Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Karoq se už vyrábí. Co všechno bylo potřeba k nastartování výroby?

Ještě před zahájením sériové výroby Karoqa bylo postaveno 264 předsériových aut. Sloužily k otestování i propagačním účelům.
Zpět na článek
3. 8. 2017 13:28
3. 8. 2017 13:53
3. 8. 2017 14:35
3. 8. 2017 17:26
3. 8. 2017 17:52
3. 8. 2017 18:13
3. 8. 2017 18:35
3. 8. 2017 19:09
3. 8. 2017 14:40
3. 8. 2017 15:01
3. 8. 2017 19:09
3. 8. 2017 13:39
3. 8. 2017 22:47
4. 8. 2017 06:29
4. 8. 2017 08:51
4. 8. 2017 10:25
4. 8. 2017 12:35
4. 8. 2017 11:17
4. 8. 2017 13:09
4. 8. 2017 07:26
Avatar - holden2
3. 8. 2017 13:28
skodovka
hlavne potrebuje hromadu imbecilnich mamlasu co to vyfasujou. nic jineho pro ten hnuj neni potreba
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ozzman
3. 8. 2017 13:53
Re: skodovka
Ty si konečně změnil svou slavnou větu ? Respektive si ji překopal.... to už neni ono :/
3. 8. 2017 14:35
Re: skodovka
No ale ať chceš nebo ne,tak na tom něco je..
Avatar - _Karel_
3. 8. 2017 17:26
Re: skodovka
Co konkrétního na tom je? Že zaměstnanci, co dostanou auta, jsou imbecilni mamlasové? Tak jsi to myslel? Že člověk, co chodí denně do práce, abys ty například v obchodě našel v regálu to, pro co sis přišel, je "imbecilní mamlas", protože mu majitel firmy koupil jako služebák Škodu? To je ten imbecilní mamlas?
Nebo je imbecilní mamlas ten, kdo si ze svého podprůměrného platu našetřil 300t a koupil si novou fábii?
Pro mě je imbecilní mamlas ten, komu se líbí takovýhle urážení druhých psychicky zaostalým jedincem, který by při osobním setkání jen klopil oči.
Avatar - holden2
3. 8. 2017 17:52
Re: skodovka
presne si ty imbecilni mamlasy vyjmenoval. rozvazec letaku na vlozky a susenky do nakupanich center je presne ten imbecilni mamlas a ten co si z podprumerneho platu koupi hnuj pro dobytek je taky imbecilni mamlas.
3. 8. 2017 18:13
Re: skodovka
Co konkrétně.Třeba to,že škodofku si přece z nějakých 80% ?..kupujou firmy.A těm řidičům je tak nějak více méně jedno v čem jedou,ne?No a jináč si každé práce vážím a cením..vše je potřeba dělat.Slova jako "mamlas,dobytek" atd..OK když má někdo potřebu se takhle vyjadřovat..respektuju to.Šlo mě spíš o tu "myšlenku"..a na ní něco je
Avatar - _Karel_
3. 8. 2017 18:35
Re: skodovka
Že se škodovka často fasuje, je jedna věc. Že je to "hnůj" a že zaměstnanci jsou "dobytek" je věc druhá, a nevím, jakou myšlenku v tom nacházíš. Já v tom nacházím opovrhování chudšíma lidma, kteří jsou "dobytek, imbecilní mamlasové". Nemyslím, že myšlenky giganta ducha řečeného holdena je potřeba podrobovat hlubšímu zkoumání.
Avatar - holden2
3. 8. 2017 19:09
Re: skodovka
ty nic nezkoumej a nepodrobuj. pro tebe je tezke pochopit i dnesni datum >:-[]
Avatar - holden2
3. 8. 2017 14:40
Re: skodovka
neboj. zde jsem pouze odpovedel na dotaz v imbecilnim nadpisu
3. 8. 2017 15:01
Re: skodovka
Reagoval jsem na Ozzmana..
3. 8. 2017 13:39
konecne
denna norma pre skodu - check
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2017 15:31
ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodnuti
zakazujici vjezd dyzlum do města a další nemecky města se nejspis brzo pridaji, a skodovka vyleze se svým nejnovejsim SUV, kdy použitelna benzinovou ctyrkolku bude az za rok, do ty doby ve ctyrkolce pouze naftak, kteryho ale za 5 mesicu uz do stuttgartu nejspis nepusti.
prijde mi to jako podvod na nic netusiciho zákazníka, protože verim, ze mnozi opravdu netusi.
Rozbalit vlákno
13
3. 8. 2017 15:49
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
Zákaz by se měl týkat dieselů, které nesplňují euro 6. Šesky by tam měly normálně jezdit.
3. 8. 2017 15:56
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
to v pripade, ze se rozhodnuti soudu podari ještě zvrátit, nebo omezit.
naftaky se stavajici euro6 stale v prumeru vypousteji v realu cca 500mg NOx/km, coz není zadna velka změna od euro5 a snad i euro4, tak není důvod aby stavajici euro 6 pousteli.
pise se o tom, ze jestli tam pusti naftaky, tak s euro6d-temp a pochybuju ze karoq ma tuhle homologaci
dnes koupit dyzl je jako koupit zajice v pytli, bohuzel ale nektere specifikace jsou pouze v naftove verzi, typicky prave ctyrkolky a není to jen karoq, kdo nemá benzinovou ctyrkolku, ale jen naftovou ...
3. 8. 2017 15:59
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
A do kdy je tam čas na to zvrácení (asi odvolání)? Vzhledem k tomu, že to má být od 2018 platné, tak je to celkem na knap.
