Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Kodiaq odhalila kompletní ceník. Kolik stojí nové SUV?

Už základní výbava kodiaqu je bohatá. Zahrnuje dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu či střešní nosič.
Zpět na článek
5. 10. 2016 10:17
5. 10. 2016 10:20
5. 10. 2016 10:25
5. 10. 2016 10:31
5. 10. 2016 10:44
5. 10. 2016 11:00
5. 10. 2016 11:14
5. 10. 2016 11:13
5. 10. 2016 11:19
5. 10. 2016 11:29
5. 10. 2016 11:37
5. 10. 2016 11:40
5. 10. 2016 11:44
5. 10. 2016 11:47
5. 10. 2016 11:38
5. 10. 2016 11:46
5. 10. 2016 11:54
5. 10. 2016 12:18
5. 10. 2016 12:37
5. 10. 2016 12:43
5. 10. 2016 12:45
5. 10. 2016 18:15
5. 10. 2016 12:46
5. 10. 2016 18:17
5. 10. 2016 18:41
5. 10. 2016 18:59
6. 10. 2016 10:56
5. 10. 2016 21:40
6. 10. 2016 10:57
5. 10. 2016 17:49
5. 10. 2016 18:20
6. 10. 2016 13:15
5. 10. 2016 10:52
5. 10. 2016 12:15
5. 10. 2016 17:55
5. 10. 2016 12:27
5. 10. 2016 11:09
5. 10. 2016 11:12
5. 10. 2016 10:43
5. 10. 2016 10:37
5. 10. 2016 10:50
5. 10. 2016 11:17
5. 10. 2016 11:20
5. 10. 2016 11:32
5. 10. 2016 11:39
5. 10. 2016 11:45
5. 10. 2016 11:50
5. 10. 2016 12:02
5. 10. 2016 12:26
5. 10. 2016 12:32
5. 10. 2016 12:54
5. 10. 2016 13:54
5. 10. 2016 13:06
5. 10. 2016 17:35
5. 10. 2016 12:22
5. 10. 2016 12:15
5. 10. 2016 15:53
10. 10. 2016 13:40
5. 10. 2016 10:44
5. 10. 2016 11:01
5. 10. 2016 12:15
5. 10. 2016 12:28
5. 10. 2016 13:03
5. 10. 2016 15:34
5. 10. 2016 15:59
5. 10. 2016 16:20
5. 10. 2016 16:29
5. 10. 2016 16:33
5. 10. 2016 16:35
5. 10. 2016 16:46
5. 10. 2016 15:59
5. 10. 2016 16:12
5. 10. 2016 18:30
5. 10. 2016 18:45
5. 10. 2016 16:46
5. 10. 2016 16:59
5. 10. 2016 11:01
5. 10. 2016 11:06
5. 10. 2016 11:56
5. 10. 2016 11:31
5. 10. 2016 13:32
5. 10. 2016 16:45
5. 10. 2016 17:09
5. 10. 2016 10:17
cena
tak jsem kouknul na cenik a zjistil jsem ze vlastne je tam zakladni cena bez doplnku, hole auto. Pridanim doplnku se zacne rapidne zvyšovat a kde je motor ktery bude jezdit? kdy bude jako doplnek v priplatcich?
Rozbalit vlákno
38
5. 10. 2016 10:20
Re: cena
Mě nejvíc pobavil Hyundai se SantaFe, že snižují jeho cenu jako reakci na novou Škodu Kodiaq
Avatar - Ozzman
5. 10. 2016 10:25
Re: cena
Pořád mam takový dojem, že Santa Fe na mne i přesto, že bych kdekoliv jinde upřednostnil radši Škodovku před Hyundaí (zvláště při té až odporné reklamě), působí jako dospělejší a bytelnější SUV, hodně bych váhal, za co utratit skoro milion... V pátek jsem už potkal Kodiaqa bez masky, zezadu pěkné, z boku taky ujde, ale ten předek se mi opravdu nelíbí, navíc je auto docela vysoké a úzké, jako koza :/ No, třeba se mi ještě změní názor, až si ho osahám naživo, ale vánoce na podzim rozhodně neslavím.
5. 10. 2016 10:31
Re: cena
Co máte pořád s tou reklamou :-)

Kozoidní vozy jsou Škodovce vlastní už od dob 105tky...

Mě se to nelíbí... je to prostě taková neforemná hrouda. Takový nový Tiguan, to je designově úplně jiné kafe :yes:
Avatar - Ozzman
5. 10. 2016 10:44
Re: cena
Mne přijde vyloženě trapné parazitovat na Škodovce a dělat ze sebe prémiovou automobilku. Při vší úctě i když ze Škodovky se dělá modla, hlavně v ČR, tak přímo automobilka se takto neprezentuje, byť je na pováženou, jak moc si platí přátelská média ;)
5. 10. 2016 11:00
Re: cena
škodovka chce prý prodávat v Koreji, tak by mě zajímaly ajký reklamy použije.. :-!
5. 10. 2016 11:14
Re: cena
Něco o sousedovi ze Soulu:)
5. 10. 2016 11:13
Re: cena
A je to tady... odhalil jsi to. Škodovka se možná tak neprezentuje, ale dělají to za ní média, která za to dostanou zaplaceno... takže Škodovka platí za to aby byla nejlepší (i když to tak zdááááleka není). A Hyundai zase pro změnu platí médiím za to, aby se mohl trefovat do Škodovky.

Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet...

Osobně mi přijde daleko strašidelnější fakt, že si nepřečtu v médiích jediný nezávislý článek... neb média jsou přímo závislá na poplatcích od zadavatelů reklamy. A co si budeme povídat... ty místní odb(p)orné články jsou reklama.
Avatar - Ozzman
5. 10. 2016 11:19
Re: cena
Ale co je pravdy na tom, že si to Škodovka platí? Ano, je to někdy napováženou, ale jsme v rovině diskutabilních tahanic a polopravd. Mne by osobně zajímalo, proč třeba Hyundai nepůjčí auto ACZ na srovnávací test ? Bojí se prohry? Proč? Neříkám, že Škodovka je nějak super, nekoupil bych si ji, pokud by mi nenabídli nějakou cenovou výhodu proti konkurenci, ale špatné auta to nejsou, což dokazují i zahraniční a nepodplacené testy, tak proč o sobě zbytečně prohlašovat "jsem prémie a nejlepší" jako to dělá Hyundai?

Mne tohle tu automobilku totálně deklasuje, je to jako vesnický borec na městské diskotéce, co křičí na dámičky, jak je hrozně hustej, úspěšnej a bohatej a ony ho obchází s despektem, protože je právě jen tím buranem z vesnice...

