Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Junior, Ambition a RS: Jak by mohly vypadat?

První snímky Škody Fabia zaujaly několik zahraničních grafiků. Jak by se vám vůz líbil ve verzi RS nebo lidovější výbavě?
Zpět na článek
23. 8. 2014 11:47
23. 8. 2014 11:59
23. 8. 2014 12:30
23. 8. 2014 12:43
23. 8. 2014 14:46
23. 8. 2014 18:32
23. 8. 2014 20:54
23. 8. 2014 23:24
23. 8. 2014 22:27
23. 8. 2014 23:22
24. 8. 2014 00:59
24. 8. 2014 09:55
23. 8. 2014 13:31
23. 8. 2014 15:39
23. 8. 2014 17:28
23. 8. 2014 17:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2014 18:02
23. 8. 2014 18:43
23. 8. 2014 19:36
24. 8. 2014 11:29
23. 8. 2014 21:03
24. 8. 2014 11:16
24. 8. 2014 12:44
24. 8. 2014 12:59
23. 8. 2014 14:28
23. 8. 2014 21:07
25. 8. 2014 12:59
23. 8. 2014 16:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2014 08:35
24. 8. 2014 10:00
24. 8. 2014 18:57
25. 8. 2014 12:06
26. 8. 2014 09:16
Avatar - Well-being
23. 8. 2014 11:47
Nic moc ...
Nová Fábia nevypadá špatně, ale ve srovnání s novou i-dvacítkou je to Popelka ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - jozephko
23. 8. 2014 18:18
Re: Nic moc ...
Tak si skús kúpiť i20-ku kombi... >:D
Avatar - MichalSVK
23. 8. 2014 20:03
Re: Nic moc ...
A kto hovorí o kombi?
Avatar - Pro_man
23. 8. 2014 22:40
Re: Nic moc ...
Zřejmě jste nepochopil ten paradox co? I20 se v kombiku dělat nebude >:D
Avatar - MichalSVK
23. 8. 2014 23:08
Re: Nic moc ...
Tak si mi to teda natrel tým smajlom ale myslím, že to vie každý že i20 kombi nie je a nebude ale nechápem čo to má spoločné s porovnaním hatchbacku i20 a Fabie? Well-being napísal, že sa mu nová i20 páči ale nespomenul nič o kombi tak nechápem prečo do toho vôbec kombi ťaháte. Zvlášť keď je kombi B segmentu tak okrajová záležitosť keď ho ponúkajú len 3 značky. To si teraz budeme vyberať len medzi Seatom, Škodou a Renaultom keď iné značky nerobia subkombíky?

