... cirkus ohľadom odhaľovania nového modelu Škodovky. Len sa pýtam načo je to dobré? Podľa tej skice pôjde len o mierne učesaný Vision S, ktorý už videl hádam každý z každej strany. Skôr by ma zaujímalo konečné stvárnenie a vypracovanie interiéru ako exteriér, ktorý je už viacmenej dlhšie známy.
A každý den alespoň 77x .......... aby se lidi dozvěděli že nemá cenu se ani zamýšlet nad koupí něčeho jiného než je Schade ...
Jsem zvědavý jak dlouho bude pod tímto tlakem trvat než lidová tvořívost přijde na nějaký alternativní název (Filcka, Fóbie, Superblb, Ochcávka a podobně...)
No tak se necháme překvapit... :-) Já vím o 1,4 TSI 110kW, 2,0TSI 132kW, 2,0TDI 110kW a 2,0TDI 140kW. To je vše co nás v dohledné době čeká... Asi nějaká strategie...
Cirkus je snad při uvedení nového modelu normální. A jelikož má Kodiaq stěžejní význam pro Škodu a tím i pro celou českou ekonomiku, média se mu také adekvátně věnují. :-!
Proc myslis ze je to stezejni model? To jako chces rici, ze se toho bude prodavat vice jak Octavie nebo Fabie? Nebo ze to bude tak predrazeny, ze na tom Skoda bude mit nejvetsi vejvar?
To čo píšeš nepopieram, len si kladiem otázku načo? Ak by dali spy fotky interiéru ako článok, určite zatlieskam. Takto ten článok stojí za veľký guľový vieš čo.
To je sice hezký, ale dát po skorosériovém konceptu omalovánku (skicu) mi přijde silně stupidní. Předpokládám, že čas na takovéto skicy byl někdy rok před výrobou Visionu a ne teď.
Ještě 100 x se vyspinkáte, a potom tu hrůzu můžete vidět naživo. Škodovky jsou dnes zajímavé asi jako dovolená na Baltu...ale když se někomu líbí, proč ne... :-)
Je to samozřejmě věc názoru a osobního vkusu, ale dle mého názoru jsou nyní škodovky nejhezčí v její historii a patří k tomu nejpovedenějšímu co aktuálně automobilový průmysl vypouští na evropské silnice... Ale tisíc lidí tisíc chutí ;-)
prave kodiaqu bude podla mna tento hranaty styl a tornado linka moc pasovat ( verim ze ovela lepsie ako malej napumpovanej fabii ) .... navyse zda sa ( aspon z tejto skice ) ze predne partie budu mat moderne stihle male kukadla ( na rozdiel od obrovskych prehistorickych kukadiel fabie ) a velku masku... mozno to bude taky skodovacky baby range ... co by nebolo vobec zle... na kodiaqa som fakt zvedavy a uz teraz tam vidim hranate blatniky.... a to je dalsie plus u mna ... ale zatial prilis nevyskakujme ... pockajme na realne foto... a uvidime... ale bez debaty to bude jedna z naj skodoviek ... mozno aj najstylovejsia a najkrajsia.... drzim palce :yes:
Nemam nic proti Skodovkam. Osobne jsem jich za posledni roky nekolik vystridal. Ale takove to zdlouhave poukazovani to me zacina pripadat smesne. S takovou zacnou rok dopredu odhalenim zarovky a ventilku. Jestli to ma na prodeje vliv, tak proc ne. Alespon to neni tak agresivni jak predvadi Hyundai.
u nas je to kusok inak s tym hyundaiom... ze prisla a kedy prisla 1.0 tgdi do i20 som sa dozvedel az z cennika... nikde ziadne reklamy clanky... ticho ako po burke ... keby ze nekuknem cennik ani neviem ze ho ma v ponuke ... je mozne ze nejaky clanok niekde o tom bol ( tiez necitam vsetko ) ... ale vseobecne ziadne velke halo tato znacka u nas nerobi... u nas nevidim ziadne prehnane reklamy ani ziadny rozdiel v tomto smere voci inym znackam ako povedzme skoda, suzuki, mazda, kia, opel ....
Překvapuje mě míra neúcty k designérům, která ve zdejší diskuzi vládne. Po sérii sice zdařilých a vyvážených, ale přesto abnormálně nudných a ničím nezapamatovatelných škodovek (rapid, octavia, fabia, superb) zde před sebou máme konečně originální a svébytný vzhled, navíc prezentovaný přímo tužkou designéra a vy na to plivete???
U mě poprvé v její novodobé historii teď škoda stoupla na hodnotě. Ty dvě svítilny pod sebou, tak tohle je přesně ten bod kdy se z montéra šedých, průměrných aut stává svobodná značka.
suhlasim... prave kodiaq uz moze byt konecne dizajnom zaujimavy model od skody ... kodiaq ma velku sancu dvihnut znacku ovela vyssie ako to dokazala octavia alebo fabia.... uvidime ci ponechaju aj tu 3D vystupujucu chromovanu masku s masivnym lemom ( ako na skici ) .... a stihle svetla budu pekne kusok za nou ... bola by to parada... a vizualne by to bolo o dekadu dalej ako sucasna octavia s fabiou ktorych dizajn je nic ine ako krokom do minulosti ..... uz nech je tu kodiaq ... ;-)
"před sebou máme konečně originální a svébytný vzhled" To jako myslis vazne? To jao chce rici, ze kdyz na design auta od koncernu vw nasroubuju ty divne dve svitilny, ze je to nejaky extra pokrok? No nevim ale obtahnout reseni svetel z C4 Picassa to chce opravdu originalni designerskou tuzku ;-) Skoda neni monter sedych prumernych aut, ale montovna prednich a zadnich lamp na design koncernu. Tady opravdu zadne zazraky cekat nelze a neverim, ze to v budoucnu bude jine.
