Ekonomika
Také Škoda Kodiaq má nový ceník! Vedle 1.5 TSI nově nabízí i luxusní verzi Laurin & Klement
25 komentářů
Skoda, ze v nabidce neni 1.5 tsi 4x4 ;-\ Pri startu prodeje se 1.4 tsi nabizela s pohonem 4x4 a Dsg
Neviem, či by to reálne ovplyvnilo predaje, záujem o túto kombináciu by asi nebol veľký. Ja síce tiež zastávam názor, že SUV by malo mať pohon 4x4, ale pri najslabšom motore, ktorý si ľudia kupujú hlavne kvôli cene, to nevidím ako nutnosť, naopak predpokladám, že drvivá väčšina záujemcov si priplatí za dvojliter (naftu či benzín), kde ten 4WD je.
No, oni to původně postavili tak, že základ je 1.4TSI, které má za stejnou cenu 4x4 NEBO DSG. To mi přišlo fajn, vzal bych 4x4 v manuálu a za ty prachy to byla zajímavá kombinace.
No me prijde uspora 47 000 oproti 2.0tsi docela velka, navic 1.5 110 kw je zaklad u nas. Napr. v Nemecku meli za zaklad motor o vykonu 92 kw ( a to i u Superbu)
Na Slovensku taky, logický nástupce by byl 1.5TSI 96kW.
Přesně
Sice jsem obecně za co nejširší výběr, ale ta slabší 1.4 asi nebyla úplně důstojná motorizace pro Kodiaq a jsem celkem rád, že u nás nebyla v nabídce.
1.5TSI 96kW už by měl být teoreticky zajímavější motor...
1.5TSI 96kW už by měl být teoreticky zajímavější motor...
Presne tak som to myslel, som síce za možnosť voľby, ale ten základ mi neprišiel ako dostatočná motorizácia pre veľké SUV v štvorkolke. Na druhej strane sa tým stáva štvorkolka menej dostupnou, ale zase ako píše paja, je to zrejme vedomé zo strany Škody, nech je odstup od Karoqa.
Myslím, že by si tím kradli z Karotky 😉
Nebo dalších koncernových příbuzných.
V mojí firmě jezdí 1,4 tsi 4x4 v manuálu a vůbec to není špatná kombinace. Oproti divně sladěnýmu DSG s 1,4 je ta "čtyřkolka" určitě větší přínos za tenkrát stejný peníze. A dlouhodobou spotřebu to má 7,6l. Za ceníkovou cenu necelých 800 tis. Kč. s nějakejma doplňkama mi to dává větší smysl než výbavou docela nacpaný Style co jsem chvíli jezdil s cenovkou dost za 1 mil. Kč.
[odkaz]
Dobry test na Kodiacika...
Dobry test na Kodiacika...
Uff, to je fakt luxusne vrzgajuci interier. Plus to madlo vzado sa mu normalne hybalo v ruke ?!? To je vec, co serie denne a zvysok auta moze byt hocijaky - toto je KO.
Jasne, ze sa ozve niekto, ze nema ziadny problem.
Extra precitlivele pipanie pri beznej off jazde vpred na volnej ceste ? Viac nez otravne.
Co je dobre, je variabilita zadnych sedaciek a priestor. Inak nevidim dovod na kupu 😄
Asi si najdem este nejaky podareny test na snehu.
No a teraz si uvedomte, kolko to auto stoji.
Jasne, ze sa ozve niekto, ze nema ziadny problem.
Extra precitlivele pipanie pri beznej off jazde vpred na volnej ceste ? Viac nez otravne.
Co je dobre, je variabilita zadnych sedaciek a priestor. Inak nevidim dovod na kupu 😄
Asi si najdem este nejaky podareny test na snehu.
No a teraz si uvedomte, kolko to auto stoji.
Co by sme uz v dnesnej dobe chceli za milion Ceskych korun...vrzgajucu poskakujucu velku kozu... >😁
Jen předražený šrot,už dávno neumí vyrobit pořádné vozy a stejně to stojí nehorázné peníze.
Zdravím,
jaká jiná varianta SUV by mohla připadat v úvahu? Brečíte, že je to předražené, vržete to ... tak co jiného?
jaká jiná varianta SUV by mohla připadat v úvahu? Brečíte, že je to předražené, vržete to ... tak co jiného?
U Karoqu zverejnili konecne cenu za nejlevnejsi aktive - 484 900 kc, verzi ambition ale podrazila o 10 000 na 539 900 :no:
Důležitá bude asi spíš nafta a tam to je celkem dle očekávání... základ je Kodiaq 750 a Superb 700, Kodiaq má v základu 4x4 a to je těch 50. Já bych šel projet 2.0TSI (kdybych teda už chtěl SUV).