PS. vykať mi nemusíš
25. 8. 2014 09:59
Re: Nic moc ...
už ted vypadají dost dobře
DŮLEŽITÝ ALE JE CO A KOLIK BUDOU ŽRÁT A JAK MOC PRDĚT !!
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - eXp10it
24. 8. 2014 18:33
Re: Nic moc ...
Nějak tomu nerozumím. Jako že i-20 je ta ošklivá nevlastní sestra a fabia je krásná popelka či co?
23. 8. 2014 11:59
aaaaaaaa
pravidelna davka hnoje je tu
Rozbalit vlákno
1
23. 8. 2014 15:46
Re: aaaaaaaa
Pěkně jsi okomentoval svůj příspěvek...
23. 8. 2014 12:02
Takze jak budou vypadat modely Fabie?
Levne budou hnusne, stredne drahe - pekne, nejdrazsi nejpeknejsi. >:D Jinak samozrejme ten junior je jen opticky klam - kdyby opravdu byl - byl by to osklivec.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
23. 8. 2014 12:23
Klasická otázka zostane
Klasická otázka pri kúpe auta nielen zostane, ale s novou Fabiou bude ešte aktuálnejšia. Aká je tá otázka?
Kúpiť škodovku alebo niečo iné?
Rozbalit vlákno
6
23. 8. 2014 17:24
Re: Klasická otázka zostane
A na to si prišiel sám, alebo ti niekto pomáhal? Kokso to je myšlienka na Nobelovku...
Avatar - jozephko
23. 8. 2014 18:10
Re: Klasická otázka zostane
Potvrdzuješ, že keď sa Slovák vyberie do sveta, urobí zo seba zvyčajne chytrolína, čo vyzerá ako blbec... >:D
Avatar - Egi
24. 8. 2014 16:16
Re: Klasická otázka zostane
Vy se při koupi auta sám sebe ptáte, jestli máte koupit Škodovku a nebo něco jiného? Pak to vysvětluje vaši nevraživost vůči značce. Já beru Škodovku jako jednu z mnoha značek o kterých se rozhoduji. Určitě bych nejprve nekoukal na ní a neptal se, jestli koupit něco jiného. Pro mě jsou značky rovnocenné
Avatar - jozephko
24. 8. 2014 17:33
Re: Klasická otázka zostane
Nielen ja, ale aj ľudia v mojom okolí. Trochu sa o auta zaujímam, a tak sa ma občas ľudia opýtajú, aké auto si majú kúpiť. A ich štandardná otázka je: škodovka alebo niečo iné?
25. 8. 2014 07:50
Re: Klasická otázka zostane
Pro mne ma Skoda bonus domaci znacky, za ktery jsem ochoten si trochu priplatit. Na nezaslepenem patriotismu myslim neni nic spatneho.
Avatar - Egi
25. 8. 2014 11:13
Re: Klasická otázka zostane
To určitě není. Jde jen o to, že mnoho lidí má pak pocit, že tím, že je Škoda domácí značky, tak byl všem čechům mela dávat auta v plné výbavě za hubičku. A protože to Škoda nedělá, tak na ní mnoho lidí nadává jako na předražený krám. Když se na to ale kouknete střízlivě, tak Škoda je úplně obyčejná značka, která dělá úplně normální auta za úplně normální ceny. Proto je ten patriotismus nebezpečný. Lidé mají větší očekávání, než jsou reálná a o to více jsou pak zklamaní
23. 8. 2014 12:28
A k čemu ta informace je dobrá?
K čemu je lidem vědět, jak si někdo představuje nový auto, nebo mobil? A proč si to vlastně někdo vůbec představuje? .. Kdyby lidi radši šli dělat něco užitečnýho a nesepisovali nesmysly o ptákovinách ...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pumpkin
23. 8. 2014 14:43
Re: A k čemu ta informace je dobrá?
Mňa to napríklad zaujíma. Je to niečo, na čo sa budeme roky pozerať na každom rohu, tak aspoň sa môžem duševne pripraviť.
23. 8. 2014 18:21
Re: A k čemu ta informace je dobrá?
Jenže tohle jsou jen představy kreslířů, kteří s automobilkou nemají nic společného. Asi jako, kdybyste to maloval vy. Byla by to jen představa jednoho z milionů čtenářů.. To nemá s realitou nic společného, takže se tím na nic nepřipravíte.. :-(
Fabia vůbec nemusí ve verzi holobyt existovat a když, tak může vypadat uplně jinak. Připomíná mi to Cimrmanův elastický zeměpis :-)
Avatar - pumpkin
23. 8. 2014 23:20
Re: A k čemu ta informace je dobrá?
Nikto netvrdí, že to pôjde do výroby, ale pre predstavu je to podľa mňa dobre spravené. Potom sa treba asi pozastavovať aj nad každým nepodareným renderom. To je tiež len taká tipovačka, často na míle vzdialená od reality.
23. 8. 2014 12:30
FUJ
Nemusíte ukazovať ani nejaké pokusy, všetci dávno vieme, že tých nových Fabii vo výbave "socka" na plechoch tu bude jazdiť na mraky a zas sa na to budeme musieť všetci pozerať... BRRRRR!!