Opravdu odvážné tvrzení, že dvě světla nad sebou dělají z koncernové montovny svobodnou značku.... Škodiak (jak pod jiným článkem někdo tento výtvor někdo pojmenoval) bude vždy jen chudý příbuzný v rámci koncernu. Je to tak nastavené od prvního dne převzetí automobilky a bude to tak i nadále, neúplná paleta motorů, horší materiály, slabší výbava. I když se chce Škoda tvářit jako něco extra, bude to v rámci přímého srovnání modelů v rámci koncernu jen a pouze naleštěná bída a to bez ohledu na subjektivní dojmy z designu, jízdních vlastností, srovnávacích testů... Jenže mediální masáž zkrátka funguje a tak stejně jako já občas přivřu oko nad svým křápem a spoustu nedostatků raději nevidím, stejně tak Škoda byla, je a bude nejlepším autem na trhu, pro většinu. Otázka je, zda se to dá omluvit patriotizmem nebo je to jen slepota...
No právě. Vnímám to stejně. Škoďák, kaďák, to je jedno ale ty dvě svítilny pod sebou jsou taková exotika, že nemám ani nejmenší tušení jak si to přes VW cenzůru dokázali prosadit. Doufám že nejde jen o dočasné pomatení, ale že škoda dostala opravdu o kus víc svbody.
Ale to je jedno, podstatné je že s největší pravděpodobností bude mít Škoda v nabídce auto které hraje designově vabank a z mého pohledu je to poprvé v její novodobé historii. Prozatím je jisté jen to, že si tohle auto snadno zapamatuji a to cením.
Ano, jistě. Multipla je designově hodně extravagantní a většina lidí jí nedovede přijmout do teď. A o tom mluvím! Pro Škodu je to velký krok experimentovat s něčím co možná široká veřejnost nepřijme.
A teď takový dotaz k zamyšlení. Zvládl by jsi z paměti namalovat novou fábii, octávii nebo rapid? Vsadím se že multiplu bez problému. To je zapamatovatelný design.
Veřejnost to přijme, ono to zase tak moc divoké nebude, myslím že větší risk byl třeba Roomster. Škodovka chce jen urvat co se dá a venku bude určitě hodnocena kladně. Velké, spolehlivé a za ty peníze... Takové auto už tady mělo být dávno ale o to víc se těším na ty menší SUV, Brtniq a Misa(q), to teprve bude nářez. Zatím si je VW jistý, že kanibalizace nehrozí, ale s větším počtem modelů a ekonomickou situací v EU se klidně může stát, že klon začne šlapat na paty originálu. Pak logicky musí klon generovat zisk v takové výši, aby to přetahování zákazníků zaplatil. Takže originální design, motor dostačující stále se snižujícím limitům a trochu uvnitř očesat... To je recept na slušné prodeje a královský profit.
Multipla měla mít nástupce, za slušné peníze svezení pro větší rodiny, i když to byl takový mlok :-)
Tak my především podekujeme nasemu odbornikovi Pixlovi za profesionalni rozbor situace a za to, ze nam otevrel oci. Ted jsou ve hre 2 scenare. A) predstaventsvo skodovky spacha ritualni sebevraždu a firma bude rozprodana asijske konkurenci. B) skodovka tech Kodiaqu naseka cca 100 tisíc každý rok, namasti si na tom kapsu a lidi to budou kupovat a s Pixlou si nikdo ani prd*l nevytre. Moje zkušenost mi napovida, ze B je spravne. Co myslis, ty, Pixlo?
No ještě aby si semnou někdo vytíral prd.l, to by tak hrálo... Samozřejmě že se to prodávat bude, o tom žádná a ani to nezpochybnuji. Bude jistě skvělé, musí, je to nový model a každý nový model by měl být lepší než vůz stejné třídy starý x let. Ale pořád to bude ošizená Škodovka, protože takové je její místo v rámci koncernu. Chudý příbuzný, ale to se již opakuji. Na silnicích budeme potkávat mraky Škodiaků s jednačtyřkou, předohrabem a vysmátým řidičem, který poté co přeskočil z Yetíka jako vrchol blaha bere možnost naložení kočárku do kufru. Uplně mě mrazí, když si představím ty domácí projevy radosti a čirého štěstí: " Počkej mámo až to uvidí ten * od vedle s firemní Oktávkou, ten nebude týden spát!" Tohle ale rozhodně není patriotizmus, to je ta slepota.....
Ja jsem jen zvedav, jestli to bude vypadat levne jako vsechny ostatni Skodovky z posledni doby. Z vnejsku hranaty laciny bez napadu a zevnitr jak z recyklovanych krytu z mobilu.