Podívej na Kiu, ta tohle nedělá a prodává zvyšující se kvalitou, vidíš tam ten rozdíl ?
5. 10. 2016 11:29
Re: cena
To si dej patentovat, tenhle názor. >:D Jen blb si kupuje dle reklamy cokoli a nebo dle reklamy soudí. Rozdíl u KIE je jen takový, že dělá marketing jinak a více neprodává. Bavme se o Evropě jako celku.Řeš auta, jak to jezdí, jak je to poruchové, jak to vypadá ne nějaké "pocity".S pocity běž fakt už do***e. >:D ;-)
Avatar - Ozzman
5. 10. 2016 11:37
Re: cena
Jak to jezdí? No mne se v Kie jezdilo lépe, než ve srovnatelné Hyundai, navíc byla Kia hezčí. A rozhodně agresivní reklamou, můj "pocit" nedovolí jít ani do salonu a uvažovat o takovém autě, je mi to nepřijemné.

"Jen blb si kupuje dle reklamy cokoli a nebo dle reklamy soudí." V tom případě jsou blbci z 90% v populaci a to jsou dost klíčové počty kupců ne? :-) Nebo chceš říct, že všichni kupují Hyundai proto, že je o tolik lepší? >:D
5. 10. 2016 11:40
Re: cena
Lidi jsou blbci... lidi kteří věří médiím, reklamám, testům, politikům...

Jediná pravda je ta, kterou zažiješ na vlastní kůži... ;-)

Já třeba od roku 2005 jezdím korejce... a jsem spokojen. Začal jsem na Ceratu, přes Ceeda 2007, Ceeda 2011 a skončil jsem u i30 kombi 2013, protože v té době zrovna KIA byla výrazně dražší a s horší konfigurací, než i30... býval bych si koupil opět Ceeda, ale za 60 litrů navíc mi nestál...
Avatar - fOE
5. 10. 2016 11:44
Re: cena
Jen blb si koupi neco jen na zaklade reklamy,ano, ale kvuli reklame nekoupit, to mi prijde zcela legitimni.
Auto si kupujes abys uspokojil nejake potreby a ty muzou byt objektivniho razeni, ale taky subjektivniho. Ikdyz bude hyundai v tech objektivnich kriteriich (spotreba, cena, prostor...) vychazet ze vsech nejlip, tak pokud ti to v tech subjektivnich kriteriich (design, prezentace a tim i chapani znacky => sympatie/nesympatie, a jine) nesedne tak ji koupis jen tezko.
Ty pocity, ktere posilas do zadele, pro uspokojeni jednoho muzou mit stejne velkou vahu jako velikost kufru pro uspokojeni druheho. A ja na tom nevidim nic spatneho.
Avatar - Ozzman
5. 10. 2016 11:47
Re: cena
Navíc kolikrát v těch objektivních kritérií Hyundai rozhodně vždy neboduje, nebo né ve všech, aby převážili ty subjektivní :-) A to za mne ani Škodovka :-)
5. 10. 2016 11:38
Re: cena
Veškerá inzerce stojí peníze... články = inzerce. Takže platí... pokud ne, tak je v tom háček, insider, nebo něco podobného. Já za každou reklamu taky musím platit. Nikdo mi ji nepověsí jen tak z bůhdarma, nebo proto, že mám dobrou pověst :-)

Proč by se Hyundai musel bát prohry... vždyť v ČR prohrává pořád >:-[]

Škodovky rozhodně nejsou špatná auta, to ani já netvrdím. Já např. tvrdím, že pro "mě" nemají tu "cenu"

A proč Hyundai tvrdí, že je prémiový? No protože může... to je svoboda slova. Záleží jen na tom, zda tomu někdo uvěří.

KIU znám jak své boty... a tak si taky pamatuji, že když přišla KIA s Ceedem, tak na zdejších diskusích nezůstala na KIE (Ceedu) nit suchá.

A důvod byl ten, že v té době byl Hyundai pro "místní" ten míň známý (a na i30 se nedalo koukat)... nic víc.
Avatar - Ozzman
5. 10. 2016 11:46
Re: cena
Ceeda ,teda toho prvního, znám docela dobře také a to auto rozhodně zlé nebylo, ale kvalit a zpracování dobové Oktávie či Golfu nedosahovalo zdaleka. A že Hyundai prohrává pořád? No možná nad Škodovkou, ale většinu automobilek nechává v prodejích za sebou ;) Proto by stálo za uváženou otestovat, co ti lidi teda kupují, zda to není jen a jen o ceně :-)
5. 10. 2016 11:54
Re: cena
To nedosahoval... ale málokdo měl možnost (pokud tedy nesedlal Cerato jako já) vůbec posoudit ten neskutečný pokrok co KIA s novým Ceedem udělala. Všichni to jen porovnávali s Octou a Golfem... ale o tom to nebylo. Ceed stál o 150-200 tis. méně... a bylo by opravdu divné, kdyby to nebylo někde znát.

Co se prodává vidíš každý den na silnici. A o ceně to je především... v Čechystánu určitě. Nebo proč si myslíš, že zde jezdí tolik bazarových pleček :-!
Avatar - Emel
5. 10. 2016 12:18
Re: cena
Pro pořádek, Oz mluví o aktuálním Ceedu a ty asi o tom minulém, ne?

Ten aktuální se mi pořád líbí... jen jak píšeš, v té cenotvorbě je Hyundai po většinu času o dost agilnější, slušně vybavené auto vyjde o pár desítek tisíc levněji.
Avatar - woody-alien
5. 10. 2016 12:37
Re: cena
"Ceeda ,teda toho prvního, znám docela dobře.."

