Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra
19
/
75
Prohlédnout znovu
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Ve městě vynikne nižší spotřeba litru nejvíce, rozdíly v dynamice jsou zde naopak minimální.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Při zátěži se ale se slabším motorem vlivem odlehčených předních kol hůře rozjíždí.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Testovací okruh po Praze měřil celkem 51 km a zahrnoval všechny typy ulic, plynulou jízdou jsme se dostali na rychlostní průměr 29 km/h.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Naložená auta měla na dálnici opravdu nižší spotřebu. Příčinou byl plynulejší provoz než během druhého testu při obsazení pouze řidičem.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
V rámci testu jsme se nesnažili o ekonomický styl, jezdili jsme předvídavě na horní hranici rychlostních limitů. Na silnicích se konzumace obou motorů přiblížila a snížil se i rozdíl mezi prázdnými a plně zatíženými vozy.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Oba motory sice pocházejí ze stejné řady EA 211, ale vzájemných odlišností je u nich více než dost. Patnáctistovka se chlubí řadou fi nes včetně zvýšeného vstřikovacího tlaku a systému vypínání válců, přesto spotřebou i dynamikou více potěší základní jedn
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17
|
acz
S patnáctistovkou pod kapotou působí karoq nepatrně tužším dojmem, což prospívá ovladatelnosti i komfortu.
|
acz
Přetáčivé tendence s plnou zátěží i zde utíná stabilizace, celkově je ale vůz méně rozevlátý.
|
acz
Měkčí odpružení v případě karoqu s litrovým motorem dovoluje větší houpání karoserie a o něco hůře pobírá i příčné nerovnosti. S plnou zátěží si podvozek poradí, přetáčivost rázně koriguje stabilizace.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid