Tak zakladni 1.4 s Dsg stala do ted 702 900 kc, ted sice nabizi 1.5 za 673 900, ale v zakladu bez Dsg, po pricteni 50 tis za Dsg nastalo za stejne vykonny motor zdrazeni 21 000kc.
U Karoqu zverejnili konecne cenu za nejlevnejsi aktive - 484 900 kc, verzi ambition ale podrazila o 10 000 na 539 900 :no:
Pokud byl u nějakého modelu souběh 1.4TSI a 1.5TSI, tak se za 1.5 připlácelo. Ten motor asi není lepší z hlediska uživatele, ale zřejmě je konstrukčně náročnější. Dostupnost s manuálem beru jako bonus, absence 4x4 je škoda.
Důležitá bude asi spíš nafta a tam to je celkem dle očekávání... základ je Kodiaq 750 a Superb 700, Kodiaq má v základu 4x4 a to je těch 50. Já bych šel projet 2.0TSI (kdybych teda už chtěl SUV).
No, style přišlo o Alcantaru a místo vybavených verzí se už vyplatí LaK, tedy podobná strategie jako u Superba. Akorát doufám, že bude mít LaK lepší sedačky, protože ty co mělo Style byly bídný.
Neviem, či by to reálne ovplyvnilo predaje, záujem o túto kombináciu by asi nebol veľký. Ja síce tiež zastávam názor, že SUV by malo mať pohon 4x4, ale pri najslabšom motore, ktorý si ľudia kupujú hlavne kvôli cene, to nevidím ako nutnosť, naopak predpokladám, že drvivá väčšina záujemcov si priplatí za dvojliter (naftu či benzín), kde ten 4WD je.
No, oni to původně postavili tak, že základ je 1.4TSI, které má za stejnou cenu 4x4 NEBO DSG. To mi přišlo fajn, vzal bych 4x4 v manuálu a za ty prachy to byla zajímavá kombinace.
No me prijde uspora 47 000 oproti 2.0tsi docela velka, navic 1.5 110 kw je zaklad u nas. Napr. v Nemecku meli za zaklad motor o vykonu 92 kw ( a to i u Superbu)
Presne tak som to myslel, som síce za možnosť voľby, ale ten základ mi neprišiel ako dostatočná motorizácia pre veľké SUV v štvorkolke. Na druhej strane sa tým stáva štvorkolka menej dostupnou, ale zase ako píše paja, je to zrejme vedomé zo strany Škody, nech je odstup od Karoqa.
1.4TSI 92kW byla jen na některých trzích, DE a SK ano, CZ ne. Pokud vím, tak když už se prodávala, tak jako FWD.
1.4TSI 110kW už já osobně jako důstojný základ vidím a to i s 4x4. Teoreticky je ten motor dynamikou skoro na úrovni 2.0TDI 110kW, což je třídní standard...
V mojí firmě jezdí 1,4 tsi 4x4 v manuálu a vůbec to není špatná kombinace. Oproti divně sladěnýmu DSG s 1,4 je ta "čtyřkolka" určitě větší přínos za tenkrát stejný peníze. A dlouhodobou spotřebu to má 7,6l. Za ceníkovou cenu necelých 800 tis. Kč. s nějakejma doplňkama mi to dává větší smysl než výbavou docela nacpaný Style co jsem chvíli jezdil s cenovkou dost za 1 mil. Kč.
Uff, to je fakt luxusne vrzgajuci interier. Plus to madlo vzado sa mu normalne hybalo v ruke ?!? To je vec, co serie denne a zvysok auta moze byt hocijaky - toto je KO.
Jasne, ze sa ozve niekto, ze nema ziadny problem.
Extra precitlivele pipanie pri beznej off jazde vpred na volnej ceste ? Viac nez otravne.
Co je dobre, je variabilita zadnych sedaciek a priestor. Inak nevidim dovod na kupu :-)
Asi si najdem este nejaky podareny test na snehu.