3. 8. 2017 16:04
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
zrejme tam nejaky prostor je, ale ne moc velky
jestliže soudce konstatoval, ze "ochrana zdraví má větší hodnotu než zájmy řidičů dieselových aut", tak to je dost padny argument pro zakaz vjezdu aut, který plni emisni limity jen v laboratori.
a stavajici euro6b ani euro6c není zárukou, ze se auta laboratornim emisnim limitum v realu aspoň priblizuji.
uplne ale neverim, ze zakaz bude hned takhle natvrdo, ale ze bude nejaky casovy prostor několika let, to by bylo dost drsny ...
3. 8. 2017 16:15
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
Jistě, to je pádný argument. No tak uvidíme, jak to celé dopadne.
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2017 23:04
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
Většina aut plní emisní limity jen v laboratoři. Panikařit kvůli tomu s plošným zákazem jednoho pohonu je podle mě totální zhovadilost.
3. 8. 2017 15:52
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
Podvod je hlavně to o co se tu pokoušíte, informace kde záměrně chybí podstatná část.
3. 8. 2017 15:56
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
která?
3. 8. 2017 16:14
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
.... že motorů plnících normu Euro VI se to nebude týkat, tedy u nově vyráběných a prodávaných aut.
3. 8. 2017 16:21
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
na to bych uplne nesazel, protože stavajici euro 6b není zárukou niceho, když stale vypoustej v prumeru 500mg NOx /km. a prebornikem je A8 4.2tdi, který limit prekracuje 18x, tedy skoro 1500mg NOx / km.
takovy auto bys tam pustil?
tahle A8 s euro 6 zamori vzduch jako cca 30 benzinaku
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2017 23:07
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
Naštěstí v A8 s osmiválcem jezdí víceméně jen bruselská a jiná úřednická pakáž. Možná nevědomky i ta, která vydala tento zákaz. ;-)
Avatar - mariov8
3. 8. 2017 16:09
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
Pánové, nemíchat politiku s obchodem. O tyto auta se zážehovým motorem reálně prakticky nikdo nestojí, proto se výrobci soustřeďují na vznětový motor. Je pravda, že soukromý zákazník, ačkoliv volič, se nejsnáze utlačuje a vnucuje se mu něčí politická vůle, ale to z roka na rok a násilně taky nepůjde. I ti politici nakonec potřebují ty peníze.
3. 8. 2017 16:16
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
ja letos musim poridit zvýšenou benzinovou ctyrkolku, klidne i rocni a vyber v benzinu nevalnej, u nekterych znacek zadnej, v nafte mnohem vetsi.
3. 8. 2017 15:54
co je potřeba vědět...
Jaká je plánovaná roční produkce, jak dlouho trvá složit jedno vozidlo, kolik se jich vyrobí za hodinu atd atd. Myslím si, že o tom, že se výroba plánuje několik let dopředu a že příprava faceliftu začne zanedlouho po startu výroby, ví dost lidí. Statistiky výroby, marži, % zastoupení dílů od českých dodavatelů atd. už nikdo nechce sdělovat...
Rozbalit vlákno
1
3. 8. 2017 16:53
Re: co je potřeba vědět...
No jo no,musí něco napsat..a o čem jiném by to mělo být.To je jedno co,ale hlavě ať je to i ní..
Avatar - _Karel_
3. 8. 2017 18:46
Co je třeba k nastartování výroby?
Nevím, co je třeba k nastartování výroby, a ani mě to moc nezajímá. A asi to úplně přesně neví ani v Kvasinách, když se na novou Atecu čeká rok. Takže místo úžasně zajímavých zpráv, které nás tradičně ujišťují, že se do prodeje chystá nejzajímavější výrobek na planetě, začněte míň kecat a víc vyrábět.
Rozbalit vlákno
1
4. 8. 2017 11:14
Re: Co je třeba k nastartování výroby?
:yes: :yes: >:D
Avatar - praděda7
3. 8. 2017 22:47
Proč
jsou na titulní photo jen samí kravaťáci, co neumí vzít do ruky ani air gun? Pár maníků v montérkách, co makají na montážní lince mě tam docela chybí. :-!
Rozbalit vlákno
6
4. 8. 2017 06:29
Re: Proč
Možno preto, že tí, čo makajú na montážnej linke, tak výrobu nepripravovali.
Avatar - praděda7
4. 8. 2017 08:51
Re: Proč
Nikde nevidím, že by se v souvislosti s tou fotografií mluvilo o lidech co připravovali výrobu. Ty jo?
4. 8. 2017 10:25
Re: Proč
Nevieš, že najdôležitejší je titulok článku? K nemu je fotka. >:D
Avatar - praděda7
4. 8. 2017 12:35
Re: Proč
Nikde v titulku nevidím napsáno, že by se na přípravě výroby podíleli jen white collar workers, ty jo? Já jsem pracoval v automobilce 25 let ve vývoji, a vždy se se tam pohybovali i blue collar workers.
4. 8. 2017 11:17
Re: Proč
Co jsi čekal (kdo bude na fotce) ?
Maníci v montérkách? Doba stachanovců je za námi.
;-)
Avatar - praděda7
4. 8. 2017 13:09
Re: Proč
Svého času to byl dobrý zvyk dát credit i manuálně pracujícím........ :-!
Avatar - JiVi
4. 8. 2017 07:26
40 zemi sveta
to je neuveritelny.. to do toho pocitaji i tu naftu/benzin, co do toho naleji nez to vyjede z pasu?
Rozbalit vlákno
0