To asi Ozz mluví taky o tom minulém, ne ?
Avatar - Ozzman
5. 10. 2016 12:43
Re: cena
Ano o tom prvním, s tím jsem najel o poznání více, než s tím současným, dokonce jsem vyzkoušel všechny varianty a motorizace. Třeba takové CVVT 1.4 80kw byl skoro agilnější motor, než novější GDI 1.6 . Po té jízdní stránce se mi ta auta fakt líbila, pak byl na tak malý vůz solidní 103kw CRDi diesel :-)

A jeste bych dodal, že jsem sice Cerato nejezdil, ale v té době ještě Kia prodávala vozy z této generace, takže nepřímé srovnání vývoje jsem měl. Třeba první Sorenta, Sportage, nebo Carnival a Carens. Interiér byl srovnatelný rozdílu 3 generací u nějaké evropské automobilky
Avatar - Emel
5. 10. 2016 12:45
Re: cena
Jo, vobráceně... Oz o minulém a rejžožrout o aktuálním :-)
5. 10. 2016 18:15
Re: cena
Ne-e, já mluvím taky o původním, měl jsem ho i ve faceliftu a současná generace mě minula kvůli zbytečně vysoké ceně... tedy proti i30... ;-)
5. 10. 2016 12:46
Re: cena
Svobodu slova sice máme, existuje však něco jako klamavá reklama (rozhodně neplatí, že bys mohl v reklamě říkat, co chceš; vlastně obecně nemůžeš, pokud nemáš imunitu). I když pro mne je to spíš špatná komedie.
5. 10. 2016 18:17
Re: cena
Chápu... máš problém s reklamou á la Hjondééé... mě třeba zase přijdou úplně stupidní reklamy na Mitsubishi... ačkoli ho mám rád a v roce 2011 jsem dlouho zvažoval, zda si nepřihodím,bratru, devadesát klacků a nekoupím místo Cedníka Lancera s 1.8...

Mimochodem, nepřijde mi, že by reklama na Hyundai klamala... v čem, že tvrdí že jsou to prémiové vozy? A proč ne, pro někoho třeba jsou ;-)
5. 10. 2016 18:41
Re: cena
Reagoval jsem na tu tvou svobodu slova v kontextu reklamy. Původně jsem tam měl něco o relativitě některých slov, i když prémiový mi přijde mnohem méně relativní než například luxusní. Osobně slyším v hlavě akorát kdákání, tak můj mozek reaguje na takové řeči. :-) Ani nevím, kdy jsem naposledy viděl nějakou reklamu na Mitsubishi a už vůbec si nevybavím, jaká byla (asi byla na ASX, ale víc nedám).
5. 10. 2016 18:59
Re: cena
Ale výraz premie je relativní a nemusí klamat :[odkaz]
Myslím že když budeš chtít tak v jakékoliv reklamně najdeš klam. ;-) bez rozdílu značky.
6. 10. 2016 10:56
Re: cena
Jsou reklamy, které nic netvrdí.

Nenapsal jsem, že není relativní. Napsal jsem, že luxusní je víc relativní. U Genesis je to rozhodně méně vedle než u i30. To samé by platilo pro Golf. Také bych si říkal, že někomu u VW přeskočilo.
5. 10. 2016 21:40
Re: cena
Tak to je přesně ona... ASX... :-)
6. 10. 2016 10:57
Re: cena
Jak jsem napsal, nevzpomenu si, co v ní bylo - jen tak mlhavě tuším, že nějaká reklama na ASX byla.
5. 10. 2016 17:49
Re: cena
No celkem mi přijde férovější,když firma nebo člověk řekne přímo (veřejně),že je lepší než konkurence než nějaké za zády (placené články,jakože s tím nemá nic společného) vytahování se.Takže tady má Hyundai body plusové.
Co dělá v reklamách tak transparentně za tím stojí.
Škoda?Jak píšeš jen dohady,ale to je stejné jako s pomluvami a ty se dějí také nepřímo.
Na druhou stranu mi reklamy Hyundae přijdou jako nadsázka a parodie na právě to adorování Škody (viz. zdejší testy).
Avatar - Kuban
6. 10. 2016 13:15
Re: cena
Trapné ti to přijít může, ovšem ta reklama je cílená jen na bídný český trh. Jinde jí nenajdeš, možná na slovensku ještě..... Vzhledem k tomu, že čech běžný občan nepodnikatel, tady české auto koupí jen zřídka je to jen útok na český slepý patriotismus.... Tudíž mě reklama příjde spíš trefná a vtipná, i přes to že hjundééé si nikdy nekoupím.
5. 10. 2016 10:52
Re: cena
No Tiguan dle mě....je škaredý až až...zekména v základní výbavě...br :-) už jsem ho potkal několikrát a přirovnal bych ošklivost ke Koleosu :-)
5. 10. 2016 12:15
Re: cena
haha, skvely vtip >:D Nabuduce ked budes pozerat na novy tiguan, tak skus aj otvorit oci >:D
5. 10. 2016 17:55
Re: cena
Ja som nan dnes pozeral s otvorenými ocami a tiež hovorim že je skaredy. teraz si mozes kopnut... :-) :-) :-)
Avatar - aproximus
5. 10. 2016 12:27
Re: cena
nový tiguan? nejnudnější suv na trhu hned po kardiakovi. ta záď je snad ještě nudnější, jak u golfu 6 variant.
Avatar - pumpkin
5. 10. 2016 11:09
Re: cena
Kodiaqa bez masky? to už niekto stihol oprieť? >:-[]
Avatar - Ozzman
5. 10. 2016 11:12
Re: cena
No, pokud byl originál ten gumovej hnus, co tam natáhli pro maskování, tak pak ano, asi to někdo komplet vzal přes střechu a to nejmíň 3x >:D
5. 10. 2016 10:43
Re: cena
Počkej, základní cena je za nejnižší výbavu?? Tyvoe to je normálně škandál, nemělo by se to někomu říct? Dyk je to klamání zákazníků, každej přece čeká, že za tu základní cenu dostane auto nabušený všim a když ho chce míň vybavený, kvůli úspoře hmostnosti, tvrdě si připlatí..
5. 10. 2016 10:37
Ceník
Už je na webu:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
18
5. 10. 2016 10:50
Re: Ceník
Dík. Docela koukám že je ten 110kw diesel s automatem a čtyřkolkou dražší než ekvivalentní dvoulitrovej turbo benzín.. Pokud by byla ta udávaná spotřeba reálná, nebylo by o čem:)
Avatar - iudex
5. 10. 2016 11:17
Re: Ceník
Teraz som zmätený, aký dvojliter to tam vlastne je: v cenníku sa píše 162 kW, v článku 132 kW, čo je celkom rozdiel.
5. 10. 2016 11:20
Re: Ceník
To je chyba.Správně je u dvoulitrového benzínu 132 KW.
5. 10. 2016 11:32
Re: Ceník
Tak to jsou teda matláci, pokud si to v ofiko ceníku nepohlídaj. Jsi si jistej? Víc smyslu by mi ta 162kw asi dávala, a je jenom se čtyřkolkou..
5. 10. 2016 11:39
Re: Ceník
Ano.je tam 132 KW.