Neviem si pomôcť, ale keď to porovnám napríklad s novou Mazdou 2. Vždy sa budem čudovať prečo ľudia kupujú Śkodovky, keď je to v podstate poriadny ojeb na peňaženku... 8-s
Rozbalit vlákno
22
23. 8. 2014 12:43
Re: FUJ
Nikdo Tě přece nenutí, aby jsi se na ty auta díval, pokud řídíš, tak se starej o to, aby jsi nenaboural. A pokud s tím i tak budeš mít problém, můžeš jít na magistrát, vrátit řidičák z důvodu, že se nechceš dívat na to, že kolem jezdí fabie a že to bereš jako formu protestu. :-)

A pokud se čuduješ, proč si lidé kupují škodovky, tak je to žel bohu proto, že máme demokracii a svobodu volby, co si můžeš koupit, někdo chce škodovku, někdo peugeota a někdo mazdu, buďme rádi, že si můžeme vybírat. Každý má své priority a každému se líbí něco jiného. Buď rád, že nejsi třeba na Kubě.
Avatar - pumpkin
23. 8. 2014 14:46
Re: FUJ
Čiže keď vrátim vodičák, už sockové Fabie neuvidím? Čo si nepovedal skôr...
23. 8. 2014 18:32
Re: FUJ
No neviem ako ty, ale ja keď šoférujem, tak ostatné autá sú jedna z hlavných vecí, ktorým na cestách venujem najväčšiu pozornosť... :no:
23. 8. 2014 20:54
Re: FUJ
já teda maximálně hlídám, co ty auta kolem dělají a to je tak všechno, že bych koumal co je to za značku, nebo jakou má výbavu je mi celkem šumák...
Avatar - pumpkin
23. 8. 2014 23:24
Re: FUJ
Nehovor...
Reakcia bola na tvoju stupídnu logiku. To ako keď tu niekto napíše, že Nemusíš predsa čítať moje príspevky. ..a hopla, neskoro.
23. 8. 2014 22:27
Re: FUJ
Ked dakto vrati vodicak, tak zrazu vsetky auta budu krasne? a ked nesedis za volantom, tak chodis metrom, ze sa na hnusne auta nemusis divat?

Ze ti vobec za tie mimonske dristy dali palce hore, asi v pominuti zmyslov.
Avatar - pumpkin
23. 8. 2014 23:22
Re: FUJ
Oh, asi začnem dávať do zátvoriek JK alebo SARKAZMUS. Ty musíš byť dobrý suchár. 8-s
24. 8. 2014 00:59
Re: FUJ
Ty si radsej daj predpisat nove bryle, zeby si vedel na koho som reagoval. :no: :-O
Ty suchar krivozraky.
Avatar - pumpkin
24. 8. 2014 09:55
Re: FUJ
Prepáč, fakt som slepý, ospravedlňujem sa. :*)
23. 8. 2014 13:31
Re: FUJ
Chces tvrdit, ze janonci maju v zaklade elektrony ? Vsetci tu nariekaju hnusna fabia na plechacoch.
No uz vidim na cestach ci japonci alebo korejci tiez plechace a nikto neplace, pokial ludia nie su ochotny zato priplatit, ziadny vyrobca to neponukne v zaklade.

Mazda ma pekny design, to ano, ale v com je prevratna napr. Mazda 2 - tiez vacsina bude na plechacoch aspon sa pise, ze japonci vedia urobit motor.
Schvalne som pozrel na Mazdu 2 a porovnam to, jedno s aut co pouzivam ze Fabia I combi.

Mazda 2 - motor objem: 1,35; 55kW; 119Nm, max. 168km/h; 0-100 za 14,9s; hmotnost vozidla 1035kg. (2014)

Fabia I Combi 1,4 16V 55kW; 126Nm; max. 170km/h; 0-100 za 14,1s; hmotnost vozidla 1175kg (2002)

Niekto sa pyta ako si niekto moze kupit nieco ine ako Mazdu 2, tu je moja odpoved. Skoda uz pred viac ako 10 rokmi neponukala napr. horsi motor. Teraz si napr. da niekto 1,2 TSI do fabie a to bude o niecom inom ako Mazda 2 s 1,35, toto je napr. dovod kupit Fabiu.

