvietenie tlacidiel pacilo... a nahodou zelena prave naopak.. najmenej taha oci ;-) .. to aj ta biela taha viac hoc sa ti to hned nezda :-)
ja mam vo vw akesi ruzove podsvietenie tlacidiel [odkaz] ... take blede kusok .. ale pre oko nic strasne.. oci viac bolia z displeja samotneho ked svieti .. ten dokaze hodne taaht oci
Za 377 tis. jsem pořídil novou (nejetou) Kiu ceed 1.6 GDi ve výbavě Exclusive+ něco navíc. Komplet elektrika, dvouzónová klimatizace, 6x airbag, parkovací senzory a kamera, navigace, denní LED světla + LED zadní světla, tempomat, 16" litá kola, kožený paket, atd.
Kamarád pořídil to samé v kombíku za 385 tis. Kč.
Porovnejte si to s ceníkem ubohé Fabie a pak si porovnejte ta dvě auta, které co nabízí. Narozdíl od Škodovky je zde motor který má 4 válce a 99kw, vše doplněné zárukou na 7 let a ještě je o třídu výš.
A co když někdo nechce větší auto ? Takhle sem mohu natáhnout dalších několik aut, co dostanu za tyhle peníze mimo třídu ( Fokus, Tipo, Astra, Megane). Měřítko Fabie je auto stejné třídy, tzn B segmentu. Za 377 tisíc jsi už na plně vybavené Fabie Style s 81kw TSI.. tzn nejvyšší specifikaci a ten Ceed je základní motor...
Takže to je vlastně výhoda škodovky, že nabízí malé auto za ceny větších aut konkurence? Tak to mi nenapadlo, že je vlastně výhoda, že si za cenu většího auta, můžu koupit i malé auto u škodovky :-)
Mimochodem, základní motor ceedu je 1.4, 1.6 GDi je za příplatek a i tak byla ta cena tak nízká.
No, pokud se podíváme třeba k té Kie, tak za 324 tisíc je Rio ceníkově s 1.4....
Tohle není o Škodovce, podívej se výše, jak jsou nastaveni konkurenti a uvidíš, že to taková katastrofa není. Já bych si Fabii taky nevybral, ale na základě ceníkové ceny porovnávat s vyjednanou slevou u dealera u většího vozu ? Navíc jsou i lidi, co mají sotva těch 300 tisíc na auto, ti si pro Ceeda za 380 tisíc asi nepujdou...
Berko, kdybys ses ve škole líp učil, nenapadlo by tě porovnávat ceníkovou cenu Fabie s nějakou vyjednanou cenou Kie, která má ceníkovou cenu 460tis. "+ něco navíc".
Daly by se i říci, že každé auto má svou cenu. Nevím jaká byla ta tabulková u Kie, ale je vidět na kolik musí před nástupem nové generace slevit.
Ten kdo však potřebuje malé auto do města, nechce nižší střední. ;-)
Určitě dobrá volba, ale stejně tak můžeš za ubohé prohlásit cokoli od Micry přes Fiestu po Polo. Je to výběhový model a GDi bude každou chvíli minulostí.
Ano je to výběhový model, ale Fabia v této generaci taky není žádná mladice, navíc postavená na staré platformě. GDi bude každou chvíli minulostí, ale otázka zní: Je to dobře? Nemůžu za to, že normální motory mizí z nabídek všech automobilek.
U mě spíš vyhraje ten motor a spolehlivost a propracovaně malý náklady atp.
Dobře si to trefil s tim 1. majitelem = Toyota má se svejma elektronickejma knížkama kde se všechno přenáší i pro další majitele = trochu jinej přístup. Mě je sympatičtější
Toyota je docela v kurzu = je to už dlouho nejprodávanější značka aut na planetě :-)
U nás sice ne = ale naše prodeje aut za celej stát sou menší než v mnoha megapolích takž.. ;-)
Tohle oblafnout nejde = to je ta výhoda. Vim že tady se vždycky něco vymyslí, ale tahle centrální světová databáze = no asi taky pude nabourat a tak, ale.. :-)
Toyota je docela v kurzu = je to už dlouho nejprodávanější značka aut na planetě :-)
U nás sice ne = ale naše prodeje aut za celej stát sou menší než v mnoha megapolích takž.. ;-)
Tohle oblafnout nejde = to je ta výhoda. Vim že tady se vždycky něco vymyslí, ale tahle centrální světová databáze = no asi taky pude nabourat a tak, ale.. :-)
No jistě, za tu cenu máš nejlevnější Q7 co najdeš na netu nebo Ladu Vestu, a to už se oplatí. Dobře, je otázka zda chtít nové malinkaté auto. Zda za stejný peníz nemít ojetou Mazdu 3 nebo Passat. Pokud jsi ale snadná návnada pro bazarníky, nebo prostě chceš nové, tak Fabča a ostatní co srovnal jsou to normální zástupci kategorie B.
skody obecne z roka na rok zdrazuju... a aj tu na azc je o tom kazdy rok vzdy nejaky clanok ... aj octavky a pod... fabia by ma uz svojho casu stala viac ako to polo... ;-) ... ale predpokladam ze tato odvazna cenova politika skody je len u nas a u vas... inde uz taka odvazna nebude...
na autoforu žalostně chybí reakce pod članky, protože to , co se v nich občas píše, je děs … ale možná práve proto tam radši nejsou … zpětná vazba je mrcha :-)
jsem nedávno jel s touhle Fábií na služebku a v Lochkovském tunelu jsem se lekl, že to auto snad nemá střechu, protože kravál přicházející z venčí to vůbec neodhlučnilo. Nejdříve jsem tedy zkusil zatáhnout okna, ale byla zatažená, vnitřním zpětným zrcátkem jsem zkontroloval, že nemám otevřený kufr a pak už mě napadla jen upadlá střecha ...
Nechápu, jak v tom někdo může jezdit a ještě méně chápu, když tvrdí, že je to dobré auto.
když se začalo objevovat, že bude mít až 18" kola, tak jsem doufal, že nedají 215/35 R18, které měl v sérii snad jen Smart Brabus Xtreme 112. A dali... 215/35 R18 se nevyrábí ani jako zimní pneu, jaký je to extrém. Audi A1 má 225/35 R18, které jsou po obvodu skoro stejně malé a nové Polo s Ibizou na novém podvozku větší 215/40 R18 a ty oboje zimní samozřejmě dělá i Continental 8-s