Viz tisková mapa:
5. 10. 2016 11:45
Re: Ceník
Ten odkaz nejede. Já teda nevim co to je tisková mapa, nicméně proč by měla starší tisková mapa větší váhu, než novější ofiko ceník?
5. 10. 2016 11:50
Re: Ceník
Tady je to z ní zkopírované:

Paleta benzinových motorů se skládá ze dvou výkonových verzí agregátu 1,4 TSI a jednoho 2,0 TSI. Kompaktní čtyřválec 1,4 TSI má v základní verzi výkon 92 kW (125 k) a točivý moment 200 Nm. Kombinovaná spotřeba činí 6,0 l na 100 km, což odpovídá emisím 140 g CO2/km. V silnější verzi dodává motor o objemu 1,4 l výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 250 Nm; dvě ze tří verzí toho motoru jsou v nabídce se systémem ACT (Active Cylinder Technology), který odpojí při nízkém zatížení a otáčkách druhý a třetí válec. U vrcholné benzinové motorizace, agregátu 2,0 TSI, zajistí maximální efektivitu vylepšený režim spalování. Výkon motoru činí 132 kW (180 k), točivý moment 320 Nm.
Avatar - Ham.
5. 10. 2016 12:02
Re: Ceník
Ten 2.0 TSI 132kW je nový motor s Millerovým cyklem? Já jenom, že na některých webech je to uvedeno a i v tvém odkazu se píše o vylepšeném režimu spalování pod čímž si lze představit ledacos.
5. 10. 2016 12:26
Re: Ceník
pochybujem ze by ten motor siel do skodovky - najprv pojde do VW/audi... a pokial viem, tie motory este len pridu a prvy bude 1.5 litrove tsi - EA211 (3rd gen) s common railom. Ak ma skodiak 1.4ku, alebo 2.0ku tak to nie je motor s MC. Su to IMHO tie iste motory ake ma teraz novy tiguan - s vynimkou 162kW verzie, ktora sa do skodiaka nedava
Avatar - Ham.
5. 10. 2016 12:32
Re: Ceník
Jaképak "este len pridu", vždyť ten motor v Audi jezdí už přes rok (2.0 TSI 140kW).
5. 10. 2016 12:54
Re: Ceník
No a co? Až budou, tak budou. Nemluvě o tom, že napříč se objevil teprve s faceliftem A3, pokud se nepletu. Tohle jsme tu už myslím řešili. Měl by to být ten starší motor, bez Millera, jako je v Q3 asi dva roky.
Avatar - iudex
5. 10. 2016 13:54
Re: Ceník
Ako píše MT, už sme to tu riešili a dospeli k záveru, že sa jedná o pôvodný motor bez Millerovho cyklu. Tie sú aktuálne len v Audinách a vo verzii 140 kW. Sú úspornejšie, konštrukčne náročnejšie a teda drahšie, takže pre Kodiaqa sa "siahlo do skladu" a má pôvodný TSI presne ako aj Tiguan.
5. 10. 2016 13:06
Re: Ceník
Někde jsem četl,že je to ten motor co píšeš.
Avatar - Ham.
5. 10. 2016 17:35
Re: Ceník
Ano, třeba zde
[odkaz]
Vzhledem k tomu, že Škodovka uvádí kombinovanou spotřebu 1.4 TSI 4x4 AT 7.2 litru a u 2.0 TSI 4x4 AT 7.4 litru, tak to na ten nový motor skoro vypadá (rozdíl mezi 1.4 a 2.0 TSI třeba u Superbu je podstatně větší).
Avatar - Emel
5. 10. 2016 12:15
Re: Ceník
Docela fajn... Ambition+ tradičně takový zlatý střed, ale i ten Active+ se nakonec dá.
Avatar - JGucci
5. 10. 2016 15:53
Re: Ceník
Me ceny pripadaji zajimave, verze s 4x4 + DSG za 727 tis je dost slusne ( mensi Ateca 4x4+ DSG stoji od 699 tis), ja platil za Yetiho v prepoctu jen ca o 10 tis kc méne - a to uz byl po sleve! Yetiho mam sice o dost lepe vybaveneho, nez je Kodiaq v zakladu, ale i tak me to prijde jako fér nabidka. Vzdyt i Octavia scout je drazsi....jen ten motor mi prijde na tak velke auto dost slaby (musim osobne vyzkouset), ale priplatek 40 tis za dvoulitr je ok. :yes:
Avatar - rokyta.p
10. 10. 2016 13:40
Re: Ceník
Jo ty ceny jdou ;-) Spíše se bojím časované životnosti a kurvítek nejen v 1.4tsi >:D
5. 10. 2016 10:44
Jesteze ...
... jsou znacky, co nabizi vse v elektrice, dualni klimu a dalsi veci uz jako zaklad.
Rozbalit vlákno
18
5. 10. 2016 11:01
Re: Jesteze ...
Třeba Bentley.
5. 10. 2016 12:28
Re: Jesteze ...
alebo korejci a japonci >:D
5. 10. 2016 13:03
Re: Jesteze ...
V jaké třídě? Rychlý pohled na ceník Aurise mi říká, že v nižší střední to rozhodně není. Při pohledu na ceník IS se zdá, že ani ve střední. PS: Nějak mě ta diskuze o Ceedu nahoře hodila do nižší střední. :-) Podíval jsem se tedy na CX-5 a CR-V, ani tam to neplatí.
5. 10. 2016 15:34
Re: Jesteze ...
Mazda 3, Honda Civic? Ok, tak to neni nejnizsi vybava, ale druha nejnizsi ...
Avatar - Emel
5. 10. 2016 15:59
Re: Jesteze ...
No to je ale dost podstatný rozdíl, ne? Konkrétně u Mazdy přes 50t...
5. 10. 2016 16:20
Re: Jesteze ...
U trojky je to 49. Pro elektricky nastavitelnou sedačku však budeš muset jít až do nejvyššího stupně a to máš cca. 200 tisíc.
Avatar - Emel
5. 10. 2016 16:29
Re: Jesteze ...
426.900-375.900=51.000... ale to jen tak pro pořádek.
5. 10. 2016 16:33
Re: Jesteze ...
Já tedy vidím 383.900 a 432.900.
5. 10. 2016 16:35
Re: Jesteze ...
Už vím, kde se stala chyba - ty jsi vzal ceny z ceníku skladovek, já z normálního.