Viem, ze v top vybave je este aj 1,5 u Mazdy, ale to sa tiez nechyta na prejav 1,2 TSI. To je uplne inde a nepisem to ako pisalek, ale ako majitel.
Avatar - escorpion
23. 8. 2014 15:39
Re: FUJ
Videl som BMW 3 na plecháčoch, takže fabia v pohode >:D
23. 8. 2014 17:28
Re: FUJ
No ale tá Fabia na plecháčoch je hnusná. Nie u všetkej konkurencie je to tak, aj plechové disky sa dajú spraviť pohľadné. Aj Škoda to kedysi vedela, taká Felicia bola úplne vpohode aj na plecháčoch. [odkaz]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2014 17:51
Re: FUJ
... a Ty mi vyčítáš, že leckdy volím nevhodné výrazivo... >:D
Avatar - escorpion
23. 8. 2014 18:02
Re: FUJ
Súhlas. Pekné "strieborné" plecháče nevadia. Horšie je to s čiernymi a bez puklíc. Mne sa nepáčia ani čierne alu disky, vyzerajú ako plecháče...
23. 8. 2014 18:43
Re: FUJ
Najradšej mám takýchto letákových špecialistov. Porovnávať papierové údaje a byť z toho nadržaný...

Tak tú Mazdu som spomenul len ako jeden z mnoha príkladov. Snažil som sa skôr poukázať na to, že osobne nepovažujem Škodu za najlepšiu voľbu. Iba ľudia v SR a ČR sú úplne zblbnutí nejakým mýtom, že nič lepšie ako Škodu nekúpia. V podstate je mi to jedno. Ja si to nekúpim. A nepresvedčia ma o tom ani lacné marketingové bludy ako škrabka alebo kufor gigantických rozmerov...

[odkaz]
23. 8. 2014 19:36
Re: FUJ
Ked dojdu argumenty, takoficialne udaje vyrobcov su letakove informacie, bavis chlape >:D >:D >:D

Co sa ti nezda, ze skutocne dnesne turbo benziny 1,2 TSI, TCE funguju a idu dobre, ano chod niekedy vyskusat a zistis. Pokial si to nevyskusal, tak to nema cenu ti cokolvek pisat. Neboj pred kupou auta som previezol sucasne atmo okolo 100 koni a ked to porovnas s turbo 100 konami, tak tie atmo ti pridu ako po smrti ;-)
24. 8. 2014 11:29
Re: FUJ
Ďakujem za ponuku, ale hentie maličké motorčeky ma nijak neberú. Nejazdím jak Fitipaldy a nepotrebujem si honiť ego supervýkonnými motormi v aute aby zo mňa boli všetky pubertiačky vlhké. Z toho som už dávno vyrástol. No napriek tomu mám také pravidlo, že do môjho auta ide vždy motor, ktorý má minimálne 100kW a čím viac tým lepšie. Na auto nižšej strednej triedy považujem za optimum cca 120kW. Nie kvôli tomu, čo som vypísal vyššie. Ale kvôli tomu, že som sa mal možnosť už nespočet krát na vlastnej koži presvedčiť, že mať výkonovú rezervu pod kapotou je neporovnateľne bezpečnejšie ako jazdiť s nejakou zdochlinou. A ak je 1.2 TSI pre teba modla výkonnu, kludne si ho kúp, čo ti bráni... Ja by som si radšej kúpil 2.0 Skyactiv od Mazdy, už len kvôli technike a spoľahlivosti (nehovoriac o spotrebe).
23. 8. 2014 21:03
Re: FUJ
Tobě nejen došli argumenty, ty výmýšlíš doslova blbosti.

že ty lidi mají pocit, že škoda je to nejlepší, co koupí je prostě jejich postoj, do kterýho tobě je úplný prd. Jak jsem Ti napsal výš, každý má právo vybrat si,co se mu líbí a co je pro něj výhodné.

Pro spoustu lidí je kufr gigantických rozměrů to nejdůležitější, aby tam toho narvali co nejvíce, pro mě třeba kufr je na 1. místě a věř tomu, že mamina s dětma bude kufrt a jeho praktičnost řešit víc než to, jestli má víceprvkovou zadní nápravu nebo automatické přepínání světel...

