Co konkrétního na tom je? Že zaměstnanci, co dostanou auta, jsou imbecilni mamlasové? Tak jsi to myslel? Že člověk, co chodí denně do práce, abys ty například v obchodě našel v regálu to, pro co sis přišel, je "imbecilní mamlas", protože mu majitel firmy koupil jako služebák Škodu? To je ten imbecilní mamlas?
Nebo je imbecilní mamlas ten, kdo si ze svého podprůměrného platu našetřil 300t a koupil si novou fábii?
Pro mě je imbecilní mamlas ten, komu se líbí takovýhle urážení druhých psychicky zaostalým jedincem, který by při osobním setkání jen klopil oči.
presne si ty imbecilni mamlasy vyjmenoval. rozvazec letaku na vlozky a susenky do nakupanich center je presne ten imbecilni mamlas a ten co si z podprumerneho platu koupi hnuj pro dobytek je taky imbecilni mamlas.
Co konkrétně.Třeba to,že škodofku si přece z nějakých 80% ?..kupujou firmy.A těm řidičům je tak nějak více méně jedno v čem jedou,ne?No a jináč si každé práce vážím a cením..vše je potřeba dělat.Slova jako "mamlas,dobytek" atd..OK když má někdo potřebu se takhle vyjadřovat..respektuju to.Šlo mě spíš o tu "myšlenku"..a na ní něco je
Že se škodovka často fasuje, je jedna věc. Že je to "hnůj" a že zaměstnanci jsou "dobytek" je věc druhá, a nevím, jakou myšlenku v tom nacházíš. Já v tom nacházím opovrhování chudšíma lidma, kteří jsou "dobytek, imbecilní mamlasové". Nemyslím, že myšlenky giganta ducha řečeného holdena je potřeba podrobovat hlubšímu zkoumání.
ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodnuti
zakazujici vjezd dyzlum do města a další nemecky města se nejspis brzo pridaji, a skodovka vyleze se svým nejnovejsim SUV, kdy použitelna benzinovou ctyrkolku bude az za rok, do ty doby ve ctyrkolce pouze naftak, kteryho ale za 5 mesicu uz do stuttgartu nejspis nepusti.
prijde mi to jako podvod na nic netusiciho zákazníka, protože verim, ze mnozi opravdu netusi.
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
to v pripade, ze se rozhodnuti soudu podari ještě zvrátit, nebo omezit.
naftaky se stavajici euro6 stale v prumeru vypousteji v realu cca 500mg NOx/km, coz není zadna velka změna od euro5 a snad i euro4, tak není důvod aby stavajici euro 6 pousteli.
pise se o tom, ze jestli tam pusti naftaky, tak s euro6d-temp a pochybuju ze karoq ma tuhle homologaci
dnes koupit dyzl je jako koupit zajice v pytli, bohuzel ale nektere specifikace jsou pouze v naftove verzi, typicky prave ctyrkolky a není to jen karoq, kdo nemá benzinovou ctyrkolku, ale jen naftovou ...
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
zrejme tam nejaky prostor je, ale ne moc velky
jestliže soudce konstatoval, ze "ochrana zdraví má větší hodnotu než zájmy řidičů dieselových aut", tak to je dost padny argument pro zakaz vjezdu aut, který plni emisni limity jen v laboratori.
a stavajici euro6b ani euro6c není zárukou, ze se auta laboratornim emisnim limitum v realu aspoň priblizuji.
uplne ale neverim, ze zakaz bude hned takhle natvrdo, ale ze bude nejaky casovy prostor několika let, to by bylo dost drsny ...
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
na to bych uplne nesazel, protože stavajici euro 6b není zárukou niceho, když stale vypoustej v prumeru 500mg NOx /km. a prebornikem je A8 4.2tdi, který limit prekracuje 18x, tedy skoro 1500mg NOx / km.
takovy auto bys tam pustil?
tahle A8 s euro 6 zamori vzduch jako cca 30 benzinaku
Re: ve stuttgartu od zacatku 2018 zatim nepravomocne rozhodn
Pánové, nemíchat politiku s obchodem. O tyto auta se zážehovým motorem reálně prakticky nikdo nestojí, proto se výrobci soustřeďují na vznětový motor. Je pravda, že soukromý zákazník, ačkoliv volič, se nejsnáze utlačuje a vnucuje se mu něčí politická vůle, ale to z roka na rok a násilně taky nepůjde. I ti politici nakonec potřebují ty peníze.
Jaká je plánovaná roční produkce, jak dlouho trvá složit jedno vozidlo, kolik se jich vyrobí za hodinu atd atd. Myslím si, že o tom, že se výroba plánuje několik let dopředu a že příprava faceliftu začne zanedlouho po startu výroby, ví dost lidí. Statistiky výroby, marži, % zastoupení dílů od českých dodavatelů atd. už nikdo nechce sdělovat...
Nevím, co je třeba k nastartování výroby, a ani mě to moc nezajímá. A asi to úplně přesně neví ani v Kvasinách, když se na novou Atecu čeká rok. Takže místo úžasně zajímavých zpráv, které nás tradičně ujišťují, že se do prodeje chystá nejzajímavější výrobek na planetě, začněte míň kecat a víc vyrábět.
jsou na titulní photo jen samí kravaťáci, co neumí vzít do ruky ani air gun? Pár maníků v montérkách, co makají na montážní lince mě tam docela chybí. :-!
Nikde v titulku nevidím napsáno, že by se na přípravě výroby podíleli jen white collar workers, ty jo? Já jsem pracoval v automobilce 25 let ve vývoji, a vždy se se tam pohybovali i blue collar workers.