PS: Koukám, že jsou tam nějaké rozdíly - u skladovek je sklápění zrcátek v druhém stupni, normálně až ve třetím. Předpokládám, že jsou skladovky předchozí modelový rok, takže meziročně upravili výbavu.
Avatar - Emel
5. 10. 2016 16:46
Re: Jesteze ...
Ne, klikám to v tom pseudokonfigurátoru... hm, jo, ceník s platností od 1.8. vypadá jinak, tak to asi za ty dva měsíce nestihli promítnout.
[odkaz]
5. 10. 2016 15:59
Re: Jesteze ...
OK, tak to jenom neni pravda >:D
5. 10. 2016 16:12
Re: Jesteze ...
A vepři létají, že. :-) Tak jsem si otevřel ceník Mazdy 3 a co nevidím, elektrické ovládání sedadla řidiče v Revolution TOP. Co sedadlo spolujezdce? Co elektricky sklopná zrcátka? Co takhle víko kufru? Nastavení volantu? A dalo by se pokračovat. Jo, druhý stupeň ti dá tu dvouzónovou klimatizaci. Věřím, že takový Legend míval všechno "v elektrice" v základu (v tom smyslu, že sis už nemohl připlatit za další elektrické ovládání), ale to bývalo a byl to celkem silný kalibr. Nebo možná Kizashi, to asi moc výbav nemělo. Nebo GT86. Nicméně pro japonské značky to obecně rozhodně neplatí.
5. 10. 2016 18:30
Re: Jesteze ...
Stalo ti to za namahu? :-! Je ostudou Skody, ze dava jako zaklady takove osekane verze.
5. 10. 2016 18:45
Re: Jesteze ...
Podívání se do ceníku byla otázka vteřin. A diskuze... pro tu sem chodím. Není můj styl dát jen palec a nenapsat, s čím nesouhlasím. Tak mi udělej laskavost a příště se podívej, ušetříš mi psaní. ;-)
Avatar - grifith
5. 10. 2016 19:10
Re: Jesteze ...
Co všechno bys v základu požadoval? A co vše má v základu konkurence co nemá Kodiaq a v jaké ceně?
5. 10. 2016 16:46
Re: Jesteze ...
Máme OPEL MOKKA, dvoukolka, 1,6l, pořizovací cena 440 500,- Kč. V základní výbavě má: parkovací asistenty vepředu i vzadu, denní svícení s přepínáním typu "tunel" a snížená viditelnost, automatické tlumení dálkových světel při opomenutí je ztlumit řidičem, mlhovky vepředu i vzadu, vyhřívaná a elektricky ovládaná a sklopná zpětná zrcátka, dešťový senzor pro stírače, vyhřívaný volant, vyhřívaná přední sedadla, dvouzónová klimatizace, automaticky ztmavené vnitřní zpětné zrcátko v noci, elektricky ovládaná okna vepředu i vzadu, tónovaná okna na předních dveřích, zatmavená okna na zadních i na pátých dveřích, stereo rádio s přehrávačem CD. Nechápu proč jsou některé výše uvedené funkce instalovány za příplatkové u vozidla s téměř dvounásobnou pořizovací cenou.
5. 10. 2016 16:59
Re: Jesteze ...
Tak si otevřu ceník Mokky X (jinou Mokku tam nevidím) a v základní výbavě hned vidím manuální klimatizaci, v druhém stupni výbavy elektrické ovládání zadních oken, takže to asi tak růžové nebude, že.
5. 10. 2016 11:01
Kessy
Zrovna tenhle prvek příplatkové výbavy by mohl být ve všech verzích za příplatek. Docela mě zaujalo, že tuhle zbytečnost mi u Superbu vnutí už v paketu Ambition Plus, ale v Passatu je i v HL jako příplatková výbava.

Vzhledem k jeho bezpečnosti je určitě fajn, nenutit to člověku do auta...zvlášť u těch, která se v Česku kradou asi nejvíc.

EDIT:
Projel jsem si ten ceník na webu a tam je teda až v nejvyšší výbavě, ale i tak. Aspoň, že v Ambition není v paketu.
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2016 11:06
ad Výbava:
Už výbava základní verze Active je bohatá. Zahrnuje kožený multifunkční volant, sedm airbagů, automatickou dvouzónovou klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu a vzadu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo infotainment Swing s osmi reproduktory a 6,5“ obrazovkou. Nechybí ani 17“ kola z lehkých slitin, palubní počítač, zadní lavice sklopná v poměru 40:20:40 nebo černý střešní nosič.
Základní výbavu je pak možné obohatit zvýhodněným paketem Active Plus. Ten stojí 15.000 korun a zahrnuje přední mlhovky, tempomat nebo zadní parkovací senzory.

Základ je slušný, Škoda překvapila, cena/výkon na tak velký vůz je dle mě VÝBORNÝ. Neb jinak, které konkurenční auto je výrazně výhodnější? (A nepište zde příklady zmenšenin :-).
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2016 11:56
Re: ad Výbava:
Me ten zakald prijde tedy dost chudy, na to ze je to nove auto a jeste se asi neprodava. Zaklad nevim jestli je slusny, ale v podobne, skoro stejne vybave se uz dnes prodavaji auta v nizsi stredni s cenou do 400tis. Nove modely nizsi stredni pro pristi rok uz budou mit v zakladu uz i vasi priplatkovou vybavu a k tomu jeste navic spoustu bezpecnostnich asistentu, ikdyz cena uz asi nebude tech do 400tis.
Avatar - _Karel_
5. 10. 2016 19:58
Re: ad Výbava:
Mě hlavně přijde dobrá nabídka vrcholný benzín- za 100t navíc mám nejvyšší výbavu a plnohodnotný motor. Pokud není Style oproti třeba Superbu chudší, což se mi nechce hledat.
Avatar - sargis
5. 10. 2016 11:31
hm
ked v zaklade nie su hmlovky a hmlovky su vraj to v narazniku pod hlavnymi svetlami, ako vyzera Kodiaq bez nich? Zaslepka ci full naraznik?
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2016 11:33
Vláda zvýšila minimální mzdu
Tak se koukám na ceny Kodiho a přejedu na idnes a Sobotkovic lempl mele senkrovnu.

Sobotka: Vláda schválila návrh min.Marksové na zvýšení minim.mzdy na 11 tisíc korun od 1.1.2017. Pracovat se musí vyplatit.Měla by růst i v budoucnu!

fakt jsem si oddychl.