Že je cena škodovek vysoká je možná pravda, na druhou stranu, ty kdyby jsi vyráběl auta a prodávala se Ti dobře jako škodovce, tak by jsi si na tom nepřirazil? přirazil, tak co se Ti nelíbí. Jsou značky, které se snaží dostat na trh a tak samozřejmě musí být levnější a nabídnout něco jiného...
Marketing je holt silná věc a záleží na značce jak si to udělá. Škoda ji staví na praktických věcech, Hyundai na agresivní reklamě a tak bychom mohli pokračovat...
Avatar - twistedTSD
24. 8. 2014 11:16
Re: FUJ
:yes: :yes: Souhlas se vším. Škoda u nás dle mého názoru není oblíbená proto, že by ji zákonitě všichni považovali za to nejlepší z nejlepších, je to prostě jistota dobrého praktického vozu s vyváženými vlastnostmi, navíc domácí značky.

A co se týče gigantického kufru, ono vložit do kufru nesložený kočárek či bez starostí naházet zavazadla a jet, to má holt také něco do sebe...
24. 8. 2014 12:44
Re: FUJ
kdyby to tak bylo (aspoň teda v čr) tak proč si 70procent lidí koupí něco jiného než škodu? a proč škoda prodá cca 95 procent své produkce v zahraničí?
24. 8. 2014 12:59
Re: FUJ
To máš ako keby si sa išiel pýtať, prečo ľudia kupujú balenú pitnú vodu, keď im tečie z vodovodného kohútika? Chlape, na toto nájsť správnu odpoveď... A hovoriť o niekom, že je hlúpy... To sa predsa nahlas nehovorí... ;-)
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2014 14:28
Re: FUJ
Tak to jsi opravdu vybral příklad za všechny prachy - doslova. Nejen, že Mazda 2 je typická cenami na úrovni nižší střední, ale v základu jde o podobnou "socku" jako v případě Fabie, tedy na plecháčích, s černými zrcátky a klikami.

Fabia II v některých specifikacích zejména ke konci výroby vycházela velmi zajímavě. A "socky", které potkávám, jsou většinou součástí fleetů.
23. 8. 2014 13:00
po junioru si docela lidé stýskají....
a nebyl vůbec špatný nápad tehdy u té jedničky dělat juniora. Spousta lidí na něj vzpomíná. Vy to sice nechápete, ale pro spoustu lidí je auto jen dopravní prostředek, který je odveze z místa A do místa B, mají problém s parkováním, nebo neumí řídit. Mám tu zákaznici, která dříve juniora měla a pak ho vyměnila za dvojkovou fabii, pořád na něj vzpomíná, že tam ji bylo jedno, jestli to při jízdě do vrat odřela o sloupek, tady když to odře, tak to stojí peníze a musí se lakovat, aby to nevypadalo blbě. Nebo firmy, kde jezdí mechanik v montérkách, tak ti by to taky přivítali. Mám tu firmu, která vozí deratizační prostředky do trafostanic, kam je mnohdy špatný přístup a přesto pro ně chtějí malého osobáka, kterého mohou vzít na polní cestu do křoví a nebude to moc stát, ty taky měli dříve juniory. Prostě když ty auta zhuntujou, tak nepotřebují mít nějaký líbivý design, důležitá je pro ně praktičnost a to, že případné odřeniny nebudou v tomhle případě nic stát. stejně tak zrcátko bude o dost levnější.

Třeba pro mojí manželku by junior bylo ideální auto, cokoliv lepšího je pro ní naprosto zbytečný, potřebuje se dopravit nic víc...když jsem jí ho sháněl, tak na mě všichni koukali jak na blbce, ale já to chtěl z čistě praktických důvodu. Když je schopná urvat při blikání páčku od stěračů, tak bych juniora ocenil...
Rozbalit vlákno
19
Avatar - pumpkin
23. 8. 2014 14:59
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Potom ale nevidím dôvod si nekúpiť Sandero v základe za 174 900 Kč.
23. 8. 2014 15:03
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
No jenže Sandero za 174k není také žádná výhra. Ten kdo chce Škodovku si nekoupí Dacii ;-)
Avatar - pumpkin
23. 8. 2014 15:14
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Tomu kto si kúpi Juniora by malo byť úplne jedno aké má značka meno. Ide mu predsa o cenu, kúpu nového auta a že to jazdí, nie?
23. 8. 2014 20:52
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
to se mýlíš. Ve spoustě případů jde o lidi, kteří se taky dívají na servis a jeho dostupnost v blízkosti bydliště a v tomhle škodovka jasně vede, taky když něco urazíš, tak máš pořád větší šanci koupit na prvním vrakáči, než to shánět.
Spousta lidí je taky na škodovku zvyklých, když je to do firem, tak mají flotily škodovek a slevy na servis.

A to si vezmi, že třeba v Praze 4 to má renault ještě dobrý, tady jsou tři autorizáky, když pomineš auto dispo, kde bych si nenechal vyměnit ani žárovku v brzdě, tak Ti zbývají tři servisy, které jsou přes celou Prahu, takže to padá a nebo v Říčanech, kam je to zase daleko. Kdyžto, když nebudeš spokojený se servisem škodovky, tak jen na trase metra mám pět různých servisů.