Takže hoši za 10 let v bazaru. ;-)
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2016 11:59
Re: Vláda zvýšila minimální mzdu
>:D >:D >:D :yes:
5. 10. 2016 11:55
ceník překvapil
Cena mi přijde velmi slušně nastavená, základ dobrý a velmi slušně vybavené auto se podívá někam k 1,1, což mi přijde rozumný. Trochu škoda, že není silnější benzín.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - saldy
5. 10. 2016 11:57
To si dělaj kozy
Bezmála 700t a člověk si musí dokoupit senzory a mlhovky? To 4x4 nebo automat budiž, ale co ten motor? To auto bude při pružném zrychlení mrtvé. Prostě kočkopes, předražený střední SUV, co má jen obří kufr.
Rozbalit vlákno
15
5. 10. 2016 11:58
Re: To si dělaj kozy
A o tom to je ;-)
Avatar - Emel
5. 10. 2016 12:13
Re: To si dělaj kozy
Myslíš 1.4T 110kW 250Nm? To je náhodou hodně solidní základ...
Avatar - iudex
5. 10. 2016 12:28
Re: To si dělaj kozy
Ako základ určite, to na Slovensku nám musí byť ako základ dobrá 1,4ka s 92 kW.
Každopádne Kodiaq nie je Superb a pre veľké SUV s podstatne väčšími odpormi mi príde 1,4ka ako nedostačujúca.
Avatar - Barry Lyndon
5. 10. 2016 12:45
Re: To si dělaj kozy
jako základ do městského mamacaru 4x2 je to naprosto v pohodě...
Avatar - iudex
5. 10. 2016 13:04
Re: To si dělaj kozy
Inak "mestský mamacar" a veľké SUV podľa mňa moc nejde k sebe, ale žiaľ taká je realita. Veď tie kompakty a subkompakty sú také nevhodné do mesta. ;-)
Avatar - Emel
5. 10. 2016 13:15
Re: To si dělaj kozy
Záleží kolik těch dětí vozíš a jestli hrajou fotbal, hokej, nebo jezdí na koni... ;-)
5. 10. 2016 13:16
Re: To si dělaj kozy
Dokud budou možné dopravní nehody, tak není lepší mamacar než velké SUV, to je snad každému jasné. Ty by si snad chtěl, aby tvoje dítě sedělo raději v Rapidu, než v Kodiaqu???
Avatar - iudex
5. 10. 2016 13:59
Re: To si dělaj kozy
To je ten prvoplánový argument zástancov SUV. Týmto argumentom môžeš povedať: pokiaľ budú dopravné nehody, nie je lepšie vozidlo do mesta ako OT (obrnený transportér), veď predsa SUV bude pri zrážke z OT na kašu a to by si nechcel, aby Tvoje deti sedeli v tom Kodiaqu.
Ako často Tvoja manželka s deťmi búrala? A ako často riešila parkovanie, vjazd do podzemných garáží nákupných centier atď? Veď jazdime všetci v tankoch, ale potom sa nesťažuje na zápchy, nemožnosť parkovania a pod.
5. 10. 2016 14:14
Re: To si dělaj kozy
Kladeš další otázky, ale neodpověděl jsi zatím na tu moji :-)
Avatar - iudex
5. 10. 2016 14:23
Re: To si dělaj kozy
Takáto sugestívna otázka v sebe implikuje odpoveď, takže je zbytočné na ňu odpovedať. ;-) Inak nechcel by som ani jedno, ani druhé.
Avatar - woody-alien
5. 10. 2016 15:00
Re: To si dělaj kozy
Jasně, velké SUV, aby maminka mohla za jízdy v klidu "sdílet" na dotykáči. ;-) Každej čeká srážku minimálně s tankem, samozřejmě nezaviněnou, ale podstata - aby se maminka především soustředila na řízení a nehodám se vyhýbala (a ono to z velké části jde, jenom to chce nečumět pouze dva metry před sebe) - ta už se neřeší.
Avatar - _Karel_
5. 10. 2016 20:06
Re: To si dělaj kozy
Už dlouho se mi nestalo, abych s tebou prudce nesouhlasil. Tak teď. Ne, že bych kupoval ženě velké SUV, ale tenhle argument (bezpečnost) chápu. A jsem si jistej, že většina ženských, co jezdí v těchhle autech, se namáhá jezdit s velikou krávou jen proto.
Ale jinak- těm "sdílejícím maminám" bych samozřejmě (a zcela vážně!!) přerazil hnáty násadou od krumpáče.
Avatar - Ham.
5. 10. 2016 21:24
Re: To si dělaj kozy
Když jsem zkoumal důvody obliby SUV u ženských v rodině, tak jsem se dozvěděl v podstatě 3 hlavní důvody:
1. u mladší generace jako je moje dcera je to daleko snadnější manipulace s dětskými sedačkami a s dětmi na zadních sedadlech, protože jsou ve výši, kdy se není třeba ohýbat, což u běžné nižší střední, střední nebo vyšší střední prostě je docela náročné (sedadlo je níž a dveřní profil je o dost nižší).
2. u starší generace jako je moje žena je to lepší přehled v městské dopravě, řidič sedí výš a má daleko lepší přehled než "utopený" řidič běžné nižší střední, střední nebo vyšší střední.
3. pocit bezpečí, všechny celkem racionálně netvrdí, že je to bezpečnější v nějaké absolutní rovině, ale mluví o pocitu daném vyšším posedem a vyšší masou palubky před sebou.
1. a 2. jsou celkem racionální důvody, které chlap argumentující třeba kombíkem střední třídy jednoduše neukecá. 3. je subjektivní, ale když to někomu (ženským) dává pocit bezpečí a tím i určitě větší jistoty za volantem, tak proč ne. A už vůbec nejde argumentovat rozměry, protože třeba Yeti nebo Ateca jsou na tom půdorysně jako Golf a o dost menší než Octa a Kodi je na tom půdorysně lépe než Superb, takže prostory pro parkování nebo manévrování je u SUV ve stejné třídě stejné nebo spíše lepší (vyšší posed a tím pádem lepší přehled o karoserii) jak u sedanu/kombi stejné třídy. Takže za oblibou SUV v poslední době je z velké části určitě "ženský" pohled na svět.
5. 10. 2016 12:49
Re: To si dělaj kozy
Ved preto je to zaklad. Niekomu to staci, niekomu nie.
5. 10. 2016 13:09
Re: To si dělaj kozy
Ano, dokoupíš plus paket a máš senzory a mlhovky stále za bezmála 700t. Tak proč brečíš? >:D
Avatar - Barry Lyndon
5. 10. 2016 12:44
2.0TSI Style Plus je cenově OK
pár prvků výbavy navíc vykompenzuje nějaká ta sleva pořád je to kolem cca 750ti tis bez DPH...
... akorát ta navigace za 50tis se zdá poněkud natažená (35tis by tomu slušelo určitě lépe)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Đawson
5. 10. 2016 12:51
první letmé dotyky
Včera sem měl tu čest s jednou z těch základnějších verzí ( nebo to spíš byl nějak zvláštně nakonfigurovaný mutant )
Nemůžu hodnotit auto jako celek ale tak snad jen co mě zaujalo:
Mohutnost, auto ze předu vypadá opravdu mohutně :-) Schránky před spolujezdcem, to se mi moc líbilo, rval sem za ty páčky a ono je stačí jen stisknout, motor základní 1,4 se 110kw na auto stačí, ale pokud by se auto naložilo, asi by to už byl podprůměr nebo příšerná spotřeba... hudba canton nehrála uplně marně. Sedačky přední nic moc, nepodepíralo mi to ani stehna... no a pro představu, na 3tí řadu sedadel sem se ani nenasoukal a zase tak tlustej nejsem >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
5. 10. 2016 13:20
Ceny sú konkurencieschopné...
SUV za mega prakticky v plnej výbave - hlavne ak niekto nechce automat. To je myslím zaujímavá cena...
Ak sa k tomu podarí získať od predajcu nejaké percentá zľavy (my sme pred 10 rokmi dostali pri kúpe Octávky v top výbave 10 %-nú zľavu len telefonickým rozhovorom), plus, resp. mínus si podnikatelia môžu odrátať DPH - myslím si, že Kodaq sa bude predávať veľmi dobre. Jediný problém budú asi dlhšie čakacie lehoty.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
6. 10. 2016 01:33
Re: Ceny sú konkurencieschopné...
Ceny Škody Kodiaq vypadají mnohem lépe než u nyní předražených korejců...
Santa Fe a Sorento jsou neprodejné. 8-s
Taky jsem jich za poslední dobu na silnicích moc neviděl..
Avatar - Ondore
5. 10. 2016 13:32
Perex
"Už základní výbava kodiaqu je bohatá. Zahrnuje dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu či střešní nosič."