Pro ty lidi je tohle mnohdy důležitější než to, jestli mají kožený volant nebo automatický rozsvěcení světel. Každý není fajnšmekr..
23. 8. 2014 22:34
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Majitelia skodovky podvedome cakaju, ze sa ten kram bude kazit, tak volia znacku so servisom rovno pod oknom?
Mam 30km do dobreho servisu a vobec mi to nevadi. Raz za rok si clovek spravi aj vylet.
23. 8. 2014 17:29
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
To je dobrá blbosť teda...
23. 8. 2014 18:06
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Ten kdo touží po Fabii Junior ví o autech akorát tak kulový a vlastně je mu jedno čím jede hlavně když do toho neprší. ;-)
23. 8. 2014 18:31
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Koukám, že jste mě vůbec nepochopili. Nemám nic proti Sanderu, ale pokud by si někdo koupil takový holobyt jako Fabia Junior, tak to znamená, že to chce kvuli značce Škoda. Jinak by se kouknul jinde, třeba u zmíněné Dacie. Nicméně si stojím si za tím, že nové auto za 174k není žádná hitparáda u jakékoliv značky ... ;-)
23. 8. 2014 20:46
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Jo a jeste je treba rict, ze mluvime o nasem trhu, proste neco z tuzemska, zadne exoticke vozy z vyspelych krajin EU, jednoduche levne (levnejsi nez vyssi vybavy, ale ne nutne levnejsi nez konkurence :-) ) pro duchodce na takove to domaci zvykani
23. 8. 2014 22:20
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Souhlasim s tím, že lidé šli do Junior kvůli značce, ale spíše proto, že nic jiného neznají (resp. nemají zkušenosti). "Měli jsme 130, Favorita, Feldu, tak teď je na řadě jenom ta Fabia" - takoví se kolem moc nerozhlížejí a jdou po tradici rodu.
Souhlasím také s argumentem Michalpneu, že mnoho lidí se rozhoduje podle servisu. Na malých městech to může být problém a Škoda je všude. Ale ve městě to snad takový problém nebude (sám jezdím servisovat auto na druhý konec Prahy).
A když chce někdo levné auto na odírání nárazníků a přepravu z bodu A do bodu B, tak si myslím, že Dacia Sandero/Logan to splní na výbornou a i ty náklady na díly nebudou vysoké (vzpomínaná páčka stěračů bude kompatibilní s každým 10 let starým Renaultem, kterých jsou vrakoviště plná).
25. 8. 2014 09:46
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Třeba i ví, možná víc než vy.
Ale prostě třeba jen jezdí velmi málo a chce nové auto kde se obejde bez klima a dalších komfortních doplňku, lakování nárazníku atd. Prostě jak jste řekl aby ho to odvezlo a nepršelo na něj. Tak když je zájem proč by to automobilka nedělala, Vám to nikdo nenutí.
Ve finále, jede to stejně nebo i lépe (úspora hmotnosti) jako srovnatelná motorizace v plné palbě.
Avatar - eXp10it
24. 8. 2014 08:09
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Ten důvod je že i ti co by si koupili toho juniora mají přece jenom alespoň špetku vkusu.
Avatar - jozephko
23. 8. 2014 18:15
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Junior bol úplný zmätok, a neoplatil sa ani tým, čo si ho kúpili. Pri kúpe ušetrili 10.000 korún, ale pri predaji stratili minimálne 20.000... Zvlášť "geniálny" bol s motorom 1.0 >:D
Junior bol asi jediné auto v tomto storočí, ktoré nemalo zadné plató. Takýto "výstrelok" si nedovolí ani Lada či Dacia.
23. 8. 2014 20:45
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
jenomže na to, na co byl určen byl ideální. To plato byl celkem nesmysl, ale znám mnoho lidí a hlavně z firem, kterého po příjezdu do firmy vyndají a pak ho hledají, když chtějí auto prodat......
23. 8. 2014 20:49
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
V PR clanku z 3A auto byl pribeh, jak pan vyndal kardan z 4kolky aby mu vuz nezral v lete zbytecne moc paliva, ale pri ho vozil v kufru, takze ten se urcite nestratil >:D
23. 8. 2014 19:38
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Já jsem právě Juniora nikdy nechápal, protože se mi zdál hrozně drahý. Ale tohle vysvětlení dává smysl.
Je pravdou, že dneska automobilky na praktičnost úplně kašlou, přestaly dávat i vyměnitelné otěrové lišty.
Avatar - eXp10it
24. 8. 2014 08:05
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Tak je otázka jestli by se u paní, která pravidelně při vjezdu do vrat odírá auto o sloupek nemělo spíše uvažovat o odebrání řidičského oprávnění než jí kupovat auto na demoliční derby. Jednou se tak nevleze do svého pruhu na cestě a schytá to zbytečně někdo nevinný.
Avatar - aproximus
24. 8. 2014 10:31
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
asi tak :yes:
25. 8. 2014 08:00
Re: po junioru si docela lidé stýskají....
Rozumny nazor, divam se na to uplne stejne. Prestoze mam auta rad, tak design a vzhled obecne u spotrebnich kategorii vozu je preci jen mene dulezita kategorie. Proste pokud mam auto na jezdeni a ne na lesteni, je mi celkem jedno, jestli mam kliky v cernym plastu nebo v barve. Aspon se pak pred supermarketem nehroutim, kdyz mi nekdo udela dolicek do dveri.
Avatar - 3_diamanty
23. 8. 2014 13:03
ani mercedes C
na tmavych plechacoch s plastovymi ciernymi naraznikmi by nevyzeral dobre a ani rolls royce verte mi... tak neviem co sa cudujete ze holatko maleho auta v cene od ... vyzera blbo ;-) ...

takuto fabiu si kupia maximalne tak nejake lokalne firmy na rozvoz tabakovych vyrobkov a casopisov ale nie privatny zakaznik tak co tu riesime... v metalize na 17tkach bude fabia paradna :yes: a o jej uspechu niet najmensich pochyb ... :yes:

mna by zaujimalo ako by vyzeral vw polo s ciernymi naraznikmi a nejakymi 15tkami na plechoch a bez vybavy... tiez ziadna slava .... tak vidite ....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pumpkin
23. 8. 2014 15:28
Re: ani mercedes C
Ale tu by mi to až tak nevadilo...
[odkaz]
Avatar - JDM
23. 8. 2014 21:07
Re: ani mercedes C
přesně tak , když jde člověk pro nový auto tak taky z něj chce mít trochu radost , trošku se rozšoupnout , nikdo nemá takovou potřebu za každou cennu mít nový auto ikdyž na něj nemá a tak koupí uplně to nejlevnější jen aby bylo nový.
23. 8. 2014 21:17
Re: ani mercedes C
to neříkej, že nikdo. spoustě uživatelů spotřebitelů je to celkem jedno. Věř, že takových lidí znám spoustu. je mi jedno jak to vypadá, jen, že to bude nový a nebudu do toho muset cpát prachy. Taky znám případy lidí, kteří chtějí úplný holou verzi, protože nechtějí lákat zloděje. což je v případě škody úplně jedno, ta se krade furt, ale i tak chtějí být co nejméně nápadní...
Avatar - twistedTSD
25. 8. 2014 10:10
Re: ani mercedes C
Tak to by mě zajímalo, z čeho měli takovou radost majitelé Thalie.
Avatar - JDM
25. 8. 2014 12:59
Re: ani mercedes C
nojo vlastně , já jednoho co si tenkrát jednu koupil dokonce znám, celej rok jezdí na kole a thalii vytáhne jen v zimě ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
23. 8. 2014 13:07
Podle fota
jsem se lekl, že už si tu první vlaštovičku nabourali. :'-( 8-s :-( >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - The Spešl Uan
23. 8. 2014 13:10
Ten Junior...
nevypadá tak špatně, jak nakonec vypadat bude. Náhodou není úplně ošklivý, ale realita bude velediametrálně odlišná. O praktickém využití nemůže být řeč, je na vysoké úrovni ( každý nepotřebuje auto na okrasu, někomu se hodí za 100 000 Kč přibližovadlo ( třeba v podobě ojetin)), ale design není moc důležitý ani pěkný.
Rozbalit vlákno
0
23. 8. 2014 15:35
A co Monte Carlo od TheopilusChin.com?
Docela tu chybí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2014 16:30
Time travel now!
Černé nárazníky = těžká nostalgie po devadesátkách.

ÁÁÁÁÁCH :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
24. 8. 2014 08:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2014 10:00
verze fabie
Nové verze: Fabia sanitka, Fabia jeřáb, Fabia dodávky, fabia teréni, fabia hasičská, fabia zavodní (1.2 TS 63kW!!!!), fabia kabriolet, fabia plážová, fabia cupe, fabia vojenská. Proboha to bude mazec.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
24. 8. 2014 10:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 8. 2014 11:53
Re: verze fabie
fabia jerab je fajn [odkaz] a ani ta verze octavia jerab neni marna [odkaz]
Avatar - Emel
24. 8. 2014 18:57
Junior
Brr, ten Junior vypadá dost realisticky :-)
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2014 20:59
RS nebude...
V automotorsportu se nějaký vedoucí škodovky vyjádřil, že RSo nebude.. Přestože se mladým lidem líbí, jenže nemají peníze si ho jako nový vůz pořídit.. ale třeba si to ještě rozmyslí..
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2014 12:06
jednička
Škoda je jednička...obrovský zájem diskutujících,a dokonce polovina cizinci >:D
samozřejmě všichni odborníci na slovo vzatí ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
25. 8. 2014 14:35
Fabia Senior
to zas bude hukot, plecháče na pneu o šířce byciklu, černý nárazník, litrovej motor, díra v palubce.....budou i kličky na voknech?

To je verze pro masochysty tohle, to radši 20 let starou káru než takovýhle social vergl...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
25. 8. 2014 17:41
Re: Fabia Senior
Černý nárazník je již jen vizí, která se (naštěstí) nenaplní.
Avatar - Choochoo
25. 8. 2014 16:54
Fabia na plecháčích
[odkaz]
No nevim, nejak mi to prijden o dost horsi nez ty pocitacove rendery s velkymi koly a vhodnou barvou pro stinovani ;-)
Je to takove sakra moc hranate, nebo se mi to zda?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
25. 8. 2014 17:38
Re: Fabia na plecháčích
No mně naopak reálné fotky spíše potěšily, protože proporce na nich vypadají zajímavěji než na "naleštěném" renderu.
26. 8. 2014 09:16
Dacia?
Trochu mi ji ten junior připomíná akorát je trochu hranatější.
Rozbalit vlákno
0