Chlapi, aký máte rok v kalendári? Myslel som, že v roku 2016 už nebudem čítať slová "bohatá výbava" a "elektricky ovládaná okna" v jednej vete. Zvlášť nie pri aute, ktorého priemerná cenovka bez doplnkov atakuje 30.000 eur 8-s
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2016 16:45
Re: Perex
Máme OPEL MOKKA, dvoukolka, 1,6l, pořizovací cena 440 500,- Kč. V základní výbavě má: parkovací asistenty vepředu i vzadu, denní svícení s přepínáním typu "tunel" a snížená viditelnost, automatické tlumení dálkových světel při opomenutí je ztlumit řidičem, mlhovky vepředu i vzadu, vyhřívaná a elektricky ovládaná a sklopná zpětná zrcátka, dešťový senzor pro stírače, vyhřívaný volant, vyhřívaná přední sedadla, dvouzónová klimatizace, automaticky ztmavené vnitřní zpětné zrcátko v noci, elektricky ovládaná okna vepředu i vzadu, tónovaná okna na předních dveřích, zatmavená okna na zadních i na pátých dveřích, stereo rádio s přehrávačem CD. Nechápu proč jsou některé výše uvedené funkce instalovány za příplatkové u vozidla s téměř dvounásobnou pořizovací cenou.
Avatar - Ondore
5. 10. 2016 17:09
Re: Perex
Neporovnávam s konkurenciou, len sa pozastavujem nad tým, že niekto v roku 2016 dokáže v perexe, t.j. najdôležitejšej časti článku povedať, že strešný nosič je v SUV bohatá výbava. Alebo elektricky ovládané okná. Koľko je áut v polovičnej cenovke, ktoré to nemajú v základnej výbave? Tipujem, že moc ich nebude. $hit, kde to žijeme, že novinár musí písať takéto bludy?
5. 10. 2016 15:05
2.0tsi , automat a 4x4
za 770tis mi prijde jako velmi dobra nabidka. v podstate asi nejlepsi v tomto segmentu.
Rozbalit vlákno
21
5. 10. 2016 16:15
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Ony ceny víceméně kopírují Tiguan. Je to podobné jako Passat x Superb. VW má ale natolik jinak postavené balíky výbav, že se i pak ceny dost špatně přesně srovnávají. K Tiguanu si člověk může připlatit za head-up displej, ergoActive sedadla a jiné příjemnosti, Kodiak je větší, ale co do možnosti dovybavení poměrně chudší. Ale i to je stejné jako mezi Supem a Passatem.
Avatar - Barry Lyndon
5. 10. 2016 16:33
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
2.0TSI vypadá papírově opravdu dobře. Jsem zvědavý, kolik kazisvětů si ale raději připlatí za smrdutý diesel, aby "ušetřili"
5. 10. 2016 16:46
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Počítej tak 95%. Spotřeba bude tak o 1,5 litru nižší, počítám. Dvoulitrový benzín se dá navíc zatím koupit jen v jedné nejvyšší konfiguraci 4x4 a DSG, takže taky dost zájemců ubyde.
Teoreticky bude záležet ale taky na utlumení hluku, které jinak teď koncern značně fláká. Ale to se už dožene nadšenými testy a PR články, jak úžasně je dieselová škodovka tichá
Avatar - Emel
5. 10. 2016 16:53
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Tak na to zapomeň, ten rozdíl bude větší.

U Octavie mám srovnání 2.0TSI a 2.0TDI 135kW a tam jsou to zhruba 2-3l (+-1l dle stylu jízdy), ale bohužel se obávám, že díky vyšší kastli, 4x4 a DSG se nůžky výrazně rozevřou v neprospěch benzínu.
5. 10. 2016 17:18
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
by mne zajimalo jeste srovnani s Atecou...
Avatar - Barry Lyndon
5. 10. 2016 17:57
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Větší rozdíl než 3 litry nečekám - spotřebu předpokládám cca 7l u dieselu a 9,5l u benzinu. Je to auto primárně pro mamky a taťky a ti s tím nebudou jezdit jako blázni... Tohle není RS ;-)
Avatar - Emel
5. 10. 2016 18:23
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Je šance, že ten dvoulitr bude úsporněji naladěný než je ta 162kW verze. Jinak ale počítám, že prakticky jakákoli dálnice bude 10+
Avatar - woody-alien
5. 10. 2016 19:05
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
DSG nemusí automaticky zvyšovat spotřebu. Pokud jsem vyrozuměl z našich debat, tak třeba na dálnici je při podobném režimu DSG díky zpřevodování úspornější. Nicméně TSI samozřejmě při "zmačknutí" vytváří vír v nádrži dříve a s větším nadšením :-) než TDI a u vyšší a těžší krabice se to projeví ještě víc.
Avatar - vyroubal
5. 10. 2016 20:50
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Jestli uvádí spotřebu nafty 5,8l, což je vtipná pohádka, srovnám-li to se Sharanem, kde uvádí dokonce 5,3l (!) a reálně se pohybuje mezi kolem 8,5l nafty, tak u benzínu s uváděnou spotřebou 7,4l se zřejmě do deseti nedostanete. U Sharana uvádí 2,0 TSI 162 kW 7,2l (!), jezdí reálně za 9,6 - vlastní zkušenost. Tady to bude o ten rozdíl víc, takže někde na hranici desítky. Souhlas, 95% bude nafta a 5% nadšenců si kvůli hlučnosti, vibracím, dunění, močovině, zimním problémům, topení, servisní náročnosti atd., koupí benzín. Ale pánové, není dobré srovnávat jen to zaklínadlo "spotřeba". Důležitější jsou provozní náklady a pořizovací cena. A ta je o 65 tis. nižší. To je hóóódně kilometrů, než se to alespoň vyrovná. 1,6l/100 km navíc, to je 460 Kč za každých 1000 km navíc, to se vrátí až za nějakých 140 tis. km a to je pro normálního řidiče třeba i 7 let, přátelé. A to mluvíme jen o palivu.
Avatar - simon_sez
5. 10. 2016 21:41
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
2.0tsi do Sharana - tak to klobuk dole; to asi budes jediny v republike :-)
Avatar - vyroubal
10. 10. 2016 22:34
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
No, co bych Ti na to řekl. Ano, bylo to dilema, ale po zapůjčení 2,0 TDI 135kW 6DSG, jsme byl docela rozpačitý - zaprvé nad spotřebou TDI (to co teď jezdím s 2,0 TSI za 9,6 jsem jezdil za 8,3) a pak ty vibrace a chroupavý hluk. Převodovka drtila diesel nad volnoběhem a ten se pak sbíral nahoru a do nějakých 1900 ot. o sobě dával pěkně vědět. Ale neříkám, že 2,0 TSI je výhra. Jo motor, 220k a 350Nm, to je palba, i přes 1,8 tuny je jediné co dělám, tak se pořád hlídám, abych nebyl bez papírů. Ticho, bez vibrací, ihned topí atd. A na dálnici, když skončí uzavírka a následuje restart, tak snad jakékoliv TDI naprosto nestíhá. Na druhou stranu naprogramování převodovky DSG u 2,0 TSI není optimální, u TDI to bylo znatelně lepší. Jo a mimochodem, v době pořízení (3/2016) nás už bylo v republice deset! >:D
5. 10. 2016 22:08
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Osobní zkušenost - americká Kuga, automat, AWD, 243(280)PS, dle US norem normovaná spotřeba 10,2 litru. Reál někde mezi 9,0 (okresky/město) po 10,6 (dálnice 20 nad limit), průměr 9,8. Stejná konfigurace v naftě ve srovnatelných autech, jen o nějakých 60PS slabších - dle Spritmonitoru průměr 7,8 litru.
Avatar - Emel
5. 10. 2016 22:22
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
10,67 je přesně průměr 182k Kugy na spritmonitoru.
6. 10. 2016 10:09
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
promin, nechapu moc ten tvuj vypocet teh 460 Kc na 1000km, muzes to trochu rozvinout? Diky
Avatar - Emel
6. 10. 2016 10:17
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
1,6l rozdíl na 100 x 10 na 1000km = 16l x 30 = 480Kč na 1000km rozdíl.
6. 10. 2016 10:28
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Díky
Avatar - Emel
5. 10. 2016 21:56
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Hm... ale je potřeba si říct, že srovnáváme trošku rozdílná auta. Pokud mrkneš na spritmonitor, tak je to 8,53 MT vs. 9,13 DSG (GTI 2010 a novější, od 2013 je to 8,32 vs. 8,79, u Octavie RS 8,46 vs. 8,98 - tj. řekněme DSG cca. +0,5l).

Ona každá z těch věcí sama o sobě (DSG, TSI, SUV, 4x4) asi není problém, ale všechno dohromady... no, řekněme, že bych se sice osobně při svém nevelkém nájezdu klonil k benzínu, ale rozhodně by spotřeba byla téma.
Avatar - Jaros71
6. 10. 2016 01:37
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
SUV této velikkosti je jasně prodejné s 2.0 TDI..ideálně 4*4... ;-)
Benzín si nech do Fabie..
Avatar - Barry Lyndon
6. 10. 2016 10:47
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
jezdit dieselem, to bych se musel sám před sebou hanbou propadnout >:D

Prostě buď na to mám a nebo nemám...
Avatar - Sumi2000
7. 10. 2016 00:46
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
To je tedy blbost ! :no: 8-s
Do SUV ve čtyřkolce prostě patří diesel..parametry benzínů jsou pro tyto auta méně vhodné.
Avatar - vyroubal
10. 10. 2016 22:39
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Zastav se, svez se a změníš názor >:D. 2,0 TSI má ukrutnou sílu a hravě si s 1,8t poradí...
5. 10. 2016 18:47
Idealni auto do mesta....
Vzdy kdyz tady nekdo napise spojeni "mestska dzungle", nevim jestli se mam smat, nebo brecet. Nejspis od obojiho trochu.
To zas bude odrenych aut az se kaďáky rozsiri mezi klientelu v CR :-)
Rozbalit vlákno
5
5. 10. 2016 19:51
Re: Idealni auto do mesta....
[odkaz]
5. 10. 2016 21:43
Re: Idealni auto do mesta....
Tak tohle Kardiak nedá ;-)
5. 10. 2016 21:45
Re: Idealni auto do mesta....
Tohle da i Octavia Scout, mozna i RS 4x4... ;-)
5. 10. 2016 21:44
Re: Idealni auto do mesta....
>:D tohle je jedno z nejhnusnejsich aut, ktere kdy Fiat vyrobil... 8-s
5. 10. 2016 22:16
Re: Idealni auto do mesta....
Tiež som mal ten pocit, ale teraz keď mi stojí v garáži a sem tam sa na ňom preveziem, pocit už dávno zmizol. Dokonca sa mi páči a so šestvalcom pod kapotou sa autíčko hýbe celkom slušne. V čiernej farbe je to naozaj pekné a hlavne nemá vo svojej triede konkurenciu .
6. 10. 2016 10:24
no neviem, či prilákajú zákazníkov od konkurencie ak im o to
podľa mňa si ho kúpi len ten, čo mal predým Superba, Passata, alebo Tiguana.

S modelmi SUV sú o min. dve generácie vpredu už všetci aj korejci, ktorí ponúknu dlhšiu záruku, lepšiu výbavu, a vždy sú ochotní zľavniť najmä oproti škodovke.

Skôr mali poľudštiť Yetiho.

Dnes chce zákazník SUV s ktorým môže aj do lesa aj do divadla.
Rozbalit vlákno
0